thipoquote:Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef Cobra4 het volgende:
Fipo en Sepo
Ik denk dat ik daarna 3 dagen buikpijn heb.quote:
Troost je. Ik ben al 16 jaar het gevoel voor datum en tijd kwijt.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef MaJo het volgende:
nem, zo voelde het wel ja alsof ik gewoon een uur kwijt ben geraakt. Het rare is namelijk dat J. wist dat ik om kwart voor negen weg moest, maar ze heeft me dus om kwart over pas wakker gemaakt. En aangezien het allemaal precies een uur later was had ik het eerst helemaal niet door
Zo ongeveer alles kun je bereiden in een wok. Opties zat dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarna 3 dagen buikpijn heb.![]()
Maar als je veel verbrandt, zoals jullie, dan is het wel een goed idee zo'n coloriebom.![]()
En een wok, ik denk dat het er ook om gaat dat ik dan liever niet achter een gaspit sta. Rijst zet je op en dat zie je als het klaar is wel weer. Echt heel lui koken dus. Net zo makkelijk als een pizza bestellen bijna.![]()
Maar op zich zou ik een wok wel kunnen proberen. Heb alleen geen idee wat ik daar dan in moet gooien. Volgens mij is het gewoon niks voor mij. Groenten en runderreepjes uit de wok vind ik bijvoorbeeld niet lekker.
Slechte service, ontslaan die hap!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef MaJo het volgende:
nem, zo voelde het wel ja alsof ik gewoon een uur kwijt ben geraakt. Het rare is namelijk dat J. wist dat ik om kwart voor negen weg moest, maar ze heeft me dus om kwart over pas wakker gemaakt.
Ja ik heb zoiets een aantal keren in mijn middelbare schoolperiode gehadquote:En aangezien het allemaal precies een uur later was had ik het eerst helemaal niet door
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Troost je. Ik ben al 16 jaar het gevoel voor datum en tijd kwijt.![]()
Lang leve de ploegendiensten. Ik zou de compleet de klust kluts () kwijt raken als ik geen horloge zou hebben.
Ik ben er uit. Als het maar gewoon vooral heel simpel is. In een paar stappen te bereiden. Dus niet dat ik er rekening mee moet houden dat na zoveel minuten dat er bij moet en dan na zoveel minuten dat.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef MaJo het volgende:
Soemp, wat zijn dingen waar je niet van houdt?
Ik heb ook nog wat recepten
Als iemand mij , als ik geen klokkie om heb, op een dinsdag zou zeggen dat het vrijdag is, zou ik het meteen geloven.quote:
Jij moet het C1000 kookboekje opikken. Dat staat vol met die dingen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er uit. Als het maar gewoon vooral heel simpel is. In een paar stappen te bereiden. Dus niet dat ik er rekening mee moet houden dat na zoveel minuten dat er bij moet en dan na zoveel minuten dat.Liefst met veel groenten en dat er haast niks hoeft te gebeuren aan de ingredienten.
Bij elkaar mikken en lekker eten dus.
Bv: pasta koken. In een andere pan pijnboompitten roosteren. Die eruit mikken. Van pesto en een beetje room een sausje maken in dezelfde pan, tomaatjes en de pasta erdoor. Klaar. Op het bord de pittjes en wat kaas erover.![]()
Echt supersimpele recepten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Goeie tip.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet het C1000 kookboekje opikken. Dat staat vol met die dingen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende keer dat iemand vraagt "Welke kleur is Kwek?" het volgende antwoorden:Voor welk topic is dit een waarschuwingsbevel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende keer dat iemand vraagt "Welke kleur is Kwek?" het volgende antwoorden:Nee, dat is kwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Geen specifieke, maar het is zo'n discussie die nog wel es terugkomtquote:Op woensdag 29 april 2009 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor welk topic is dit een waarschuwingsbevel?
Die zekerquote:
quote:
quote:
Euhm.... neem een zalm wrap 'm in een wrap en in de pan er mee?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Soempie het volgende:
Recepten met wraps zijn vooral van harte welkom.Bijvoorbeeld: hou zouden jullie zalmwraps maken?
Ik wacht wel op een idee van MaJo.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... neem een zalm wrap 'm in een wrap en in de pan er mee?
Ik vind ze niet te eten maar volgens mij maken veel mensen ze met zure room, bieslook en zalmplakjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Soempie het volgende:
Recepten met wraps zijn vooral van harte welkom.Bijvoorbeeld: hou zouden jullie zalmwraps maken?
Neem wat verse tijgerbolletjes voor me mee!quote:
Damn, heb is lang geleden dat ik die op hebquote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem wat verse tijgerbolletjes voor me mee!
Wacht maar! Als ooit de stront de ventilator raakt, klop je bij mij aan voor recepten.quote:
En ik bedenk me ineens dat tijgerbollen in steeds minder winkels te koop zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, heb is lang geleden dat ik die op heb
Ik denk dat dat komt door de korst en dat steeds meer bejaarden zijn gaan klagen dat hun kunstgebit het niet aankan.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik bedenk me ineens dat tijgerbollen in steeds minder winkels te koop zijn.
Bestaat kukident dan niet meer?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt door de korst en dat steeds meer bejaarden zijn gaan klagen dat hun kunstgebit het niet aankan.
Nu jullie er zo over beginnen overweeg ik ook om naar een echte bakker te gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, heb is lang geleden dat ik die op heb
Doet me eraan denken dat ik ook nog moet ontbijten
Ben zo slecht met ontbijt.
Vast welquote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
Bestaat kukident dan niet meer?
Boter, kaas, augurkenschijfjesquote:Ik vind het de lekkerste bolletjes die er zijn.
Ik ook. Ik moet toch nog even naar het dorp.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu jullie er zo over beginnen overweeg ik ook om naar een echte bakker te gaan
Doen!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu jullie er zo over beginnen overweeg ik ook om naar een echte bakker te gaan
Nee, het is echt veel lekkerder.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
Of zou het komen door dat mijn ouders vroeger een bakkerij hadden?![]()
Ook lekker.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, het is echt veel lekkerder.![]()
Lekker knapperige korst. Ik vind maanzaadbolletjes het lekkerst.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook nog niet ontbeten, m'n moeder is pannekoeken aan het bakken
Met kaasquote:
De lekkerste die er zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met kaasMaar ik moet idd maar weer eens een met spek aanvragen
Aardbeien en meloen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, die witlofsalade he, daar kun je echt alles in flikkeren wat betreft fruitAppel, banaan, sinaasappel, mandarijn, aardbeien, kiwi, druiven, meloen, en het smaakt ontzettend lekker
En dan aardappelschijfjes erbij, en je hebt een maaltijd
Ik heb ook nog niet ontbeten, m'n moeder is pannekoeken aan het bakken
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, maar m'n vader heeft een lintworm
Ik ben eten
Als ik brood nodig heb voor later in de week smijt ik dat eerst in de vriezer en doe ze daarna in de broodrooster of ik maak er tosti's van. Dat gaat met supermarktbrood ook nog welquote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doen!Ik haal never nooit niet brood in bv een supermarkt. Altijd bij een echte bakker. Veel lekkerder.
Of zou het komen door dat mijn ouders vroeger een bakkerij hadden?![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik brood nodig heb voor later in de week smijt ik dat eerst in de vriezer en doe ze daarna in de broodrooster of ik maak er tosti's van. Dat gaat met supermarktbrood ook nog wel
Bakkesrbood doe ik onrecht aan door het in te vriezen en te toasten, supermarktbrood nietquote:Op woensdag 29 april 2009 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Koop dan een paar keer per week een halfje bij de echte bakker.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bakkesrbood doe ik onrecht aan door het in te vriezen en te toasten, supermarktbrood niet
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
-skip-
De vraag wordt beantwoord door een vrouw met PMSquote:
Je hebt het over PMS en denkt aan B.ertha!?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, waar is B.ertha?
Komt dat nou door je pms verhaalquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Pannekoeken waren lekker, en zijn op (sorry C4)
quote:Ik heb trouwens een hekel gekregen aan brood uit de vriezer
Niet direct, meer omdat ik een halve seconde na moest denken over hoe het precies grammaticaal correct op te schrijven (ben nogal moe op het moment) en daar houdt B. wel vanquote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt het over PMS en denkt aan B.ertha!?
In elk geval barbecue in Enschede. Hoe laat ik daar aankom en weer vertrek weet ik nog nietquote:
Slapen, ik heb net 5 nachtdiensten achter de rug. Ik zal dus wel slapen tot 0900 morgen ochtend.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In elk geval barbecue in Enschede. Hoe laat ik daar aankom en weer vertrek weet ik nog niet
Die ga ik dit weekend maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn zalmwrapgerecht speciaal voor Soemp:
snij tomaten, komkommer en lenteuitjes in stukjes. Bak pijnboompitjes in een pan. Maak de wrap warm in een pan en smeer er daarna roomkaas op. Vervolgens doe je er plakjes zalm op en de tomaat, komkommer, lenteui en pijnboompitjes. Doe er nog wat kappertjes op en smullen maar
Ik doe altijd courgette in blokjes bakken (soms met wat ui). Dan roomspul erbij en zalmfilet.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef MaJo het volgende:
Recept voor zalmpasta:
kook in een pan tagliatelli en zet een andere pan op waar je roomkaas in doet. Gooi hier stukjes zalmfilet bij en lenteui en zoete paprika. Voeg de saus bij de tagliateli en smullen maar
Shit.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
Waarschijnlijk heb ik dit filmpje al eerder geplaatst. Maar het blijft de beste film en beste film muziek ooit!![]()
Hebben we niet iemand in de SC die zingt in een koor en waar dit misschien wel een mooi stuk voor is?![]()
Ik weet niet eens waar Bea morgen is.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slapen, ik heb net 5 nachtdiensten achter de rug. Ik zal dus wel slapen tot 0900 morgen ochtend.
Daarna maar voetjes op tafel en kijken naar de reportage bij de NOS over Bea's dag.
Hoezoquote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit.![]()
Een filmpje waar ik eigenlijk niet naar had moeten kijken.
Apeldoorn. Inclusief, Jawel, Defilé.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Bea morgen is.
Het muziek stuk wat er bij zit heb ik (te) vaak gehoord tijdens de uitvaart van collega's.quote:
owquote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het muziek stuk wat er bij zit heb ik (te) vaak gehoord tijdens de uitvaart van collega's.
Het is een schitterend stuk, maar de herinneringen daarbij doen me wel wat.
Vanavond ook?quote:
nee, je vroeg wat ik morgen ga doenquote:
Ja, dat is zeker iets wat mij parten speelt. Ik vind de muziek (in dit geval van John Williams) schitterend, maar de herinneringen die het naar boven brengt zijn iets minder.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
owMuziek kan je zo weer 'terugbrengen' naar momenten.
Dat was toch alleen op zaterdag?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond naar club Rascal in amsterdam. En morgen beetje rondlopen denk ik
En als aanvulling op mijn vorige post hier over;quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
owMuziek kan je zo weer 'terugbrengen' naar momenten.
Speciale k-nacht editiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was toch alleen op zaterdag?
Of hebben ze een speciale Koninginneneditie?
Netjesquote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als aanvulling op mijn vorige post hier over;
Ik vind het zo'n mooi stuk dat ik het al heb vast laten leggen als een muziek stuk wat op mijn uitvaart gespeeld gaat worden.
Militair zijn heeft af en toe een voordeel. De uitvaart wensen die ik nu vast leg, worden voor 100% zeker uitgevoerd. Wat er dan ook voor nodg is.
Denk je ook aan de meet want over 2 weken is het bijna zoverquote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Speciale k-nacht editiein combinatie met dans le rock en robotrock
Dans le rock? Dat vond ik nogal tegenvallen op LLquote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Speciale k-nacht editiein combinatie met dans le rock en robotrock
Push toch niet zo.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk je ook aan de meet want over 2 weken is het bijna zover
Het is heel simpel: iedereen moet op Amsterdam CS verzamelen op tijdstip X. Tijdstip X kan gemakkelijk een dag van tevoren worden bepaaldquote:Op woensdag 29 april 2009 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Push toch niet zo.![]()
![]()
2 weken is nog best ver weg. Komt allemaal heus wel in orde.
Dat is dan ook de reden dat ik mijn uitvaart al vast heb laten leggen. Ik wil bepalen wat er gaat plaats vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Netjes
In de andere gevallen is het altijd nog maar de vraag of de nabestaanden het wel kies vinden.
Een begrafenis waar ik onlangs was, was veel mooie muziek en op het einde kwam er een hardcore nummer. Dat werd volgens mij nogal gek ontvangen bij het oudere publiek.
Ik vond het geweldig om te zien. Ook dat het gewoon gedraaid is want het was echt haar ding. En van tevoren weet je dat die muziek niet in de smaak gaat vallen bij het algemene publiek, en dan toch draaien:
Gaan ze trouwen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Etcetera het volgende:NCIS gezien
Nieuwe spinoff ziet echt veelbelovend uit
Chris O'Donnell is tof
En zoals ze nu de verhaallijn tussen Tony en Ziva uitwerken is echt ge-wel-dig
Met een exact meeting point. Er zijn maar een paar SC'ers die ik van gezicht zou herkennen.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is heel simpel: iedereen moet op Amsterdam CS verzamelen op tijdstip X. Tijdstip X kan gemakkelijk een dag van tevoren worden bepaald
-edit- althans, zo zie ik het voor me
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik mijn uitvaart al vast heb laten leggen. Ik wil bepalen wat er gaat plaats vinden.
Ik heb een voorkeur voor een aantal muziek stukken wat er dan gespeeld gaat worden, en dat gebeurt dan ook.
Daarom ben ik "blij" dat Defensie een uitvaart naar de wens van de militair doet.![]()
Geen gezeur van nabestaanden, gewoon hoe ik het wil.
Ja, er is op ieder station een meeting point vlaggetjequote:Op woensdag 29 april 2009 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een exact meeting point. Er zijn maar een paar SC'ers die ik van gezicht zou herkennen.
Zullen we ze dan eerst eens laten datenquote:
Aan mijn wensen komt niemand. "Mijn" muziekstukken tijdens de uitvaart en daarna iedereen de kroeg in voor een fikse borrel. Geen gekloot met koffie en cake.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik had naar aanleiding van eerdergenoemde begrafenis een discussie met een vriend die vond dat je zoiets niet kunt draaien op een begrafenis. Mijn argument is: op een begrafenis neem je afscheid van iemand en herdenk je iemand.
Hij vond dat je alleen afscheid neemt, rouwt, en herdenken doe je later ergens. Dus waarschijnlijk iemand die je wensen een beetje aanpast
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is heel simpel: iedereen moet op Amsterdam CS verzamelen op tijdstip X. Tijdstip X kan gemakkelijk een dag van tevoren worden bepaald
-edit- althans, zo zie ik het voor me
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Met mooi weer zouden we kunnen picknicken in het park. Allemaal iets lekkers meenemen.Maar misschien ben ik de enige die dat leuk vindt.
Lijkt me niet nodig. Deden Dharma en Greg ook nietquote:Op woensdag 29 april 2009 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Zullen we ze dan eerst eens laten daten
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig. Deden Dharma en Greg ook niet
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig. Deden Dharma en Greg ook niet
Hij slaat in elk geval nergens opquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een vergelijking die je niet kunt maken.
Ik neem aan dat je zus er niet in zat?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Hmm, d'r schijnt iemand tegen m'n zus haar nieuwe auto te zijn gereden.
Ze belde zelf hierheen dus ik neem aan dat zij niks heeft. Gebeurde op een parkeerplaats.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zus er niet in zat?
Dan heeft denk ik alleen de auto schade. Evengoed klote.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze belde zelf hierheen dus ik neem aan dat zij niks heeft. Gebeurde op een parkeerplaats.
* liefhebber meldt *quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
Thx. En voor de "liefhebbers". bekijk de film "Saving Private Ryan" eens. Of beluister het stuk van John Williams eens. Weltrusten.
SRSLY?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft gister ontslag genomen. En vandaag kreeg hij wat foto's van een collega:
[ afbeelding ]
Wiebel en z'n baas.
Ja.quote:
Dan kun je de film en de muziek zeker waarderen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef iamredleader het volgende:
* liefhebber meldt *
Filmmuziek is een van m'n weinige hobby's
Geen wonder dat hij ontslagen is / ontslag heeft genomen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft gister ontslag genomen. En vandaag kreeg hij wat foto's van een collega:
Wiebel en z'n baas.
Vanwege het filmpje e.d.?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je de film en de muziek zeker waarderen.![]()
[..]
Geen wonder dat hij ontslagen is / ontslag heeft genomen.![]()
ps: Het lukt me niet om te slapen. Ik denk dat ik maar eens naar de Onderofficiers Mess ga voor een praatje en een drankje en dan weer ga proberen te slapen.
Ja.quote:
Yup, is een van de soundtracks die ik heb op de pcquote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
Dan kun je de film en de muziek zeker waarderen.![]()
Door de muziek?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
ps: Het lukt me niet om te slapen. Ik denk dat ik maar eens naar de Onderofficiers Mess ga voor een praatje en een drankje en dan weer ga proberen te slapen.
heb je het bouwen gemist?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens naar het gemeentehuis. Even wat uitzoeken mbt bouwvergunningen. We willen deze zomer een flinke schuur gaan bouwen. Daar heb ik echt zin in
Yes.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat dit niet een foto is van gisteren, van vlak voor/na het ontslag-nemen?
Kan ik me voorstellen. Maar ik moet er niet aan denken om met bijvoorbeeld de kantoordirecteur een potje te gaan knokken...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Soempie het volgende:
Nee, maar ik denk dat hij het wel gaat missen. Dat je zo met elkaar om kunt gaan.Het is een toffe baas.
quote:
Knokken. Het is maar een beetje worstelen voor de lol.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar ik moet er niet aan denken om met bijvoorbeeld de kantoordirecteur een potje te gaan knokken...
Hoewel een goed spelletje paintball misschien wel zou kunnen![]()
Ik wil jullie er eigenlijk niet mee lastig vallen. Dat is dan ook de reden dat ik zo maar even de mess (kroeg) in ga om een borreltje te doen. Eens kijken of er collega's aanwezig zijn waar ik mee kan praten. Zo niet dan zal de borrel wel wat goed doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Praten hier of met collega's helpt dan vast wel. Of wat afleiding zoeken.
Mehehe briljante actiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
lololloloool dit is echt supergaaf
http://www.boreme.com/bor(...)eagle-project-p1.php
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Soms zou ik wensen dat ik op mezelf woonde.
Internet is weer eens uitgevallen en mijn ouders willen maar niet begrijpen dat ik juist bereikbaar moet blijven omdat ik nog een bedrijf moet opstarten.
Laat ik maar eens lekker egoïstisch doen: als ik mijn eerste centen krijg zal ik ze ook 'per ongeluk' vergeten.
betaal je huur bij je ouders? Dat vind ik altijd zo bizarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Soms zou ik wensen dat ik op mezelf woonde.
Internet is weer eens uitgevallen en mijn ouders willen maar niet begrijpen dat ik juist bereikbaar moet blijven omdat ik nog een bedrijf moet opstarten.
Laat ik maar eens lekker egoïstisch doen: als ik mijn eerste centen krijg zal ik ze ook 'per ongeluk' vergeten.
Als ik bij mijn moeder was blijven wonen was ik ook wel huur gaan betalen hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
betaal je huur bij je ouders? Dat vind ik altijd zo bizar
Precies.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
En cobra, je valt ons nergens mee lastig. Als je hier je hart wilt luchten kan dat gewoon
Ik snap het verband niet helemaal.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee, MaJo. Ik woon nog steeds thuis.
Maar ik heb het gevoel dat mijn ouders me steeds minder serieus nemen. Dan kunnen ze wel verongelijkt blijven doen als ik mezelf terugtrek op mijn kamer, maar ze vergeten nog steeds dat ze nog steeds geld uitgeven aan dingen die helemaal niet nodig zijn.
Sorry voor deze reactie Ofyles2. Het spijt me.quote:
Dank je MaJo.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
En cobra, je valt ons nergens mee lastig. Als je hier je hart wilt luchten kan dat gewoon
Oké, iets duidelijker.quote:
Hoe komt het dan dat je je tekortgeschoten voelt?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, iets duidelijker.
Mijn ouders schenken aandacht aan dingen die helemaal niet nodig zijn voor het huis en daardoor voel ik me tekortgeschoten.
Hoe oud ben je ook alweer?quote:Ook zijn ze er als de dood voor dat ik iets in mijn uppie onderneem. Paradoxaler kun je het niet krijgen.
Antwoord op vraag 1: mijn ouders zwichten voor de terreur van mijn koopzieke zusje met als gevolg dat er bijna geen geld meer om andere zaken te kunnen bekostigen. Beiden erop aanspreken heeft geen zin, ze willen mijn zusje zoveel mogelijk ruimte te geven om uit te puberen. Weer een poldermodel waar ik niets mee opschiet.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je je tekortgeschoten voelt?
[..]
Hoe oud ben je ook alweer?En wat voor dingen bedoelen ze dan? In je uppie weg, op vakantie? Of dingen als een bedrijf beginnen?
Dat begrijp ik, maar door hun 'geweldige' begroting moet ik vaak als noodreserve dienen. Ik heb altijd meegewerkt, maar per direct zal ik dit niet zomaar over me heen laten gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef Soempie het volgende:
Denk dat ik het begrijp: dat ze je niet serieus nemen. Maar is het niet gewoon hun geld? En is het dan ook niet aan je ouders om te beslissen waar het geld heen gaat?
Geweldige oplossing: uit huis gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Antwoord op vraag 1: mijn ouders zwichten voor de terreur van mijn koopzieke zusje met als gevolg dat er bijna geen geld meer om andere zaken te kunnen bekostigen. Beiden erop aanspreken heeft geen zin, ze willen mijn zusje zoveel mogelijk ruimte te geven om uit te puberen. Weer een poldermodel waar ik niets mee opschiet.
Antwoord op vraag 2: 20 jaar, bezig met het opzetten van een IT-bedrijf.
Ai, ja, dan heb je wel alle redenen om je met hun begroting te bemoeien.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar door hun 'geweldige' begroting moet ik vaak als noodreserve dienen. Ik heb altijd meegewerkt, maar per direct zal ik dit niet zomaar over me heen laten gaan.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geweldige oplossing: uit huis gaanEigen geld, eigen verantwoordelijkheid, geen last meer van zwichtende ouders en puberende zusjes.... en vooral lekker je eigen leven
Ik leef sowieso zo minimaal waar mogelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het geregeld met verantwoordelijkheid dan? Is het zo dat je ouders tot je 21e financieel verantwoordelijk zijn? Dus als jij enorme schulden maakt, dat zij de dupe zijn?Want dan kan ik me de bezorgdheid wel een beetje voorstellen.
Jawohlquote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef Soempie het volgende:
LB, weet jij of dit de laatste keer collegegeld was?
Sven eet niet met mij mee en ik eet zijn gerechten niet (meer).quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jawohl![]()
Heerlijk idee dat vanaf nu mijn salaris helemaal voor mij is
En wbt eten: ik heb met mijn vriend de afspraak dat ik kook, omdat ik nou eenmaal eerder thuis ben, maar dat hij de afwas doet zodra hij thuiskomt. Zijn we allebei in de keuken bezig, ook wel zo gezellig en is het niet erg om na het eten niet meer af te wassen want daar hebben we vaak geen tijd voor of geen zin in
Zo los je je aversie tegen koken in meerdere pannen wel op
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef Soempie het volgende:
En echt fijn: volgende maand 300 euro meer 'over'.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven eet niet met mij mee en ik eet zijn gerechten niet (meer).Dus we koken samen en hebben dus ook samen een berg afwas. Dus die regeling gaat niet werken.
![]()
Inderdaad!!quote:En echt fijn: volgende maand 300 euro meer 'over'.
Een paar gerechten. En ik lust alles wat hij kookt wel, maar dat is best vet eten vaak.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is wel dubbel ja.... hebben jullie niks wat je samen lust? Of eet je niet tegelijkertijd?
Toen ik net op m'n rekening keek zat ik ook zo:quote:Inderdaad!!![]()
Kan het ook wel gebruiken, mijn totale vermogen is nu ongeveer 80 euro
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Soempie het volgende:
Oja, en alles wat ik écht lekker vind, dat lust Sven dus niet.![]()
Geen rauwe groenten, geen vis, alles wat niet heel heet of gekruid is niet, pasta het liefst ook geen groenten erdoor, paprika en champignons ook niet warm, kip niet, etc.![]()
Als hij chilli maakt is het alleen bonen en heel heet gehakt bijvoorbeeld.Dat lust ik wel, maar erg lekker vind ik het niet.
Mijn god, wat een rampgevalquote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Soempie het volgende:
Oja, en alles wat ik écht lekker vind, dat lust Sven dus niet.![]()
Geen rauwe groenten, geen vis, alles wat niet heel heet of gekruid is niet, pasta het liefst ook geen groenten erdoor, paprika en champignons ook niet warm, kip niet, etc.![]()
Als hij chilli maakt is het alleen bonen en heel heet gehakt bijvoorbeeld.Dat lust ik wel, maar erg lekker vind ik het niet.
Ik moet even verbeteren: als kip heel klein gesneden is en paprika ook, dan kan het nog wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn god, wat een rampgeval
Opvoeden die hap
quote:oh ja en af en toe plassen in wastafel !! kan me zo aan irriteren en zeg het ook.
quote:mijn vriend heeft onlangs een week tegen me gezwegen, geen woord! Omdat ik niet, zoals meermalen afgesproken, de hal afgeschilderd had. Tja ik had echt geen zin en moest bijslapen dat weekend. De week erna heb ik het wel gedaan en dat was genoeg om weer tegen me te praten. Wat vond ik hem toen een stomme, stugge kinderachtige lul!!!!
Niet ouwehoeren. Gewoon dumpen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Soempie het volgende:
Dumpen niet hoor. Ik heb ook zo m'n onhebbelijkheden.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
Ik moest het woord onhebbelijkheden even opzoeken. Twijfelde of het wel een normaal woord was. Ben ik op het viva-forum beland:
[..]
[..]
2 redenen om niet met een vrouw te pratenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
Ik moest het woord onhebbelijkheden even opzoeken. Twijfelde of het wel een normaal woord was. Ben ik op het viva-forum beland:
[..]
[..]
Mag altijd hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wil jullie er eigenlijk niet mee lastig vallen. Dat is dan ook de reden dat ik zo maar even de mess (kroeg) in ga om een borreltje te doen. Eens kijken of er collega's aanwezig zijn waar ik mee kan praten. Zo niet dan zal de borrel wel wat goed doen.
Today Now! is een show van The Onion, een site die nepfilmpjes maaktquote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe briljante actieEn die vrouw die er zo serieus op in gaat
quote:'s morgens tijdens het vrijen al praten over wat we verder vandaag gaan doen (sporten, boodschappen...) Hallo! ik lig hier!!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Misschien wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag altijd hoor
Maar denk dat je strijdmakkers iets meer ervaring ermee hebben?
quote:Hij houdt niet van smsen (dus dan stuur ik een 'romantisch' smsje: "ik heb net all you need is love gezien, nu zo'n zin om je te zien, zal ik langskomen?" en dan antwoord hij: "ja hoor, is goed")
Dat weet ik ook niet maar daar is maar op één manier achter te komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien wel.
Ik wil mijn verhalen wel hier gaan spuien maar ik weet niet of dit de juiste plaats is en of iedereen het wel aan kan .
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik er een account ga aanmaken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Nou, dat ongelukje was dus echt 3x niksDaar had ik de politie niet om gebeld (en die zijn, logischerwijs, ook niet op komen dagen
): ze heeft een deukje in haar portier. Tjongejongje. Poehee. Rampzalig
Op dingen die ik hier lees, en waar ik niet echt antwoord op weet, reageer ik over het algemeen nietquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien wel.
Ik wil mijn verhalen wel hier gaan spuien maar ik weet niet of dit de juiste plaats is en of iedereen het wel aan kan .
* *proestquote:hangt soms handdoeken aan z'n snikkel.
Nee absoluut nietquote:Op woensdag 29 april 2009 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Jullie lijken echt niet op elkaar he. Totaal niet stoer en zelfstandig die zus van jou.
En wédden dat als meneer aankomt ze daar over moppertquote:En oh ja...waar ik me vervolgens aan irriteer, is dat hij er wel superslank bij blijft...!! Als ik 's nachts koekjes enzo. zou eten, zou ik kilo's aankomen..!!
Ik zal het in de gaten houden.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet maar daar is maar op één manier achter te komen.
Verder is er MSN, R&P, DEF.
Je moet natuurlijk doen waar het goed voelt. En als je je afvraagt of iedereen het wel aankan, kun je het toch in spoilertags zetten?
Jij sterktequote:Op woensdag 29 april 2009 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden.Thx
![]()
Ofyles2 nogmaals excuses voor mijn reactie.
MaJo (), Etcie (
) en de rest bedankt voor jullie reactie.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Elviraland
Ursulaland
Olgaland
Gradaland
Margarethaland
Robertaland
Straatnamen dus. Welke dwaas verzint 't?
Dat deed de mijne, maar tegenwoordig niet meerquote:-voor zichzelf koffie halen en niet aan mij vragen of ik ook wil
quote:(Note: Pokemon is a game with various creatures that simulate animals in it. When a Pokemon has no hit points, or HP, is is considered “fainted.” Many mistake this for something serious, but it is easily remedied by healing your Pokemon in a specific building.)
Customer: *storms up to desk* “I DEMAND A REFUND!”
(She slams a copy of Pokemon Platinum on the counter.)
Me: “Certainly, what seems to be the problem?”
Customer: “My freaking fire monkey DIED! See?”
(She pulls the DS from her pocket, turns it on, enters game, and shows me that her Pokemon [a chimchar] has no HP.)
Me: “Well, I can…erm…revive your ‘fire monkey’ if you’d like.”
Customer: “What are you, some freaking Pokemon priest?! MY FIRE MONKEY IS DEAD!”
Me: “No, no, look.”
(I control her character to go to a Pokemon Center and heal up her Pokemon.)
Me: “There, all better.”
Customer: “THANK YOU! YOU SAVED MY FIRE MONKEY! HOW CAN I EVER REPAY YOU?!”
Me: “Um…no problem, ma’am. Glad to help.”
Customer: “AND SO HUMBLE! YOU SAVED MY FIRE MONKEY!” *leaves store*
Dat moet Mariahoeve zijn, kan haast niet anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Elviraland
Ursulaland
Olgaland
Gradaland
Margarethaland
Robertaland
Straatnamen dus. Welke dwaas verzint 't?
quote:
Mogguhquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef iamredleader het volgende:
Stukje beter, maar het zal nog wel een tijdje duren voordat alles genezen is.
We gaan zo de deur uit, lekker naar Gelderlandplein in Buitenveldert
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ramptoerisme? Nederland 1 of 2 nu aan zetten
WTFquote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
Niet voor mensen met een minder zwakke maag. Maar hier een foto van het moment dat de auto door de mensen massa komt.
Meer zijn in dit topic te vinden Aanslag Koninginnedag Apeldoorn Deel 3quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
Niet voor mensen met een minder zwakke maag. Maar hier een foto van het moment dat de auto door de mensen massa komt.
Hare Majesteit zag er zeker aangedaan uit. En zeker mooi maar ook zeker goed dat ze op tv haar reactie heeft gegeven.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef iamredleader het volgende:
4 doden, 17 gewonden, waarvan 5 zwaar. Erg treurig.
Overigens mooi dat hare majesteit gelijk een reactie heeft gegeven. Naar mijn gevoel was ze echt aangedaan.
Wij gaan zo met z'n drietjes naar m'n ouders, maar om nu een "feestelijke" barbeque te houden is wat vreemd.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
En de koningin was volgens mij ook echt aangedaanKon je gewoon aan haar zien en horen.
quote:Bea, als je dr zo ziet, echt een verslagen vrouw, een oma waarbij je een arm om haar heen zou willen slaan
Dat zou de zaak zeker hebben laten escaleren.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Holyfuck zegIk werd vanochtend wakker doordat mijn schoonmoeder tegen mijn schoonzus iets riep over reanimaties op tv bij de optocht. Ik denk 'ach, iemand onwel geworden'. Ik kom beneden en zag de tv niet meteen, maar er werd gezegd dat iemand op de menigte was ingereden. *Gniffel* sukkel, hoe dom ben je. Maar dít
![]()
En ik wéét dat ik het eigenlijk niet mag zeggen maar ik ben ECHT blij dat de dader een autochtoon is, want als het een allochtoon was geweest waren in heel wat plaatsen rellen uitgebroken
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dit wel een passende beschrijving:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 30 april 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou de zaak zeker hebben laten escaleren.
Ik vond wel goed meteen de EOD erbij te halen. Ik had er niet aan moeten denken als er ook nog explosieven in het voertuig hadden gezeten.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:30 schreef Etcetera het volgende:
Precies![]()
Oh, en nog iets he: thank God dat het een fucking suzuki swfit was en geen hummer ofzo. Dan waren er minimaal 14 doden gevallen
Dat was super! Iedereen, ook burgers, ging meteen helpen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik geweldig vond is dat er heel snel en rustig werd gereageerd door iedereen. Geen paniek bij het publiek ofzo, politie/ambulance enzo waren snel ter plaatse
Ja dat hoorde ik ookquote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was super! Iedereen, ook burgers, ging meteen helpen.
Sommigen hebben altijd wat te zeikenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
Alhoewel die Lul van een Peter van de Vorst al weer op tv heeft lopen brleren dat de hulpverleners er pas na 8 minuten waren. De sukkel
Mocht je beelden van het ongeval nog niet gezien hebben. Laat dat dan maar zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef MaJo het volgende:
Zijn er ook beelden van het moment dat hij het publiek inrijdt of zijn die te gruwelijk?
Doe maar niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef Etcetera het volgende:
RTL4 heeft zitten knippenIk heb wel een foto gezien van de dader in z'n auto toen die zichzelf gecrashed had, maar ik weet nog niet of ik de rest wil zien/ga zien.
De eerste waren er al na een minuut of 20.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:02 schreef Etcetera het volgende:
Is het al tijd voor flauwe grappen trouwens? Wij hebben er al een paar
Niet als disrespect trouwens, laat ik dat voorop stellen
Bij mij in het dorp heeft de politie net een paar rifratjes aangehouden die al weer liepen te vieren dat er een aanslag was geweestquote:Op donderdag 30 april 2009 17:04 schreef Etcetera het volgende:
Dat hou je altijd lijkt meSoort overlevingsmechanisme enzo.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:08 schreef Etcetera het volgende:
Hulde dat die zijn aangehouden! Grappen maken is 1 ding, zoiets roepen is gewoon belachelijk
EOD is z'n huis binnen hoor ik net.
RTL levert op dit moment de beste verslagen. Vergeet de NOS.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb nu trouwens de neiging om de afstandsbediening van m'n schoonmoeder af te pakken want die blijft zappen
Is al bekend hoe zwaargewond de dader is? Ik hoop dat hij het overleeft, kan die mooi gestraft wordenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:12 schreef Cobra4 het volgende:
Wat foto's op de site van het NRC http://www.nrc.nl/redacti(...)eluk/soundslider.swf Niet voor mensen met een zwakke maag.
Wel, weer, hulde voor iedereen die meteen eerste hulpe is gaan verlenen.
Volgens de berichten uit de persconferentie ligt hij nu op de operatie tafel. Maar ook ik hoop dat hij een zware straf mag ondergaan. Levenslang zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is al bekend hoe zwaargewond de dader is? Ik hoop dat hij het overleeft, kan die mooi gestraft worden![]()
Zo weinig!?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Voor de aanslag op de koninklijke familie maximaal 15 jaar cel, maar daar komt geheid nog (meervoudige) moord bij.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
ja iemand poste een wetboekstukkie, dus dat zal wel kloppen. Dat meisje is wel gereanimeerd he![]()
In die NRC foto's, zou dat haar moeder zijn die erbij staat
Ik heb op haar post gereageerd en een PM gestuurd, maar nog geen reactie.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat kan ik me wel voorstellenHeeft ze al contact me hen kunnen leggen? Of weet je dat niet
Ik hoop het voor haar.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
Die is druk aan het bellen lijkt meZal vast wel meevallen
Kijk, rustig nog wat drinken, over de rommelmarkt wandelen en muziek een beetje dimmen, oke. Maar de muziek stond keihard en iedereen was echt aan het zuipen en feesten.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook gewoon naar de vrijmarkt geweest hoorEn ik snap wel dat ze het niet ineens kunnen stoppen, als dat gebeurd heb je dat de stad leegstroomt en daardoor opstoppingen ontstaan van hier tot Tokyo.
Ik denk dat ook in Breda festiviteiten vroeger ophouden dan gepland hoorMaar ja, het is wel een raar idee
Dat denk ik ook.quote:
ik heb de hele nacht heerlijk geslapen. Had ik wel even nodig.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Oh trouwens, hoe is jullie Nacht verlopen?
quote:Om over iets leukers te pratenNoem het toeval of niet (
) maar de beste vriend van Pitt vroeg wanneer we gingen trouwen
En we hebben een deal gesloten
Hij gaat mee als ik op trouwjurkenjacht ga
En daar hebben we echt de hand op geschud, dus dat gaat gebeuren ook
![]()
Ook lekkerquote:Op donderdag 30 april 2009 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik heb de hele nacht heerlijk geslapen. Had ik wel even nodig.
[..]
Er komt nog wel weer een persconferentie denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 17:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het afgezet, omdat het toch voornamelijk herhalingen zijn. Om de zoveel tijd kijk ik wel of er nieuws is.
19.30 uurquote:Op donderdag 30 april 2009 18:00 schreef Etcetera het volgende:
Er komt nog wel weer een persconferentie denk ik
Vroeg in bed, omdat Wiebel elk jaar rond half 8 bij de rommelmarkt wil zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Oh trouwens, hoe is jullie Nacht verlopen?
Het gaat er de laatste tijd wel vaak over he?quote:Om over iets leukers te pratenNoem het toeval of niet (
) maar de beste vriend van Pitt vroeg wanneer we gingen trouwen
En we hebben een deal gesloten
Hij gaat mee als ik op trouwjurkenjacht ga
En daar hebben we echt de hand op geschud, dus dat gaat gebeuren ook
![]()
Ah, oke, dat wist ik nog niet.quote:
Heeft Wiebel nog gescoord danquote:Op donderdag 30 april 2009 18:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vroeg in bed, omdat Wiebel elk jaar rond half 8 bij de rommelmarkt wil zijn.Gelukkig is Sirda mede 'veroordeeld' om mee te gaan.
![]()
Ja daarom vond ik het ook zo toevalligquote:Het gaat er de laatste tijd wel vaak over he?![]()
Lego.quote:
Hm, mensen die agressief worden van drank.quote:Ja daarom vond ik het ook zo toevallig
Oh en we hadden 1 incidentje: een vriend belandde bijna in een knokpartij. Z'n eigen schuld hoor, maar goed. Hij stond iets te schreeuwen, iemand trok aan z'n haar en hij flipte. Met pijn en moeite hebben we hem tegengehouden, anders was hij iemand aangevlogenDrank
![]()
Legoquote:Op donderdag 30 april 2009 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lego.![]()
[..]
Hm, mensen die agressief worden van drank.![]()
Ik word juist heel aanhankelijk en knuffelig van drank. Wat Wiebel soms ook niet zo tof vindt.
Tijd voor hem om dus niet meer te drinken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
En het is niet zozeer dat hij agressief wordt van drank, maar als hij op zo'n moment in zijn ogen wordt aangevallen, of dat nou fysiek of mondeling is, slaan zeg maar de stoppen door. En dan issie verdomd sterk
Dat vind ik ook agressief. Als je niet meer normaal kunt reageren op iets wat iemand anders doet.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lego
En het is niet zozeer dat hij agressief wordt van drank, maar als hij op zo'n moment in zijn ogen wordt aangevallen, of dat nou fysiek of mondeling is, slaan zeg maar de stoppen door. En dan issie verdomd sterk
Ja dat lijkt mij ook jaquote:Op donderdag 30 april 2009 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd voor hem om dus niet meer te drinken.
Dan ben ik het met je eensquote:Op donderdag 30 april 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook agressief. Als je niet meer normaal kunt reageren op iets wat iemand anders doet.
Als ik dat van mezelf zou merken zou ik niet meer of veel minder drinken.
Maar je had verder wel een leuke nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |