Ik ben ondertussen een keer gebeld, maar omdat ik druk bezig was met een meerdaags spel (zeker op dat moment) kon ik niet opnemen. Het wachten is dus op een volgend telefoontjequote:Op maandag 4 mei 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tim stond dacht ik alleen op de lijst om uitgenodigd te worden dacht ik
Gaaf.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, we zijn op het moment bezig Oud en Nieuw te regelen. Ja, dat is vroeg
Afgelopen keer een huisje in de Ardennen, deze keer wordt het een huisje in Tjechie
quote:Op maandag 4 mei 2009 08:56 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ga werkenwe hebben 'cleaning party'. Gewoon schoonmaken dus, maar ze denken blijkbaar dat het minder erg is door er een ludieke naam aan te geven
quote:This disturbing work "makes an offer you can't refuse". The chilling, matter-of-fact manner in which the subject presents the severed head to us is a poignant reminder of just how numb we have become. The understated violence implicit in the scene speaks volumes on our own desensitization, our society's reflexive use of force, and the artist's inability to deal with the hindquarters of the animal.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik zocht via google de manier om m'n pet te wassen, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Voor geinteresseerden: http://www.capwasher.nl/
Ik peins er niet overquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een tentamen gehaald, waarvan ik dacht dat ik hem niet zou halen.
Net aan een 6.![]()
Wat moest er gebeuren?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik ben echt heel blij met m'n tandartsverzekering. Kreeg een rekening binnen van 194 euro, maar zonder tandarts verzekering was daar minimaal 100 euro bij opgekomen
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:52 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zag hem vorige week op Tweakers.
Gaatjes vullen, verstandskiezen trekkenquote:
Dan vind ik de rekening nog wel meevallen zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaatjes vullen, verstandskiezen trekken
Leuk.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe was de Efteling?
Onder een waterval gekomen?quote:
Ik kreeg twee keer vol een golf over me heen. Ik was drijf.quote:
Ja, leuk! Sprookjesbos.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, nog een paar jaartjes en dan is Jair groot genoeg om naar de Efteling te gaan
kun je daar niet een paar uur een bedje krijgen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef MaJo het volgende:cleaning party ook weer overleefd
was eigenlijk nog best prima
ben alleen wel doodop nu
nu richting het ziekenhuis en dan lekker
Er staan genoeg bedden dus kan er best stiekem in gaan liggenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
kun je daar niet een paar uur een bedje krijgen?
En dan steeds op het knopje drukken voor de zuster, of ze je kussen op kan kloppenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er staan genoeg bedden dus kan er best stiekem in gaan liggen![]()
Soempquote:
4 bruisballen, een gezichtsscrub en een jelly die er allemaal uitgaanquote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef iamredleader het volgende:
Leuk, MaJo, nog wat dingetjes kunnen scoren voor jezelf? Doe je vader de groetjes en beterschap
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:04 schreef iamredleader het volgende:
@Nem: totaal ander onderwerp: Tinuviel en ik hebben de laatste eps BSG gezien, beetje gemengd gevoel erbij gekregen.
Soundtrack seizoen 4 komt medio juli uit
Duimen dan maar?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:04 schreef MaJo het volgende:
en ik word vanmiddag gebeld met de uitslag van de vitamine B12
Het was ook mooi, maar er zit/zat veel bij waar ik wel even over moest nadenken. Niet omdat het moeilijk was, maar omdat het te geforceerd was.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
Gemengd inderdaad
Maar ik vond het wel mooi
Caprica al gekeken?
Mehehe dat zou echt te flauw zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan steeds op het knopje drukken voor de zuster, of ze je kussen op kan kloppen
Gewoon omdat het kan
quote:
quote:
Flauwheid FTWquote:Op maandag 4 mei 2009 13:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe dat zou echt te flauw zijn
ik zat meer te denken aan de IC, daar staan allemaal bedden in een gang opgesteld waar nooit iemand komtken het ziekenhuis helaas iets te goed inmiddels
Stiekem bedoelde ik ook duimen dat je het wel hebtquote:Op maandag 4 mei 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]al hoop ik eigenlijk wel dat ik een vitamine B12 tekort heb,
Caprica is wel leuk maar het is een pilot natuurlijk dus nog een beetje traag maar ik denk dat een serie goed zou kunnen werken.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het was ook mooi, maar er zit/zat veel bij waar ik wel even over moest nadenken. Niet omdat het moeilijk was, maar omdat het te geforceerd was.
En Caprica komt hopelijk een dezer dagen
Die dingen rijden toch op rails?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:56 schreef Soempie het volgende:
Sirda en Wiebel in die T- Fordjes. Zag er niet uit.![]()
Ze werden ingehaald en de motor begon een beetje te sputteren.
quote:
Oh zoquote:Op maandag 4 mei 2009 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de afstand steeds kleiner werd tussen Sirda en Wiebel en het wagentje erachter.
Dat is precies mijn gedachtequote:Op maandag 4 mei 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stiekem bedoelde ik ook duimen dat je het wel hebt
Want als dat het niet is, is het iets anders, misschien wel die glutenallergie. En als ik het goed begrepen heb, kun je beter die B12 tekorten hebben van de 2.
vertelquote:Op maandag 4 mei 2009 13:20 schreef MaJo het volgende:
woensdag de hele dag vrij, alleen 's avonds staffmeeting. Daar worden de competities bekend gemaakt en denk dat ik er sowieso een gewonnen heb
Hij zat voorin, maar kon inderdaad alleen schuin en opgevouwen zitten. Hij kon niet gewoon achter het stuur.quote:
Kijk man, een nieuwe attractie, daar wil ik in!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zat voorin, maar kon inderdaad alleen schuin en opgevouwen zitten. Hij kon niet gewoon achter het stuur.
Sommmige kleine kindjes keken héél vreemd.
We hebben af en toe competities in de winkel. Degene die dan de meeste paasproducten verkoopt bijvoorbeeld krijgt dan een prijsquote:
Het klinkt nogal kinderachtig inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
De P van Pauze? Ik moet gelijk aan Sesamstraat denken
Al heeft ze wel gelijk natuurlijk
Dat is leuk.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben af en toe competities in de winkel. Degene die dan de meeste paasproducten verkoopt bijvoorbeeld krijgt dan een prijs
Haha neequote:Op maandag 4 mei 2009 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is leuk.Ik dacht even dat je het over een zangcompetitie had ofzo.
Jij moet Glengarry Glenn Ross kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben af en toe competities in de winkel. Degene die dan de meeste paasproducten verkoopt bijvoorbeeld krijgt dan een prijs
Wasda?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet Glengarry Glenn Ross kijken
Wat zijn de prijzen meestal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |