en dat de fotos niet helemaal gelijk staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:12 schreef Bubblicious het volgende:
Alleen jammer dat je geen achtergrondkleurtje kan aangeven bij de opsomitems
Ik word er niet blij van met mijn symmetrieneurose...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef Bubblicious het volgende:
Dat is expres gedaan, dan is het niet zo statisch
welke sportschool??quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef bosnymfje het volgende:
Zoo lekker brandje hier in de buurt.....sportschool staat in de hens.....
Dacht al beginnen ze hier nou ook al met bbqen.....
hier nog eenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word er niet blij van met mijn symmetrieneurose...![]()
Dan stel ik voor dat je thuis alle moeite doet om er tegenin te gaan, maar dat je hier nog even toegeeft aan je dwangmatige gedrag...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:48 schreef Bubblicious het volgende:
Dat heb ik ook
Alleen ik probeer er juist zoveel mogelijk tegenin te gaan
(Ik ben zelfs zo erg dat ik mijn afstandbedieningen op tafel op grootte gesorteerd heb liggen, mn aansteker op mn pakje sigaretten in het midden moet liggen, etc)
Welke sportschool is dat?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef bosnymfje het volgende:
Zoo lekker brandje hier in de buurt.....sportschool staat in de hens.....
Dacht al beginnen ze hier nou ook al met bbqen.....
Je bent geweldig!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef Bubblicious het volgende:
ik dacht dat ik tot een klein groepje mensen behoorde die dat had, maar blijkbaar zijn het er meer
het staat al recht
ohjee, hoop dat ik zo nog naar huis kan danquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:33 schreef bosnymfje het volgende:
Het is een kleine sportschool...zit bij de schipborgstraat....tussen lijn 9 en bus 13...vlakbij erasmusweg.....komen nu zulke grote rookwolken vanaf dat alle ramen en deuren dicht moeten....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |