Bestaatquote:Op zondag 3 mei 2009 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is nog wachten op brood in blik.
Dat valt best mee, vind ik. De kip ziet er niet bedorven uit, de kleur klopt nog.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef iamredleader het volgende:
@Nem: dat ziet er inderdaad gewoon ranzig uit
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 3 mei 2009 22:14 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het is bedtijd, hopeljik een volledige nachtrust vanavond
nou goed danquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, we zijn op het moment bezig Oud en Nieuw te regelen. Ja, dat is vroeg
Afgelopen keer een huisje in de Ardennen, deze keer wordt het een huisje in Tjechie
Ja superleukquote:Op zondag 3 mei 2009 23:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
September 2007 een huisje gehuurd in Tetin.
Ligt in het reuzengebergte nabij polen, ook Praag is met de auto goed te doen!
Is een klein dorp met maar 15 huizen ofzo, wij hadden iig een kast van een huis!!!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=tetin&meta=&aq=f&oq=
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ziet er goed uit! Helaas hebben we niets aan een zwembad rond die tijd
18 graden is toch goed te doen? Maar met O&N zal het toch wel kouder zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 23:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wij hadden ook maar een graad of 18 toendertijd, maar geloof mij, na een paar becherovska's of jelinek-likeurtjes voel je die kou niet meer....
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja superleuk
We hebben nu een huis op het oog dat bij/in het Reuzengebergte ligt.
Zulke tips hou ik vanquote:Op maandag 4 mei 2009 00:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mocht je daar terecht komen moet je zeker hierheen gaan!
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=kutna%20hora&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
En dit, hiet zijn de winterscenes van narnia opgenomen, zo mooi!!!!
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&sa=1&q=Adrspach+National+Park%2C&aq=f&oq=
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
18 graden is toch goed te doen? Maar met O&N zal het toch wel kouder zijn
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
nou goed dan
http://www.at5.nl/koninginnedag
Rechtsboven, kruising van IJTunnel en Piet Heinkade, "Gezonken bootje wordt gelicht"
Ik ben net thuis.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:46 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet slapenEn moet over 5,5 uur alweer opstaan
Ik ben nu 3 maanden alcoholvrij en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis.
En wbt het slapen; collega's zou ik een fikse borrel aanraden.
Helpt het als je een goede film op zou zetten?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nu 3 maanden alcoholvrij en dat wil ik graag zo houden
Baal wel want ik was met een experiment begonnen, namelijk Ritalin voor het slapen gaan in de hoop dat ik dan minder zou malen en makkelijker in kon slapen. Maar ben nog steeds druk in mijn hoofd en zit te tellen dus heb niet echt het gevoel dat het werkt
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Baal wel want ik was met een experiment begonnen, namelijk Ritalin voor het slapen gaan in de hoop dat ik dan minder zou malen en makkelijker in kon slapen. Maar ben nog steeds druk in mijn hoofd en zit te tellen dus heb niet echt het gevoel dat het werkt
Misschien een puzzelboekje kopen?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bestaat dat programma ook nog!?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Overigens wel een vreemde eerste aflevering van Een Tegen 100 op Nederland 1; drie kandidaten aan bod geweest, waarvan de laatste volgende week terugkomt.
Die opa geef ik geen lang leven als studiokandidaat aangezien hij teveel op veiligheid speelt.
Dat duurt me weer wat te lang. Wil het over een half uurtje wel weer proberen. Zit nu dus maar lekker naar the Beatles te luisteren en een beetje op fok rond te hangenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helpt het als je een goede film op zou zetten?
Nee denk dat ik dan helemaal gek word in combinatie met mijn medicijnenquote:Op maandag 4 mei 2009 01:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Das kut zeg, is een blowtje een idee of ga je dan juist malen en gekke dingen denken?
Ik speel vaak online spelletjes. Ook wel een idee voor nuquote:Op maandag 4 mei 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien een puzzelboekje kopen?
Daarmee had ik mijn tijd op de middelbare school gedood.
Ik zou van The Beatles wel slaap krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat duurt me weer wat te lang. Wil het over een half uurtje wel weer proberen. Zit nu dus maar lekker naar the Beatles te luisteren en een beetje op fok rond te hangen
Klopt. Weer terug bij de PO.quote:
Tim stond dacht ik alleen op de lijst om uitgenodigd te worden dacht ikquote:Op maandag 4 mei 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt. Weer terug bij de PO.
Hawaii_Tim en nog een niet nader te noemen user bekend uit Met Het Mes Op Tafel spelen mee, heb ik echter nog niet kunnen opsporen.
In ieder geval heb ik op de zondagavond weer iets te bekijken in plaats van duimen te draaien.
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou van The Beatles wel slaap krijgen.![]()
Klopt, maar ik weet niet hoe het met ene Marijke is vergaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tim stond dacht ik alleen op de lijst om uitgenodigd te worden dacht ik
Rolling Stones rule!quote:Op maandag 4 mei 2009 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou van The Beatles wel slaap krijgen.![]()
Ok, dat is dus ook geen optie!quote:Op maandag 4 mei 2009 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee denk dat ik dan helemaal gek word in combinatie met mijn medicijnen
Ik vind het niet echt een bijzonder programma, de snelheid is idd ver te zoeken...quote:Op maandag 4 mei 2009 02:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Op de zaterdagavond heb je ook 'Succes Verzekerd' waarin kandidaten met één miljoen beginnen en deze in zeven vragen proberen te houden.
Klinkt als de finale van 'Kiezen of Delen' (daar keek ik vroeger ook naar), aangezien je bij de eerste vraag drie antwoordmogelijkheden hebt, bij de tweede vier enzovoorts. Je kunt alles op één antwoord zetten, maar je kunt ook het bedrag spreiden als je niet zeker bent.
De quiz staat niet bekend om zijn tempo en kandidaten: Carlo Boszhard moet nog twee minuten toneel spelen voordat het uiteindelijke antwoord gegeven wordt en je hebt faalhazen die niet durven te gokken.
Dan heb ik nog liever Lotto Weekend Miljonairs (alhoewel ik 'Wer Wird Millionär?' ook nog kan bekijken op TV).
Hehe je wilde juist even doorgaanquote:Op maandag 4 mei 2009 02:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ok, dat is dus ook geen optie!
Ik heb ook weleens Ritalin gehad maar dat was niet op doktersrecept
Hij wordt dit jaar 40, zijn oudere broer doet nu een obscuur sportprogramma op Z@pp.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een bijzonder programma, de snelheid is idd ver te zoeken...
En Carlo wordt oud!
Dat programma waar Carl Noten graag naar kijkt?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij wordt dit jaar 40, zijn oudere broer doet nu een obscuur sportprogramma op Z@pp.
Heb je iets als Back-up of alleen ritalin?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe je wilde juist even doorgaan
Het hoort me rustiger te maken maar merk er nu maar bar weinig van
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat programma waar Carl Noten graag naar kijkt?
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe je wilde juist even doorgaan
Het hoort me rustiger te maken maar merk er nu maar bar weinig van
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij wordt dit jaar 40, zijn oudere broer doet nu een obscuur sportprogramma op Z@pp.
Ohquote:Op maandag 4 mei 2009 02:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Ofyles2 dondert van zijn stoel en staat weer op.
Nee.
Heb wel valium maar ben daar wel zuinig mee. Bovendien ben ik bang dat ik dan door mijn wekker heentukquote:Op maandag 4 mei 2009 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je iets als Back-up of alleen ritalin?
Dat lukt zonder valium toch ook wel?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb wel valium maar ben daar wel zuinig mee. Bovendien ben ik bang dat ik dan door mijn wekker heentuk
Ik ga weer een poging totdoen
Ik moet nog steeds lachen om het woord 'rohypnol', vraag me niet waarom.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lukt zonder valium toch ook wel?![]()
Succes met slapen MaJo.![]()
Ik geef hem nog een half uur.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
majo
En alvast hallo voor redleader of zal hij nu wel eindelijk eens de helenacht kunnen slapen
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om het woord 'rohypnol', vraag me niet waarom.
Dank hiervoor, maar het is min of meer gelukt vannacht. Ben wel een paar keer kort wakker geweest, maar dat was omdat Jair een paar keer z'n speen kwijt was en Tinuviel nu ook verkouden isquote:Op maandag 4 mei 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
majo
En alvast hallo voor redleader of zal hij nu wel eindelijk eens de helenacht kunnen slapen
Ik ben ondertussen een keer gebeld, maar omdat ik druk bezig was met een meerdaags spel (zeker op dat moment) kon ik niet opnemen. Het wachten is dus op een volgend telefoontjequote:Op maandag 4 mei 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tim stond dacht ik alleen op de lijst om uitgenodigd te worden dacht ik
Gaaf.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, we zijn op het moment bezig Oud en Nieuw te regelen. Ja, dat is vroeg
Afgelopen keer een huisje in de Ardennen, deze keer wordt het een huisje in Tjechie
quote:Op maandag 4 mei 2009 08:56 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ga werkenwe hebben 'cleaning party'. Gewoon schoonmaken dus, maar ze denken blijkbaar dat het minder erg is door er een ludieke naam aan te geven
quote:This disturbing work "makes an offer you can't refuse". The chilling, matter-of-fact manner in which the subject presents the severed head to us is a poignant reminder of just how numb we have become. The understated violence implicit in the scene speaks volumes on our own desensitization, our society's reflexive use of force, and the artist's inability to deal with the hindquarters of the animal.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik zocht via google de manier om m'n pet te wassen, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Voor geinteresseerden: http://www.capwasher.nl/
Ik peins er niet overquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een tentamen gehaald, waarvan ik dacht dat ik hem niet zou halen.
Net aan een 6.![]()
Wat moest er gebeuren?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik ben echt heel blij met m'n tandartsverzekering. Kreeg een rekening binnen van 194 euro, maar zonder tandarts verzekering was daar minimaal 100 euro bij opgekomen
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:52 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zag hem vorige week op Tweakers.
Gaatjes vullen, verstandskiezen trekkenquote:
Dan vind ik de rekening nog wel meevallen zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaatjes vullen, verstandskiezen trekken
Leuk.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe was de Efteling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |