quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie er geen eendenbek in, maar ik vat doorgaans eendenbek heel anders op.
Ja maar ze praat en kijkt zo lief. Ook hier geldt weer: de foto an sich doet me niet zoveel, maar "levend" wel. Geldt ook voor "Dunya" trouwens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
De eerste twee zeker. Die derde heeft een eendenbek.![]()
quote:
Maryam Hassouni uit Shouf Shouf Habibi.quote:
Eventuele boeken die jullie de deur uit willen doen eerst langs mij. Misschien zitten er titels tussen waar ik wel interesse in heb.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de tips
wel toevallig, had net vandaag besloten met mijn huisgenoot om volgende week op een rommelmarkt te gaan staaneens kijken of ik daar zooi kwijt kan raken
Dat is toch helemaal niet raar. Je valt op een bepaalde uitstraling, beetje dat lievige. En dat heb je niet met zo'n langwerpig hoofd als die van SJP.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en nu lijkt het alsof mijn voorkeur alleen daar naar uit gaat, maar dat is dus niet zo
Maar dat is dus het moeilijke element hier
Heel gek, maar nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Soempie het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was: KWEK! Daarom.![]()
Dat valt in het niet vergeleken met Georgina Verbaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
De eerste twee zeker. Die derde heeft een eendenbek.![]()
MaJo, waarom de geldproblemen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de tips
wel toevallig, had net vandaag besloten met mijn huisgenoot om volgende week op een rommelmarkt te gaan staaneens kijken of ik daar zooi kwijt kan raken
wat Lush betreft, de laatste tijd haast niks gekocht, behalve die bruisballen die eruit gaan
LB, toen ik in londen woonde deed ik dat ook met cash opnemen. Ik had gewoon 50 pond per week, als het op was had ik pech
en sparen moet ik inderdaad maar weer gaan doen
Ik vind 'r wel mooi maar niet in die foto. En eigenlijk ook niet meer in de films. Wel in Lost in Translationquote:
Die praat vooral als een eendquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat valt in het niet vergeleken met Georgina Verbaan.
Dat is ook niet raarquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet raar. Je valt op een bepaalde uitstraling, beetje dat lievige. En dat heb je niet met zo'n langwerpig hoofd als die van SJP.
[..]
Heel gek, maar nu zie ik het ook.
Deze dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind 'r wel mooi maar niet in die foto. En eigenlijk ook niet meer in de films. Wel in Lost in Translation
Maar de manier waarop Scarlett poseert...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt helemaal niks. Dat is iemand die zichzelf te geweldig vindt.
En KWEK.
Oh...ik wilde nog zeggen dat een Sim-only abonnement echt geweldig bespaart, maar jij moet per se internet op je telefoon hebben, hè?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
en sparen moet ik inderdaad maar weer gaan doen
En ook niet vies van een beetje plastische chirurgie.quote:
Kwak, voor de meeste mannen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
En KWEK.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
En KWEK.
Bracha van Doesburg schijnt bij mij op school te hebben gezeten, maar ik weet dat helemaal niet meer, terwijl ze niet veel ouder is geloof ik. Zal wel veel gespijbeld hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Soempie het volgende:
![]()
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was: KWEK! Daarom.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |