Ik? Ik vraag hier niet om fotos, die maak ik zelf welquote:
30 Specialbieren geven, ieder voor 1 jaarquote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan zou ik speciaalbieren willen geven
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wilde m dus eigenlijk een zakmes geven, komt ie laatst helemaal blij aan: "Kijk eens, ik heb mn zakmes weer teruggevonden!!"
En ik: "Oh, leuk voor je!"![]()
![]()
Oh, sorry daar had ik niet op geantwoord he. Nee ik was niet op het Max Euweplein, ik was vrijdag voornamelijk mijn vriendin aan het helpen inrichtenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef Ofyles2 het volgende:
LadyBlack, was jij vrijdag niet toevallig ook in Amsterdam?
Zo ja, was je op het Max Euweplein.
Oké.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, sorry daar had ik niet op geantwoord he. Nee ik was niet op het Max Euweplein, ik was vrijdag voornamelijk mijn vriendin aan het helpen inrichtenVlakbij de De Vlugtlaan inderdaad
Ik vind het ook altijd moeilijk iets te bedenken.quote:
Ik zou wel graag ringen willen dragenquote:
Ik bedoelde gewoon een mooie ring voor hem, met een inscriptie misschien.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou wel graag ringen willen dragenzo van die vriendschapsringen die ze bij de V&D verkopen, geen big deal, maar gewoon iets samen. Alleen hij wil dat niet
en ik zou me toch ook knap lullig voelen als hij m dan niet omdoet
Dus beter geen ring
Hij wil überhaupt geen ring dragen... terwijl ik mannen met een ring best wel cool vindquote:Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon een mooie ring voor hem, met een inscriptie misschien.
Ik moet er ook nog ééntje in de opslag hebben liggen die ik voor mijn 21e verjaardag kreegquote:Op maandag 4 mei 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij wil überhaupt geen ring dragen... terwijl ik mannen met een ring best wel cool vind
Ja dat zat ik ook al te denken... vandaar dat circuit. Ze verkopen tickets bij Primera, daar rijd ik morgen wel even langs dan.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef wyccie het volgende:
Misschien kun je dan beter iets leuks voor hem doen of regelen (dagje uit, etentje) in plaats van een tastbaar cadeautje.
Ik zou ook niet van die ringen willen dragen.
Dit lijkt me ook het leukst. En dan als cadeautje erbij die biertjes.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef wyccie het volgende:
Misschien kun je dan beter iets leuks voor hem doen of regelen (dagje uit, etentje) in plaats van een tastbaar cadeautje.
Ik zou ook niet van die ringen willen dragen.
Dat is ook een leuk ideequote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog ééntje in de opslag hebben liggen die ik voor mijn 21e verjaardag kreeg
Misschien kun je je handen leggen op iets bijzonders uit zijn geboortejaar
Ja heb hem gezien, inderdaad weer heftigquote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe hee, net de nieuwste Grey's gekeken, alweer zo heftig
MaJo, heb jij m al gezien?
Ja......quote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heb hem gezien, inderdaad weer heftigben echt bang dat het slecht gaat aflopen
Men, Wiebel is net zo. Die nam me mee naar de stad en bij een juwelier stopte hij zo van: en nu ga je hier je verjaardagscadeautje uitzoeken.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben juist heel erg van de traditionele cadeautjes wat dit betreftik zou echt wel graag een sieraad van hem krijgen! Maar dat durft ie noooooit voor me uit te zoeken
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Men, Wiebel is net zo. Die nam me mee naar de stad en bij een juwelier stopte hij zo van: en nu ga je hier je verjaardagscadeautje uitzoeken.![]()
Ik heb gezegd dat hij dat zelf mocht doen, omdat ik het niet leuk vind zelf een dag voor m'n verjaardag iets uit te zoeken.Nu ben ik een ondankbaar kreng he?
![]()
Ik zou het zelf wel uitzoeken want dat vind ik wel leuk, maar ik zou het ook wel eng vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Men, Wiebel is net zo. Die nam me mee naar de stad en bij een juwelier stopte hij zo van: en nu ga je hier je verjaardagscadeautje uitzoeken.![]()
Ik heb gezegd dat hij dat zelf mocht doen, omdat ik het niet leuk vind zelf een dag voor m'n verjaardag iets uit te zoeken.Nu ben ik een ondankbaar kreng he?
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ach en het is ook alleen al mooi omdat hij het voor je heeft uitgezocht natuurlijk, maar als hij je nou nog eens meesleurt naar de juwelier zou ik het wel wetenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Zo lang het geen protserige ring is of een enorme ketting vind ik het al snel mooi hoor.
Oh, hier is sneller.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Nou de uitslag is niet wat ik gehoopt had
vitamine B12 was weer laag maar een andere stof die samengaat met een tekort was redelijk normaal. Nou is er nog een andere stof waar ik niet op getest ben en als die ook laag blijkt te zijn dan heb ik zekerheiddus moet nu weer bloed laten prikken
Nouja, ik vond het weinig creatief en had het gevoel van: hij maakt zich er makkelijk vanaf.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik zou het toch wel doendan heb je namelijk wel een ring / ketting / whatever van hem gekregen, die je nog echt mooi vindt ook
Pff, hoe lang gaat het duren voor je daar de uitslag van hebt?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
vitamine B12 was weer laag maar een andere stof die samengaat met een tekort was redelijk normaal. Nou is er nog een andere stof waar ik niet op getest ben en als die ook laag blijkt te zijn dan heb ik zekerheiddus moet nu weer bloed laten prikken
Hadden ze dat niet in één keer kunnen doen??quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Dat vind ik ook altijd een beetje gekquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Hadden ze dat niet in één keer kunnen doen??![]()
Ik krijg op 8 juni de uitslag van mijn andere twee onderzoeken en met een beetje geluk is deze uitslag dan ook binnen. Moet echter naar een speciaal lab dus het kan ook langer durenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pff, hoe lang gaat het duren voor je daar de uitslag van hebt?
En als je nou ondertussen een B12-shot krijgt om eens te kijken? Of doen ze dat liever niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg op 8 juni de uitslag van mijn andere twee onderzoeken en met een beetje geluk is deze uitslag dan ook binnen. Moet echter naar een speciaal lab dus het kan ook langer duren
8 juni is een goeie dag dus vast een goede uitslagquote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg op 8 juni de uitslag van mijn andere twee onderzoeken en met een beetje geluk is deze uitslag dan ook binnen. Moet echter naar een speciaal lab dus het kan ook langer duren
Zo moet je dat niet zien. Het is al heel mooi dat hij je een sieraad wil geven.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ik vond het weinig creatief en had het gevoel van: hij maakt zich er makkelijk vanaf.![]()
![]()
Is dat andere stofje dat een normale waarde heeft de Intrinsic factor?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
Erg vervelend dat het nog zo lang duurt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Flink veel rood vlees eten, daar zit toch ook B12 in?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als je nou ondertussen een B12-shot krijgt om eens te kijken? Of doen ze dat liever niet?
Dat maandjes is trouwens zo om joh
Dat vroeg ik me ook af jaquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet in één keer kunnen doen??![]()
Vervelend voor je dat het allemaal zo langzaam stapsgewijs gaat
Maar als je een stofje mist dat de opname van B12 bewerkstelligt (zoals Intrinsic Factor), dan werkt dat niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Flink veel rood vlees eten, daar zit toch ook B12 in?
Ik had vroeger bloedarmoede door ijzertekort, maar als het B12 gebrek was geweest had mn moeder me zonder pardon op een vleesdieet gezet
Ik zou het ook niet zo leuk vinden hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef wyccie het volgende:Zo moet je dat niet zien. Het is al heel mooi dat hij je een sieraad wil geven.
Het is lastig uit te leggen, maar het komt er op neer dat het niet zijn idee was, dat ik zelf even wat uit moest zoeken snel in de stad en dat het regende. Ik vond het gewoon niet erg verjaardagsachtig. Misschien als het anders was aangepakt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo moet je dat niet zien. Het is al heel mooi dat hij je een sieraad wil geven.
Oh, dat maakt het wel wat anders. Jammer van die ervaring.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:46 schreef Soempie het volgende:
Het is lastig uit te leggen, maar het komt er op neer dat het niet zijn idee was, dat ik zelf even wat uit moest zoeken snel in de stad en dat het regende. Ik vond het gewoon niet erg verjaardagsachtig. Misschien als het anders was aangepakt.
En mensen die me kennen weten dat ik een schurfthekel heb aan juweliers/ winkels waar de verkoper boven op je staat. Dat wist Wiebel ook.![]()
Al met al was dat gewoon voor mij geen succes. Maar daarna heeft hij wel zelf iets uitgezocht.
Ja, precies. Het gaat er ook om hoe het gebracht wordt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo leuk vinden hoorOf Pitt moet het vantevoren zeggen, maar niet zo ongepland enzo
En ik ben heus niet een ondankbaar kreng. Vind ik zelf
Dat het regende op die dag helpt natuurlijk helemaal nietquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies. Het gaat er ook om hoe het gebracht wordt.
Ik kreeg vroeger staalpillen voor mijn bloedarmoede. Die zijn vies.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Flink veel rood vlees eten, daar zit toch ook B12 in?
Ik had vroeger bloedarmoede door ijzertekort, maar als het B12 gebrek was geweest had mn moeder me zonder pardon op een vleesdieet gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |