thipoquote:Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef Cobra4 het volgende:
Fipo en Sepo
Ik denk dat ik daarna 3 dagen buikpijn heb.quote:
Troost je. Ik ben al 16 jaar het gevoel voor datum en tijd kwijt.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef MaJo het volgende:
nem, zo voelde het wel ja alsof ik gewoon een uur kwijt ben geraakt. Het rare is namelijk dat J. wist dat ik om kwart voor negen weg moest, maar ze heeft me dus om kwart over pas wakker gemaakt. En aangezien het allemaal precies een uur later was had ik het eerst helemaal niet door
Zo ongeveer alles kun je bereiden in een wok. Opties zat dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarna 3 dagen buikpijn heb.![]()
Maar als je veel verbrandt, zoals jullie, dan is het wel een goed idee zo'n coloriebom.![]()
En een wok, ik denk dat het er ook om gaat dat ik dan liever niet achter een gaspit sta. Rijst zet je op en dat zie je als het klaar is wel weer. Echt heel lui koken dus. Net zo makkelijk als een pizza bestellen bijna.![]()
Maar op zich zou ik een wok wel kunnen proberen. Heb alleen geen idee wat ik daar dan in moet gooien. Volgens mij is het gewoon niks voor mij. Groenten en runderreepjes uit de wok vind ik bijvoorbeeld niet lekker.
Slechte service, ontslaan die hap!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef MaJo het volgende:
nem, zo voelde het wel ja alsof ik gewoon een uur kwijt ben geraakt. Het rare is namelijk dat J. wist dat ik om kwart voor negen weg moest, maar ze heeft me dus om kwart over pas wakker gemaakt.
Ja ik heb zoiets een aantal keren in mijn middelbare schoolperiode gehadquote:En aangezien het allemaal precies een uur later was had ik het eerst helemaal niet door
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Troost je. Ik ben al 16 jaar het gevoel voor datum en tijd kwijt.![]()
Lang leve de ploegendiensten. Ik zou de compleet de klust kluts () kwijt raken als ik geen horloge zou hebben.
Ik ben er uit. Als het maar gewoon vooral heel simpel is. In een paar stappen te bereiden. Dus niet dat ik er rekening mee moet houden dat na zoveel minuten dat er bij moet en dan na zoveel minuten dat.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef MaJo het volgende:
Soemp, wat zijn dingen waar je niet van houdt?
Ik heb ook nog wat recepten
Als iemand mij , als ik geen klokkie om heb, op een dinsdag zou zeggen dat het vrijdag is, zou ik het meteen geloven.quote:
Jij moet het C1000 kookboekje opikken. Dat staat vol met die dingen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er uit. Als het maar gewoon vooral heel simpel is. In een paar stappen te bereiden. Dus niet dat ik er rekening mee moet houden dat na zoveel minuten dat er bij moet en dan na zoveel minuten dat.Liefst met veel groenten en dat er haast niks hoeft te gebeuren aan de ingredienten.
Bij elkaar mikken en lekker eten dus.
Bv: pasta koken. In een andere pan pijnboompitten roosteren. Die eruit mikken. Van pesto en een beetje room een sausje maken in dezelfde pan, tomaatjes en de pasta erdoor. Klaar. Op het bord de pittjes en wat kaas erover.![]()
Echt supersimpele recepten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Goeie tip.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet het C1000 kookboekje opikken. Dat staat vol met die dingen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende keer dat iemand vraagt "Welke kleur is Kwek?" het volgende antwoorden:Voor welk topic is dit een waarschuwingsbevel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende keer dat iemand vraagt "Welke kleur is Kwek?" het volgende antwoorden:Nee, dat is kwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Geen specifieke, maar het is zo'n discussie die nog wel es terugkomtquote:Op woensdag 29 april 2009 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor welk topic is dit een waarschuwingsbevel?
Die zekerquote:
quote:
quote:
Euhm.... neem een zalm wrap 'm in een wrap en in de pan er mee?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Soempie het volgende:
Recepten met wraps zijn vooral van harte welkom.Bijvoorbeeld: hou zouden jullie zalmwraps maken?
Ik wacht wel op een idee van MaJo.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... neem een zalm wrap 'm in een wrap en in de pan er mee?
Ik vind ze niet te eten maar volgens mij maken veel mensen ze met zure room, bieslook en zalmplakjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Soempie het volgende:
Recepten met wraps zijn vooral van harte welkom.Bijvoorbeeld: hou zouden jullie zalmwraps maken?
Neem wat verse tijgerbolletjes voor me mee!quote:
Damn, heb is lang geleden dat ik die op hebquote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem wat verse tijgerbolletjes voor me mee!
Wacht maar! Als ooit de stront de ventilator raakt, klop je bij mij aan voor recepten.quote:
En ik bedenk me ineens dat tijgerbollen in steeds minder winkels te koop zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, heb is lang geleden dat ik die op heb
Ik denk dat dat komt door de korst en dat steeds meer bejaarden zijn gaan klagen dat hun kunstgebit het niet aankan.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik bedenk me ineens dat tijgerbollen in steeds minder winkels te koop zijn.
Bestaat kukident dan niet meer?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt door de korst en dat steeds meer bejaarden zijn gaan klagen dat hun kunstgebit het niet aankan.
Nu jullie er zo over beginnen overweeg ik ook om naar een echte bakker te gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, heb is lang geleden dat ik die op heb
Doet me eraan denken dat ik ook nog moet ontbijten
Ben zo slecht met ontbijt.
Vast welquote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
Bestaat kukident dan niet meer?
Boter, kaas, augurkenschijfjesquote:Ik vind het de lekkerste bolletjes die er zijn.
Ik ook. Ik moet toch nog even naar het dorp.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu jullie er zo over beginnen overweeg ik ook om naar een echte bakker te gaan
Doen!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu jullie er zo over beginnen overweeg ik ook om naar een echte bakker te gaan
Nee, het is echt veel lekkerder.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
Of zou het komen door dat mijn ouders vroeger een bakkerij hadden?![]()
Ook lekker.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, het is echt veel lekkerder.![]()
Lekker knapperige korst. Ik vind maanzaadbolletjes het lekkerst.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook nog niet ontbeten, m'n moeder is pannekoeken aan het bakken
Met kaasquote:
De lekkerste die er zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met kaasMaar ik moet idd maar weer eens een met spek aanvragen
Aardbeien en meloen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, die witlofsalade he, daar kun je echt alles in flikkeren wat betreft fruitAppel, banaan, sinaasappel, mandarijn, aardbeien, kiwi, druiven, meloen, en het smaakt ontzettend lekker
En dan aardappelschijfjes erbij, en je hebt een maaltijd
Ik heb ook nog niet ontbeten, m'n moeder is pannekoeken aan het bakken
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, maar m'n vader heeft een lintworm
Ik ben eten
Als ik brood nodig heb voor later in de week smijt ik dat eerst in de vriezer en doe ze daarna in de broodrooster of ik maak er tosti's van. Dat gaat met supermarktbrood ook nog welquote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doen!Ik haal never nooit niet brood in bv een supermarkt. Altijd bij een echte bakker. Veel lekkerder.
Of zou het komen door dat mijn ouders vroeger een bakkerij hadden?![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik brood nodig heb voor later in de week smijt ik dat eerst in de vriezer en doe ze daarna in de broodrooster of ik maak er tosti's van. Dat gaat met supermarktbrood ook nog wel
Bakkesrbood doe ik onrecht aan door het in te vriezen en te toasten, supermarktbrood nietquote:Op woensdag 29 april 2009 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Koop dan een paar keer per week een halfje bij de echte bakker.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bakkesrbood doe ik onrecht aan door het in te vriezen en te toasten, supermarktbrood niet
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
-skip-
De vraag wordt beantwoord door een vrouw met PMSquote:
Je hebt het over PMS en denkt aan B.ertha!?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, waar is B.ertha?
Komt dat nou door je pms verhaalquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Pannekoeken waren lekker, en zijn op (sorry C4)
quote:Ik heb trouwens een hekel gekregen aan brood uit de vriezer
Niet direct, meer omdat ik een halve seconde na moest denken over hoe het precies grammaticaal correct op te schrijven (ben nogal moe op het moment) en daar houdt B. wel vanquote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt het over PMS en denkt aan B.ertha!?
In elk geval barbecue in Enschede. Hoe laat ik daar aankom en weer vertrek weet ik nog nietquote:
Slapen, ik heb net 5 nachtdiensten achter de rug. Ik zal dus wel slapen tot 0900 morgen ochtend.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In elk geval barbecue in Enschede. Hoe laat ik daar aankom en weer vertrek weet ik nog niet
Die ga ik dit weekend maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn zalmwrapgerecht speciaal voor Soemp:
snij tomaten, komkommer en lenteuitjes in stukjes. Bak pijnboompitjes in een pan. Maak de wrap warm in een pan en smeer er daarna roomkaas op. Vervolgens doe je er plakjes zalm op en de tomaat, komkommer, lenteui en pijnboompitjes. Doe er nog wat kappertjes op en smullen maar
Ik doe altijd courgette in blokjes bakken (soms met wat ui). Dan roomspul erbij en zalmfilet.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef MaJo het volgende:
Recept voor zalmpasta:
kook in een pan tagliatelli en zet een andere pan op waar je roomkaas in doet. Gooi hier stukjes zalmfilet bij en lenteui en zoete paprika. Voeg de saus bij de tagliateli en smullen maar
Shit.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
Waarschijnlijk heb ik dit filmpje al eerder geplaatst. Maar het blijft de beste film en beste film muziek ooit!![]()
Hebben we niet iemand in de SC die zingt in een koor en waar dit misschien wel een mooi stuk voor is?![]()
Ik weet niet eens waar Bea morgen is.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slapen, ik heb net 5 nachtdiensten achter de rug. Ik zal dus wel slapen tot 0900 morgen ochtend.
Daarna maar voetjes op tafel en kijken naar de reportage bij de NOS over Bea's dag.
Hoezoquote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit.![]()
Een filmpje waar ik eigenlijk niet naar had moeten kijken.
Apeldoorn. Inclusief, Jawel, Defilé.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Bea morgen is.
Het muziek stuk wat er bij zit heb ik (te) vaak gehoord tijdens de uitvaart van collega's.quote:
owquote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het muziek stuk wat er bij zit heb ik (te) vaak gehoord tijdens de uitvaart van collega's.
Het is een schitterend stuk, maar de herinneringen daarbij doen me wel wat.
Vanavond ook?quote:
nee, je vroeg wat ik morgen ga doenquote:
Ja, dat is zeker iets wat mij parten speelt. Ik vind de muziek (in dit geval van John Williams) schitterend, maar de herinneringen die het naar boven brengt zijn iets minder.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
owMuziek kan je zo weer 'terugbrengen' naar momenten.
Dat was toch alleen op zaterdag?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond naar club Rascal in amsterdam. En morgen beetje rondlopen denk ik
En als aanvulling op mijn vorige post hier over;quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
owMuziek kan je zo weer 'terugbrengen' naar momenten.
Speciale k-nacht editiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was toch alleen op zaterdag?
Of hebben ze een speciale Koninginneneditie?
Netjesquote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als aanvulling op mijn vorige post hier over;
Ik vind het zo'n mooi stuk dat ik het al heb vast laten leggen als een muziek stuk wat op mijn uitvaart gespeeld gaat worden.
Militair zijn heeft af en toe een voordeel. De uitvaart wensen die ik nu vast leg, worden voor 100% zeker uitgevoerd. Wat er dan ook voor nodg is.
Denk je ook aan de meet want over 2 weken is het bijna zoverquote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Speciale k-nacht editiein combinatie met dans le rock en robotrock
Dans le rock? Dat vond ik nogal tegenvallen op LLquote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Speciale k-nacht editiein combinatie met dans le rock en robotrock
Push toch niet zo.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk je ook aan de meet want over 2 weken is het bijna zover
Het is heel simpel: iedereen moet op Amsterdam CS verzamelen op tijdstip X. Tijdstip X kan gemakkelijk een dag van tevoren worden bepaaldquote:Op woensdag 29 april 2009 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Push toch niet zo.![]()
![]()
2 weken is nog best ver weg. Komt allemaal heus wel in orde.
Dat is dan ook de reden dat ik mijn uitvaart al vast heb laten leggen. Ik wil bepalen wat er gaat plaats vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Netjes
In de andere gevallen is het altijd nog maar de vraag of de nabestaanden het wel kies vinden.
Een begrafenis waar ik onlangs was, was veel mooie muziek en op het einde kwam er een hardcore nummer. Dat werd volgens mij nogal gek ontvangen bij het oudere publiek.
Ik vond het geweldig om te zien. Ook dat het gewoon gedraaid is want het was echt haar ding. En van tevoren weet je dat die muziek niet in de smaak gaat vallen bij het algemene publiek, en dan toch draaien:
Gaan ze trouwen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Etcetera het volgende:NCIS gezien
Nieuwe spinoff ziet echt veelbelovend uit
Chris O'Donnell is tof
En zoals ze nu de verhaallijn tussen Tony en Ziva uitwerken is echt ge-wel-dig
Met een exact meeting point. Er zijn maar een paar SC'ers die ik van gezicht zou herkennen.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is heel simpel: iedereen moet op Amsterdam CS verzamelen op tijdstip X. Tijdstip X kan gemakkelijk een dag van tevoren worden bepaald
-edit- althans, zo zie ik het voor me
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik mijn uitvaart al vast heb laten leggen. Ik wil bepalen wat er gaat plaats vinden.
Ik heb een voorkeur voor een aantal muziek stukken wat er dan gespeeld gaat worden, en dat gebeurt dan ook.
Daarom ben ik "blij" dat Defensie een uitvaart naar de wens van de militair doet.![]()
Geen gezeur van nabestaanden, gewoon hoe ik het wil.
Ja, er is op ieder station een meeting point vlaggetjequote:Op woensdag 29 april 2009 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een exact meeting point. Er zijn maar een paar SC'ers die ik van gezicht zou herkennen.
Zullen we ze dan eerst eens laten datenquote:
Aan mijn wensen komt niemand. "Mijn" muziekstukken tijdens de uitvaart en daarna iedereen de kroeg in voor een fikse borrel. Geen gekloot met koffie en cake.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik had naar aanleiding van eerdergenoemde begrafenis een discussie met een vriend die vond dat je zoiets niet kunt draaien op een begrafenis. Mijn argument is: op een begrafenis neem je afscheid van iemand en herdenk je iemand.
Hij vond dat je alleen afscheid neemt, rouwt, en herdenken doe je later ergens. Dus waarschijnlijk iemand die je wensen een beetje aanpast
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is heel simpel: iedereen moet op Amsterdam CS verzamelen op tijdstip X. Tijdstip X kan gemakkelijk een dag van tevoren worden bepaald
-edit- althans, zo zie ik het voor me
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Met mooi weer zouden we kunnen picknicken in het park. Allemaal iets lekkers meenemen.Maar misschien ben ik de enige die dat leuk vindt.
Lijkt me niet nodig. Deden Dharma en Greg ook nietquote:Op woensdag 29 april 2009 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Zullen we ze dan eerst eens laten daten
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig. Deden Dharma en Greg ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |