quote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bakkesrbood doe ik onrecht aan door het in te vriezen en te toasten, supermarktbrood niet
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
-skip-
De vraag wordt beantwoord door een vrouw met PMSquote:
Je hebt het over PMS en denkt aan B.ertha!?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, waar is B.ertha?
Komt dat nou door je pms verhaalquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Pannekoeken waren lekker, en zijn op (sorry C4)
quote:Ik heb trouwens een hekel gekregen aan brood uit de vriezer
Niet direct, meer omdat ik een halve seconde na moest denken over hoe het precies grammaticaal correct op te schrijven (ben nogal moe op het moment) en daar houdt B. wel vanquote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt het over PMS en denkt aan B.ertha!?
In elk geval barbecue in Enschede. Hoe laat ik daar aankom en weer vertrek weet ik nog nietquote:
Slapen, ik heb net 5 nachtdiensten achter de rug. Ik zal dus wel slapen tot 0900 morgen ochtend.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In elk geval barbecue in Enschede. Hoe laat ik daar aankom en weer vertrek weet ik nog niet
Die ga ik dit weekend maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn zalmwrapgerecht speciaal voor Soemp:
snij tomaten, komkommer en lenteuitjes in stukjes. Bak pijnboompitjes in een pan. Maak de wrap warm in een pan en smeer er daarna roomkaas op. Vervolgens doe je er plakjes zalm op en de tomaat, komkommer, lenteui en pijnboompitjes. Doe er nog wat kappertjes op en smullen maar
Ik doe altijd courgette in blokjes bakken (soms met wat ui). Dan roomspul erbij en zalmfilet.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef MaJo het volgende:
Recept voor zalmpasta:
kook in een pan tagliatelli en zet een andere pan op waar je roomkaas in doet. Gooi hier stukjes zalmfilet bij en lenteui en zoete paprika. Voeg de saus bij de tagliateli en smullen maar
Shit.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
Waarschijnlijk heb ik dit filmpje al eerder geplaatst. Maar het blijft de beste film en beste film muziek ooit!![]()
Hebben we niet iemand in de SC die zingt in een koor en waar dit misschien wel een mooi stuk voor is?![]()
Ik weet niet eens waar Bea morgen is.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slapen, ik heb net 5 nachtdiensten achter de rug. Ik zal dus wel slapen tot 0900 morgen ochtend.
Daarna maar voetjes op tafel en kijken naar de reportage bij de NOS over Bea's dag.
Hoezoquote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit.![]()
Een filmpje waar ik eigenlijk niet naar had moeten kijken.
Apeldoorn. Inclusief, Jawel, Defilé.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Bea morgen is.
Het muziek stuk wat er bij zit heb ik (te) vaak gehoord tijdens de uitvaart van collega's.quote:
owquote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het muziek stuk wat er bij zit heb ik (te) vaak gehoord tijdens de uitvaart van collega's.
Het is een schitterend stuk, maar de herinneringen daarbij doen me wel wat.
Vanavond ook?quote:
nee, je vroeg wat ik morgen ga doenquote:
Ja, dat is zeker iets wat mij parten speelt. Ik vind de muziek (in dit geval van John Williams) schitterend, maar de herinneringen die het naar boven brengt zijn iets minder.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
owMuziek kan je zo weer 'terugbrengen' naar momenten.
Dat was toch alleen op zaterdag?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond naar club Rascal in amsterdam. En morgen beetje rondlopen denk ik
En als aanvulling op mijn vorige post hier over;quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
owMuziek kan je zo weer 'terugbrengen' naar momenten.
Speciale k-nacht editiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was toch alleen op zaterdag?
Of hebben ze een speciale Koninginneneditie?
Netjesquote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als aanvulling op mijn vorige post hier over;
Ik vind het zo'n mooi stuk dat ik het al heb vast laten leggen als een muziek stuk wat op mijn uitvaart gespeeld gaat worden.
Militair zijn heeft af en toe een voordeel. De uitvaart wensen die ik nu vast leg, worden voor 100% zeker uitgevoerd. Wat er dan ook voor nodg is.
Denk je ook aan de meet want over 2 weken is het bijna zoverquote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Speciale k-nacht editiein combinatie met dans le rock en robotrock
Dans le rock? Dat vond ik nogal tegenvallen op LLquote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Speciale k-nacht editiein combinatie met dans le rock en robotrock
Push toch niet zo.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk je ook aan de meet want over 2 weken is het bijna zover
Het is heel simpel: iedereen moet op Amsterdam CS verzamelen op tijdstip X. Tijdstip X kan gemakkelijk een dag van tevoren worden bepaaldquote:Op woensdag 29 april 2009 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Push toch niet zo.![]()
![]()
2 weken is nog best ver weg. Komt allemaal heus wel in orde.
Dat is dan ook de reden dat ik mijn uitvaart al vast heb laten leggen. Ik wil bepalen wat er gaat plaats vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Netjes
In de andere gevallen is het altijd nog maar de vraag of de nabestaanden het wel kies vinden.
Een begrafenis waar ik onlangs was, was veel mooie muziek en op het einde kwam er een hardcore nummer. Dat werd volgens mij nogal gek ontvangen bij het oudere publiek.
Ik vond het geweldig om te zien. Ook dat het gewoon gedraaid is want het was echt haar ding. En van tevoren weet je dat die muziek niet in de smaak gaat vallen bij het algemene publiek, en dan toch draaien:
Gaan ze trouwen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Etcetera het volgende:NCIS gezien
Nieuwe spinoff ziet echt veelbelovend uit
Chris O'Donnell is tof
En zoals ze nu de verhaallijn tussen Tony en Ziva uitwerken is echt ge-wel-dig
Met een exact meeting point. Er zijn maar een paar SC'ers die ik van gezicht zou herkennen.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is heel simpel: iedereen moet op Amsterdam CS verzamelen op tijdstip X. Tijdstip X kan gemakkelijk een dag van tevoren worden bepaald
-edit- althans, zo zie ik het voor me
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik mijn uitvaart al vast heb laten leggen. Ik wil bepalen wat er gaat plaats vinden.
Ik heb een voorkeur voor een aantal muziek stukken wat er dan gespeeld gaat worden, en dat gebeurt dan ook.
Daarom ben ik "blij" dat Defensie een uitvaart naar de wens van de militair doet.![]()
Geen gezeur van nabestaanden, gewoon hoe ik het wil.
Ja, er is op ieder station een meeting point vlaggetjequote:Op woensdag 29 april 2009 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een exact meeting point. Er zijn maar een paar SC'ers die ik van gezicht zou herkennen.
Zullen we ze dan eerst eens laten datenquote:
Aan mijn wensen komt niemand. "Mijn" muziekstukken tijdens de uitvaart en daarna iedereen de kroeg in voor een fikse borrel. Geen gekloot met koffie en cake.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik had naar aanleiding van eerdergenoemde begrafenis een discussie met een vriend die vond dat je zoiets niet kunt draaien op een begrafenis. Mijn argument is: op een begrafenis neem je afscheid van iemand en herdenk je iemand.
Hij vond dat je alleen afscheid neemt, rouwt, en herdenken doe je later ergens. Dus waarschijnlijk iemand die je wensen een beetje aanpast
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is heel simpel: iedereen moet op Amsterdam CS verzamelen op tijdstip X. Tijdstip X kan gemakkelijk een dag van tevoren worden bepaald
-edit- althans, zo zie ik het voor me
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Met mooi weer zouden we kunnen picknicken in het park. Allemaal iets lekkers meenemen.Maar misschien ben ik de enige die dat leuk vindt.
Lijkt me niet nodig. Deden Dharma en Greg ook nietquote:Op woensdag 29 april 2009 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Zullen we ze dan eerst eens laten daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |