quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
Elegy 31 december
Ik was niet de enigequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Jill-RMC het volgende:
En dat op een woensdag....
Een goedemorgen-warm-wordt-knuffel dan maar?quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:39 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik ben lang weggeweest hier.. tot mijn schrik ben je blauw
Komt omdat het eea nu loskomt in je longen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:35 schreef Sp00k13 het volgende:
dag 3 van mijn stoppen met roken queste ook kijken hoe het vandaag weer gaat lolz hoest meer dan toen ik rookte lijkt het wel
Verbaast me niet... ik heb ook een tijdje deel uitgemaakt van de crewquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]sorry, khad hem al ingepakt voor me weekendje weg
[..]zo zie je maar wat ze allemaal toelaten in de crew
Heb je al tegen je moeder gezegd dat ik mee eet volgende week?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
In tha house.
wat is daar aan de hand dan? spanning en sensatie ??quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Pff sensatie in de straat en ik zit op mn werk
Ik heb het aangegeven dat je wou mee-eten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Heb je al tegen je moeder gezegd dat ik mee eet volgende week?
Uitleg heb je gehad, de macaroni was oooh zo lekker [homermodus]hhhmmmmmmmmmmmm macaroni[/homermodus]quote:
Ik zeg, als je de deksel op je neus krijgt, kijk je niet uit je doppen, .....zit ik dan in de buurt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:31 schreef CaLeX het volgende:
net een discussie gehad over het verschil tussen deksels en doppen :p
Was politie en twee busjes "milieuincident" die bij de buren naast ons naar binnen gingen. Broertje (was wel thuis) belde me op. Zei al, als de brandweer ook komt...pakt de hond en ga maar even op bezoek bij een vriendjequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
wat is daar aan de hand dan? spanning en sensatie ??
De buurman zal wel last hebben gehad van obstipatiequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Was politie en twee busjes "milieuincident" die bij de buren naast ons naar binnen gingen. Broertje (was wel thuis) belde me op. Zei al, als de brandweer ook komt...pakt de hond en ga maar even op bezoek bij een vriendje
Nu gezellig netwerkenIk zou veel liever mn bed induiken
Ik heb geprobeerd mijn verjaardag in de lijst te zettenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben ook zo 'vrij' geweest om mij in de OP te plaatsen op wiki.
oh oeps. Ik zie nu dat ik A_A had moeten PM-enquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb geprobeerd mijn verjaardag in de lijst te zettenWe zien later wel een keer of dat ook gelukt is
Je kan in verschillende kroegen voetbal kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:46 schreef zeemonster het volgende:
is er dit weekend nog iets leuks te doen in Den Haag? Ben echt toe aan een avondje weg
ah gats nee! Wie speelt wat/waar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je kan in verschillende kroegen voetbal kijken
Ah bah nee je weet hoe erg ik voetbal haat inmiddels... Aardig ben jij, mag al niet eten bij je moeder van je en nu wil je mij voetbal laten kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je kan in verschillende kroegen voetbal kijken
je mag wel bij mij eten hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:10 schreef zeemonster het volgende:
Ah bah nee je weet hoe erg ik voetbal haat inmiddels... Aardig ben jij, mag al niet eten bij je moeder van je en nu raadt je mij voetbal kijken aan.
Gezelligquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben een dankbare eteraangezien ik zelf absoluut niet kan koken !
Altijd gezellig om meer Haagse mensen te leren kennenquote:
Ik rook ook niet.. alleen als ik heel heel heel dronken ben. Dus de afgelopen 27 jaar heb ik zo'n 5 sigaretten gerookt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef zeemonster het volgende:
Nu we het over roken hebben , hoeveel fokkers roken er hier niet?
Spook13 is gestopt , ik rook ook niet en volgens mij rookt Charisma ook niet .
Dan gaan we als je weer wakker bent wel wat plannen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:58 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb echter wel een vriend die rookt , dus ik bent niet zo een anti rook activiste. Nu ga ik slapen , dat moet ook maar echt gebeuren nu ..
Oh en Nectarientje , ik vind het ook altijd heel leuk om mensen te leren kennen.
De F1quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:49 schreef Atreidez het volgende:
ik ook
Over een paar uur begint de F1Ik ga toch de vrije training maar kijken, dan maar een keertje zombieen op t werk morgen
Ik rook niet. Afgezien van een paar sigaretten in mijn puberteit. Ik had andere verslavingen die ik belangrijker vond om te financieren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef zeemonster het volgende:
Lekker man! Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgenvanmiddag ff een weekendje weg, huisje gehuurd en beetje relaxen
Als je vriend toch moet werken in het weekend, kunnen wij wel een weekendje weg samen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:23 schreef becky27 het volgende:
veel plezier A_A! Lekker hoor een weekendje weg (baalt van vriend die in het weekend werkt)
Ik rook ook niet (tenminste,....geen sigarettenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef zeemonster het volgende:
uhuh, dat zou ik ook zeggen.. 'precies wat ik wou' Je kan nu ook niets anders meer zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wel goed dat ik meteen even wat heb losgemaakt bij de dames mbt de voetbal, precies wat ik wou.
Als je me kent weet je dat het zo isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
uhuh, dat zou ik ook zeggen.. 'precies wat ik wou' Je kan nu ook niets anders meer zeggen natuurlijk
vooruitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als je me kent weet je dat het zo is. Ik weet dat zeemonster een ty***hekel aan voetbal heeft
En? Hoe wakker ben je nog?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:49 schreef Atreidez het volgende:
Over een paar uur begint de F1Ik ga toch de vrije training maar kijken, dan maar een keertje zombieen op t werk morgen
Het NL11tal speelt tegen het machtige Schotland, altijd leuk om te zienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
vooruitVoordeel van de twijfel dan
Maar nu weet ik nog niet wie er dan moet spelen!
gheghe 'luister eens mama wat ik allemaal van ome RB geleerd heb gisteravondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het NL11tal speelt tegen het machtige Schotland, altijd leuk om te zien.
Mijn neefje wou bij mij kijken maar dat is niet zo'n succes daar ik vrij fanatiek ben en mijn neefje nog net te jong (8) voor al die nieuwe woordjes en uitdrukkingen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je vriend toch moet werken in het weekend, kunnen wij wel een weekendje weg samen...![]()
gaat zeker goed....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Het gaat lekker vandaag, hier in Scheveningen fietser onder vrachtwagen. In Rijswijk eentje onder de trein.
Mamma weet idd heel goed dat de kleine veel overneemt van ome RB. De helft van zijn vocabulair komt van mij en dat is niet heel positief te noemen (tenminste,....dat vinden moeders, ome RB vind iets heel anders hahha).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe 'luister eens mama wat ik allemaal van ome RB geleerd heb gisteravond'
Ja ze zijn ook altijd té gevaarlijk bezig die fietsers. Schieten overal maar tussen de auto's door. Ik heb er s'morgens ook vaak bijna 1 onder mijn auto als ik van de guntersteinweg linksaf sla richting erasmusrotonde. Fietsers die rechtdoor gaan MOETEN DAN STOPPEN maar rijden altijd door rood.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Het gaat lekker vandaag, hier in Scheveningen fietser onder vrachtwagen. In Rijswijk eentje onder de trein.
Straks zitten je ogen boven op je hoofd...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:09 schreef zeemonster het volgende:
de slechte fietsers verpesten het voor de goede! Oeh de zon schijnt weer vandaag en ik heb een lifting oogcreme van L'oreal gekocht ... Nu wordt ik uitgelachen door mijn broer en zus..
En RB , alleen je ziet het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:09 schreef zeemonster het volgende:
Nu wordt ik uitgelachen door mijn broer en zus..
Wachten maar tot haar oogleden niet langer hangen door die zalf. Dan ziet ze het wel!quote:
Gelukkig hebben ze daar dezequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En RB , alleen je ziet het niet:)
Wacht het effect nou maar even af. Maak vandaag een foto en op je verjaardag weer. Tijd voor een kijk-en-vergelijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef zeemonster het volgende:
nou jullie zijn ook niet lief! Ok eerlijk is eerlijk , de creme doet niet veel maar ruikt wel erg lekker!
Moet je eens wat aftershave onder je ogen wrijven, dat ruikt heerlijk en het doet ook nog eens wat met je ogenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef zeemonster het volgende:
nou jullie zijn ook niet lief! Ok eerlijk is eerlijk , de creme doet niet veel maar ruikt wel erg lekker!
Jij hebt geen last van hangende oogleden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Moet je eens wat aftershave onder je ogen wrijven, dat ruikt heerlijk en het doet ook nog eens wat met je ogen:)
Nou 's avonds meestal welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij hebt geen last van hangende oogleden?![]()
Ik las net ergens een goede tip over iets met aftershavequote:
Volgende keer dan een iets goedkoper potje dat lekker ruikt? Of valt het mee qua prijs?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:02 schreef zeemonster het volgende:
nee ook niet helaas , maar het blijft lekker ruiken , dus dan is het maar een cremetje dat lekker ruikt.
Ik ben ook gek van lekkere luchtjes. Ben zelf groot van van Hugo Boss en Armani mmmmmmmm heerlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:12 schreef zeemonster het volgende:
ik moet bekennen dat ik helemaal gek ben van luchtjes lotions en haarspullen en al dat soort dingen . Terwijl ik helemaal niet zo een make up pop ben (mascara en oogschaduw is het enige).
Zo duur was hij niet , vijftien euro.
He, wat volg jij een leuke opleidingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:20 schreef kipptje het volgende:
zoooo! ben weer terug van een heftige tentamenweek! nu hopen dat ik (ondanks de onmenselijke vroege uren) goed heb gepresteerd!
strakjes weer lekker werkencentjes verdienen!!!!
Ben blij dat ik zo naar huis kan (om vijf uur) om vervolgens mijzelf te verwennen vanavond met totale rust , leuke tv en een 'rokertje'quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
He, wat volg jij een leuke opleidingWaar?
Enjoy work!
Thuiswerken is ook prima te doen op vrijdag andersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ben blij dat ik zo naar huis kan (om vijf uur) om vervolgens mijzelf te verwennen vanavond met totale rust , leuke tv en een 'rokertje' [ afbeelding ]
Ik heb de officiele gang van zaken nog niet gehoord. Maar zoals ik denk dat het gegaan is hoe alles erbij lag, denk ik dat stomme fietser lekker tegen het verkeer in op het fietspad van de Scheveningseweg reedt en daar bij de kruising nog even snel het zebrapad wilde overcrossen en even niet had opgemerkt dat er een vrachtwagen de hoek om wilde.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja ze zijn ook altijd té gevaarlijk bezig die fietsers. Schieten overal maar tussen de auto's door. Ik heb er s'morgens ook vaak bijna 1 onder mijn auto als ik van de guntersteinweg linksaf sla richting erasmusrotonde. Fietsers die rechtdoor gaan MOETEN DAN STOPPEN maar rijden altijd door rood.
Ik heb geen medelijden met die fietsers overigens, wel met hun ouders.
Addict van Dior of Allure van Chanellquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben ook gek van lekkere luchtjes. Ben zelf groot van van Hugo Boss en Armani mmmmmmmm heerlijk.
Zijn dat herenluchtjes?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Addict van Dior of Allure van Chanell![]()
![]()
Nee vrouwen alhoewel Allure ook in een herenversie bestaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zijn dat herenluchtjes?
@Jill: Ik denk overigens ook dat je gelijk hebt qua fietser en het ongeluk.
Die heeft niet naast de vrachtwagen gestaan anders had zij er idd meer onder gelegen ipv schuin over het zebrapad (daar mag je niet fietsen foei!!).
Nee echt, je ziet die fietsers zo gevaarlijk rijden en daarom vind ik het dan ook zeer vervelend dat in den beginne de automobilist fout is. Het is namelijk moeilijk aantonen (zeker zonder getuigen) dat jij als automobilist niets fout deed itt de fietser.
Deep Red van meneer Hugo of Ange ou Demon van Givenchyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef zeemonster het volgende:
Addict van Dior of Allure van Chanell![]()
![]()
Oh luchtjes voor op het werk zijn bij mij Pleasures en Anais Anais oh en in de zomer heel saai Sunquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Deep Red van meneer Hugo of Ange ou Demon van Givenchy![]()
Die laatste is vrij zwaar dus niet geschikt voor werk maar zo lekker!
Sun is ook heel lekker jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:33 schreef zeemonster het volgende:
Oh luchtjes voor op het werk zijn bij mij Pleasures en Anais Anais oh en in de zomer heel saai Sun
Maar Addict is toch wel een verslavende geur voor mijn neus.
Ange ou Demon ken ik niet , die ga ik eens ruiken! Deep red ken ik wel.
Leest iedereen hier nu overheen?? Of ben ik de enige die het niet geheel snaptquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:17 schreef MissMSX het volgende:
En straks met m'n nieuwe speeltje de natuur in
Ik was al op zoek naar een bijpassende foto van een aantrekkelijke dame die met een hulpstuk in het gras aan het ronddollen was. Ik vond alleen maar foto's die mij bij plaatsing ongetwijfeld een waarschuwing hadden opgeleverd. Vandaar dat ik maar niks heb gezegd...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef RATMEN het volgende:
Leest iedereen hier nu overheen?? Of ben ik de enige die het niet geheel snapt.
Ik heb er over heen gelezen , maar ik verwacht dat het om een fiets gaat!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar ik wou niet als eerste de opmerkingen over sexatributen makenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Maar dat tikte ik nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar ik wou niet als eerste de opmerkingen over sexatributen maken:)
Laat dit ongeluk een les zijn voor de gemeente, die met de duinstraat weer half werk levert door een fietsstrook te trekken en m bij het stoplicht nergens heenleidt maar gewoon laat ophouden... Tis echt verschrikkelijk irritant daar nu sochtend, omdat je nooit weet waar die fietsers heengaan. Al lijkt t erop bij die foto alsof t slachtoffer van verkeerde kant Scheveningseweg kwam.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb de officiele gang van zaken nog niet gehoord. Maar zoals ik denk dat het gegaan is hoe alles erbij lag, denk ik dat stomme fietser lekker tegen het verkeer in op het fietspad van de Scheveningseweg reedt en daar bij de kruising nog even snel het zebrapad wilde overcrossen en even niet had opgemerkt dat er een vrachtwagen de hoek om wilde.
Ik ben nog wat dingen vergeten bij de Appie. Als ik jou nou mijn boodschappenlijstje door geef. Mag je het speeltje zelfs aanraken als je de boodschappen langs komt brengen.quote:
Maar ik haat boodschappen doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog wat dingen vergeten bij de Appie. Als ik jou nou mijn boodschappenlijstje door geef. Mag je het speeltje zelfs aanraken als je de boodschappen langs komt brengen.
Dit weekend helemaal niks bijzonders , misschien dat ik in de stad ergens wat ga drinken met een vriendin.quote:
Left 4 Dead, voor de PC.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:35 schreef becky27 het volgende:
voor??
Ik heb er niet op gewacht en geen spijt vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Zit nog te wachten tot de Wii eindelijk in prijs zakt.
Nope, dan had ik wel wat gezegd. Wel achteraf hier natuurlijk, want in het echt durf ik het niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:23 schreef zeemonster het volgende:
Maar ik haat boodschappen doen. Heb je mij nou overigens al een keer gespot bij de Appie , nee he?
Hoor ik daar een Den Haag meet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:25 schreef becky27 het volgende:
weeeeheeeeekend!! morgen suf de hele dag inzijn huis zetten ivm open huizenroute, blegh.
Ah, dat zijn niet mijn boodschappentijdstippen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:06 schreef zeemonster het volgende:
Meestal donderdagochtend, of vrijdagavond ,maar ik heb mijn vriend zover gekregen dat hij gaat .
Ik ben lui vandaag
Compromis sluiten , wanneer zijn jouw tijden ? dan kijken we, wie wie het eerste spotquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat zijn niet mijn boodschappentijdstippen...
Na werktijd meestal. Tussen half 5 en half 6. Vandaag was het dan weer om half 12. eigenlijk is er gewoon geen peil op te trekken...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef zeemonster het volgende:
Compromis sluiten , wanneer zijn jouw tijden ? dan kijken we, wie wie het eerste spot.
Je bent helemaal mijn boodschappentype...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef zeemonster het volgende:
Ik probeer het liefst altijd zonder vriend en kind boodschappen te doen . Dan ben ik namelijk zo snel mogelijk weer de supermarkt uit .
Alhoewel met kind maakt ook nog niet uit want dat is alsnog sneller als met mijn vriend. Mijn vriend wil elk pad door, alle aanbiedingen af enzovoort enzovoort.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef becky27 het volgende:
oh zegt me natuurlijk niets, dat spel, zal wel met schieten en zo zijn.
hier wel een wii, heeeel blij mee, ook met de fit.
Welke spellen heb je erbij? Gaat mij eigenlijk hoofdzakelijk om Zelda en Mario Galaxy.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gewacht en geen spijt van![]()
hmmmm nou veel plezier, ik zou niet meer kunnen slapen denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Zombies, schieten, bloed enzo.
Ben benieuwd of ik er zelf tegen kan, bijna klaar met installeren.
Galaxy heb ik vanaf morgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef Koploperkopper het volgende:
Welke spellen heb je erbij? Gaat mij eigenlijk hoofdzakelijk om Zelda en Mario Galaxy.
Dat gaat ook nog even afwachten worden bij mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
hmmmm nou veel plezier, ik zou niet meer kunnen slapen denk ik.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Galaxy heb ik vanaf morgenZelda heb ik nooit gespeeld maar nichtjelief is er groot fan van. Ik heb nu alleen Mario Kart erbij, ook ernstig leuk!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:35 schreef Koploperkopper het volgende:Ik ga even op Marktplaats kijken, of ze daar al wat goedkoper zijn.
Niks wat je met een flinke tik met die WiiMote niet af kan leren...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef zeemonster het volgende:
Het is wel erg leuk maar met een maffe hond voor ons niks om in huis te hebben .
Hij springt en blaft namelijk vrolijk mee en denkt meteen dat je wil stoeien/spelen.
Het is een rottweiler van ca 50 kg, doe jij het ? meneer is eens samen met zijn broertje meegegaan met een pakwerker die laat die wii echt niet los hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een flinke tik met die WiiMote niet af kan leren...
Dat Wii'en komt helemaal goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik mag nog steeds een keer Wii'en tegen/met een zekere collega. Heel soms speel ik met mijn schoonbroer en mijn zusje weleens op hun wii .
Het is wel erg leuk maar met een maffe hond voor ons niks om in huis te hebben .
Hij springt en blaft namelijk vrolijk mee en denkt meteen dat je wil stoeien/spelen.
Nee, maar ik heb dan ook niks met honden. Ik heb wel een kat rondlopen die vroeger de draden van de Playstation controllers als knaagvoer zag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:06 schreef zeemonster het volgende:
Het is een rottweiler van ca 50 kg, doe jij het ?
Katten zijn ook lief, ik moet wel zeggen dat na deze hond , ik wel mijn portie aan honden heb gehad . Je bent toch ontzettend aan huis gebonden , ook in de zomer kan je nooit eens van 's-ochtends vroeg tot 's-avonds laat op het strand blijven hangen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook niks met honden. Ik heb wel een kat rondlopen die vroeger de draden van de Playstation controllers als knaagvoer zag.
Ik ben zo blij dat die van mij zich op de plant storten en niet op elk snoer dat ze zien!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
Nee, maar ik heb dan ook niks met honden. Ik heb wel een kat rondlopen die vroeger de draden van de Playstation controllers als knaagvoer zag.
En Air dan alsnog vragen of hij even de hond uitlaat. Ik zie 'm al lopenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil een chihuahuaDie kan gewoon op de kattenbak
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil een chihuahuaDie kan gewoon op de kattenbak
Linea recta naar het asiel waar ik hem vervolgens inlever...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:14 schreef nectarientje het volgende:
En Air dan alsnog vragen of hij even de hond uitlaat. Ik zie 'm al lopen
ik doe bewegingswetenschappen in amsterdam. is niet leuk om dan een tentamen te hebben om kwart voor 9quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
He, wat volg jij een leuke opleidingWaar?
Enjoy work!
* MissMSX ziet Walter Sobchak voor zich met Cynthia's hondje op de bowlingbaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En Air dan alsnog vragen of hij even de hond uitlaat. Ik zie 'm al lopen
Jasje wel, tegen de kou. De rest van die heisa natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Inclusief jasjes en tasjes, hondensokjes enzovoort?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Linea recta naar het asiel waar ik hem vervolgens inlever...
Welk jaar zit je? Ik heb er een stage gelopen en colleges gevolgdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef kipptje het volgende:
ik doe bewegingswetenschappen in amsterdam. is niet leuk om dan een tentamen te hebben om kwart voor 9. hopen dat ik in mijn slaperige bui iets zinnigs heb kunnen opschrijven
Die eerste!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:24 schreef MissMSX het volgende:
Zoiets is dan wel weer handig als we naar het strand gaan
[ afbeelding ]
Maar serieus: zoeen wil ik er
[ afbeelding ]
welke wijk?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef zeemonster het volgende:
het is helemaal donker in de wijk hier! De stroom is hier geheel uitgevallen.
nog steeds donker? En enig idee hoe 't komt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:47 schreef zeemonster het volgende:
daar bij tram twee achter de oude haagweg loosduinen .
Hier niet , aan mijn lijf geen polonaisequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Gezellig, dus over 9 maanden een babyboom in dat deel van DH
Ik was pas begonnen toenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het is waar, nog aangeschoten ook![]()
Ik ging naar huis, mijn collega moest de trein halenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 06:43 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik was pas begonnen toen
Nu maar 'ns het bedje in
Check, wij zaten er middenin. Nou ja, goede gelegenheid om es vroeg naar bed te gaan...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef zeemonster het volgende:
het is helemaal donker in de wijk hier! De stroom is hier geheel uitgevallen.
Voor een zaterdag vind ik het best vroegquote:
ik doe nu mijn premaster jaar. heb eerst mn hbo afgemaakt en daarna gaan doorstuderen op de vu.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Welk jaar zit je? Ik heb er een stage gelopen en colleges gevolgd
Ik vind die korte mouwen wel heel enthousiast hoor. Vooruit, een dikke trui hoeft ook niet maar korte mouwen gaat zelfs mij te ver!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goedenmorgen deze morgen, mijn tuin is nat dus het heeft geregent, ik zie mensen in korte mouwen dus de zon schijnt, ik zie de bomen heen en weer gaan dus het waait,....wat moet ik aan gvd!
BT gedaan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:28 schreef kipptje het volgende:
ik doe nu mijn premaster jaar. heb eerst mn hbo afgemaakt en daarna gaan doorstuderen op de vu.
Hou 't contact wel warm, wie weet waar het goed voor is! Wel heel goed voor je ego dat ze je vragen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
He wat leuk, de 'netwerksite' linkedin.com werkt ! Ik zag zojuist, dat een voormalige klant van mij (uit mijn oude branche) een bericht had gestuurd. Nu blijkt dat hij een nieuwe onderneming wil opzetten hier in de regio en zou graag zien dat ik bij hem als bedrijfsleider zou beginnen.
Nu zou ik dat normaliter best willen, echter is het niet de meest gunstige tijd om een goede, stabiele baan op te zeggen. Zeker niet om dan nu juist met een nieuwe onderneming te beginnen, dus ik denk dat ik er maar niet op in ga.
Ik kan zeemonster natuurlijk ook niet zomaar verlaten natuurlijk, dat zou ook niet lief zijn
Ja precies, dit streelt wel inderdaad en daar er de laatste tijd juist zo weinig gestreeld wordt komt dit goed uitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hou 't contact wel warm, wie weet waar het goed voor is! Wel heel goed voor je ego dat ze je vragen natuurlijk
Ik zal maandag eens oplettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je ego zal vast gestreeld zijn als je met mij mag werken of gezien wordt
Ow my god, hoe zinloos! Ik heb twee weken geleden op de A4 sochtends vroeg een rijtje auto's op de A4 vlak voor Schiphol rechts ingehaald, omdat al die mongolen daar op de linkerbaan willen blijven rijden. Voeg ik terwijl ik een deel van het rijtje voorbij ben, weer links in, omdat ik niet meer verder kon inhalen, zit er achter me een gast in een zo verschrikkelijk fout gepimpte Peugeot en die begint met zn lichten te knipperen en te doen. Vervolgens heeft die me 15 km lang achtervolgt, ingehaald, voor me gaan rijden, remmen, uitstappen bij beginnende files ... om 07:30 sochtends.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef AirwiN het volgende:
Uit de categorie 'kansloze mongolen'. Ik zat eerder vandaag in de bus. Had één of andere tokkie z'n Honda Civic bij de bushalte geparkeerd waardoor de bus niet meer weg kon. Die chauffeur netjes vragen of hij die auto weg kon halen, tokkie schelden en dreigen. Haalt uiteindelijk toch z'n auto weg en gaat vervolgens voor de bus staan zodat die alsnog niet weg kon. Uiteindelijk toch weg kunnen rijden. Tokkie springt in de auto en gaat continu de bus lopen afsnijden en bij alle volgende haltes weer expres parkeren.
Buschauffeur had inmiddels wel de politie opgeroepen en ik heb m'n mobiele nummer achtergelaten voor het geval ze nog getuigen nodig hebben. Ongelofelijk hoe triest sommige lui kunnen zijn.
Nope, zwart of donkerblauw...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:54 schreef zeemonster het volgende:
was het toevallig een rode honda civic met adostickers , die woont hier in de wijk en die acht ik er ook wel toe in staat.
Google vertelt iets over waarnemingen ... maar wat het psies is, geen idee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Wie oh wie kan mij helpen? Vandaag heerlijk gewandeld in en rond Meijendel en toen kwamen we deze enorme golfbal tegen. Grote vraag: wat is het?
http://district8.net/inze(...)-regentesselaan.htmlquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:41 schreef 2Mini het volgende:
Weet er iemand wat er aan de hand is op de regentesselaan/ paul krugerlaan/ loosduinseweg?
Daar bij de kruising van tram 12 en tram 2?
Tiental hulpverleners..
Mocht nog net me straat in rijden..
War radart-ie dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Die bol is een radarIk ben vroeger nog weleens tot aan de omheining gekomen, al is t defensie oefen terrein. We klommen vaak over t hek bij de Alkemadelaan om daar in de bunkers te spelen.
Ik gok een groot deel van de nederlandse kust, maar het zou me niets verbazen als t gewoon t weer isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef MissMSX het volgende:
War radart-ie dan?
En Air zei al dat jij meer wist over die bunkers
Owh cool, maar dat wordt dan 2010, want die jaar zijn we dan ws met vakantiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik gok een groot deel van de nederlandse kust, maar het zou me niets verbazen als t gewoon t weer is![]()
Op monumentendag zijn er altijd rondleidingen door de bunkers bij Meiendel. Dus als jij de datum onthoudt, dan ga ik mee voor de achtergrondinfo
Dan gaat hij dit jaar mee voor de achtergrondinformatie en geeft hij ons daarna een privé rondleiding...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef MissMSX het volgende:
Owh cool, maar dat wordt dan 2010, want die jaar zijn we dan ws met vakantie
nee, ik heb in Nijmegen gestudeerd met bewegingswetenschappen als hoofdvak, vandaar af en toe was dingen in Amsterdam. Daar was het net even iets georganiseerder en specifieker.quote:
Sssttt niets zeggen. Heb daarnet de grootste moeite gedaan om op telegraaf.nl het nieuws te lezen zonder per ongeluk iets over F1 mee te krijgen. Ga zo ff relaxed kijken.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:23 schreef Atreidez het volgende:
MoggeDe eerste race van t seizoen over een half uurtje
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow en muhahaha voor Ferarri, leedvermaak
Website? Ik ben op zoek naar een nieuw huisquote:Op zondag 29 maart 2009 18:24 schreef Qrious het volgende:
Vind t wel mooi van Hamilton en Trulli, wat een beunhaas ook![]()
Vanmiddag nog in de nieuwbouwbeurs van de grote kerk geweest.. Zit er verdomme helemaal niks tussen voor startersLopen ze te etteren dat het dé ideale tijd is ivm lagere prijzen en hypotheekvoordelen, maar er wat voor bouwen ho maar
De openhuizen dag was gisteren volgens mijquote:Op zondag 29 maart 2009 19:08 schreef zeemonster het volgende:
Wij zijn ook rustig aan op zoek naar een groter huis.
Ik heb er wel wat over gelezen over de open huizen dag van NVM , klopt dat? of brabbel ik nu maar iets.
starters en nieuwbouw? Gaat dat samen dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:24 schreef Qrious het volgende:
Vind t wel mooi van Hamilton en Trulli, wat een beunhaas ook![]()
Vanmiddag nog in de nieuwbouwbeurs van de grote kerk geweest.. Zit er verdomme helemaal niks tussen voor startersLopen ze te etteren dat het dé ideale tijd is ivm lagere prijzen en hypotheekvoordelen, maar er wat voor bouwen ho maar
Was idd gisteren. Was ook nog even wezen kijken naar een appartement. Zag er leuk uit, leuke prijs ook nog. Tot we daar kwamen en de kozijnen nogal flexibel waren (enige wat het raam nog erin hield was de verf), badkamer waren tegels kapot, douche was ieuw. Dus dat was iig alle ramen laten vervangen, de deuren naar de balkon vervangen en de badkamer nieuw, en dan zag het dak er ook nogal dodgy uit. Vroeger daar om de hoek gewoond en ik weet dat de daken meestal een probleem zijn. Dus dat leek me geen goede investering.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
De openhuizen dag was gisteren volgens mij.
volgens mij was dat idd zaterdag. wij zitten voorlopig nog wel even hier. vanaf januari een mooi huurhuisje kunnen krijgen (particulier, via woonnet is het echt onmogelijk). dan blijven we gewoon hier zitten totdat we beiden een vaste baan hebben (eerst maar eens afstuderen)quote:Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
starters en nieuwbouw? Gaat dat samen dan?
Dat zijn dan zeker weer projecten met huizen vanaf 2 ton ofzo? Krijg ik echt niet van de bank hoor...quote:Op zondag 29 maart 2009 19:34 schreef Qrious het volgende:
[..]
Zijn normaal gesproken speciale projecten voor, maar die staan nu allemaal in de wacht.. Stelletje malloten
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mja....ik woon nu in mn eerste koophuis, en voor die subsidie kom ik ook niet in aanmerking...quote:Op zondag 29 maart 2009 19:41 schreef Qrious het volgende:
Normaal gesproken appartementen vanaf 140-150k ofzo, en als t je eerste woning wordt , je onder de 37.000 bruto per jaar zit en een woning onder de 163.000 wilt kopen kom je in aanmerking voor starterssubsidie.. Ik weet dat Dura Vermeer zelfs een bouwmethodiek heeft ontwikkeld om compacte eengezinswoningen voor een ton te kunnen maken
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik heb net een 2e hands Wii gekocht.Wat ben ik toch een zwakker consumeerder!
(Wel bijzonder goedkoop, lekker profiteren van de britse pond!)
Grotere huizen ook toch? In vergelijking met de kippenhokjes hier.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:52 schreef XL het volgende:
Vooralsnog blijf ik lekker huren. Het enige nadeel van huren is dat er geen aanbod is in Nederland. Ik overweeg nu Den Haag te verlaten (deze zomer) en naar Duitsland te verhuizen. Prima aanbod van huurwoningen daar, betaalbaar en in leuke steden.
quote:
Valt wel mee. Over het algemeen wat ruimer opgezette badkamers, toiletten etc. Die willen ze in Nederland echt zo klein mogelijk, zodat alle ruimte naar de leefruimtes kan. Verder niet zo zeer groter. Als je buiten de steden gaat kun je wel spotgoedkoop zelf bouwen op heel veel grond. Bouwgrond kun je daar gewoon als consument voor een grijpstuiver kopen. Dat is hier wel anders, maar ook als ik naar Duitsland ga wordt het huren hoor. In het centrum van Dusseldorf vindt je toch geen bouwgrondquote:Op zondag 29 maart 2009 19:55 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Grotere huizen ook toch? In vergelijking met de kippenhokjes hier.
Ik zou best in het buitenland willen wonen , alleen het helemaal opnieuw beginnen staat mij zo tegen .quote:Op zondag 29 maart 2009 19:59 schreef XL het volgende:
[..]
Valt wel mee. Over het algemeen wat ruimer opgezette badkamers, toiletten etc. Die willen ze in Nederland echt zo klein mogelijk, zodat alle ruimte naar de leefruimtes kan. Verder niet zo zeer groter. Als je buiten de steden gaat kun je wel spotgoedkoop zelf bouwen op heel veel grond. Bouwgrond kun je daar gewoon als consument voor een grijpstuiver kopen. Dat is hier wel anders, maar ook als ik naar Duitsland ga wordt het huren hoor. In het centrum van Dusseldorf vindt je toch geen bouwgrond
Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik zou best in het buitenland willen wonen , alleen het helemaal opnieuw beginnen staat mij zo tegen .
Wat een heerlijke rust heb ik hier trouwens, kind slaapt onverwachts bij opa en oma , vriend is aan de derde helft op (jawel) voetbal begonnen , dus ik heb het rijk alleen ! nestelt zich met laptop op de bank
Dan is de keuze inderdaad snel gemaakt denk ikquote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.
In Den Haag heb ik weinig contacten opgedaan. Ik heb een aantal leuke en interessante mensen ontmoet, maar al met al valt het me tegen. Als werkende man kom je minder makkelijk nieuwe vrienden tegen dan wanneer je als feestende student in een nieuwe stad gaat wonen. Als student heb ik een paar keer gewisseld, altijd prima bevallen. Den Haag vind ik de leukste stad waar ik gewoond heb, maar het sociaal leven is er voor mij het kleinste.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef knnth het volgende:
En vrienden, familie, enz dan?
Wat doe je voor werk dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.
Een beetje met marketing en statistiek.quote:
Ah, maar je moet veel reizen voor je werk dan.quote:
Als je marketing en statistiek kan combineren, dan zit je in een aardige niche-markt. Er zijn overal bedrijven met marketing afdelingen hebben en veel bedrijven met statistici, maar bedrijven die dat goed willen gaan combineren die hebben vaak hulp nodig. Dan kom ik om de hoek kijken. Het bedrijf waarvoor ik werk is erg goed op dit gebied. We werken in Europa met 21 man en bedienen daarmee de regio EMEA (Europa, Middle East, Africa). Voor Amerikanen is dat 1 regioquote:Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, maar je moet veel reizen voor je werk dan.
M'n hersens staan ook op standje 'zondag'
Klanten voorspellen op basis van gedrag. Veel bedrijven weet best veel over je. Zoveel dat je er eigenlijk niet bij na wil denken, dus dat doe ik dan maar.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:59 schreef MissMSX het volgende:
En hoe moet ik me dat voorstellen, statistiek bij marketing?
Twee afdelingen van het bedrijf waar ik werk houden zich daar ook mee bezig !quote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef XL het volgende:
[..]
Klanten voorspellen op basis van gedrag. Veel bedrijven weet best veel over je. Zoveel dat je er eigenlijk niet bij na wil denken, dus dat doe ik dan maar.
Dus dan roep je zoiets als 'statistisch gezien is de kans zoveel % dat klant X binnen y maanden product z aanschaft'?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef XL het volgende:
[..]
Klanten voorspellen op basis van gedrag. Veel bedrijven weet best veel over je. Zoveel dat je er eigenlijk niet bij na wil denken, dus dat doe ik dan maar.
Je kunt het op verschillende niveaus doen. Wij doen het over het algemeen bij hele grote bedrijven. In Den Haag hebben we 2 klanten.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Twee afdelingen van het bedrijf waar ik werk houden zich daar ook mee bezig !
Ik heb er de ballen verstand van maar het ziet er leuk uit wat ze doen.
Ik ben gewoon een cijfertjes monster en doe ik debiteuren/crediteurenadministratie.
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus dan roep je zoiets als 'statistisch gezien is de kans zoveel % dat klant X binnen y maanden product z aanschaft'?
Ah ja, dat soort sneaky dingenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:15 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, dat is heel traditioneel voorspellen. Je hebt een campagne en je denkt dat de kans zo groot is. Wij zijn uitvoerend. Dus je kijkt naar gedrag en stemt daar je campagne op af. Deze klant klikt nadat hij klaar is met internetbankieren regelmatig langs de hypotheekproducten, dus als hij belt moeten we hem eens vertellen dat we best nog wat in prijs kunnen zaken met de dingen die hij gezien heeft.
Dit is nog wel een doorzichtig voorbeeldquote:
Lekker weekend gehad??quote:
Ja relaxed weekendquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 08:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Zondag op maandag-stress
Gewoon iedere week tot 3 uur/ 4 uur wakker liggen terwijl je mega moe bent. Altijd een leuk begin van de week.
Zoemgeluiden vind ik zooooo naar als ik wil slapenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:14 schreef Qrious het volgende:
Slaap ook bagger laatste dagen, moet wennen aan t gezoem van de waterpomp etc van mn nieuwe aquarium![]()
Zit nu 3 van de 5 werkdagen per week thuis omdat mn werk geen vervolgprojecten heeftKrijg wel doorbetaald trouwens
Hier pas mn 2e, maar das helemaal klote danquote:Op maandag 30 maart 2009 09:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoemgeluiden vind ik zooooo naar als ik wil slapen
En ik zit 4 v/d 4 werkdagan thuisDit wordt m'n 5e week
Tsja, slechte markt, geen opdrachten. Alle opdrachtgevers houden de hand op de knip en als er dan eens een opdracht voorbij komt dan heb je zo 5 a 10 collega's als concurrentie, laat staan de echte concurrentiequote:Op maandag 30 maart 2009 09:33 schreef Qrious het volgende:
[..]
Hier pas mn 2e, maar das helemaal klote danHow come?
Die ene die je net helemaal hebt lopen opknappenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:39 schreef becky27 het volgende:
ik las hier dat mensen een huis zoeken, mijn huis komt binnenkort in de verkoop. Kopen???
jep die, erg? Woon er al weer 2.5 jaar en nu samen en merk gewoon dat het te klein is voor ons tweeen.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die ene die je net helemaal hebt lopen opknappen
Om de verkoopprijs op te krikkenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die ene die je net helemaal hebt lopen opknappen
Ik ben niet op zoek, maar ben wel benieuwd wat het voor huisje isquote:Op maandag 30 maart 2009 10:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
jep die, erg? Woon er al weer 2.5 jaar en nu samen en merk gewoon dat het te klein is voor ons tweeen.
De link staat in d'r signaturequote:Op maandag 30 maart 2009 10:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben niet op zoek, maar ben wel benieuwd wat het voor huisje is
check mijn onderschrift!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om de verkoopprijs op te krikken
[..]
Ik ben niet op zoek, maar ben wel benieuwd wat het voor huisje is
da's inderdaad een recente verbouwingquote:
ben nog niet eens klaarquote:Op maandag 30 maart 2009 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
da's inderdaad een recente verbouwing
Nah ja, opgeknapt huisje verkoopt wel beterquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:24 schreef knnth het volgende:
Ja
Wil namelijk op tijd naar huis om nog te genieten van het weer. Hardlopend het liefst. Kijken of ik in de buurt van de warzone kan komen ... Dus als er straks ergens een bericht staat over een verdacht wegrennende man met buitenlands uiterlijk, dan weten jullie het
Denk omdat ergens diep in mn hoofd ik zoiets heb van Oeh drukke week, drukke dag veel te doen, lekker vroeg slapen dan ben ik morgen tenminste weer helemaal fris en fruitig...maar helaasquote:
Ah, dan hebben wij niet ver van elkaar gelopen. Ik ben net terug van mijn rondje in de Bosjes van Pex. Heerlijk weer en nog voldoende licht om nog te lopen. Lente!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:09 schreef Qrious het volgende:
Net nog wezen hardlopen, nergens last van in Kijkduin
Ik moet ook echt wat aan sport gaan doen , ik wordt een uitzakte taart...quote:Op maandag 30 maart 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan hebben wij niet ver van elkaar gelopen. Ik ben net terug van mijn rondje in de Bosjes van Pex. Heerlijk weer en nog voldoende licht om nog te lopen. Lente!
Het klinkt nu al alsof je er zin in hebt. Mocht je zin hebben om te gaan hardlopen, kun je leuk combineren met het wandelen met de hond, dan heb ik nog wel mooie lessen voor op de MP3 speler voor je. Die heb ik de afgelopen weken ook gevolgd en het heeft mij geholpen als een trein!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:12 schreef zeemonster het volgende:
Ik moet ook echt wat aan sport gaan doen , ik wordt een uitzakte taart...
Maar nog geen idee wat, ik denk maar saai fittnessen via mijn werk ofzo..
Zoals vandaag is al heerlijk weer om te lopen hoor. Die smoes om het uit te stellen gaat er hier dus niet in.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:17 schreef zeemonster het volgende:
hahaha ja erg he ... vroeger heb ik echt veel gesport en nu moet ik mij er echt toe zetten . Met de hond wandelen/hardlopen is wel een goed idee , maar dan wel als het iets mooier (lees warmer) weer is. Dan kom ik wel bij je aankloppen voor de lessen als dat mag
.
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals vandaag is al heerlijk weer om te lopen hoor. Die smoes om het uit te stellen gaat er hier dus niet in.En aankloppen mag!
Afgezien van een kat die een stoel omgooide heb ik nog geen geluid gehoord dat lijkt op aankloppen...quote:Op maandag 30 maart 2009 21:33 schreef zeemonster het volgende:
Merk je het dat smoesjes zoeken er ingebakken zit. Goed ik ga het proberen , ik roep ook al jaren dat ik volgend jaar (elk jaar opnieuw) meedoe met de CPC loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |