Ah ok, ga het checkenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een film
Met o.a. Kevin Spacey. Daar komt ook zo'n mooie sales-race in voor.
Een pakketje met Lush producten dan neem ik aan?
Jij kunt onderhand je eigen winkel beginnenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, ga het checken
uiteraard Lush producten
Nee, M.Ward staat tegenover Elbow, dus dat is gemakkelijk.quote:stond lady gaga nou tegenover Elbow op Werchter? Dat is supertof namelijk
Lady Gaga...quote:Op maandag 4 mei 2009 13:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, ga het checken
uiteraard Lush producten
stond lady gaga nou tegenover Elbow op Werchter? Dat is supertof namelijk
Word...en dit ook niet:quote:Op maandag 4 mei 2009 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lady Gaga...ik vind dat nummer Pokerface wel leuk, maar ik hoef dat mens niet zo nodig live te zien denk ik
Ook daar vind ik de nummers wel leuk van, dansbaar enzo, maar live lijkt het me niet echt tof. Alhoewel, wat er op het andere podium staat ken ik geeneensquote:Op maandag 4 mei 2009 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Word...en dit ook niet:
[ 14:35 - 15:35 ]DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG
Ik ook nog niet dus dat wordt uitzoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook daar vind ik de nummers wel leuk van, dansbaar enzo, maar live lijkt het me niet echt tof. Alhoewel, wat er op het andere podium staat ken ik geeneens
Ik kies denk ik voor optie 2, en dan als de Black Eyes Peas komen wil ik die wel eens even checkenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook nog niet dus dat wordt uitzoeken
Of misschien gewoon even in het gras chillen
Trouwens, vorige keer toen je niets gegeten had werkte het ook niet goed toch? Misschien even snel wat eten voor het slapen?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nu 3 maanden alcoholvrij en dat wil ik graag zo houden
Baal wel want ik was met een experiment begonnen, namelijk Ritalin voor het slapen gaan in de hoop dat ik dan minder zou malen en makkelijker in kon slapen. Maar ben nog steeds druk in mijn hoofd en zit te tellen dus heb niet echt het gevoel dat het werkt
Welke? Ik vind de Joy of Jelly erg lekker.quote:
Drie pond, gratis verzending.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Leaders of the free world is mijn favo album van Elbow
Maar die heb ik dus al
Oh, je hebt er al voor geoefend? En is dat met of zonder pauze?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:47 schreef wyccie het volgende:
Drie pond, gratis verzending.
Als ik jou was zou ik een stapeltje inslaan voor het geval dat....
Kun je altijd cadeau geven aan vrienden.
Oh, dat is misschien geen gek idee. Kun je daar met Paypal betalen toevallig?
Ik mag meelopen met de Vierdaagse. Ik doe de 40km.![]()
Momenteel doe ik er ongeveer 6 uur over.
Ik train voor die andere loop, hè. Voor de vierdaagse moet ik alleen nog meerdere dagen achter elkaar oefenen, maar dat komt in juli wel.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, je hebt er al voor geoefend? En is dat met of zonder pauze?
Dank je wel!quote:
Oh die 100km in teamverband? Wanneer is die eigenlijk?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik train voor die andere loop, hè. Voor de vierdaagse moet ik alleen nog meerdere dagen achter elkaar oefenen, maar dat komt in juli wel.
Pauzes niet meegeteld.
Graag gedaan.quote:
20 juni.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Oh die 100km in teamverband? Wanneer is die eigenlijk?
Grappig concept.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op zoek naar een cadeau dat past bij het concept: hij wordt 30 en ik ben zijn vriendin....
Iemand tips?
Je zelf met een grote strik om je heen?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op zoek naar een cadeau dat past bij het concept: hij wordt 30 en ik ben zijn vriendin....
Iemand tips?
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Grappig concept.![]()
Een waardebon voor de toupetjeswinkel?![]()
Trouwens, hoe maak jij je couscoussalade? Ik heb het nu al twee keer gemaakt, maar het wordt een beetje een drab. De couscous komt niet goed los.
quote:
Had nog twee boterhammen gegeten dus die vlieger gaat helaas niet opquote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, vorige keer toen je niets gegeten had werkte het ook niet goed toch? Misschien even snel wat eten voor het slapen?
Vijf sixpacks misschien?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand tips?
Mocht je het toen niet gedaan hebben kan het natuurlijk nog altijd.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dat is al eerder voorgesteld, toen we nog niet bij elkaar waren maar mensen het al wel doorhadden
quote:
Het budget is geleendquote:Op maandag 4 mei 2009 15:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je het toen niet gedaan hebben kan het natuurlijk nog altijd.![]()
Ik weet niet wat je budget is? Anders misschien een weekeindje Edinburgh?
Een schoolgirl outfit?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand tips?
Op de site van de organisatie en van het circuit zijn geen kosten te vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat vind ik nog best een leuk idee!! Hij is wel een bierliefhebber namelijk
Ik heb eens even op wat websites zitten neuzen, en misschien dat hij dit ook wel leuk vindt: de Historische Zandvoort Trophy, races met klassiekers op het circuit in ZandvoortVindt plaats het weekend na zn verjaardag
Iemand idee wat dat kost? Ik kan het niet vinden
Oh, dat is wel erg balen. En ik deel die ervaring. Nu gelukkig even niet. Mijn dieptepunt was de 33 euro op mijn spaarrekening waarvan 26 euro rente was.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Het budget is geleendmijn totale vermogen is op het moment (en de komende 2 weken) 20 euro.
Ja dat is inclusief mijn spaarrekening
quote:
Dat is jammer. Maar de aanhouder wint, dus gewoon nog een paar keer proberenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had nog twee boterhammen gegeten dus die vlieger gaat helaas niet op
Wat voor bier? Pils? Of speciaalbieren?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat vind ik nog best een leuk idee!! Hij is wel een bierliefhebber namelijk
Ik heb eens even op wat websites zitten neuzen, en misschien dat hij dit ook wel leuk vindt: de Historische Zandvoort Trophy, races met klassiekers op het circuit in ZandvoortVindt plaats het weekend na zn verjaardag
Iemand idee wat dat kost? Ik kan het niet vinden
Nee, dat is een cheerleaderquote:
Ik kon geen schoolmeisjes smiley vinden.quote:
Ik acht de kans bijzonder kleinquote:Op maandag 4 mei 2009 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kon geen schoolmeisjes smiley vinden.![]()
En had er natuurlijk bij moeten vermelden dat we dan ook de foto's willen zien.
Dan zou ik speciaalbieren willen gevenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor bier? Pils? Of speciaalbieren?
Dan denk ik dat er de komende uren wel wat goede tips zullen verschijnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan zou ik speciaalbieren willen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |