Nee man ben al onderweg naar mijn werkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zou me dan ook niets verbazen als je nog gewoon op bed ligt
Ik ga er zo maar vandoor. Ik ben echt benieuwd
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef MaJo het volgende:
PS, zullen we gaan shoppen? Ik heb weer geld
Oh man!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:33 schreef MaJo het volgende:
Nee man ben al onderweg naar mijn werk
ben ook benieuwd hoe het gaat
Succes vandaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er zo maar vandoor. Ik ben echt benieuwd
Een vrouw moet ook wat tochquote:
't Is inderdaad een typische vrouwenkwaalquote:
Maar je boert wel als een ventquote:en ik ben heul geen man
Gast, tropenrooster, jeweetz!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze voorspellen redelijk goed weer vandaag, dus ik ben bang dat ik de meet niet ga halen
Zenk u!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vrouw moet ook wat toch
en ik ben heul geen man
En dat is tot kwart voor 5 daar en dan als een malle de trein in vliegen naar a'dam?quote:
Zegt de man waar ik zo allemaal Lush spullies voor ga kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is inderdaad een typische vrouwenkwaal
[..]
Maar je boert wel als een vent
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dat is tot kwart voor 5 daar en dan als een malle de trein in vliegen naar a'dam?
We gaan om 7 uur eten en daarna vast nog wel wat drinken. Geen excuses dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dat is tot kwart voor 5 daar en dan als een malle de trein in vliegen naar a'dam?
So it evens out nicelyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef MaJo het volgende:
Zegt de man waar ik zo allemaal Lush spullies voor ga kopen
quote:en ik ga wel voor dat bedrag voor je kopen hoor, had al wat in mijn hoofd
Ergens tussen de 10 en 15 euro lijkt me redelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zegt de man waar ik zo allemaal Lush spullies voor ga kopenen ik ga wel voor dat bedrag voor je kopen hoor, had al wat in mijn hoofd
tim, hoeveel moet het stuk zeep kosten?
PS, jij komt om 4 uur naar de winkel?
Ja, maar 6 uur op centraal toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Waar moet je vandaan komen? Het eten begint pas op 19:00 dus je hebt echt de tijd wel hoor
Ja en als het iets later wordt zoals kwart over, dan is het ook geen probleem dunkt mequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar 6 uur op centraal toch?dan moet ik de trein van 17.01 hebben, dan ben ik om 17.52 op centraal
Voor dat bedrag kan ik ook 2 stukken zeep kopen en een bruisbal. Het is voor je moeder toch? Heeft ze een bad? En ze houdt dus van honingachtig?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ergens tussen de 10 en 15 euro lijkt me redelijk. Het mogen ook twee stukken zeep zijn als je nog echt een aanrader hebt
Ja, nee, volgens mij welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kan ik ook 2 stukken zeep kopen en een bruisbal. Het is voor je moeder toch? Heeft ze een bad? En ze houdt dus van honingachtig?
Snap ik, maar vanuit deze metropool gaat er elk half uur een trein, niet elk kwartierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en als het iets later wordt zoals kwart over, dan is het ook geen probleem dunkt me
donequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Snap ik, maar vanuit deze metropool gaat er elk half uur een trein, niet elk kwartier
Misschien kan iemand zijn/haar nummer even pm'en, dan kan ik het laten weten als ik wel kom, dan weten jullie ook of jullie nog op me moeten wachten
dank uquote:
Dat moet ook, want vanaf donderdag is het kermisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
In de nieuwe week goed weer: 22C en 24C
[ afbeelding ]
Ik ga nu afsluiten en naar de metroquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo eens een redelijk stevig ontbijt/lunch klaarmaken. Nem tot over twee uur, meeters tot later en de rest had ook maar gewoon moeten komen
Ik kan ook een soap stack kopen? Dan heb je 3 verschillende zepen waaronder de honey voor 10,50quote:
Wauwquote:This is to officially inform you that 6.8 Million Dollars has been credited
to you. for info, contact Mr. Eric Lawal on email: atmdeptservice@btinternet.com
providing him with your Name,age,occupation,residential address,international passport.
Regards.
KINDEST REGARDS,
Mr J. C. WILLIAMS
CHIEF AUDITOR TO THE PRESIDENT
(COMMITTEE CHAIRMAN)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wauw![]()
Zal ik terugmailen en vragen wat ik gedaan heb dat ik dat bedrag mag ontvangen?
Ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef MaJo het volgende:
PS, zullen we gaan shoppen? Ik heb weer geld
ik zal voorstellen dat alle bruiloftsgasten meekomen naar Amsterdamquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo eens een redelijk stevig ontbijt/lunch klaarmaken. Nem tot over twee uur, meeters tot later en de rest had ook maar gewoon moeten komen
Veel succes in Hilversum!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:48 schreef DiabloSam het volgende:
broertje van iamredleader komt ook mee ^^
Tot vanavond mensen!
MaJo is die rooiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:10 schreef Yurithemaster het volgende:
maar te hopen dat ik iemand/iedereen herken als ik eenmaal het meetingpoint heb gevonden
Nem herken je vast nog wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:10 schreef Yurithemaster het volgende:
maar te hopen dat ik iemand/iedereen herken als ik eenmaal het meetingpoint heb gevonden
Goed, laat ik het dan anders stellen: Nem herkent jou wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben slecht met gezichten die ik nooit zie
Signalement van Yuri:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed, laat ik het dan anders stellen: Nem herkent jou wel.
Tot straks!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar ik ben nu weg zie de meeters in amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |