Ik zou het zelf wel uitzoeken want dat vind ik wel leuk, maar ik zou het ook wel eng vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Men, Wiebel is net zo. Die nam me mee naar de stad en bij een juwelier stopte hij zo van: en nu ga je hier je verjaardagscadeautje uitzoeken.![]()
Ik heb gezegd dat hij dat zelf mocht doen, omdat ik het niet leuk vind zelf een dag voor m'n verjaardag iets uit te zoeken.Nu ben ik een ondankbaar kreng he?
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Men, Wiebel is net zo. Die nam me mee naar de stad en bij een juwelier stopte hij zo van: en nu ga je hier je verjaardagscadeautje uitzoeken.![]()
Ik heb gezegd dat hij dat zelf mocht doen, omdat ik het niet leuk vind zelf een dag voor m'n verjaardag iets uit te zoeken.Nu ben ik een ondankbaar kreng he?
![]()
Ach en het is ook alleen al mooi omdat hij het voor je heeft uitgezocht natuurlijk, maar als hij je nou nog eens meesleurt naar de juwelier zou ik het wel wetenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Zo lang het geen protserige ring is of een enorme ketting vind ik het al snel mooi hoor.
Oh, hier is sneller.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Nou de uitslag is niet wat ik gehoopt had
vitamine B12 was weer laag maar een andere stof die samengaat met een tekort was redelijk normaal. Nou is er nog een andere stof waar ik niet op getest ben en als die ook laag blijkt te zijn dan heb ik zekerheiddus moet nu weer bloed laten prikken
Nouja, ik vond het weinig creatief en had het gevoel van: hij maakt zich er makkelijk vanaf.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik zou het toch wel doendan heb je namelijk wel een ring / ketting / whatever van hem gekregen, die je nog echt mooi vindt ook
Pff, hoe lang gaat het duren voor je daar de uitslag van hebt?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
vitamine B12 was weer laag maar een andere stof die samengaat met een tekort was redelijk normaal. Nou is er nog een andere stof waar ik niet op getest ben en als die ook laag blijkt te zijn dan heb ik zekerheiddus moet nu weer bloed laten prikken
Hadden ze dat niet in één keer kunnen doen??quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Dat vind ik ook altijd een beetje gekquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Hadden ze dat niet in één keer kunnen doen??![]()
Ik krijg op 8 juni de uitslag van mijn andere twee onderzoeken en met een beetje geluk is deze uitslag dan ook binnen. Moet echter naar een speciaal lab dus het kan ook langer durenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pff, hoe lang gaat het duren voor je daar de uitslag van hebt?
En als je nou ondertussen een B12-shot krijgt om eens te kijken? Of doen ze dat liever niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg op 8 juni de uitslag van mijn andere twee onderzoeken en met een beetje geluk is deze uitslag dan ook binnen. Moet echter naar een speciaal lab dus het kan ook langer duren
8 juni is een goeie dag dus vast een goede uitslagquote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg op 8 juni de uitslag van mijn andere twee onderzoeken en met een beetje geluk is deze uitslag dan ook binnen. Moet echter naar een speciaal lab dus het kan ook langer duren
Zo moet je dat niet zien. Het is al heel mooi dat hij je een sieraad wil geven.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ik vond het weinig creatief en had het gevoel van: hij maakt zich er makkelijk vanaf.![]()
![]()
Is dat andere stofje dat een normale waarde heeft de Intrinsic factor?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
Erg vervelend dat het nog zo lang duurt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Flink veel rood vlees eten, daar zit toch ook B12 in?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als je nou ondertussen een B12-shot krijgt om eens te kijken? Of doen ze dat liever niet?
Dat maandjes is trouwens zo om joh
Dat vroeg ik me ook af jaquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet in één keer kunnen doen??![]()
Vervelend voor je dat het allemaal zo langzaam stapsgewijs gaat
Maar als je een stofje mist dat de opname van B12 bewerkstelligt (zoals Intrinsic Factor), dan werkt dat niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Flink veel rood vlees eten, daar zit toch ook B12 in?
Ik had vroeger bloedarmoede door ijzertekort, maar als het B12 gebrek was geweest had mn moeder me zonder pardon op een vleesdieet gezet
Ik zou het ook niet zo leuk vinden hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef wyccie het volgende:Zo moet je dat niet zien. Het is al heel mooi dat hij je een sieraad wil geven.
Het is lastig uit te leggen, maar het komt er op neer dat het niet zijn idee was, dat ik zelf even wat uit moest zoeken snel in de stad en dat het regende. Ik vond het gewoon niet erg verjaardagsachtig. Misschien als het anders was aangepakt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo moet je dat niet zien. Het is al heel mooi dat hij je een sieraad wil geven.
Oh, dat maakt het wel wat anders. Jammer van die ervaring.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:46 schreef Soempie het volgende:
Het is lastig uit te leggen, maar het komt er op neer dat het niet zijn idee was, dat ik zelf even wat uit moest zoeken snel in de stad en dat het regende. Ik vond het gewoon niet erg verjaardagsachtig. Misschien als het anders was aangepakt.
En mensen die me kennen weten dat ik een schurfthekel heb aan juweliers/ winkels waar de verkoper boven op je staat. Dat wist Wiebel ook.![]()
Al met al was dat gewoon voor mij geen succes. Maar daarna heeft hij wel zelf iets uitgezocht.
Ja, precies. Het gaat er ook om hoe het gebracht wordt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo leuk vinden hoorOf Pitt moet het vantevoren zeggen, maar niet zo ongepland enzo
En ik ben heus niet een ondankbaar kreng. Vind ik zelf
Dat het regende op die dag helpt natuurlijk helemaal nietquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies. Het gaat er ook om hoe het gebracht wordt.
Ik kreeg vroeger staalpillen voor mijn bloedarmoede. Die zijn vies.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Flink veel rood vlees eten, daar zit toch ook B12 in?
Ik had vroeger bloedarmoede door ijzertekort, maar als het B12 gebrek was geweest had mn moeder me zonder pardon op een vleesdieet gezet
Ik vind het zelf dan ook altijd leuk een persoonlijk cadeau uit te zoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies. Het gaat er ook om hoe het gebracht wordt.
Daar krijg je toch ook zwarte poep van?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg vroeger staalpillen voor mijn bloedarmoede. Die zijn vies.
Ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wel allemaal even stil zijn om 20:00 he?
En heeft iedereen zijn NL vlag al halfstok?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Like duhquote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Die van ons is van de stokquote:Op maandag 4 mei 2009 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En heeft iedereen zijn NL vlag al halfstok?
Geen vlag aanwezig. Zal zo even in de straat kijken.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En heeft iedereen zijn NL vlag al halfstok?
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan straks zelfs even de repetitie onderbreken voor 2 minuten stilte
Ja, er word aangeraden een parkeerplaats te zoeken ipv op de vluchtstrook te gaan staan.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Mijn ouders zorgden er altijd voor dat m'n zus en ik voor 8u binnen waren vandaagEn als je in de auto zit op dat tijdstip, even auto aan de kant zetten
(Alhoewel dat ook werd afgeraden paar jaar geleden? Ivm files of aanrijdingen ofzo?)
Kinderfototopic deel 150quote:Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef Soempie het volgende:
Daar wordt ie een grote sterke vent van.
Doe je binnenkort een foto-update?
Staat hier ook opquote:Op maandag 4 mei 2009 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
Indrukwekkende toespraak van Wim de Bie bij de samenkomst in de kerk voor de herdenking.![]()
Ik geef de voorkeur aan de beelden van de Waalsdorpervlakte, niet gezien dusquote:
Gemist. Hoezo was dat dan?quote:
Dat applaus.... dat was gewoonquote:
Job Cohen begon met zn toespraak en deed dat met een bedankje naar Bea toe, het publiek applaudiseerde spontaan en dat kon ze wel waarderenquote:
Oh omdat ze dus wel op is komen dagen bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Job Cohen begon met zn toespraak en deed dat met een bedankje naar Bea toe, het publiek applaudiseerde spontaan en dat kon ze wel waarderen
Die OE kun je uitspreken als Ö.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ja zeg! Ik hoor net dat ze Dr. Oetker in de reclame nu op het Duits uitspreken, waardoor het Dr. Utker is! Vind het voor geen meter klinken
Ja, en dat ze er nog bij kán zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh omdat ze dus wel op is komen dagen bedoel je?
Ja, en dat vind ik dus voor geen meter klinkenquote:
Oh, het zal wel weer aan mij liggen maar is dat een applaus waard?quote:
Nee, maar ik vond het wel een mooi momentquote:Op maandag 4 mei 2009 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, het zal wel weer aan mij liggen maar is dat een applaus waard?
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het wel een mooi moment
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat applaus.... dat was gewoon![]()
Job Cohen zei net dat hij bijzonder blij was dat de vorstin er dit jaar weer bij was... en uit het publiek kwam een heel mooi krachtig geklap![]()
Weet niet waarom, maar de herdenking dit jaar deed me wel wat![]()
Trouwens, de viering is morgen hequote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef iamredleader het volgende:
Weet niet waarom, maar de viering dit jaar deed me wel wat![]()
Loopse!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
Nieuwste(nou ja, laatste) CD van Oasis aan het luisteren. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
Ik ga even de avond 1-daagse lopen
CHEMTRAILS!! Het is een complot! We gaan allemaal dood!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
Beetje brakke pic maar vanmiddag deze wolken gezien. Echt gek:
[ afbeelding ]
DE CIA KAN DE ZWAARTEKRACHT UITZETTEN WANNEER ZIJ DAT WILLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
CHEMTRAILS!! Het is een complot! We gaan allemaal dood!
IK SLA ZUURSTOF + MASKERS IN!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
DE CIA KAN DE ZWAARTEKRACHT UITZETTEN WANNEER ZIJ DAT WILLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZUURSTOF IS GIFTIG!!!!!!!!!!!!quote:
DEATH!!!!!quote:
Voornamelijk stikstofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |