Ze bedoelde niet down therequote:
Geen jeuk zei ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
Erika Terpstra is er één.
Te mooi.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Wij gaan 30 mei naar Groningen want dan is het 5-jarig jubileum dat we voor het eerst in Groningen zijn geweest en dat was nogal een heftige gebeurtenisDus dat gaan we vieren. We blijven daar slapen.
City Hotelquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Te mooi.gaan jullie in hetzelfde hotel overnachten?
Als het doek opgerold is issie stukquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het doel oprolbaar? Zo niet, hoe groot is het?
Wij gaan 30 mei naar Groningen want dan is het 5-jarig jubileum dat we voor het eerst in Groningen zijn geweest en dat was nogal een heftige gebeurtenisDus dat gaan we vieren.
We blijven daar slapen dus 1 mei zijn we er ook nog we leven.
Ja van Erika krijg ik geen jeuk.quote:
Brewster? Punky Brewster?quote:
Opzich moet dat wel lukken met een auto toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het doek opgerold is issie stuk
Nee het is een ingelijste afbeelding van 1.40 x 1 meter.... dus echt te groot om te laten bezorgen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met prachtig gebruik van Pyotr Ilyich Tchaikovsky - 1812 Overture trouwens
Dance of the Knights van Prokofjiev is mijn favoriet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Die heb ik een keer in de Ahoy gezien, met vuurwerk en kanonnen
Maar het allermooist vond ik toen de Bolero van RavelDat is gewoon een sexy stuk klassieke muziek
Ik bedoel eigenlijk meer Wie vind je een lekker ding?quote:
Je zou mn dag maken als je zegt dat je m wel wilt vervoerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opzich moet dat wel lukken met een auto toch?
Jordana Brewster.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
Brewster? Punky Brewster?
Oedipusquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer Wie vind je een lekker ding?
Erica is wel top hoor, maar een lekker ding? Ze had je moeder kunnen zijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat ik nou het allervervelendste vind aan zo'n vraag, Wyc? Ik kan er zo wel wat opnoemen maar OMDAT ik er nu wat op moeten noemen ga ik blankStraks dus.
Da's een mooi stukje C4.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Alweer?!Zoek maar eens op youtube naar 'V for Vendetta finale'
, eerste hit, kan niet missen
Ik rijd niet maar ik denk dat het geen bezwaar moet zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je zou mn dag maken als je zegt dat je m wel wilt vervoerenzeg het maar
I knowquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Het is lastig, maar het hoeft geen absolute top 3 te zijn.
Gaaf hequote:
Ik ben straightquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik rijd niet maar ik denk dat het geen bezwaar moet zijn
Het zal geen probleem zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou echt heel heel tof zijn!! Ik heb geboden op de advertentie, dus als je na zou willen vragen over of het past in de auto en of de chauffeur het geen probleem vindt.....?
Ahhhh dat snap ik echt niet, ik vind haar echt een heel mooie vrouw.... niet alledaags, en zeker imperfect, maar wel prachtigquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
Eerst waar ik wél jeuk van krijg:
[ afbeelding ]
Ah, dan Scarlett Johansson.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer Wie vind je een lekker ding?
Erica is wel top hoor, maar een lekker ding? Ze had je moeder kunnen zijn.
Oké.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaaf heEn een sublieme film ook
[..]
Ik ben straight
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef Soempie het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vergeten ben te eten vanavond.Ging afwassen en daarna ben ik gaan studeren.
Keira Knightley is een beetje te dun, met die andere twee wil ik wel dagen onder de lakens kruipen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dan Scarlett Johansson.![]()
Of Keira Knightly.
Of Mila Jovovich.
Ik kan het hebben.quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef Soempie het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vergeten ben te eten vanavond.Ging afwassen en daarna ben ik gaan studeren.
Nee, ik ga zo slapen. Morgen weer vroeg op en colleges volgen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog steeds foeiga je zo nog wat eten dan of heb je nu geen honger meer?
Ik krijg meestal rond 22 uur een enorme hongeraanval
Ik heb ook nog niet gegeten, maar ik heb dan ook de hele dag niks gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef Soempie het volgende:
Ik snap die jeuk wel. Ze zal best wel geweldig zijn, want Joshua Kadison heeft niet voor niks dat prachtige lied over haar geschreven. Maar ze heeft toch echt iets waarvan ik rillingen krijg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhhh dat snap ik echt niet, ik vind haar echt een heel mooie vrouw.... niet alledaags, en zeker imperfect, maar wel prachtig
Keira is ok.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, dan Scarlett Johansson.![]()
Of Keira Knightly.
Of Mila Jovovich.
Ze hebben allemaal dezelfde vorm hoofd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Eerst maar even wat Nederlandse dames die ik mooi vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, smaken verschillen hequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhhh dat snap ik echt niet, ik vind haar echt een heel mooie vrouw.... niet alledaags, en zeker imperfect, maar wel prachtig
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Nem, rustig met die dames! Zoveel schone dames, mijn hoofd slaat op hol!
De eerste twee zeker. Die derde heeft een eendenbek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keira vond ik super zoals ze was in The Jacketquote:
Wie is de bovenste?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie er geen eendenbek in, maar ik vat doorgaans eendenbek heel anders op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Soempie het volgende:
De eerste twee zeker. Die derde heeft een eendenbek.![]()
Ja en nu lijkt het alsof mijn voorkeur alleen daar naar uit gaat, maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dezelfde vorm hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |