Ik was ook Delft, alleen niet om te karten. Ik moest uit m'n trein stappen omdat Den Haag cs in de fik stondquote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
al was ik vandaag karten in Delft
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook maar even weer hier rondkijken
wil je samen met mij gaan kruipenquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef roque79 het volgende:
Ik moet ook nog op het lijstje merk ik ... coordinaten enzo ben ik niet goed in , 4-elements kan ik je niet gewoon mijn straat naam pmen?
Ik heb trouwens onwijse hoofdpijn al twee dagen lang, ik kruip nog net niet door de straten van den haag
hahaha ja dat is goed hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wil je samen met mij gaan kruipen![]()
Babylon is niet echt goedkoop...quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Parkeergarage bij Babylon ofzo? Je kan m ook iets verder Scheveningen inrijden. Zet je m neer op de Nieuwe Parklaan (gratis) pak je tram 9 en zit je binnen 5 minuten op het CS.
Waar gaan jullie precies Free Hugs uitdelen?
Op de boulevard toch ergens een stukje?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef MLF het volgende:
gratis parkeer gelegenheid genoeg op Scheveningen, je moet het alleen ff vinden (en weten)
Ik heb het kaartje alleen overgenomen uit het vorige topic, ik geloof dat het niet meer wordt aangepast door iemandquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef roque79 het volgende:
Ik moet ook nog op het lijstje merk ik ... coordinaten enzo ben ik niet goed in , 4-elements kan ik je niet gewoon mijn straat naam pmen?
Ik heb trouwens onwijse hoofdpijn al twee dagen lang, ik kruip nog net niet door de straten van den haag
ga je heen danquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:52 schreef roque79 het volgende:
[..]
Op de boulevard toch ergens een stukje?
@Ook_Gek ik ga waarschijnlijk met mijnhoofdpijn naar de stad kruipen vanavond![]()
DVDTJE kijken op de bank bij mij ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:04 schreef roque79 het volgende:
weet ik nog niet , paard misschien dat is wel leuknog tips?
hahaha subtiel ben jijquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DVDTJE kijken op de bank bij mij ?
Is dat betrouwbaar dan? Geef maar een straatnaam en mijn tomtom brengt ons wel. En vanaf daar kan ik met de tram? Hoe lang doe je daarover? En dit provinciaaltje wil ook graag weten hoe ik dat openbaar vervoer moet betalen, kan dat in de tram?? Of meot ik al een kaart bij me hebben?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef MLF het volgende:
gratis parkeer gelegenheid genoeg op Scheveningen, je moet het alleen ff vinden (en weten)
ik heb een grote bankquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:10 schreef roque79 het volgende:
[..]
hahaha subtiel ben jij
Maar ik ga eerst langs een paar vriendinnen en het word een echte meidenavond , dus als je een pruik opdoet komt dat goed:P
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Nieuwe Parklaan is gratis parkeren (het eerste gedeelte) of je zet m op de Wagenaarweg of Cremerweg ook gratis (zijstraten van de Nieuwe Parklaan) en hebben beiden een tramhalte. Overdag doe je vanaf daar misschien 10 minuten er over met de tram naar CS. In de tram kan je gewoon met contant geld een kaartje halen, 1 zoveel enkeltje of met een strippenkaart.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:46 schreef 4-elements het volgende:
Scheveningen = Den Haag
Maar laat dat maar niet horen aan de echte Scheveningers
Kan beiden invoeren. En zaterdag rond een uur of twaalf is daar zeker plek. Eigenlijk is daar altijd plek tenzij er een groot evenement is in bv het Westbroekpark...en dat is er morgen nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:31 schreef Djep het volgende:
[..]
![]()
en das gewoon Den Haag, of moet ik Scheveningen invoeren bij de tomtom?
En is daar ook wel plek? Das ook belangrijk! Anders betaal ik liever.
Dat zal wel meevallen als je op zo'n onmogelijk tijdstip een berichtje op het forum kunt postenquote:Op zondag 17 december 2006 03:49 schreef ook_gek het volgende:
ik ben naar de klote
gho ik kwam net terug van werken en wat drinken.quote:Op zondag 17 december 2006 11:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen als je op zo'n onmogelijk tijdstip een berichtje op het forum kunt posten![]()
uhm nee. Heb tequila op dus alles wat ik gesteren gedaan heb komt daar door.quote:Op zondag 17 december 2006 13:25 schreef 4-elements het volgende:
Doe je dat vaker, 's nachts de keuken verbouwen
ik moet woensdag weer werken in dat eet cafe heb er nu al niet meer de kracht voorquote:Op zondag 17 december 2006 15:42 schreef roque79 het volgende:
ik voel me anders heel brakeigen schuld dikke bult eergister werd het zo vroeg dat ik maar bij een vriendin ben blijven slapen , had de kracht niet meer om naar huis te komen
en gisteravond belde een vriendin of ik meewilde naar de bioscoop (Eragon leuke film trouwens
) en was ik half drie thuis en nu ben ik moe , ik word oud..
dat hadden wij dus ook alleen waren het 2 jongens die continu tegen onze stoelen aan het trappen grrr.quote:Op zondag 17 december 2006 19:29 schreef bosnymfje het volgende:
Ben ook naar eragon geweest...echt een gave film was dat....beetje jammer alleen dat de mensen die naast mij zaten nogal veel bewogen en meer intresse in elkaar hadden dan in de film![]()
ja die ja en saw 3 heb ik al lang op DVDquote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef roque79 het volgende:
[..]
dat hadden wij dus ook alleen waren het 2 jongens die continu tegen onze stoelen aan het trappen grrr.
@ook_gek dat is dejavu maar ik ben na out of time afgeknapt op danzel washingtonIk wil zo graag naar Saw 3 in januari
ik nietquote:Op zondag 17 december 2006 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja die ja en saw 3 heb ik al lang op DVD![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |