abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206273701
Kent iemand een zaakje in Den Haag waar je tomatenpoeder kan kopen? Ik ben al bij meerdere Turkse supermarkten, Ekoplaza, en andere winkels waar je kruiden kan kopen geweest. Maar nog niet gevonden.
pi_213067506
Iemand hier goede ervaringen met een bouwbedrijf/aannemer/restauratiebedrijf?

Hebben wat balkons die op instorten staan :') Dus staal moet gecheckt en opgelapt, beton gecontroleerd en opgelapt. Schoorsteen die lekt en er half aflazert dus ook die moet gefixt worden. En wat schilderwerk (kan eventueel via los bedrijf).
pi_219014067
Nog wat leuks te doen in Den Haag binnenkort? :Y)
Where facts are few, experts are many.
pi_219014636
Nah, het is maar een saaie, stoffige bedoening hier.

Wat is dit inmiddels een heerlijk antiek topic zeg :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 15 oktober 2025 @ 07:26:49 #230
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_219018194
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 19:09 schreef WheeleE het volgende:
Nah, het is maar een saaie, stoffige bedoening hier.

Wat is dit inmiddels een heerlijk antiek topic zeg :D
Dat maakt ons ook antiek :D
F means you're fucked
pi_219036123
Oude liefde roest niet
Where facts are few, experts are many.
pi_219036305
Bowlen gaat me niet meer zo soepel af als vroeger, maar met een beetje WD40 zal ik vast nog wel een keer kunnen winnen 8-)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 16:22:21 #233
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_219036891
Hoi, ik leef nog. :W
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_219041136
Ik ben ook nog levend hoor. Inmiddels al een aardig tijdje onder een andere naam dan tijdens de hoogtijdagen van dit topique.
Geloof dat ik niet eens meer weet hoe ik toen heette... :o
Lovechild neem ik aan. Of anders MizzM.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:11:41 #235
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_219042709
Nou vooruit, hier ook dan, over laagdrempelige Kunst dat het eigenlijk niet zo is :s)

https://www.kunstmuseum.nl/nl/tentoonstellingen/grand-dessert-de-geschiedenis-van-het-toetje

quote:
Deze tentoonstelling is, vanwege groot succes vermoed ik :s), verlengd tot volgend weekend. Dus de laatste kans :) Dan zijn er trouwens ook leuke lezingen zoals deze:

Zaterdag 25 en Zondag 26 oktober 11.00 - 12.00 uur: Janny van der Heijdens lezing over de zoete geschiedenis van...
https://www.kunstmuseum.nl/nl/bezoek/activiteiten/lezing-door-janny-van-der-heijden

Zaterdag 25 oktober 2025 - 14:00 t/m 15:30: De geschiedenis van het dessert in deze talk van Manon Henzen...
https://www.kunstmuseum.nl/nl/bezoek/activiteiten/lezing-de-geschiedenis-van-het-dessert

Zondag 26 oktober 2025 - 14:00 t/m 15:00: Rommydebommy en Natasja Sadi in gesprek met Janny van der Heijden: Foodtassen en suikerbloemen
https://www.kunstmuseum.nl/nl/bezoek/activiteiten/lezing-rommydebommy-en-natasja-sadi-gesprek-met-janny-van-der-heijden

En ik sluit niet uit dat er iets een grande finale komt met BN-ers enzo, net als bij de opening... *O*
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_219050195
BN-ers.
Met mijn werk bijna dagelijkse kost. ;)
Maar zonder je laatste toevoeging ook een leuke tip hoor. :)
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:11:53 #237
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_219093767
Ik zeg dat vooral omdat de sfeer op zo'n dag zo leuk is, gewoon normaal gezellig en geen patserig gedoe. De BN-ers zijn vooral uit het bakkers-wereldje (zoals Hidde den Brabander), iedereen daar kent elkaar daarbinnen en gaat relaxt met elkaar om. Maar lang niet iedereen buiten dat wereldje zal ze kennen.

Anyway, zin in morgen! *O*
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')