SPSS.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:55 schreef MaJo het volgende:
Wat staat er bij jou op de planning van vandaag Soemp?
Blehquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
SPSS.
Ga je na het discodutje iets leuks doen?
Nou, ik denk dat een kettingzaag zwaarder isquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool.
Ik heb nog ergens zo'n ding liggen. Een groene met een gouden iets. Mocht ik hebben van mijn broer, toen hij me de kazerne liet zien. Ik heb ook een wapen vastgehouden. Dat was wel zwaar.![]()
(Vertel ik nu iets wat ik niet had mogen zeggen?)
Gereserveerd(dat doet me eraan denken dat ik het hotel even afbelquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:08 schreef Soempie het volgende:
Waarom is het doorgeschoven? Je had toch ook al geboekt?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:16 schreef Soempie het volgende:
Ja en het is gelukkig niet helemaal afgeblazen: volgende maand gaan jullie wel gewoon lekker naar Gent.
Same here. Ik zit nu voor de derde dag achter elkaar te niksen terwijl ik dit blok toch écht écht écht moet halen wil ik met mijn co-schappen kunnen beginnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:10 schreef Soempie het volgende:
En ik heb SPSS de hele vakantie uitgesteld en nu moet alles deze dag gebeuren.![]()
![]()
Ik leer het ook nooit.
Je weet niet eens wat ik heb vastgehouden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:22 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik denk dat een kettingzaag zwaarder is
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Hier wat plaatjes van een kerel die schuil gaat onder de naam Quantum-X die vaak op locaties komt waar 'ie niet mag zijn zoals Tjernobyl, deeltjesversnellers etc en daar plaatjes van gaat maken.
Deze plaatjes zijn van de Notre Dame, waar 'ie op geklommen is. Op één van de fotos kun je als je goed kijkt nog iemand zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:51 schreef wyccie het volgende:
Je weet niet eens wat ik heb vastgehouden.Ik zelf ook niet.
Ja hij kan er wel wat vanquote:
Haha nee maar die laten wel even op zich wachtenquote:
Wow, lekker!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef MaJo het volgende:
Staffmeeting is gecancelled. Dat betekent dat ik de rest van de dag vrij ben
Dit is wel even een onverwacht relaxte wending van mijn dag jaquote:
Wowquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
Heel verstandig
Ik ben helemaal bij met mijn series op het moment.
Ik ga nu dus even op de bank liggen met muziek want ik verveel me te pletter. Kan ook geen nieuw boek beginnen, zo verveeld
Nou, mijn vorige endeavours zijn op niets uitgelopen en ik kwam weer een mooi "met de hand bak"-topic tegen dus dat ben ik aan het volgen. Nu 60 minuten wachten voor het eerste rijzen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ben helemaal gaar op werk, heb gewoon moeite m'n ogen open te houden
@Nem: lekker, vers brood bakkenMisschien heb ik volgende week maandag wel tijd om wat te bakken
Picsquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, mijn vorige endeavours zijn op niets uitgelopen en ik kwam weer een mooi "met de hand bak"-topic tegen dus dat ben ik aan het volgen. Nu 60 minuten wachten voor het eerste rijzen.
Ja als het klaar isquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ja als het klaar is
Moet straks nog even kneden en nog eens 45 laten rijzen, dan nog 30/40 afbakken
quote:Op marktplaats hebben ze slimme poppetjes
Een "gez" advertentie voor een concertkaartje, hebben ze er een foto bij gestopt van een leuke meid
Inderdaadquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja als het klaar is
Moet straks nog even kneden en nog eens 45 laten rijzen, dan nog 30/40 afbakken
Dat ligt eraan of het gelukt isquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven zelf gebakken brood.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of het gelukt is
Als ik het topic eens goed doorlees is het een behoorlijke kunst. Maar dat weet jij beter dan geen ander
Cool!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe 'm nu ook op de plaat. Vorige keer in blik gedaan maar dat ging niet zo heel lekker. Dus even kijken wat het straks wordt.
Als dit nou een beetje lukt dan ga ik binnenkort even langs de molens hier uit de buurt om te kijken wat ze daar hebben aan bloem. Er zitter er hier nog 2 actief in de buurt die zelf malen.
Ik dacht al dat jij ze cool zou vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een fantastische foto's trouwens, van de Notre Dame
Zo van dichtbij zie je pas wat een ongelooflijke details er op die kerk zitten. Fransen zijn echt de koningen van de beeldhouwkunstEn de Notre Dame is een paar jaar geleden schoongemaakt, dus nu is ie ook weer mooi wit ipv groezelig of ronduit goor
Diep triestquote:
Toch niet afgezaagd he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 2 electrische lampjes op mn fiets, en een bel
Mn vriend heeft een nieuwe (2ehands) fiets gekocht en nu hebben we zijn oude een beetje geslooptWe zijn wel tot vermaeck van de buurt geweest denk ik, want we probeerden met alle macht om zijn stuur eraf te halen, maar het kreng gaf niet mee
Uiteindelijk maar een andere oplossing gevonden....
We wilden de voorlamp + houder van zijn fiets slopen, maar daarvoor moet het stuur eruitquote:
De lamp voor op mijn fiets zit gewoon met een beetje tape, omdat het houdertje stuk is, dus het kan altijd ergerquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:neehoor
We hebben nu alleen het lampje eraf gehaald en niet de houder, en bij mijn fiets op de plek waar anders wel een dynamo zit, er weer op gemonteerd
Oeh, daar rijden er hier een paar van rond. Ook helemaal versierd. Leukquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
Maar nu ik een lage voorlamp heb, kan ik dus een mandje kopen
Ik wil al eeuwen zo'n rieten mandje aan mn stuur, waar ik dan boodschappen mee kan doenEn dan ga ik ook bloemetjes kopen die ik er aan maak
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef wyccie het volgende:
Rieten mandjes gaan rotten.![]()
Hadden jullie deze tietjes al gezien?![]()
Dan moet je het wel heel bont maken hoorquote:
Not my kind of tittiesquote:
Nederland -> regen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je het wel heel bont maken hoor
Ja moet wel een gelakte mand kopenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nederland -> regen.
Ik had vroeger ook een rieten mandje. Maar het zal ook wel slechte kwaliteit zijn geweest.
Vooral van die abo's stoppen zijn altijd dingen die mensen uitstellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef wyccie het volgende:
Ik ben zelfs mijn pc aan het opruimen. Overbodige programma's verijwderen.
En ik ga zo nog een lijstje met te stoppen abonnementen maken.
Wow, ik ben goed op dreef.
Ik ook, tegen een bal trappenquote:
Geen flauw ideequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand een idee hoe ik 3 lampsnoertjes in 1 kroonsteentje ga krijgen?
2 van de vier doorgepriktquote:
Ik weet hoe je je voeltquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt strontchagrijnigword zo moe van het voortdurende geldgebrek
net op zoek gegaan naar oude tandartsrekeningen die ik nooit gedeclareerd heb om even weer wat geld binnen te krijgen. Vind ik welgeteld 1 rekening. Een vrij hoge dus ik blijblijkt het een te zijn die ik nog moet betalen
kutzooi
ik weet gewoon echt niet meer hoe ik het ook moet rooien
![]()
Sorry MaJo, maar hier moest ik toch wel even lachen. Wel heel kut voor je, maar het lijkt wel een stripje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
Vind ik welgeteld 1 rekening. Een vrij hoge dus ik blijblijkt het een te zijn die ik nog moet betalen
kutzooi
blauw/bruin/groen-geel? Of snap ik het niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand een idee hoe ik 3 lampsnoertjes in 1 kroonsteentje ga krijgen?
Er stond laatst in de NRC next een artikel over geld dat ik wel een eye-opener vond... ik zal het eens opzoeken (voor mij ook wel goed om na te leven). Maar ik sluit me bij Wyccie aan: dingen verkopen en tijdelijk een stop op luxe-producten. Hoeveel korting je ook krijgt op lush, je hebt het niet écht nodig.... bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
net op zoek gegaan naar oude tandartsrekeningen die ik nooit gedeclareerd heb om even weer wat geld binnen te krijgen. Vind ik welgeteld 1 rekening. Een vrij hoge dus ik blijblijkt het een te zijn die ik nog moet betalen
kutzooi
![]()
Ehm, zo'n lamp met 3 spots... dus er komen 3 snoeren met een rooie en een blauwe, en die moeten allemaal in dat ene kroonsteentjequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
blauw/bruin/groen-geel? Of snap ik het niet?
Je kunt trouwens bij de bouwmarkt nieuwe kroonsteentjes kopen op verschillende grootte.
Dus 1-20, whatever je nodig hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wat ook kan helpen: berekenen wat je per maand kan besteden, dat pinnen en verder alles dan cash betalen. Dan heb je er beter zicht op
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat is best wel een mooi idee. Ik zal eens zien of dat een beetje haalbaar is voor mij.
Jij hebt dit nodig: lasdoppen. En nee, er hoeft niet gelast te worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ehm, zo'n lamp met 3 spots... dus er komen 3 snoeren met een rooie en een blauwe, en die moeten allemaal in dat ene kroonsteentje
Inderdaad maar even naar het onderdelenhuis danik wou m vanavond ophangen
Kan het dat dat een blauwe en een zwarte zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt dit nodig: lasdoppen. En nee, er hoeft niet gelast te worden.
[ afbeelding ]
Je prikt alle rode in 1 dop, alle blauwen in één dop.
Wat voor kleuren zitten er in het plafond?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Mijn gaatjes zijn dichtgegroeid
Dat lijkt me zwaar klote.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
kutzooi
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef iamredleader het volgende:
Is het brood gelukt, Nem?
quote:
Preciesquote:
Als dit het eerste is wat je leest bij het inloggen komt het nogal dubbelzinnig over.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]Wat is daar nou weer dubbelzinnig aan
Alleen voor jongens die geen gaatjes hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dit het eerste is wat je leest bij het inloggen komt het nogal dubbelzinnig over.
Ik dacht dat ik rare gedachtensprongen kon hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dit het eerste is wat je leest bij het inloggen komt het nogal dubbelzinnig over.
Wat dat betreft win ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik rare gedachtensprongen kon hebben
Ook ik heb gaatjes.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alleen voor jongens die geen gaatjes hebben
Dat magquote:
Vertel!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Dat magMaar voor een meisje ben ik behoorlijk dirty minded
Serie 4 gezien. Wacht nog steeds op levering van 5.quote:Hoever ben jij met NCIS
Hoe kan ik dat nou uitleggenquote:
Ga downloaden danquote:Serie 4 gezien. Wacht nog steeds op levering van 5.
Gewoon bij het begin beginnen.quote:
Ik zit thuis op internet via een PDA. Gaat dus niet echt snel.quote:Ga downloaden danDat wil best
Hoe dit zo? Ontslagen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
kutzooi
![]()
Er is geen beginquote:
Nee dat kan ik me voorstellenquote:Ik zit thuis op internet via een PDA. Gaat dus niet echt snel.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
Er is geen beginIk ga al vanaf m'n 16de ofzo vooral om met jongens, en dan pik je wel eens wat staaltjes humor op
En da's mooi
Mijn favoriet tot nu toe is seizoen 3.quote:Nee dat kan ik me voorstellen
Seizoen 4 is mijn minst favoriete seizoen trouwens
Doe maar niet nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga op dit moment voor seizoen 6, alhoewel de humor en het geflirt tussen Tony en Ziva enigszins missen. Maar er zitten prachtige afleveringen bijGibbs gaat bv in een aflevering terug naar z'n geboortestad
Maar ik zal niets verklappen
Ik steek mijn vingers im mijn ogen en kijk gewoon niet meer naar wat jij schrijft over NCIS.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Da's best moeilijk trouwens
*Gaat naar tv.com
Dank je wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Neeh joh, niet nodigIk weet dat je het nog niet gezien hebt, dus ik zal plotwendingen in het NCIS topic spuien (wat trouwens nauwelijks loopt
) of op tv.com waar ik al sinds vorig seizoen m'n ei heel goed kwijt kan
Ik vind het zonde om dingen te verklappen namelijk
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat iemand van jullie binnenkort toevallig van Rotterdam naar Groningen rijden?![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
http://link.marktplaats.nl/238029060
Dit 'schilderij' wil ik hebben, en Ikea verkoopt m hier niet meer, en nu staat ie dus op marktplaats
Misschien ik binnenkort, maar dan in het kader van een vergelijkend warenonderzoek (ervaring opdoen voor december, red.).quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat iemand van jullie binnenkort toevallig van Rotterdam naar Groningen rijden?![]()
Ik zou er wel wat meer voor over hebben om jou aan mijn muur te hebben hangen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
http://link.marktplaats.nl/247637295ze bieden maar 20 euro voor me
Hey, een topserie als NCIS verdient het om op de juiste manier gekeken te worden: spoilervrijquote:
Mooiquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
http://link.marktplaats.nl/238029060
Dit 'schilderij' wil ik hebben, en Ikea verkoopt m hier niet meer, en nu staat ie dus op marktplaats
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hey, een topserie als NCIS verdient het om op de juiste manier gekeken te worden: spoilervrij
Ik denk dat ik maar ga bieden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:22 schreef wyccie het volgende:
Ze hadden voor de foto best wel even die mobile opzij kunnen schuiven.![]()
En goed onderhandelen, 40 is echt nog veel te veel.
Ja, een blauwe en een zwarte. Zwart heet in dit geval dan schakeldraad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kan het dat dat een blauwe en een zwarte zijn?
Ik heb best vaak lampen opgehangen en ook wel kroonsteentjes aan snoertjes gefixt, maar ik heb echt nog nóóit op kleur gelet
Veel beter dan vorige keerquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef iamredleader het volgende:
Is het brood gelukt, Nem?
Ik ben echt Koning Dubbelzinnig maar ik dacht in dit geval toch echt alleen maar aan gaatjes in tandenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, 30 Meiquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
I win !!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben echt Koning Dubbelzinnig maar ik dacht in dit geval toch echt alleen maar aan gaatjes in tanden
Jaquote:
Helaas, het is mijn muziek niet echtquote:
Oh oh.quote:
Nope, niets voor mij.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, C4, er gaan geruchten dat Ziva irl zwanger isIk waag het te betwijfelen
Ik weet niet waar het wegkomt hoorquote:
Die bakvorm is inderdaad toch wel weer een goede. Vorige keer gebruikte ik die en toen werd het juist niets. Maar ik denk dat het recept van toen niet goed was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
Extra lang laten gisten of toch een bakvorm gebruiken.
Met wat meer lucht er in moet het wel goed komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
Het proeft trouwens minder massief dan het eruit ziet
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
Met wat meer lucht er in moet het wel goed komen.
Eindelijk een acteur die zich niet laat vangen voor een remake.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las de titel even verkeerd maar ik ben blij dat het zo uitpakt.
John Cleese sluit nieuwe afleveringen Fawlty Towers uit
http://www.nu.nl/achterkl(...)wlty-towers-uit.html
Eindelijk een verstandig iemand
Wat een gezeik. Ze willen allemaal met hun kinderen kalfjes en lammetjes kijken. Maar wel janken als het beest groot wordt en geen doel meer heeft op een kinderboerderij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook
http://www.nu.nl/algemeen(...)naar-slachthuis.html
Oh boehoe. Ze moeten weer wat te huilen hebben
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk een acteur die zich niet laat vangen voor een remake.
Nu maar hopen dat de originele cast van Friends over tien jaar geen plannen krijgt een remake te maken. Krijgen we foute grappen over verminderde vruchtbaarheid en de overgang.
Nou, ok. Als jij het zo graag wilt hebben zal ik er niet op bieden.quote:
Komt wel goed Soempiequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Soempie het volgende:
Nem, ziet er lekker uit.Ik ben gek op brood. Vroeger bakte m'n moeder vaak zelf brood en dat was zo ontzettend lekker. 9~
Verder sluit ik me aan bij de arme sloebers hier. Morgen moet ik ook nog eens boeken kopen.En ik heb net uitgezocht wat ik voor de laatste periode allemaal moet doen. Ik kan wel janken. Had echt in de vakantie dingen moeten inhalen/ bijhouden.
Komende tijd weinig Fok! voor mij.
Daar hebben we Frasier toch al voor?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de originele cast van Friends over tien jaar geen plannen krijgt een remake te maken. Krijgen we foute grappen over verminderde vruchtbaarheid en de overgang.
Met de auto jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
[..]
Met een auto? Dan zie ik mogelijkheden![]()
![]()
Don't..EVER...touch..Frasierquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
*ril*quote:Nu maar hopen dat de originele cast van Friends over tien jaar geen plannen krijgt een remake te maken. Krijgen we foute grappen over verminderde vruchtbaarheid en de overgang.
Ik zou niet wille. Dan touch ik liever Jennifer Aniston.quote:
Denk het ook wel. Nu lijkt het net een enorme berg, maar elke week gaat er natuurlijk wel iets af. Ik zie nog het meest op tegen vrijdag. Dan moet ik een opdracht gaan maken en ik begrijp nog steeds niets van de literatuur. Degene met wie ik samenwerk gaat me wurgen denk ik.quote:
Het je V for Vendetta al eens gezien?quote:
Ook mooi.quote:
Euh nee, dat leek me niet echt een film voor mij... zit ik er ver naast?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het je V for Vendetta al eens gezien?
Je kunt haar nog je eigen maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou niet wille. Dan touch ik liever Jennifer Aniston.
Dat is jammer want dat is nou juist een leuke. Toegegeven, wel voor het geld geschreven denk ik maar juist zo over de top dat het leuk is. Knipoog-TVquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan heeft John Cleese natuurlijk gelijk over de comedy's van tegenwoordig die vaak ook echt om te huilen zijn.
Groot voorbeeld: That 70's Show.
Ik snap echt niet wat de mensen in haar zienquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou niet wille. Dan touch ik liever Jennifer Aniston.
Ze is cute.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat de mensen in haar zien
Dat is eigenlijk het enige dat mijn moeder niet bakte. Maar appeltaarten en cakesquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Soempie het volgende:
Nem, ziet er lekker uit.Ik ben gek op brood. Vroeger bakte m'n moeder vaak zelf brood en dat was zo ontzettend lekker. 9~
Ik denk dat als jij inderdaad braaf bij Fok uit de buurt blijft dat je daar wel bovenop komt hoorquote:Verder sluit ik me aan bij de arme sloebers hier. Morgen moet ik ook nog eens boeken kopen.En ik heb net uitgezocht wat ik voor de laatste periode allemaal moet doen. Ik kan wel janken. Had echt in de vakantie dingen moeten inhalen/ bijhouden.
Komende tijd weinig Fok! voor mij.
Ik zou je bijna vragen of jij dat doek niet voor ons zou willen vervoeren, maar dat weekend zijn vriend en ik dan weer zo spaarzaam aanwezig in Groningen dat het misschien geen zin heeftquote:
Ze is maar 3 jaar ouder dan ik!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt haar nog je eigen maken.
Jen is bijna 40, maar nog steeds zonder kinderen. Misschien kun jij daar verandering in brengen.
quote:
Even terug krabben dan maar.quote:
Welk standje wordt het?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze is maar 3 jaar ouder dan ik!Dus wie weet.
Geen idee, het is een hele indrukwekkende filmquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Euh nee, dat leek me niet echt een film voor mij... zit ik er ver naast?
Is het doel oprolbaar? Zo niet, hoe groot is het?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou je bijna vragen of jij dat doek niet voor ons zou willen vervoeren, maar dat weekend zijn vriend en ik dan weer zo spaarzaam aanwezig in Groningen dat het misschien geen zin heeft![]()
![]()
Ben je alleen 30 mei in Groningen en zou je überhaupt dat doek mee willen nemen?
Ik krabbel liever aan andere vrouwenquote:
Met prachtig gebruik van Pyotr Ilyich Tchaikovsky - 1812 Overture trouwensquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee, het is een hele indrukwekkende filmMaar dan ga ik verder ook maar niks zeggen
Oh? Vertel !?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met prachtig gebruik van Pyotr Ilyich Tchaikovsky - 1812 Overture trouwens
Erika Terpstra is er één.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf? jij laat er ook geen gras over groeien, hè?![]()
Nem en C4, van wie krijgen jullie geen jeuk?
Dat is altijd mijn stijl geweest, ik ga altijd uit van mijn eigen droomwereld.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alweer?!quote:
Daar ga ik even over nadenkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef wyccie het volgende:
Nem en C4, van wie krijgen jullie geen jeuk?
Onderweg !quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Alweer?!Zoek maar eens op youtube naar 'V for Vendetta finale'
, eerste hit, kan niet missen
Ze bedoelde niet down therequote:
Geen jeuk zei ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
Erika Terpstra is er één.
Te mooi.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Wij gaan 30 mei naar Groningen want dan is het 5-jarig jubileum dat we voor het eerst in Groningen zijn geweest en dat was nogal een heftige gebeurtenisDus dat gaan we vieren. We blijven daar slapen.
City Hotelquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Te mooi.gaan jullie in hetzelfde hotel overnachten?
Als het doek opgerold is issie stukquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het doel oprolbaar? Zo niet, hoe groot is het?
Wij gaan 30 mei naar Groningen want dan is het 5-jarig jubileum dat we voor het eerst in Groningen zijn geweest en dat was nogal een heftige gebeurtenisDus dat gaan we vieren.
We blijven daar slapen dus 1 mei zijn we er ook nog we leven.
Ja van Erika krijg ik geen jeuk.quote:
Brewster? Punky Brewster?quote:
Opzich moet dat wel lukken met een auto toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het doek opgerold is issie stuk
Nee het is een ingelijste afbeelding van 1.40 x 1 meter.... dus echt te groot om te laten bezorgen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met prachtig gebruik van Pyotr Ilyich Tchaikovsky - 1812 Overture trouwens
Dance of the Knights van Prokofjiev is mijn favoriet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Die heb ik een keer in de Ahoy gezien, met vuurwerk en kanonnen
Maar het allermooist vond ik toen de Bolero van RavelDat is gewoon een sexy stuk klassieke muziek
Ik bedoel eigenlijk meer Wie vind je een lekker ding?quote:
Je zou mn dag maken als je zegt dat je m wel wilt vervoerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opzich moet dat wel lukken met een auto toch?
Jordana Brewster.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
Brewster? Punky Brewster?
Oedipusquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer Wie vind je een lekker ding?
Erica is wel top hoor, maar een lekker ding? Ze had je moeder kunnen zijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat ik nou het allervervelendste vind aan zo'n vraag, Wyc? Ik kan er zo wel wat opnoemen maar OMDAT ik er nu wat op moeten noemen ga ik blankStraks dus.
Da's een mooi stukje C4.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Alweer?!Zoek maar eens op youtube naar 'V for Vendetta finale'
, eerste hit, kan niet missen
Ik rijd niet maar ik denk dat het geen bezwaar moet zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je zou mn dag maken als je zegt dat je m wel wilt vervoerenzeg het maar
I knowquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Het is lastig, maar het hoeft geen absolute top 3 te zijn.
Gaaf hequote:
Ik ben straightquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik rijd niet maar ik denk dat het geen bezwaar moet zijn
Het zal geen probleem zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou echt heel heel tof zijn!! Ik heb geboden op de advertentie, dus als je na zou willen vragen over of het past in de auto en of de chauffeur het geen probleem vindt.....?
Ahhhh dat snap ik echt niet, ik vind haar echt een heel mooie vrouw.... niet alledaags, en zeker imperfect, maar wel prachtigquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
Eerst waar ik wél jeuk van krijg:
[ afbeelding ]
Ah, dan Scarlett Johansson.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer Wie vind je een lekker ding?
Erica is wel top hoor, maar een lekker ding? Ze had je moeder kunnen zijn.
Oké.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaaf heEn een sublieme film ook
[..]
Ik ben straight
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef Soempie het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vergeten ben te eten vanavond.Ging afwassen en daarna ben ik gaan studeren.
Keira Knightley is een beetje te dun, met die andere twee wil ik wel dagen onder de lakens kruipen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dan Scarlett Johansson.![]()
Of Keira Knightly.
Of Mila Jovovich.
Ik kan het hebben.quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef Soempie het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vergeten ben te eten vanavond.Ging afwassen en daarna ben ik gaan studeren.
Nee, ik ga zo slapen. Morgen weer vroeg op en colleges volgen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog steeds foeiga je zo nog wat eten dan of heb je nu geen honger meer?
Ik krijg meestal rond 22 uur een enorme hongeraanval
Ik heb ook nog niet gegeten, maar ik heb dan ook de hele dag niks gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef Soempie het volgende:
Ik snap die jeuk wel. Ze zal best wel geweldig zijn, want Joshua Kadison heeft niet voor niks dat prachtige lied over haar geschreven. Maar ze heeft toch echt iets waarvan ik rillingen krijg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhhh dat snap ik echt niet, ik vind haar echt een heel mooie vrouw.... niet alledaags, en zeker imperfect, maar wel prachtig
Keira is ok.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, dan Scarlett Johansson.![]()
Of Keira Knightly.
Of Mila Jovovich.
Ze hebben allemaal dezelfde vorm hoofd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Eerst maar even wat Nederlandse dames die ik mooi vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, smaken verschillen hequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhhh dat snap ik echt niet, ik vind haar echt een heel mooie vrouw.... niet alledaags, en zeker imperfect, maar wel prachtig
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Nem, rustig met die dames! Zoveel schone dames, mijn hoofd slaat op hol!
De eerste twee zeker. Die derde heeft een eendenbek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keira vond ik super zoals ze was in The Jacketquote:
Wie is de bovenste?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie er geen eendenbek in, maar ik vat doorgaans eendenbek heel anders op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Soempie het volgende:
De eerste twee zeker. Die derde heeft een eendenbek.![]()
Ja en nu lijkt het alsof mijn voorkeur alleen daar naar uit gaat, maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dezelfde vorm hoofd.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie er geen eendenbek in, maar ik vat doorgaans eendenbek heel anders op.
Ja maar ze praat en kijkt zo lief. Ook hier geldt weer: de foto an sich doet me niet zoveel, maar "levend" wel. Geldt ook voor "Dunya" trouwens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:
Maryam Hassouni uit Shouf Shouf Habibi.quote:
Eventuele boeken die jullie de deur uit willen doen eerst langs mij. Misschien zitten er titels tussen waar ik wel interesse in heb.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de tips
wel toevallig, had net vandaag besloten met mijn huisgenoot om volgende week op een rommelmarkt te gaan staaneens kijken of ik daar zooi kwijt kan raken
Dat is toch helemaal niet raar. Je valt op een bepaalde uitstraling, beetje dat lievige. En dat heb je niet met zo'n langwerpig hoofd als die van SJP.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en nu lijkt het alsof mijn voorkeur alleen daar naar uit gaat, maar dat is dus niet zo
Maar dat is dus het moeilijke element hier
Heel gek, maar nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Soempie het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was: KWEK! Daarom.![]()
Dat valt in het niet vergeleken met Georgina Verbaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
MaJo, waarom de geldproblemen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de tips
wel toevallig, had net vandaag besloten met mijn huisgenoot om volgende week op een rommelmarkt te gaan staaneens kijken of ik daar zooi kwijt kan raken
wat Lush betreft, de laatste tijd haast niks gekocht, behalve die bruisballen die eruit gaan
LB, toen ik in londen woonde deed ik dat ook met cash opnemen. Ik had gewoon 50 pond per week, als het op was had ik pech
en sparen moet ik inderdaad maar weer gaan doen
Ik vind 'r wel mooi maar niet in die foto. En eigenlijk ook niet meer in de films. Wel in Lost in Translationquote:
Die praat vooral als een eendquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat valt in het niet vergeleken met Georgina Verbaan.
Dat is ook niet raarquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet raar. Je valt op een bepaalde uitstraling, beetje dat lievige. En dat heb je niet met zo'n langwerpig hoofd als die van SJP.
[..]
Heel gek, maar nu zie ik het ook.
Deze dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind 'r wel mooi maar niet in die foto. En eigenlijk ook niet meer in de films. Wel in Lost in Translation
Maar de manier waarop Scarlett poseert...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt helemaal niks. Dat is iemand die zichzelf te geweldig vindt.
En KWEK.
Oh...ik wilde nog zeggen dat een Sim-only abonnement echt geweldig bespaart, maar jij moet per se internet op je telefoon hebben, hè?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
En ook niet vies van een beetje plastische chirurgie.quote:
Kwak, voor de meeste mannen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
En KWEK.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
En KWEK.
Bracha van Doesburg schijnt bij mij op school te hebben gezeten, maar ik weet dat helemaal niet meer, terwijl ze niet veel ouder is geloof ik. Zal wel veel gespijbeld hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Soempie het volgende:
![]()
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was: KWEK! Daarom.![]()
Hier nog een tip:quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de tips
wat Lush betreft, de laatste tijd haast niks gekocht, behalve die bruisballen die eruit gaan
LB, toen ik in londen woonde deed ik dat ook met cash opnemen. Ik had gewoon 50 pond per week, als het op was had ik pech
Modellenwerk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bracha van Doesburg schijnt bij mij op school te hebben gezeten, maar ik weet dat helemaal niet meer, terwijl ze niet veel ouder is geloof ik. Zal wel veel gespijbeld hebben
quote:
Of gewoon bijklussen als webdesigner.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier nog een tip:
- Verkoop alle niet geopende Lushspullen via Marktplaats
- Ga mensen bijles geven in bijvoorbeeld wiskunde. ¤10 per uur, 2 uurtjes in de week is alweer gauw 80 euro in de maand.
Dat is dus ook zoiets. Ik hou van naturel. Maar dat zijn ze dus nooit op die fotosquote:
Ik verdien te weinig en krijg teveel rekeningenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
Kwak, voor de meeste mannen.![]()
Hoe dat helemaal niks?
Trusten, knorremaag.quote:
En wanneer ga je nou eens een echt plan maken met moeke?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik verdien te weinig en krijg teveel rekeningen
Daar heb ik eerlijk gezegd geen last van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijles zat ik ook al aan te denken inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier nog een tip:
- Verkoop alle niet geopende Lushspullen via Marktplaats
- Ga mensen bijles geven in bijvoorbeeld wiskunde. ¤10 per uur, 2 uurtjes in de week is alweer gauw 80 euro in de maand.
Een beter betalende bijbaan zoeken is ook een optie... maar dat gaat je dan wel weer ten koste van je werkplezier waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat werdt er geschreven dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Als gezicht is ze meestal ok, maar gewoon haar voorkomen doet me zo arrogant aan.
Ik ben ook meer van de lieverds, zoals Nem postte. Alleen vind ik Carice dan wel weer arrogant. Ze oogt niet zo, maar ik heb eens een interview gelezen en dat was echt zo erg dat er daarna boze brieven binnenkwamen.
Dat is zo, maar wel een goede poging in ieder geval.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is dus ook zoiets. Ik hou van naturel. Maar dat zijn ze dus nooit op die fotos
Vooral medisch neem ik aan. Krijg je toch zeker wel vergoed?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef MaJo het volgende:
Ja bijles is altijd goed te doen, niet te zwaar en vind je waarschijnlijk nog wel leuk ook om weer wat dingen op te rakelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef MaJo het volgende:
Bijles zat ik ook al aan te denken inderdaad
en van Lush is ook wel een goed idee
Maar bij Aldi en Lidl, veel goedkoper!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja bijles is altijd goed te doen, niet te zwaar en vind je waarschijnlijk nog wel leuk ook om weer wat dingen op te rakelen.
Verder eigenlijk even geen boodschappen meer doen bij de Appie.
Dat weet ik niet meer, was al erg lang geleden. Maar er is niks verdraaid, waren letterlijke quotes.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
Wat werdt er geschreven dan?
Waar bezuinig je dan zoal veel op?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar heb ik eerlijk gezegd geen last van.
Maar ik werk dan ook met een zeer zuinig uitgavenpatroon.
Is daar veel vraag naar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijles zat ik ook al aan te denken inderdaad
Nee carice is juist heel lief in het echt! Heb haar wel eens geinterviewd en ze was heel schattigquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Als gezicht is ze meestal ok, maar gewoon haar voorkomen doet me zo arrogant aan.
Ik ben ook meer van de lieverds, zoals Nem postte. Alleen vind ik Carice dan wel weer arrogant. Ze oogt niet zo, maar ik heb eens een interview gelezen en dat was echt zo erg dat er daarna boze brieven binnenkwamen.
[..]
Trusten, knorremaag.
Dat zoeken we op !quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, was al erg lang geleden. Maar er is niks verdraaid, waren letterlijke quotes.
Ze heeft haar lesje wel geleerd hoor, ze schaamde zich dood.
Ik houd het op bijbeunen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
Horeca en de zorg verdienen goed.... maar is wel zwaar werk.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef wyccie het volgende:
Hehe, wie is PierreTT? Erg betrokken bij de geldproblemen van MaJo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |