quote:Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig. Deden Dharma en Greg ook niet
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig. Deden Dharma en Greg ook niet
Hij slaat in elk geval nergens opquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's een vergelijking die je niet kunt maken.
Ik neem aan dat je zus er niet in zat?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Hmm, d'r schijnt iemand tegen m'n zus haar nieuwe auto te zijn gereden.
Ze belde zelf hierheen dus ik neem aan dat zij niks heeft. Gebeurde op een parkeerplaats.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zus er niet in zat?
Dan heeft denk ik alleen de auto schade. Evengoed klote.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze belde zelf hierheen dus ik neem aan dat zij niks heeft. Gebeurde op een parkeerplaats.
* liefhebber meldt *quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
Thx. En voor de "liefhebbers". bekijk de film "Saving Private Ryan" eens. Of beluister het stuk van John Williams eens. Weltrusten.
SRSLY?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft gister ontslag genomen. En vandaag kreeg hij wat foto's van een collega:
[ afbeelding ]
Wiebel en z'n baas.
Ja.quote:
Dan kun je de film en de muziek zeker waarderen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef iamredleader het volgende:
* liefhebber meldt *
Filmmuziek is een van m'n weinige hobby's
Geen wonder dat hij ontslagen is / ontslag heeft genomen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft gister ontslag genomen. En vandaag kreeg hij wat foto's van een collega:
Wiebel en z'n baas.
Vanwege het filmpje e.d.?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je de film en de muziek zeker waarderen.![]()
[..]
Geen wonder dat hij ontslagen is / ontslag heeft genomen.![]()
ps: Het lukt me niet om te slapen. Ik denk dat ik maar eens naar de Onderofficiers Mess ga voor een praatje en een drankje en dan weer ga proberen te slapen.
Ja.quote:
Yup, is een van de soundtracks die ik heb op de pcquote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
Dan kun je de film en de muziek zeker waarderen.![]()
Door de muziek?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
ps: Het lukt me niet om te slapen. Ik denk dat ik maar eens naar de Onderofficiers Mess ga voor een praatje en een drankje en dan weer ga proberen te slapen.
heb je het bouwen gemist?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens naar het gemeentehuis. Even wat uitzoeken mbt bouwvergunningen. We willen deze zomer een flinke schuur gaan bouwen. Daar heb ik echt zin in
Yes.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat dit niet een foto is van gisteren, van vlak voor/na het ontslag-nemen?
Kan ik me voorstellen. Maar ik moet er niet aan denken om met bijvoorbeeld de kantoordirecteur een potje te gaan knokken...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Soempie het volgende:
Nee, maar ik denk dat hij het wel gaat missen. Dat je zo met elkaar om kunt gaan.Het is een toffe baas.
quote:
Knokken. Het is maar een beetje worstelen voor de lol.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar ik moet er niet aan denken om met bijvoorbeeld de kantoordirecteur een potje te gaan knokken...
Hoewel een goed spelletje paintball misschien wel zou kunnen![]()
Ik wil jullie er eigenlijk niet mee lastig vallen. Dat is dan ook de reden dat ik zo maar even de mess (kroeg) in ga om een borreltje te doen. Eens kijken of er collega's aanwezig zijn waar ik mee kan praten. Zo niet dan zal de borrel wel wat goed doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Praten hier of met collega's helpt dan vast wel. Of wat afleiding zoeken.
Mehehe briljante actiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
lololloloool dit is echt supergaaf
http://www.boreme.com/bor(...)eagle-project-p1.php
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Soms zou ik wensen dat ik op mezelf woonde.
Internet is weer eens uitgevallen en mijn ouders willen maar niet begrijpen dat ik juist bereikbaar moet blijven omdat ik nog een bedrijf moet opstarten.
Laat ik maar eens lekker egoïstisch doen: als ik mijn eerste centen krijg zal ik ze ook 'per ongeluk' vergeten.
betaal je huur bij je ouders? Dat vind ik altijd zo bizarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Soms zou ik wensen dat ik op mezelf woonde.
Internet is weer eens uitgevallen en mijn ouders willen maar niet begrijpen dat ik juist bereikbaar moet blijven omdat ik nog een bedrijf moet opstarten.
Laat ik maar eens lekker egoïstisch doen: als ik mijn eerste centen krijg zal ik ze ook 'per ongeluk' vergeten.
Als ik bij mijn moeder was blijven wonen was ik ook wel huur gaan betalen hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
betaal je huur bij je ouders? Dat vind ik altijd zo bizar
Precies.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
En cobra, je valt ons nergens mee lastig. Als je hier je hart wilt luchten kan dat gewoon
Ik snap het verband niet helemaal.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee, MaJo. Ik woon nog steeds thuis.
Maar ik heb het gevoel dat mijn ouders me steeds minder serieus nemen. Dan kunnen ze wel verongelijkt blijven doen als ik mezelf terugtrek op mijn kamer, maar ze vergeten nog steeds dat ze nog steeds geld uitgeven aan dingen die helemaal niet nodig zijn.
Sorry voor deze reactie Ofyles2. Het spijt me.quote:
Dank je MaJo.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
En cobra, je valt ons nergens mee lastig. Als je hier je hart wilt luchten kan dat gewoon
Oké, iets duidelijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |