Bestaatquote:Op zondag 3 mei 2009 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is nog wachten op brood in blik.
Dat valt best mee, vind ik. De kip ziet er niet bedorven uit, de kleur klopt nog.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef iamredleader het volgende:
@Nem: dat ziet er inderdaad gewoon ranzig uit
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 3 mei 2009 22:14 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het is bedtijd, hopeljik een volledige nachtrust vanavond
nou goed danquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, we zijn op het moment bezig Oud en Nieuw te regelen. Ja, dat is vroeg
Afgelopen keer een huisje in de Ardennen, deze keer wordt het een huisje in Tjechie
Ja superleukquote:Op zondag 3 mei 2009 23:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
September 2007 een huisje gehuurd in Tetin.
Ligt in het reuzengebergte nabij polen, ook Praag is met de auto goed te doen!
Is een klein dorp met maar 15 huizen ofzo, wij hadden iig een kast van een huis!!!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=tetin&meta=&aq=f&oq=
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ziet er goed uit! Helaas hebben we niets aan een zwembad rond die tijd
18 graden is toch goed te doen? Maar met O&N zal het toch wel kouder zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 23:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wij hadden ook maar een graad of 18 toendertijd, maar geloof mij, na een paar becherovska's of jelinek-likeurtjes voel je die kou niet meer....
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja superleuk
We hebben nu een huis op het oog dat bij/in het Reuzengebergte ligt.
Zulke tips hou ik vanquote:Op maandag 4 mei 2009 00:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mocht je daar terecht komen moet je zeker hierheen gaan!
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=kutna%20hora&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
En dit, hiet zijn de winterscenes van narnia opgenomen, zo mooi!!!!
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&sa=1&q=Adrspach+National+Park%2C&aq=f&oq=
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
18 graden is toch goed te doen? Maar met O&N zal het toch wel kouder zijn
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
nou goed dan
http://www.at5.nl/koninginnedag
Rechtsboven, kruising van IJTunnel en Piet Heinkade, "Gezonken bootje wordt gelicht"
Ik ben net thuis.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:46 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet slapenEn moet over 5,5 uur alweer opstaan
Ik ben nu 3 maanden alcoholvrij en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis.
En wbt het slapen; collega's zou ik een fikse borrel aanraden.
Helpt het als je een goede film op zou zetten?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nu 3 maanden alcoholvrij en dat wil ik graag zo houden
Baal wel want ik was met een experiment begonnen, namelijk Ritalin voor het slapen gaan in de hoop dat ik dan minder zou malen en makkelijker in kon slapen. Maar ben nog steeds druk in mijn hoofd en zit te tellen dus heb niet echt het gevoel dat het werkt
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Baal wel want ik was met een experiment begonnen, namelijk Ritalin voor het slapen gaan in de hoop dat ik dan minder zou malen en makkelijker in kon slapen. Maar ben nog steeds druk in mijn hoofd en zit te tellen dus heb niet echt het gevoel dat het werkt
Misschien een puzzelboekje kopen?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bestaat dat programma ook nog!?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Overigens wel een vreemde eerste aflevering van Een Tegen 100 op Nederland 1; drie kandidaten aan bod geweest, waarvan de laatste volgende week terugkomt.
Die opa geef ik geen lang leven als studiokandidaat aangezien hij teveel op veiligheid speelt.
Dat duurt me weer wat te lang. Wil het over een half uurtje wel weer proberen. Zit nu dus maar lekker naar the Beatles te luisteren en een beetje op fok rond te hangenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helpt het als je een goede film op zou zetten?
Nee denk dat ik dan helemaal gek word in combinatie met mijn medicijnenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Das kut zeg, is een blowtje een idee of ga je dan juist malen en gekke dingen denken?
Ik speel vaak online spelletjes. Ook wel een idee voor nuquote:Op maandag 4 mei 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien een puzzelboekje kopen?
Daarmee had ik mijn tijd op de middelbare school gedood.
Ik zou van The Beatles wel slaap krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat duurt me weer wat te lang. Wil het over een half uurtje wel weer proberen. Zit nu dus maar lekker naar the Beatles te luisteren en een beetje op fok rond te hangen
Klopt. Weer terug bij de PO.quote:
Tim stond dacht ik alleen op de lijst om uitgenodigd te worden dacht ikquote:Op maandag 4 mei 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt. Weer terug bij de PO.
Hawaii_Tim en nog een niet nader te noemen user bekend uit Met Het Mes Op Tafel spelen mee, heb ik echter nog niet kunnen opsporen.
In ieder geval heb ik op de zondagavond weer iets te bekijken in plaats van duimen te draaien.
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou van The Beatles wel slaap krijgen.![]()
Klopt, maar ik weet niet hoe het met ene Marijke is vergaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tim stond dacht ik alleen op de lijst om uitgenodigd te worden dacht ik
Rolling Stones rule!quote:Op maandag 4 mei 2009 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou van The Beatles wel slaap krijgen.![]()
Ok, dat is dus ook geen optie!quote:Op maandag 4 mei 2009 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee denk dat ik dan helemaal gek word in combinatie met mijn medicijnen
Ik vind het niet echt een bijzonder programma, de snelheid is idd ver te zoeken...quote:Op maandag 4 mei 2009 02:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Op de zaterdagavond heb je ook 'Succes Verzekerd' waarin kandidaten met één miljoen beginnen en deze in zeven vragen proberen te houden.
Klinkt als de finale van 'Kiezen of Delen' (daar keek ik vroeger ook naar), aangezien je bij de eerste vraag drie antwoordmogelijkheden hebt, bij de tweede vier enzovoorts. Je kunt alles op één antwoord zetten, maar je kunt ook het bedrag spreiden als je niet zeker bent.
De quiz staat niet bekend om zijn tempo en kandidaten: Carlo Boszhard moet nog twee minuten toneel spelen voordat het uiteindelijke antwoord gegeven wordt en je hebt faalhazen die niet durven te gokken.
Dan heb ik nog liever Lotto Weekend Miljonairs (alhoewel ik 'Wer Wird Millionär?' ook nog kan bekijken op TV).
Hehe je wilde juist even doorgaanquote:Op maandag 4 mei 2009 02:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ok, dat is dus ook geen optie!
Ik heb ook weleens Ritalin gehad maar dat was niet op doktersrecept
Hij wordt dit jaar 40, zijn oudere broer doet nu een obscuur sportprogramma op Z@pp.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een bijzonder programma, de snelheid is idd ver te zoeken...
En Carlo wordt oud!
Dat programma waar Carl Noten graag naar kijkt?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij wordt dit jaar 40, zijn oudere broer doet nu een obscuur sportprogramma op Z@pp.
Heb je iets als Back-up of alleen ritalin?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe je wilde juist even doorgaan
Het hoort me rustiger te maken maar merk er nu maar bar weinig van
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat programma waar Carl Noten graag naar kijkt?
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe je wilde juist even doorgaan
Het hoort me rustiger te maken maar merk er nu maar bar weinig van
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij wordt dit jaar 40, zijn oudere broer doet nu een obscuur sportprogramma op Z@pp.
Ohquote:Op maandag 4 mei 2009 02:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Ofyles2 dondert van zijn stoel en staat weer op.
Nee.
Heb wel valium maar ben daar wel zuinig mee. Bovendien ben ik bang dat ik dan door mijn wekker heentukquote:Op maandag 4 mei 2009 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je iets als Back-up of alleen ritalin?
Dat lukt zonder valium toch ook wel?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb wel valium maar ben daar wel zuinig mee. Bovendien ben ik bang dat ik dan door mijn wekker heentuk
Ik ga weer een poging totdoen
Ik moet nog steeds lachen om het woord 'rohypnol', vraag me niet waarom.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lukt zonder valium toch ook wel?![]()
Succes met slapen MaJo.![]()
Ik geef hem nog een half uur.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
majo
En alvast hallo voor redleader of zal hij nu wel eindelijk eens de helenacht kunnen slapen
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om het woord 'rohypnol', vraag me niet waarom.
Dank hiervoor, maar het is min of meer gelukt vannacht. Ben wel een paar keer kort wakker geweest, maar dat was omdat Jair een paar keer z'n speen kwijt was en Tinuviel nu ook verkouden isquote:Op maandag 4 mei 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
majo
En alvast hallo voor redleader of zal hij nu wel eindelijk eens de helenacht kunnen slapen
Ik ben ondertussen een keer gebeld, maar omdat ik druk bezig was met een meerdaags spel (zeker op dat moment) kon ik niet opnemen. Het wachten is dus op een volgend telefoontjequote:Op maandag 4 mei 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tim stond dacht ik alleen op de lijst om uitgenodigd te worden dacht ik
Gaaf.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, we zijn op het moment bezig Oud en Nieuw te regelen. Ja, dat is vroeg
Afgelopen keer een huisje in de Ardennen, deze keer wordt het een huisje in Tjechie
quote:Op maandag 4 mei 2009 08:56 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ga werkenwe hebben 'cleaning party'. Gewoon schoonmaken dus, maar ze denken blijkbaar dat het minder erg is door er een ludieke naam aan te geven
quote:This disturbing work "makes an offer you can't refuse". The chilling, matter-of-fact manner in which the subject presents the severed head to us is a poignant reminder of just how numb we have become. The understated violence implicit in the scene speaks volumes on our own desensitization, our society's reflexive use of force, and the artist's inability to deal with the hindquarters of the animal.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik zocht via google de manier om m'n pet te wassen, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Voor geinteresseerden: http://www.capwasher.nl/
Ik peins er niet overquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een tentamen gehaald, waarvan ik dacht dat ik hem niet zou halen.
Net aan een 6.![]()
Wat moest er gebeuren?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik ben echt heel blij met m'n tandartsverzekering. Kreeg een rekening binnen van 194 euro, maar zonder tandarts verzekering was daar minimaal 100 euro bij opgekomen
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:52 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zag hem vorige week op Tweakers.
Gaatjes vullen, verstandskiezen trekkenquote:
Dan vind ik de rekening nog wel meevallen zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaatjes vullen, verstandskiezen trekken
Leuk.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe was de Efteling?
Onder een waterval gekomen?quote:
Ik kreeg twee keer vol een golf over me heen. Ik was drijf.quote:
Ja, leuk! Sprookjesbos.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, nog een paar jaartjes en dan is Jair groot genoeg om naar de Efteling te gaan
kun je daar niet een paar uur een bedje krijgen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef MaJo het volgende:cleaning party ook weer overleefd
was eigenlijk nog best prima
ben alleen wel doodop nu
nu richting het ziekenhuis en dan lekker
Er staan genoeg bedden dus kan er best stiekem in gaan liggenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
kun je daar niet een paar uur een bedje krijgen?
En dan steeds op het knopje drukken voor de zuster, of ze je kussen op kan kloppenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er staan genoeg bedden dus kan er best stiekem in gaan liggen![]()
Soempquote:
4 bruisballen, een gezichtsscrub en een jelly die er allemaal uitgaanquote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef iamredleader het volgende:
Leuk, MaJo, nog wat dingetjes kunnen scoren voor jezelf? Doe je vader de groetjes en beterschap
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:04 schreef iamredleader het volgende:
@Nem: totaal ander onderwerp: Tinuviel en ik hebben de laatste eps BSG gezien, beetje gemengd gevoel erbij gekregen.
Soundtrack seizoen 4 komt medio juli uit
Duimen dan maar?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:04 schreef MaJo het volgende:
en ik word vanmiddag gebeld met de uitslag van de vitamine B12
Het was ook mooi, maar er zit/zat veel bij waar ik wel even over moest nadenken. Niet omdat het moeilijk was, maar omdat het te geforceerd was.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
Gemengd inderdaad
Maar ik vond het wel mooi
Caprica al gekeken?
Mehehe dat zou echt te flauw zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan steeds op het knopje drukken voor de zuster, of ze je kussen op kan kloppen
Gewoon omdat het kan
quote:
quote:
Flauwheid FTWquote:Op maandag 4 mei 2009 13:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe dat zou echt te flauw zijn
ik zat meer te denken aan de IC, daar staan allemaal bedden in een gang opgesteld waar nooit iemand komtken het ziekenhuis helaas iets te goed inmiddels
Stiekem bedoelde ik ook duimen dat je het wel hebtquote:Op maandag 4 mei 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]al hoop ik eigenlijk wel dat ik een vitamine B12 tekort heb,
Caprica is wel leuk maar het is een pilot natuurlijk dus nog een beetje traag maar ik denk dat een serie goed zou kunnen werken.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het was ook mooi, maar er zit/zat veel bij waar ik wel even over moest nadenken. Niet omdat het moeilijk was, maar omdat het te geforceerd was.
En Caprica komt hopelijk een dezer dagen
Die dingen rijden toch op rails?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:56 schreef Soempie het volgende:
Sirda en Wiebel in die T- Fordjes. Zag er niet uit.![]()
Ze werden ingehaald en de motor begon een beetje te sputteren.
quote:
Oh zoquote:Op maandag 4 mei 2009 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de afstand steeds kleiner werd tussen Sirda en Wiebel en het wagentje erachter.
Dat is precies mijn gedachtequote:Op maandag 4 mei 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stiekem bedoelde ik ook duimen dat je het wel hebt
Want als dat het niet is, is het iets anders, misschien wel die glutenallergie. En als ik het goed begrepen heb, kun je beter die B12 tekorten hebben van de 2.
vertelquote:Op maandag 4 mei 2009 13:20 schreef MaJo het volgende:
woensdag de hele dag vrij, alleen 's avonds staffmeeting. Daar worden de competities bekend gemaakt en denk dat ik er sowieso een gewonnen heb
Hij zat voorin, maar kon inderdaad alleen schuin en opgevouwen zitten. Hij kon niet gewoon achter het stuur.quote:
Kijk man, een nieuwe attractie, daar wil ik in!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zat voorin, maar kon inderdaad alleen schuin en opgevouwen zitten. Hij kon niet gewoon achter het stuur.
Sommmige kleine kindjes keken héél vreemd.
We hebben af en toe competities in de winkel. Degene die dan de meeste paasproducten verkoopt bijvoorbeeld krijgt dan een prijsquote:
Het klinkt nogal kinderachtig inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
De P van Pauze? Ik moet gelijk aan Sesamstraat denken
Al heeft ze wel gelijk natuurlijk
Dat is leuk.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben af en toe competities in de winkel. Degene die dan de meeste paasproducten verkoopt bijvoorbeeld krijgt dan een prijs
Haha neequote:Op maandag 4 mei 2009 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is leuk.Ik dacht even dat je het over een zangcompetitie had ofzo.
Jij moet Glengarry Glenn Ross kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben af en toe competities in de winkel. Degene die dan de meeste paasproducten verkoopt bijvoorbeeld krijgt dan een prijs
Wasda?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet Glengarry Glenn Ross kijken
Wat zijn de prijzen meestal?
Een filmquote:
Ah ok, ga het checkenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een film
Met o.a. Kevin Spacey. Daar komt ook zo'n mooie sales-race in voor.
Een pakketje met Lush producten dan neem ik aan?
Jij kunt onderhand je eigen winkel beginnenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, ga het checken
uiteraard Lush producten
Nee, M.Ward staat tegenover Elbow, dus dat is gemakkelijk.quote:stond lady gaga nou tegenover Elbow op Werchter? Dat is supertof namelijk
Lady Gaga...quote:Op maandag 4 mei 2009 13:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, ga het checken
uiteraard Lush producten
stond lady gaga nou tegenover Elbow op Werchter? Dat is supertof namelijk
Word...en dit ook niet:quote:Op maandag 4 mei 2009 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lady Gaga...ik vind dat nummer Pokerface wel leuk, maar ik hoef dat mens niet zo nodig live te zien denk ik
Ook daar vind ik de nummers wel leuk van, dansbaar enzo, maar live lijkt het me niet echt tof. Alhoewel, wat er op het andere podium staat ken ik geeneensquote:Op maandag 4 mei 2009 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Word...en dit ook niet:
[ 14:35 - 15:35 ]DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
Ik ook nog niet dus dat wordt uitzoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook daar vind ik de nummers wel leuk van, dansbaar enzo, maar live lijkt het me niet echt tof. Alhoewel, wat er op het andere podium staat ken ik geeneens
Ik kies denk ik voor optie 2, en dan als de Black Eyes Peas komen wil ik die wel eens even checkenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook nog niet dus dat wordt uitzoeken
Of misschien gewoon even in het gras chillen
Trouwens, vorige keer toen je niets gegeten had werkte het ook niet goed toch? Misschien even snel wat eten voor het slapen?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke? Ik vind de Joy of Jelly erg lekker.quote:
Drie pond, gratis verzending.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Leaders of the free world is mijn favo album van Elbow
Maar die heb ik dus al
Oh, je hebt er al voor geoefend? En is dat met of zonder pauze?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:47 schreef wyccie het volgende:
Drie pond, gratis verzending.
Als ik jou was zou ik een stapeltje inslaan voor het geval dat....
Kun je altijd cadeau geven aan vrienden.
Oh, dat is misschien geen gek idee. Kun je daar met Paypal betalen toevallig?
Ik mag meelopen met de Vierdaagse. Ik doe de 40km.![]()
Momenteel doe ik er ongeveer 6 uur over.
Ik train voor die andere loop, hč. Voor de vierdaagse moet ik alleen nog meerdere dagen achter elkaar oefenen, maar dat komt in juli wel.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, je hebt er al voor geoefend? En is dat met of zonder pauze?
Dank je wel!quote:
Oh die 100km in teamverband? Wanneer is die eigenlijk?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik train voor die andere loop, hč. Voor de vierdaagse moet ik alleen nog meerdere dagen achter elkaar oefenen, maar dat komt in juli wel.
Pauzes niet meegeteld.
Graag gedaan.quote:
20 juni.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Oh die 100km in teamverband? Wanneer is die eigenlijk?
Grappig concept.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op zoek naar een cadeau dat past bij het concept: hij wordt 30 en ik ben zijn vriendin....
Iemand tips?
Je zelf met een grote strik om je heen?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op zoek naar een cadeau dat past bij het concept: hij wordt 30 en ik ben zijn vriendin....
Iemand tips?
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Grappig concept.![]()
Een waardebon voor de toupetjeswinkel?![]()
Trouwens, hoe maak jij je couscoussalade? Ik heb het nu al twee keer gemaakt, maar het wordt een beetje een drab. De couscous komt niet goed los.
quote:
Had nog twee boterhammen gegeten dus die vlieger gaat helaas niet opquote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, vorige keer toen je niets gegeten had werkte het ook niet goed toch? Misschien even snel wat eten voor het slapen?
Vijf sixpacks misschien?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand tips?
Mocht je het toen niet gedaan hebben kan het natuurlijk nog altijd.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dat is al eerder voorgesteld, toen we nog niet bij elkaar waren maar mensen het al wel doorhadden
quote:
Het budget is geleendquote:Op maandag 4 mei 2009 15:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je het toen niet gedaan hebben kan het natuurlijk nog altijd.![]()
Ik weet niet wat je budget is? Anders misschien een weekeindje Edinburgh?
Een schoolgirl outfit?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand tips?
Op de site van de organisatie en van het circuit zijn geen kosten te vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat vind ik nog best een leuk idee!! Hij is wel een bierliefhebber namelijk
Ik heb eens even op wat websites zitten neuzen, en misschien dat hij dit ook wel leuk vindt: de Historische Zandvoort Trophy, races met klassiekers op het circuit in ZandvoortVindt plaats het weekend na zn verjaardag
Iemand idee wat dat kost? Ik kan het niet vinden
Oh, dat is wel erg balen. En ik deel die ervaring. Nu gelukkig even niet. Mijn dieptepunt was de 33 euro op mijn spaarrekening waarvan 26 euro rente was.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Het budget is geleendmijn totale vermogen is op het moment (en de komende 2 weken) 20 euro.
Ja dat is inclusief mijn spaarrekening
quote:
Dat is jammer. Maar de aanhouder wint, dus gewoon nog een paar keer proberenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had nog twee boterhammen gegeten dus die vlieger gaat helaas niet op
Wat voor bier? Pils? Of speciaalbieren?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat vind ik nog best een leuk idee!! Hij is wel een bierliefhebber namelijk
Ik heb eens even op wat websites zitten neuzen, en misschien dat hij dit ook wel leuk vindt: de Historische Zandvoort Trophy, races met klassiekers op het circuit in ZandvoortVindt plaats het weekend na zn verjaardag
Iemand idee wat dat kost? Ik kan het niet vinden
Nee, dat is een cheerleaderquote:
Ik kon geen schoolmeisjes smiley vinden.quote:
Ik acht de kans bijzonder kleinquote:Op maandag 4 mei 2009 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kon geen schoolmeisjes smiley vinden.![]()
En had er natuurlijk bij moeten vermelden dat we dan ook de foto's willen zien.
Dan zou ik speciaalbieren willen gevenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor bier? Pils? Of speciaalbieren?
Dan denk ik dat er de komende uren wel wat goede tips zullen verschijnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan zou ik speciaalbieren willen geven
Ik? Ik vraag hier niet om fotos, die maak ik zelf welquote:
30 Specialbieren geven, ieder voor 1 jaarquote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan zou ik speciaalbieren willen geven
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wilde m dus eigenlijk een zakmes geven, komt ie laatst helemaal blij aan: "Kijk eens, ik heb mn zakmes weer teruggevonden!!"
En ik: "Oh, leuk voor je!"![]()
![]()
Oh, sorry daar had ik niet op geantwoord he. Nee ik was niet op het Max Euweplein, ik was vrijdag voornamelijk mijn vriendin aan het helpen inrichtenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef Ofyles2 het volgende:
LadyBlack, was jij vrijdag niet toevallig ook in Amsterdam?
Zo ja, was je op het Max Euweplein.
Oké.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, sorry daar had ik niet op geantwoord he. Nee ik was niet op het Max Euweplein, ik was vrijdag voornamelijk mijn vriendin aan het helpen inrichtenVlakbij de De Vlugtlaan inderdaad
Ik vind het ook altijd moeilijk iets te bedenken.quote:
Ik zou wel graag ringen willen dragenquote:
Ik bedoelde gewoon een mooie ring voor hem, met een inscriptie misschien.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou wel graag ringen willen dragenzo van die vriendschapsringen die ze bij de V&D verkopen, geen big deal, maar gewoon iets samen. Alleen hij wil dat niet
en ik zou me toch ook knap lullig voelen als hij m dan niet omdoet
Dus beter geen ring
Hij wil überhaupt geen ring dragen... terwijl ik mannen met een ring best wel cool vindquote:Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon een mooie ring voor hem, met een inscriptie misschien.
Ik moet er ook nog ééntje in de opslag hebben liggen die ik voor mijn 21e verjaardag kreegquote:Op maandag 4 mei 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij wil überhaupt geen ring dragen... terwijl ik mannen met een ring best wel cool vind
Ja dat zat ik ook al te denken... vandaar dat circuit. Ze verkopen tickets bij Primera, daar rijd ik morgen wel even langs dan.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef wyccie het volgende:
Misschien kun je dan beter iets leuks voor hem doen of regelen (dagje uit, etentje) in plaats van een tastbaar cadeautje.
Ik zou ook niet van die ringen willen dragen.
Dit lijkt me ook het leukst. En dan als cadeautje erbij die biertjes.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef wyccie het volgende:
Misschien kun je dan beter iets leuks voor hem doen of regelen (dagje uit, etentje) in plaats van een tastbaar cadeautje.
Ik zou ook niet van die ringen willen dragen.
Dat is ook een leuk ideequote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog ééntje in de opslag hebben liggen die ik voor mijn 21e verjaardag kreeg
Misschien kun je je handen leggen op iets bijzonders uit zijn geboortejaar
Ja heb hem gezien, inderdaad weer heftigquote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe hee, net de nieuwste Grey's gekeken, alweer zo heftig
MaJo, heb jij m al gezien?
Ja......quote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heb hem gezien, inderdaad weer heftigben echt bang dat het slecht gaat aflopen
Men, Wiebel is net zo. Die nam me mee naar de stad en bij een juwelier stopte hij zo van: en nu ga je hier je verjaardagscadeautje uitzoeken.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben juist heel erg van de traditionele cadeautjes wat dit betreftik zou echt wel graag een sieraad van hem krijgen! Maar dat durft ie noooooit voor me uit te zoeken
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Men, Wiebel is net zo. Die nam me mee naar de stad en bij een juwelier stopte hij zo van: en nu ga je hier je verjaardagscadeautje uitzoeken.![]()
Ik heb gezegd dat hij dat zelf mocht doen, omdat ik het niet leuk vind zelf een dag voor m'n verjaardag iets uit te zoeken.Nu ben ik een ondankbaar kreng he?
![]()
Ik zou het zelf wel uitzoeken want dat vind ik wel leuk, maar ik zou het ook wel eng vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Men, Wiebel is net zo. Die nam me mee naar de stad en bij een juwelier stopte hij zo van: en nu ga je hier je verjaardagscadeautje uitzoeken.![]()
Ik heb gezegd dat hij dat zelf mocht doen, omdat ik het niet leuk vind zelf een dag voor m'n verjaardag iets uit te zoeken.Nu ben ik een ondankbaar kreng he?
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ach en het is ook alleen al mooi omdat hij het voor je heeft uitgezocht natuurlijk, maar als hij je nou nog eens meesleurt naar de juwelier zou ik het wel wetenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Zo lang het geen protserige ring is of een enorme ketting vind ik het al snel mooi hoor.
Oh, hier is sneller.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Nou de uitslag is niet wat ik gehoopt had
vitamine B12 was weer laag maar een andere stof die samengaat met een tekort was redelijk normaal. Nou is er nog een andere stof waar ik niet op getest ben en als die ook laag blijkt te zijn dan heb ik zekerheiddus moet nu weer bloed laten prikken
Nouja, ik vond het weinig creatief en had het gevoel van: hij maakt zich er makkelijk vanaf.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik zou het toch wel doendan heb je namelijk wel een ring / ketting / whatever van hem gekregen, die je nog echt mooi vindt ook
Pff, hoe lang gaat het duren voor je daar de uitslag van hebt?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
vitamine B12 was weer laag maar een andere stof die samengaat met een tekort was redelijk normaal. Nou is er nog een andere stof waar ik niet op getest ben en als die ook laag blijkt te zijn dan heb ik zekerheiddus moet nu weer bloed laten prikken
Hadden ze dat niet in één keer kunnen doen??quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Dat vind ik ook altijd een beetje gekquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Hadden ze dat niet in één keer kunnen doen??![]()
Ik krijg op 8 juni de uitslag van mijn andere twee onderzoeken en met een beetje geluk is deze uitslag dan ook binnen. Moet echter naar een speciaal lab dus het kan ook langer durenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pff, hoe lang gaat het duren voor je daar de uitslag van hebt?
En als je nou ondertussen een B12-shot krijgt om eens te kijken? Of doen ze dat liever niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg op 8 juni de uitslag van mijn andere twee onderzoeken en met een beetje geluk is deze uitslag dan ook binnen. Moet echter naar een speciaal lab dus het kan ook langer duren
8 juni is een goeie dag dus vast een goede uitslagquote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg op 8 juni de uitslag van mijn andere twee onderzoeken en met een beetje geluk is deze uitslag dan ook binnen. Moet echter naar een speciaal lab dus het kan ook langer duren
Zo moet je dat niet zien. Het is al heel mooi dat hij je een sieraad wil geven.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ik vond het weinig creatief en had het gevoel van: hij maakt zich er makkelijk vanaf.![]()
![]()
Is dat andere stofje dat een normale waarde heeft de Intrinsic factor?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
Erg vervelend dat het nog zo lang duurt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Flink veel rood vlees eten, daar zit toch ook B12 in?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als je nou ondertussen een B12-shot krijgt om eens te kijken? Of doen ze dat liever niet?
Dat maandjes is trouwens zo om joh
Dat vroeg ik me ook af jaquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet in ƩƩn keer kunnen doen??![]()
Vervelend voor je dat het allemaal zo langzaam stapsgewijs gaat
Maar als je een stofje mist dat de opname van B12 bewerkstelligt (zoals Intrinsic Factor), dan werkt dat niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Flink veel rood vlees eten, daar zit toch ook B12 in?
Ik had vroeger bloedarmoede door ijzertekort, maar als het B12 gebrek was geweest had mn moeder me zonder pardon op een vleesdieet gezet
Ik zou het ook niet zo leuk vinden hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef wyccie het volgende:Zo moet je dat niet zien. Het is al heel mooi dat hij je een sieraad wil geven.
Het is lastig uit te leggen, maar het komt er op neer dat het niet zijn idee was, dat ik zelf even wat uit moest zoeken snel in de stad en dat het regende. Ik vond het gewoon niet erg verjaardagsachtig. Misschien als het anders was aangepakt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo moet je dat niet zien. Het is al heel mooi dat hij je een sieraad wil geven.
Oh, dat maakt het wel wat anders. Jammer van die ervaring.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:46 schreef Soempie het volgende:
Het is lastig uit te leggen, maar het komt er op neer dat het niet zijn idee was, dat ik zelf even wat uit moest zoeken snel in de stad en dat het regende. Ik vond het gewoon niet erg verjaardagsachtig. Misschien als het anders was aangepakt.
En mensen die me kennen weten dat ik een schurfthekel heb aan juweliers/ winkels waar de verkoper boven op je staat. Dat wist Wiebel ook.![]()
Al met al was dat gewoon voor mij geen succes. Maar daarna heeft hij wel zelf iets uitgezocht.
Ja, precies. Het gaat er ook om hoe het gebracht wordt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo leuk vinden hoorOf Pitt moet het vantevoren zeggen, maar niet zo ongepland enzo
En ik ben heus niet een ondankbaar kreng. Vind ik zelf
Dat het regende op die dag helpt natuurlijk helemaal nietquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies. Het gaat er ook om hoe het gebracht wordt.
Ik kreeg vroeger staalpillen voor mijn bloedarmoede. Die zijn vies.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Flink veel rood vlees eten, daar zit toch ook B12 in?
Ik had vroeger bloedarmoede door ijzertekort, maar als het B12 gebrek was geweest had mn moeder me zonder pardon op een vleesdieet gezet
Ik vind het zelf dan ook altijd leuk een persoonlijk cadeau uit te zoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies. Het gaat er ook om hoe het gebracht wordt.
Daar krijg je toch ook zwarte poep van?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg vroeger staalpillen voor mijn bloedarmoede. Die zijn vies.
Ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wel allemaal even stil zijn om 20:00 he?
En heeft iedereen zijn NL vlag al halfstok?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Like duhquote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Die van ons is van de stokquote:Op maandag 4 mei 2009 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En heeft iedereen zijn NL vlag al halfstok?
Geen vlag aanwezig. Zal zo even in de straat kijken.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En heeft iedereen zijn NL vlag al halfstok?
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan straks zelfs even de repetitie onderbreken voor 2 minuten stilte
Ja, er word aangeraden een parkeerplaats te zoeken ipv op de vluchtstrook te gaan staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Mijn ouders zorgden er altijd voor dat m'n zus en ik voor 8u binnen waren vandaagEn als je in de auto zit op dat tijdstip, even auto aan de kant zetten
(Alhoewel dat ook werd afgeraden paar jaar geleden? Ivm files of aanrijdingen ofzo?)
Kinderfototopic deel 150quote:Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef Soempie het volgende:
Daar wordt ie een grote sterke vent van.
Doe je binnenkort een foto-update?
Staat hier ook opquote:Op maandag 4 mei 2009 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
Indrukwekkende toespraak van Wim de Bie bij de samenkomst in de kerk voor de herdenking.![]()
Ik geef de voorkeur aan de beelden van de Waalsdorpervlakte, niet gezien dusquote:
Gemist. Hoezo was dat dan?quote:
Dat applaus.... dat was gewoonquote:
Job Cohen begon met zn toespraak en deed dat met een bedankje naar Bea toe, het publiek applaudiseerde spontaan en dat kon ze wel waarderenquote:
Oh omdat ze dus wel op is komen dagen bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Job Cohen begon met zn toespraak en deed dat met een bedankje naar Bea toe, het publiek applaudiseerde spontaan en dat kon ze wel waarderen
Die OE kun je uitspreken als Ö.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ja zeg! Ik hoor net dat ze Dr. Oetker in de reclame nu op het Duits uitspreken, waardoor het Dr. Utker is! Vind het voor geen meter klinken
Ja, en dat ze er nog bij kįn zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh omdat ze dus wel op is komen dagen bedoel je?
Ja, en dat vind ik dus voor geen meter klinkenquote:
Oh, het zal wel weer aan mij liggen maar is dat een applaus waard?quote:
Nee, maar ik vond het wel een mooi momentquote:Op maandag 4 mei 2009 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, het zal wel weer aan mij liggen maar is dat een applaus waard?
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het wel een mooi moment
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat applaus.... dat was gewoon![]()
Job Cohen zei net dat hij bijzonder blij was dat de vorstin er dit jaar weer bij was... en uit het publiek kwam een heel mooi krachtig geklap![]()
Weet niet waarom, maar de herdenking dit jaar deed me wel wat![]()
Trouwens, de viering is morgen hequote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef iamredleader het volgende:
Weet niet waarom, maar de viering dit jaar deed me wel wat![]()
Loopse!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
Nieuwste(nou ja, laatste) CD van Oasis aan het luisteren. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
Ik ga even de avond 1-daagse lopen
CHEMTRAILS!! Het is een complot! We gaan allemaal dood!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
Beetje brakke pic maar vanmiddag deze wolken gezien. Echt gek:
[ afbeelding ]
DE CIA KAN DE ZWAARTEKRACHT UITZETTEN WANNEER ZIJ DAT WILLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
CHEMTRAILS!! Het is een complot! We gaan allemaal dood!
IK SLA ZUURSTOF + MASKERS IN!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
DE CIA KAN DE ZWAARTEKRACHT UITZETTEN WANNEER ZIJ DAT WILLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZUURSTOF IS GIFTIG!!!!!!!!!!!!quote:
DEATH!!!!!quote:
Voornamelijk stikstofquote:
Die kat was awesomequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |