SPSS.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:55 schreef MaJo het volgende:
Wat staat er bij jou op de planning van vandaag Soemp?
Blehquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
SPSS.
Ga je na het discodutje iets leuks doen?
Nou, ik denk dat een kettingzaag zwaarder isquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool.
Ik heb nog ergens zo'n ding liggen. Een groene met een gouden iets. Mocht ik hebben van mijn broer, toen hij me de kazerne liet zien. Ik heb ook een wapen vastgehouden. Dat was wel zwaar.![]()
(Vertel ik nu iets wat ik niet had mogen zeggen?)
Gereserveerd(dat doet me eraan denken dat ik het hotel even afbelquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:08 schreef Soempie het volgende:
Waarom is het doorgeschoven? Je had toch ook al geboekt?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:16 schreef Soempie het volgende:
Ja en het is gelukkig niet helemaal afgeblazen: volgende maand gaan jullie wel gewoon lekker naar Gent.
Same here. Ik zit nu voor de derde dag achter elkaar te niksen terwijl ik dit blok toch écht écht écht moet halen wil ik met mijn co-schappen kunnen beginnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:10 schreef Soempie het volgende:
En ik heb SPSS de hele vakantie uitgesteld en nu moet alles deze dag gebeuren.![]()
![]()
Ik leer het ook nooit.
Je weet niet eens wat ik heb vastgehouden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:22 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik denk dat een kettingzaag zwaarder is
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Hier wat plaatjes van een kerel die schuil gaat onder de naam Quantum-X die vaak op locaties komt waar 'ie niet mag zijn zoals Tjernobyl, deeltjesversnellers etc en daar plaatjes van gaat maken.
Deze plaatjes zijn van de Notre Dame, waar 'ie op geklommen is. Op één van de fotos kun je als je goed kijkt nog iemand zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:51 schreef wyccie het volgende:
Je weet niet eens wat ik heb vastgehouden.Ik zelf ook niet.
Ja hij kan er wel wat vanquote:
Haha nee maar die laten wel even op zich wachtenquote:
Wow, lekker!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef MaJo het volgende:
Staffmeeting is gecancelled. Dat betekent dat ik de rest van de dag vrij ben
Dit is wel even een onverwacht relaxte wending van mijn dag jaquote:
Wowquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
Heel verstandig
Ik ben helemaal bij met mijn series op het moment.
Ik ga nu dus even op de bank liggen met muziek want ik verveel me te pletter. Kan ook geen nieuw boek beginnen, zo verveeld
Nou, mijn vorige endeavours zijn op niets uitgelopen en ik kwam weer een mooi "met de hand bak"-topic tegen dus dat ben ik aan het volgen. Nu 60 minuten wachten voor het eerste rijzen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ben helemaal gaar op werk, heb gewoon moeite m'n ogen open te houden
@Nem: lekker, vers brood bakkenMisschien heb ik volgende week maandag wel tijd om wat te bakken
Picsquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, mijn vorige endeavours zijn op niets uitgelopen en ik kwam weer een mooi "met de hand bak"-topic tegen dus dat ben ik aan het volgen. Nu 60 minuten wachten voor het eerste rijzen.
Ja als het klaar isquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ja als het klaar is
Moet straks nog even kneden en nog eens 45 laten rijzen, dan nog 30/40 afbakken
quote:Op marktplaats hebben ze slimme poppetjes
Een "gez" advertentie voor een concertkaartje, hebben ze er een foto bij gestopt van een leuke meid
Inderdaadquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja als het klaar is
Moet straks nog even kneden en nog eens 45 laten rijzen, dan nog 30/40 afbakken
Dat ligt eraan of het gelukt isquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven zelf gebakken brood.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of het gelukt is
Als ik het topic eens goed doorlees is het een behoorlijke kunst. Maar dat weet jij beter dan geen ander
Cool!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe 'm nu ook op de plaat. Vorige keer in blik gedaan maar dat ging niet zo heel lekker. Dus even kijken wat het straks wordt.
Als dit nou een beetje lukt dan ga ik binnenkort even langs de molens hier uit de buurt om te kijken wat ze daar hebben aan bloem. Er zitter er hier nog 2 actief in de buurt die zelf malen.
Ik dacht al dat jij ze cool zou vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een fantastische foto's trouwens, van de Notre Dame
Zo van dichtbij zie je pas wat een ongelooflijke details er op die kerk zitten. Fransen zijn echt de koningen van de beeldhouwkunstEn de Notre Dame is een paar jaar geleden schoongemaakt, dus nu is ie ook weer mooi wit ipv groezelig of ronduit goor
Diep triestquote:
Toch niet afgezaagd he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 2 electrische lampjes op mn fiets, en een bel
Mn vriend heeft een nieuwe (2ehands) fiets gekocht en nu hebben we zijn oude een beetje geslooptWe zijn wel tot vermaeck van de buurt geweest denk ik, want we probeerden met alle macht om zijn stuur eraf te halen, maar het kreng gaf niet mee
Uiteindelijk maar een andere oplossing gevonden....
We wilden de voorlamp + houder van zijn fiets slopen, maar daarvoor moet het stuur eruitquote:
De lamp voor op mijn fiets zit gewoon met een beetje tape, omdat het houdertje stuk is, dus het kan altijd ergerquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:neehoor
We hebben nu alleen het lampje eraf gehaald en niet de houder, en bij mijn fiets op de plek waar anders wel een dynamo zit, er weer op gemonteerd
Oeh, daar rijden er hier een paar van rond. Ook helemaal versierd. Leukquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
Maar nu ik een lage voorlamp heb, kan ik dus een mandje kopen
Ik wil al eeuwen zo'n rieten mandje aan mn stuur, waar ik dan boodschappen mee kan doenEn dan ga ik ook bloemetjes kopen die ik er aan maak
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef wyccie het volgende:
Rieten mandjes gaan rotten.![]()
Hadden jullie deze tietjes al gezien?![]()
Dan moet je het wel heel bont maken hoorquote:
Not my kind of tittiesquote:
Nederland -> regen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je het wel heel bont maken hoor
Ja moet wel een gelakte mand kopenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nederland -> regen.
Ik had vroeger ook een rieten mandje. Maar het zal ook wel slechte kwaliteit zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |