Ik was ook Delft, alleen niet om te karten. Ik moest uit m'n trein stappen omdat Den Haag cs in de fik stondquote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
al was ik vandaag karten in Delft
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook maar even weer hier rondkijken
wil je samen met mij gaan kruipenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef roque79 het volgende:
Ik moet ook nog op het lijstje merk ik ... coordinaten enzo ben ik niet goed in , 4-elements kan ik je niet gewoon mijn straat naam pmen?
Ik heb trouwens onwijse hoofdpijn al twee dagen lang, ik kruip nog net niet door de straten van den haag
hahaha ja dat is goed hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wil je samen met mij gaan kruipen![]()
Babylon is niet echt goedkoop...quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Parkeergarage bij Babylon ofzo? Je kan m ook iets verder Scheveningen inrijden. Zet je m neer op de Nieuwe Parklaan (gratis) pak je tram 9 en zit je binnen 5 minuten op het CS.
Waar gaan jullie precies Free Hugs uitdelen?
Op de boulevard toch ergens een stukje?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef MLF het volgende:
gratis parkeer gelegenheid genoeg op Scheveningen, je moet het alleen ff vinden (en weten)
Ik heb het kaartje alleen overgenomen uit het vorige topic, ik geloof dat het niet meer wordt aangepast door iemandquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef roque79 het volgende:
Ik moet ook nog op het lijstje merk ik ... coordinaten enzo ben ik niet goed in , 4-elements kan ik je niet gewoon mijn straat naam pmen?
Ik heb trouwens onwijse hoofdpijn al twee dagen lang, ik kruip nog net niet door de straten van den haag
ga je heen danquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:52 schreef roque79 het volgende:
[..]
Op de boulevard toch ergens een stukje?
@Ook_Gek ik ga waarschijnlijk met mijnhoofdpijn naar de stad kruipen vanavond![]()
DVDTJE kijken op de bank bij mij ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:04 schreef roque79 het volgende:
weet ik nog niet , paard misschien dat is wel leuknog tips?
hahaha subtiel ben jijquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DVDTJE kijken op de bank bij mij ?
Is dat betrouwbaar dan? Geef maar een straatnaam en mijn tomtom brengt ons wel. En vanaf daar kan ik met de tram? Hoe lang doe je daarover? En dit provinciaaltje wil ook graag weten hoe ik dat openbaar vervoer moet betalen, kan dat in de tram?? Of meot ik al een kaart bij me hebben?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef MLF het volgende:
gratis parkeer gelegenheid genoeg op Scheveningen, je moet het alleen ff vinden (en weten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |