quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, C4, er gaan geruchten dat Ziva irl zwanger isIk waag het te betwijfelen
Ik weet niet waar het wegkomt hoorquote:
Die bakvorm is inderdaad toch wel weer een goede. Vorige keer gebruikte ik die en toen werd het juist niets. Maar ik denk dat het recept van toen niet goed was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
Extra lang laten gisten of toch een bakvorm gebruiken.
Met wat meer lucht er in moet het wel goed komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
Het proeft trouwens minder massief dan het eruit ziet
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
Met wat meer lucht er in moet het wel goed komen.
Eindelijk een acteur die zich niet laat vangen voor een remake.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las de titel even verkeerd maar ik ben blij dat het zo uitpakt.
John Cleese sluit nieuwe afleveringen Fawlty Towers uit
http://www.nu.nl/achterkl(...)wlty-towers-uit.html
Eindelijk een verstandig iemand
Wat een gezeik. Ze willen allemaal met hun kinderen kalfjes en lammetjes kijken. Maar wel janken als het beest groot wordt en geen doel meer heeft op een kinderboerderij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook
http://www.nu.nl/algemeen(...)naar-slachthuis.html
Oh boehoe. Ze moeten weer wat te huilen hebben
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk een acteur die zich niet laat vangen voor een remake.
Nu maar hopen dat de originele cast van Friends over tien jaar geen plannen krijgt een remake te maken. Krijgen we foute grappen over verminderde vruchtbaarheid en de overgang.
Nou, ok. Als jij het zo graag wilt hebben zal ik er niet op bieden.quote:
Komt wel goed Soempiequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Soempie het volgende:
Nem, ziet er lekker uit.Ik ben gek op brood. Vroeger bakte m'n moeder vaak zelf brood en dat was zo ontzettend lekker. 9~
Verder sluit ik me aan bij de arme sloebers hier. Morgen moet ik ook nog eens boeken kopen.En ik heb net uitgezocht wat ik voor de laatste periode allemaal moet doen. Ik kan wel janken. Had echt in de vakantie dingen moeten inhalen/ bijhouden.
Komende tijd weinig Fok! voor mij.
Daar hebben we Frasier toch al voor?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de originele cast van Friends over tien jaar geen plannen krijgt een remake te maken. Krijgen we foute grappen over verminderde vruchtbaarheid en de overgang.
Met de auto jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
[..]
Met een auto? Dan zie ik mogelijkheden![]()
![]()
Don't..EVER...touch..Frasierquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
*ril*quote:Nu maar hopen dat de originele cast van Friends over tien jaar geen plannen krijgt een remake te maken. Krijgen we foute grappen over verminderde vruchtbaarheid en de overgang.
Ik zou niet wille. Dan touch ik liever Jennifer Aniston.quote:
Denk het ook wel. Nu lijkt het net een enorme berg, maar elke week gaat er natuurlijk wel iets af. Ik zie nog het meest op tegen vrijdag. Dan moet ik een opdracht gaan maken en ik begrijp nog steeds niets van de literatuur. Degene met wie ik samenwerk gaat me wurgen denk ik.quote:
Het je V for Vendetta al eens gezien?quote:
Ook mooi.quote:
Euh nee, dat leek me niet echt een film voor mij... zit ik er ver naast?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het je V for Vendetta al eens gezien?
Je kunt haar nog je eigen maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou niet wille. Dan touch ik liever Jennifer Aniston.
Dat is jammer want dat is nou juist een leuke. Toegegeven, wel voor het geld geschreven denk ik maar juist zo over de top dat het leuk is. Knipoog-TVquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan heeft John Cleese natuurlijk gelijk over de comedy's van tegenwoordig die vaak ook echt om te huilen zijn.
Groot voorbeeld: That 70's Show.
Ik snap echt niet wat de mensen in haar zienquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou niet wille. Dan touch ik liever Jennifer Aniston.
Ze is cute.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat de mensen in haar zien
Dat is eigenlijk het enige dat mijn moeder niet bakte. Maar appeltaarten en cakesquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef Soempie het volgende:
Nem, ziet er lekker uit.Ik ben gek op brood. Vroeger bakte m'n moeder vaak zelf brood en dat was zo ontzettend lekker. 9~
Ik denk dat als jij inderdaad braaf bij Fok uit de buurt blijft dat je daar wel bovenop komt hoorquote:Verder sluit ik me aan bij de arme sloebers hier. Morgen moet ik ook nog eens boeken kopen.En ik heb net uitgezocht wat ik voor de laatste periode allemaal moet doen. Ik kan wel janken. Had echt in de vakantie dingen moeten inhalen/ bijhouden.
Komende tijd weinig Fok! voor mij.
Ik zou je bijna vragen of jij dat doek niet voor ons zou willen vervoeren, maar dat weekend zijn vriend en ik dan weer zo spaarzaam aanwezig in Groningen dat het misschien geen zin heeftquote:
Ze is maar 3 jaar ouder dan ik!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt haar nog je eigen maken.
Jen is bijna 40, maar nog steeds zonder kinderen. Misschien kun jij daar verandering in brengen.
quote:
Even terug krabben dan maar.quote:
Welk standje wordt het?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze is maar 3 jaar ouder dan ik!Dus wie weet.
Geen idee, het is een hele indrukwekkende filmquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Euh nee, dat leek me niet echt een film voor mij... zit ik er ver naast?
Is het doel oprolbaar? Zo niet, hoe groot is het?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou je bijna vragen of jij dat doek niet voor ons zou willen vervoeren, maar dat weekend zijn vriend en ik dan weer zo spaarzaam aanwezig in Groningen dat het misschien geen zin heeft![]()
![]()
Ben je alleen 30 mei in Groningen en zou je überhaupt dat doek mee willen nemen?
Ik krabbel liever aan andere vrouwenquote:
Met prachtig gebruik van Pyotr Ilyich Tchaikovsky - 1812 Overture trouwensquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee, het is een hele indrukwekkende filmMaar dan ga ik verder ook maar niks zeggen
Oh? Vertel !?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met prachtig gebruik van Pyotr Ilyich Tchaikovsky - 1812 Overture trouwens
Erika Terpstra is er één.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf? jij laat er ook geen gras over groeien, hè?![]()
Nem en C4, van wie krijgen jullie geen jeuk?
Dat is altijd mijn stijl geweest, ik ga altijd uit van mijn eigen droomwereld.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alweer?!quote:
Daar ga ik even over nadenkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef wyccie het volgende:
Nem en C4, van wie krijgen jullie geen jeuk?
Onderweg !quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Alweer?!Zoek maar eens op youtube naar 'V for Vendetta finale'
, eerste hit, kan niet missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |