Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dit wel een passende beschrijving:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 30 april 2009 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou de zaak zeker hebben laten escaleren.
Ik vond wel goed meteen de EOD erbij te halen. Ik had er niet aan moeten denken als er ook nog explosieven in het voertuig hadden gezeten.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:30 schreef Etcetera het volgende:
Precies![]()
Oh, en nog iets he: thank God dat het een fucking suzuki swfit was en geen hummer ofzo. Dan waren er minimaal 14 doden gevallen
Dat was super! Iedereen, ook burgers, ging meteen helpen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik geweldig vond is dat er heel snel en rustig werd gereageerd door iedereen. Geen paniek bij het publiek ofzo, politie/ambulance enzo waren snel ter plaatse
Ja dat hoorde ik ookquote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was super! Iedereen, ook burgers, ging meteen helpen.
Sommigen hebben altijd wat te zeikenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
Alhoewel die Lul van een Peter van de Vorst al weer op tv heeft lopen brleren dat de hulpverleners er pas na 8 minuten waren. De sukkel
Mocht je beelden van het ongeval nog niet gezien hebben. Laat dat dan maar zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef MaJo het volgende:
Zijn er ook beelden van het moment dat hij het publiek inrijdt of zijn die te gruwelijk?
Doe maar niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef Etcetera het volgende:
RTL4 heeft zitten knippenIk heb wel een foto gezien van de dader in z'n auto toen die zichzelf gecrashed had, maar ik weet nog niet of ik de rest wil zien/ga zien.
De eerste waren er al na een minuut of 20.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:02 schreef Etcetera het volgende:
Is het al tijd voor flauwe grappen trouwens? Wij hebben er al een paar
Niet als disrespect trouwens, laat ik dat voorop stellen
Bij mij in het dorp heeft de politie net een paar rifratjes aangehouden die al weer liepen te vieren dat er een aanslag was geweestquote:Op donderdag 30 april 2009 17:04 schreef Etcetera het volgende:
Dat hou je altijd lijkt meSoort overlevingsmechanisme enzo.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:08 schreef Etcetera het volgende:
Hulde dat die zijn aangehouden! Grappen maken is 1 ding, zoiets roepen is gewoon belachelijk
EOD is z'n huis binnen hoor ik net.
RTL levert op dit moment de beste verslagen. Vergeet de NOS.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb nu trouwens de neiging om de afstandsbediening van m'n schoonmoeder af te pakken want die blijft zappen
Is al bekend hoe zwaargewond de dader is? Ik hoop dat hij het overleeft, kan die mooi gestraft wordenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:12 schreef Cobra4 het volgende:
Wat foto's op de site van het NRC http://www.nrc.nl/redacti(...)eluk/soundslider.swf Niet voor mensen met een zwakke maag.
Wel, weer, hulde voor iedereen die meteen eerste hulpe is gaan verlenen.
Volgens de berichten uit de persconferentie ligt hij nu op de operatie tafel. Maar ook ik hoop dat hij een zware straf mag ondergaan. Levenslang zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is al bekend hoe zwaargewond de dader is? Ik hoop dat hij het overleeft, kan die mooi gestraft worden![]()
Zo weinig!?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Voor de aanslag op de koninklijke familie maximaal 15 jaar cel, maar daar komt geheid nog (meervoudige) moord bij.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
ja iemand poste een wetboekstukkie, dus dat zal wel kloppen. Dat meisje is wel gereanimeerd he![]()
In die NRC foto's, zou dat haar moeder zijn die erbij staat
Ik heb op haar post gereageerd en een PM gestuurd, maar nog geen reactie.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat kan ik me wel voorstellenHeeft ze al contact me hen kunnen leggen? Of weet je dat niet
Ik hoop het voor haar.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
Die is druk aan het bellen lijkt meZal vast wel meevallen
Kijk, rustig nog wat drinken, over de rommelmarkt wandelen en muziek een beetje dimmen, oke. Maar de muziek stond keihard en iedereen was echt aan het zuipen en feesten.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook gewoon naar de vrijmarkt geweest hoorEn ik snap wel dat ze het niet ineens kunnen stoppen, als dat gebeurd heb je dat de stad leegstroomt en daardoor opstoppingen ontstaan van hier tot Tokyo.
Ik denk dat ook in Breda festiviteiten vroeger ophouden dan gepland hoorMaar ja, het is wel een raar idee
Dat denk ik ook.quote:
ik heb de hele nacht heerlijk geslapen. Had ik wel even nodig.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Oh trouwens, hoe is jullie Nacht verlopen?
quote:Om over iets leukers te pratenNoem het toeval of niet (
) maar de beste vriend van Pitt vroeg wanneer we gingen trouwen
En we hebben een deal gesloten
Hij gaat mee als ik op trouwjurkenjacht ga
En daar hebben we echt de hand op geschud, dus dat gaat gebeuren ook
![]()
Ook lekkerquote:Op donderdag 30 april 2009 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik heb de hele nacht heerlijk geslapen. Had ik wel even nodig.
[..]
Er komt nog wel weer een persconferentie denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 17:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het afgezet, omdat het toch voornamelijk herhalingen zijn. Om de zoveel tijd kijk ik wel of er nieuws is.
19.30 uurquote:Op donderdag 30 april 2009 18:00 schreef Etcetera het volgende:
Er komt nog wel weer een persconferentie denk ik
Vroeg in bed, omdat Wiebel elk jaar rond half 8 bij de rommelmarkt wil zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Oh trouwens, hoe is jullie Nacht verlopen?
Het gaat er de laatste tijd wel vaak over he?quote:Om over iets leukers te pratenNoem het toeval of niet (
) maar de beste vriend van Pitt vroeg wanneer we gingen trouwen
En we hebben een deal gesloten
Hij gaat mee als ik op trouwjurkenjacht ga
En daar hebben we echt de hand op geschud, dus dat gaat gebeuren ook
![]()
Ah, oke, dat wist ik nog niet.quote:
Heeft Wiebel nog gescoord danquote:Op donderdag 30 april 2009 18:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vroeg in bed, omdat Wiebel elk jaar rond half 8 bij de rommelmarkt wil zijn.Gelukkig is Sirda mede 'veroordeeld' om mee te gaan.
![]()
Ja daarom vond ik het ook zo toevalligquote:Het gaat er de laatste tijd wel vaak over he?![]()
Lego.quote:
Hm, mensen die agressief worden van drank.quote:Ja daarom vond ik het ook zo toevallig
Oh en we hadden 1 incidentje: een vriend belandde bijna in een knokpartij. Z'n eigen schuld hoor, maar goed. Hij stond iets te schreeuwen, iemand trok aan z'n haar en hij flipte. Met pijn en moeite hebben we hem tegengehouden, anders was hij iemand aangevlogenDrank
![]()
Legoquote:Op donderdag 30 april 2009 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lego.![]()
[..]
Hm, mensen die agressief worden van drank.![]()
Ik word juist heel aanhankelijk en knuffelig van drank. Wat Wiebel soms ook niet zo tof vindt.
Tijd voor hem om dus niet meer te drinken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
En het is niet zozeer dat hij agressief wordt van drank, maar als hij op zo'n moment in zijn ogen wordt aangevallen, of dat nou fysiek of mondeling is, slaan zeg maar de stoppen door. En dan issie verdomd sterk
Dat vind ik ook agressief. Als je niet meer normaal kunt reageren op iets wat iemand anders doet.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lego
En het is niet zozeer dat hij agressief wordt van drank, maar als hij op zo'n moment in zijn ogen wordt aangevallen, of dat nou fysiek of mondeling is, slaan zeg maar de stoppen door. En dan issie verdomd sterk
Ja dat lijkt mij ook jaquote:Op donderdag 30 april 2009 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd voor hem om dus niet meer te drinken.
Dan ben ik het met je eensquote:Op donderdag 30 april 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook agressief. Als je niet meer normaal kunt reageren op iets wat iemand anders doet.
Als ik dat van mezelf zou merken zou ik niet meer of veel minder drinken.
Maar je had verder wel een leuke nacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |