Dan klopt het dus toch. Thx.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ü = Uu
Sorry, dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
No problemo
Ah mai, ik wil echt stijldansen
Maar ik wil het best leren hoor!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
No problemo
Ah mai, ik wil echt stijldansen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
'avond
En de meet wil je niet missen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
Blijkbaar.... denk niet dat ik lang blijf echter..
morgen weer vroeg aan de noeste arbeid. Niet te laat komen.. anders moet ik overwerken en mis ik de meet he
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:20 schreef Nesle het volgende:
Vanavond examen van M&O gemaakt en ik had een 7,2.Kom maar op met dat examen!
Ze hebben het niet veranderd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijnIk vind Dr. Oetker wel klinken en Dr. Utker niet
En nu gaan ze het, na jaren, ineens veranderen
![]()
Dank je wel! Er zal hier wel een verslag verschijnen denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:20 schreef Nesle het volgende:
Ik duik nu in bed trouwens, mensen veel plezier op de meet!
Suc7 nog.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:20 schreef Nesle het volgende:
Vanavond examen van M&O gemaakt en ik had een 7,2.Kom maar op met dat examen!
Goed plan. Ltrquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nu snurken. Ik heb nog een aantal uren goed te maken voor de afgelopen dagen.
Tot morgen tijdens de meet.
MaJo, kan jij dat voor Tim meenemen ipv dat éne extratje voor mij?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We zouden voor de meet toch afspreken voor een Lush? Dat kwam mij wel goed uit, want ik moet nog een moederdagkado hebben (we vieren het een week later, kwam beter uit) en wilde die bij Lush kopen...
Kan iemand anders een blokje Honey I washed the kids voor me halen en meenemen naar de meet? Weet niet helemaal hoe laat Nem en ik in Amsterdam zijn namelijk
Ik had dit gewetenquote:
Waarom kan het niet allebei? Ik wil er wel gewoon voor betalen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo, kan jij dat voor Tim meenemen ipv dat éne extratje voor mij?
Wij zijn dus sowieso niet voor 16:00 bij de Lush vermoed ik, en dat is wanneer MaJo afzwaait aldaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We zouden voor de meet toch afspreken voor een Lush? Dat kwam mij wel goed uit, want ik moet nog een moederdagkado hebben (we vieren het een week later, kwam beter uit) en wilde die bij Lush kopen...
Kan iemand anders een blokje Honey I washed the kids voor me halen en meenemen naar de meet? Weet niet helemaal hoe laat Nem en ik in Amsterdam zijn namelijk
Omdat dat extratje van mij puur is omdat er wat over is van mijn geld. Dat boeit dus verder nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom kan het niet allebei? Ik wil er wel gewoon voor betalen hoor
Zal het voor je meenemenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De tennissers en de tennissters op Roland Garros en Wimbledon zullen dat straks ook beamen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat een waardeloos weer was het hier vanavond zeg
Die hebben geen benul van het weer hier hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De tennissers en de tennissters op Roland Garros en Wimbledon zullen dat straks ook beamen.
Het hoofdstadion van wimbeldon is overdekt dus dat valt wel meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De tennissers en de tennissters op Roland Garros en Wimbledon zullen dat straks ook beamen.
Gaarnequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal het voor je meenemenWil je het ingepakt hebben?
En geld is geen issue meer, zie net dat ik geld van nu gestort heb gekregen![]()
![]()
Goed bedacht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Honey I washed the kids
Ik heb een keer die Lush-krant doorgespit en ik vind het één van de beste marketings van zulke producten. Behalve de namen van de producten zijn ook de begeleidende teksten en strips geweldig. Echt heel leuk gedaanquote:
Nou, ik vind de produkten zélf ook wel goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is toch waar Lush op drijft?
Jaquote:
Het zou me dan ook niets verbazen als je nog gewoon op bed ligtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaben zo gaar dat ik nog half slaap op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |