Hoe komt het dan dat je je tekortgeschoten voelt?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, iets duidelijker.
Mijn ouders schenken aandacht aan dingen die helemaal niet nodig zijn voor het huis en daardoor voel ik me tekortgeschoten.
Hoe oud ben je ook alweer?quote:Ook zijn ze er als de dood voor dat ik iets in mijn uppie onderneem. Paradoxaler kun je het niet krijgen.
Antwoord op vraag 1: mijn ouders zwichten voor de terreur van mijn koopzieke zusje met als gevolg dat er bijna geen geld meer om andere zaken te kunnen bekostigen. Beiden erop aanspreken heeft geen zin, ze willen mijn zusje zoveel mogelijk ruimte te geven om uit te puberen. Weer een poldermodel waar ik niets mee opschiet.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je je tekortgeschoten voelt?
[..]
Hoe oud ben je ook alweer?En wat voor dingen bedoelen ze dan? In je uppie weg, op vakantie? Of dingen als een bedrijf beginnen?
Dat begrijp ik, maar door hun 'geweldige' begroting moet ik vaak als noodreserve dienen. Ik heb altijd meegewerkt, maar per direct zal ik dit niet zomaar over me heen laten gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef Soempie het volgende:
Denk dat ik het begrijp: dat ze je niet serieus nemen. Maar is het niet gewoon hun geld? En is het dan ook niet aan je ouders om te beslissen waar het geld heen gaat?
Geweldige oplossing: uit huis gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Antwoord op vraag 1: mijn ouders zwichten voor de terreur van mijn koopzieke zusje met als gevolg dat er bijna geen geld meer om andere zaken te kunnen bekostigen. Beiden erop aanspreken heeft geen zin, ze willen mijn zusje zoveel mogelijk ruimte te geven om uit te puberen. Weer een poldermodel waar ik niets mee opschiet.
Antwoord op vraag 2: 20 jaar, bezig met het opzetten van een IT-bedrijf.
Ai, ja, dan heb je wel alle redenen om je met hun begroting te bemoeien.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar door hun 'geweldige' begroting moet ik vaak als noodreserve dienen. Ik heb altijd meegewerkt, maar per direct zal ik dit niet zomaar over me heen laten gaan.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geweldige oplossing: uit huis gaanEigen geld, eigen verantwoordelijkheid, geen last meer van zwichtende ouders en puberende zusjes.... en vooral lekker je eigen leven
Ik leef sowieso zo minimaal waar mogelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het geregeld met verantwoordelijkheid dan? Is het zo dat je ouders tot je 21e financieel verantwoordelijk zijn? Dus als jij enorme schulden maakt, dat zij de dupe zijn?Want dan kan ik me de bezorgdheid wel een beetje voorstellen.
Jawohlquote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef Soempie het volgende:
LB, weet jij of dit de laatste keer collegegeld was?
Sven eet niet met mij mee en ik eet zijn gerechten niet (meer).quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jawohl![]()
Heerlijk idee dat vanaf nu mijn salaris helemaal voor mij is
En wbt eten: ik heb met mijn vriend de afspraak dat ik kook, omdat ik nou eenmaal eerder thuis ben, maar dat hij de afwas doet zodra hij thuiskomt. Zijn we allebei in de keuken bezig, ook wel zo gezellig en is het niet erg om na het eten niet meer af te wassen want daar hebben we vaak geen tijd voor of geen zin in
Zo los je je aversie tegen koken in meerdere pannen wel op
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef Soempie het volgende:
En echt fijn: volgende maand 300 euro meer 'over'.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven eet niet met mij mee en ik eet zijn gerechten niet (meer).Dus we koken samen en hebben dus ook samen een berg afwas. Dus die regeling gaat niet werken.
![]()
Inderdaad!!quote:En echt fijn: volgende maand 300 euro meer 'over'.
Een paar gerechten. En ik lust alles wat hij kookt wel, maar dat is best vet eten vaak.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is wel dubbel ja.... hebben jullie niks wat je samen lust? Of eet je niet tegelijkertijd?
Toen ik net op m'n rekening keek zat ik ook zo:quote:Inderdaad!!![]()
Kan het ook wel gebruiken, mijn totale vermogen is nu ongeveer 80 euro
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Soempie het volgende:
Oja, en alles wat ik écht lekker vind, dat lust Sven dus niet.![]()
Geen rauwe groenten, geen vis, alles wat niet heel heet of gekruid is niet, pasta het liefst ook geen groenten erdoor, paprika en champignons ook niet warm, kip niet, etc.![]()
Als hij chilli maakt is het alleen bonen en heel heet gehakt bijvoorbeeld.Dat lust ik wel, maar erg lekker vind ik het niet.
Mijn god, wat een rampgevalquote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Soempie het volgende:
Oja, en alles wat ik écht lekker vind, dat lust Sven dus niet.![]()
Geen rauwe groenten, geen vis, alles wat niet heel heet of gekruid is niet, pasta het liefst ook geen groenten erdoor, paprika en champignons ook niet warm, kip niet, etc.![]()
Als hij chilli maakt is het alleen bonen en heel heet gehakt bijvoorbeeld.Dat lust ik wel, maar erg lekker vind ik het niet.
Ik moet even verbeteren: als kip heel klein gesneden is en paprika ook, dan kan het nog wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn god, wat een rampgeval
Opvoeden die hap
quote:oh ja en af en toe plassen in wastafel !! kan me zo aan irriteren en zeg het ook.
quote:mijn vriend heeft onlangs een week tegen me gezwegen, geen woord! Omdat ik niet, zoals meermalen afgesproken, de hal afgeschilderd had. Tja ik had echt geen zin en moest bijslapen dat weekend. De week erna heb ik het wel gedaan en dat was genoeg om weer tegen me te praten. Wat vond ik hem toen een stomme, stugge kinderachtige lul!!!!
Niet ouwehoeren. Gewoon dumpen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Soempie het volgende:
Dumpen niet hoor. Ik heb ook zo m'n onhebbelijkheden.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
Ik moest het woord onhebbelijkheden even opzoeken. Twijfelde of het wel een normaal woord was. Ben ik op het viva-forum beland:
[..]
[..]
2 redenen om niet met een vrouw te pratenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
Ik moest het woord onhebbelijkheden even opzoeken. Twijfelde of het wel een normaal woord was. Ben ik op het viva-forum beland:
[..]
[..]
Mag altijd hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wil jullie er eigenlijk niet mee lastig vallen. Dat is dan ook de reden dat ik zo maar even de mess (kroeg) in ga om een borreltje te doen. Eens kijken of er collega's aanwezig zijn waar ik mee kan praten. Zo niet dan zal de borrel wel wat goed doen.
Today Now! is een show van The Onion, een site die nepfilmpjes maaktquote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe briljante actieEn die vrouw die er zo serieus op in gaat
quote:'s morgens tijdens het vrijen al praten over wat we verder vandaag gaan doen (sporten, boodschappen...) Hallo! ik lig hier!!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Misschien wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag altijd hoor
Maar denk dat je strijdmakkers iets meer ervaring ermee hebben?
quote:Hij houdt niet van smsen (dus dan stuur ik een 'romantisch' smsje: "ik heb net all you need is love gezien, nu zo'n zin om je te zien, zal ik langskomen?" en dan antwoord hij: "ja hoor, is goed")
Dat weet ik ook niet maar daar is maar op één manier achter te komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien wel.
Ik wil mijn verhalen wel hier gaan spuien maar ik weet niet of dit de juiste plaats is en of iedereen het wel aan kan .
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik er een account ga aanmaken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Nou, dat ongelukje was dus echt 3x niksDaar had ik de politie niet om gebeld (en die zijn, logischerwijs, ook niet op komen dagen
): ze heeft een deukje in haar portier. Tjongejongje. Poehee. Rampzalig
Op dingen die ik hier lees, en waar ik niet echt antwoord op weet, reageer ik over het algemeen nietquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien wel.
Ik wil mijn verhalen wel hier gaan spuien maar ik weet niet of dit de juiste plaats is en of iedereen het wel aan kan .
* *proestquote:hangt soms handdoeken aan z'n snikkel.
Nee absoluut nietquote:Op woensdag 29 april 2009 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Jullie lijken echt niet op elkaar he. Totaal niet stoer en zelfstandig die zus van jou.
En wédden dat als meneer aankomt ze daar over moppertquote:En oh ja...waar ik me vervolgens aan irriteer, is dat hij er wel superslank bij blijft...!! Als ik 's nachts koekjes enzo. zou eten, zou ik kilo's aankomen..!!
Ik zal het in de gaten houden.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet maar daar is maar op één manier achter te komen.
Verder is er MSN, R&P, DEF.
Je moet natuurlijk doen waar het goed voelt. En als je je afvraagt of iedereen het wel aankan, kun je het toch in spoilertags zetten?
Jij sterktequote:Op woensdag 29 april 2009 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden.Thx
![]()
Ofyles2 nogmaals excuses voor mijn reactie.
MaJo (), Etcie (
) en de rest bedankt voor jullie reactie.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Elviraland
Ursulaland
Olgaland
Gradaland
Margarethaland
Robertaland
Straatnamen dus. Welke dwaas verzint 't?
Dat deed de mijne, maar tegenwoordig niet meerquote:-voor zichzelf koffie halen en niet aan mij vragen of ik ook wil
quote:(Note: Pokemon is a game with various creatures that simulate animals in it. When a Pokemon has no hit points, or HP, is is considered “fainted.” Many mistake this for something serious, but it is easily remedied by healing your Pokemon in a specific building.)
Customer: *storms up to desk* “I DEMAND A REFUND!”
(She slams a copy of Pokemon Platinum on the counter.)
Me: “Certainly, what seems to be the problem?”
Customer: “My freaking fire monkey DIED! See?”
(She pulls the DS from her pocket, turns it on, enters game, and shows me that her Pokemon [a chimchar] has no HP.)
Me: “Well, I can…erm…revive your ‘fire monkey’ if you’d like.”
Customer: “What are you, some freaking Pokemon priest?! MY FIRE MONKEY IS DEAD!”
Me: “No, no, look.”
(I control her character to go to a Pokemon Center and heal up her Pokemon.)
Me: “There, all better.”
Customer: “THANK YOU! YOU SAVED MY FIRE MONKEY! HOW CAN I EVER REPAY YOU?!”
Me: “Um…no problem, ma’am. Glad to help.”
Customer: “AND SO HUMBLE! YOU SAVED MY FIRE MONKEY!” *leaves store*
Dat moet Mariahoeve zijn, kan haast niet anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Elviraland
Ursulaland
Olgaland
Gradaland
Margarethaland
Robertaland
Straatnamen dus. Welke dwaas verzint 't?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |