quote:(Note: Pokemon is a game with various creatures that simulate animals in it. When a Pokemon has no hit points, or HP, is is considered “fainted.” Many mistake this for something serious, but it is easily remedied by healing your Pokemon in a specific building.)
Customer: *storms up to desk* “I DEMAND A REFUND!”
(She slams a copy of Pokemon Platinum on the counter.)
Me: “Certainly, what seems to be the problem?”
Customer: “My freaking fire monkey DIED! See?”
(She pulls the DS from her pocket, turns it on, enters game, and shows me that her Pokemon [a chimchar] has no HP.)
Me: “Well, I can…erm…revive your ‘fire monkey’ if you’d like.”
Customer: “What are you, some freaking Pokemon priest?! MY FIRE MONKEY IS DEAD!”
Me: “No, no, look.”
(I control her character to go to a Pokemon Center and heal up her Pokemon.)
Me: “There, all better.”
Customer: “THANK YOU! YOU SAVED MY FIRE MONKEY! HOW CAN I EVER REPAY YOU?!”
Me: “Um…no problem, ma’am. Glad to help.”
Customer: “AND SO HUMBLE! YOU SAVED MY FIRE MONKEY!” *leaves store*
Dat moet Mariahoeve zijn, kan haast niet anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Elviraland
Ursulaland
Olgaland
Gradaland
Margarethaland
Robertaland
Straatnamen dus. Welke dwaas verzint 't?
quote:
Mogguhquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:05 schreef iamredleader het volgende:
Stukje beter, maar het zal nog wel een tijdje duren voordat alles genezen is.
We gaan zo de deur uit, lekker naar Gelderlandplein in Buitenveldert
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ramptoerisme? Nederland 1 of 2 nu aan zetten
WTFquote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
Niet voor mensen met een minder zwakke maag. Maar hier een foto van het moment dat de auto door de mensen massa komt.
Meer zijn in dit topic te vinden Aanslag Koninginnedag Apeldoorn Deel 3quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
Niet voor mensen met een minder zwakke maag. Maar hier een foto van het moment dat de auto door de mensen massa komt.
Hare Majesteit zag er zeker aangedaan uit. En zeker mooi maar ook zeker goed dat ze op tv haar reactie heeft gegeven.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef iamredleader het volgende:
4 doden, 17 gewonden, waarvan 5 zwaar. Erg treurig.
Overigens mooi dat hare majesteit gelijk een reactie heeft gegeven. Naar mijn gevoel was ze echt aangedaan.
Wij gaan zo met z'n drietjes naar m'n ouders, maar om nu een "feestelijke" barbeque te houden is wat vreemd.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
En de koningin was volgens mij ook echt aangedaanKon je gewoon aan haar zien en horen.
quote:Bea, als je dr zo ziet, echt een verslagen vrouw, een oma waarbij je een arm om haar heen zou willen slaan
Dat zou de zaak zeker hebben laten escaleren.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Holyfuck zegIk werd vanochtend wakker doordat mijn schoonmoeder tegen mijn schoonzus iets riep over reanimaties op tv bij de optocht. Ik denk 'ach, iemand onwel geworden'. Ik kom beneden en zag de tv niet meteen, maar er werd gezegd dat iemand op de menigte was ingereden. *Gniffel* sukkel, hoe dom ben je. Maar dít
![]()
En ik wéét dat ik het eigenlijk niet mag zeggen maar ik ben ECHT blij dat de dader een autochtoon is, want als het een allochtoon was geweest waren in heel wat plaatsen rellen uitgebroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |