Ja Fipo, en goed om te horen dat je broertje niets gebroken heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kom er net via Twitter achter dat mijn papa met mijn briertje naar het ziekenhuis is gegaan voor foto's van zijn armEn vervolgens ook dat hij niets gebroken heeft
Fipo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ja echt hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat is voor het eerst dat ik iets nuttigs over Twitter hoorKonden ze je niet bellen ofzo
Jazeker, hij staat hier:quote:
Okee, je had het antwoord ook al gegevenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Was een stille wenk naar Nem.
Die beste man heet Charles Ingram, die een miljoen won dankzij zijn 'vierde hulplijn' (zijn vrouw en vriend gaven kuchend de juiste antwoorden, red.). Met nadruk op won, Ingram mocht zelf boeten voor deze fraude.
Leuk!quote:
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Krijg weer zo'n zin om te gaan turnen en dansen.
Vroeger werd ik gevraagd of ik mee wilde doen met de acrogymgroep, maar ik had niet zo'n zin om te kijken en durfde ook niet goed omdat ik die mensen niet kende. Achteraf is dat toch best wel jammer.
En is dat jongetje in het groen je broertje?
Ik zit nu aan de M&M's met pinda. Het is echt te lekker! En bijna opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Mijn ouders waren indertijd zo lief om mij M&M's te sponsoren tijdens m'n examensGing elke keer een bakje mee
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en Cobra, ik kan niet anders zeggen dan foei!
Maar vooruit, omdat Elleboog mijn ding isElleboog rules!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben je verrekte lenig zeg.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Dat is de enige M&M's soort die ik níet lust
Arial geloof ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Jij hebt toch ook FF? Wat is de default lettertype en -grootte? Ik heb ermee zitten rommelen.
Wat ik weet wel. Tenzij de nadere orders van PS of MaJo via een waarschuwingsbevel of SitRap nog veranderen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef iamredleader het volgende:
Ik begrijp dus dat we meeten om 18:00 bij het trefpunt op Amsterdam Centraal station?
Dat zijn jullie toch ook!?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah mooi, klinkt alsof Majo en ik in charge zijn
Als de 11 kroegentocht 25 km is, dan zeker!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
Wedden dat als C4 in charge is, het 25 km marseren wordt onder het mom van binding?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vind het stom dat je niet komt etc, maar onze wraak is natuurlijk zoet
Morgenavond ga je je hier vervelen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vind het stom dat je niet komt etc, maar onze wraak is natuurlijk zoet
Zal wel los lopen, heb een feestjequote:Morgenavond ga je je hier vervelen
Volgens mij hebben we hetzelfde reclameblok bekeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik het met Tim eens ben: Dr. Utker klinkt nietHet is Dr. Oetker verdamd nochmall!
Impossiblequote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hetzelfde reclameblok bekeken.
quote:De spoorwegpolitie verandert enkele data van acties nadat de website GeenStijl een gevonden schema op internet heeft gepubliceerd. Dat heeft een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) vrijdag laten weten. Het KLPD-document, met daarin data en tijden van bijvoorbeeld nachtelijke controles, werd in een trein gevonden.
Het korps onderzoekt hoe het document in handen van derden is gekomen. Volgens de tekst op de website deed de vinder het klaptafeltje in de trein open en viel het schema daar uit. In het document staat onder het kopje Evenementenoverzicht Zuid West een rijtje geplande acties opgesomd in juni en juli. Onder andere staat een kernafvaltransport vermeld. ,,Dit had niet mogen gebeuren. We zoeken uit hoe dit kan,'' aldus een zegsman van het KLPD. Volgens hem bevat het document geen ,,vitale informatie''.
quote:
Irony it is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Valt het onder ironie dat de SPOORWEGpolitiegeheimen te vinden zijn in een TREIN? Of ligt dat aan mij
Nee, het is Utker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik het met Tim eens ben: Dr. Utker klinkt nietHet is Dr. Oetker verdamd nochmall!
Zal mij een zorg zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, het is Utker.
Ezelsbruggetje:
OE > Ö > U
Wat is Ü dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, het is Utker.
Ezelsbruggetje:
OE > Ö > U
Dan klopt het dus toch. Thx.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ü = Uu
Sorry, dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
No problemo
Ah mai, ik wil echt stijldansen
Maar ik wil het best leren hoor!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
No problemo
Ah mai, ik wil echt stijldansen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
'avond
En de meet wil je niet missen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
Blijkbaar.... denk niet dat ik lang blijf echter..
morgen weer vroeg aan de noeste arbeid. Niet te laat komen.. anders moet ik overwerken en mis ik de meet he
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:20 schreef Nesle het volgende:
Vanavond examen van M&O gemaakt en ik had een 7,2.Kom maar op met dat examen!
Ze hebben het niet veranderd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijnIk vind Dr. Oetker wel klinken en Dr. Utker niet
En nu gaan ze het, na jaren, ineens veranderen
![]()
Dank je wel! Er zal hier wel een verslag verschijnen denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:20 schreef Nesle het volgende:
Ik duik nu in bed trouwens, mensen veel plezier op de meet!
Suc7 nog.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:20 schreef Nesle het volgende:
Vanavond examen van M&O gemaakt en ik had een 7,2.Kom maar op met dat examen!
Goed plan. Ltrquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nu snurken. Ik heb nog een aantal uren goed te maken voor de afgelopen dagen.
Tot morgen tijdens de meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |