quote:Ligt het aan mij of is er dit weekend echt ontzettend veel politie op de been in de stad en Scheveningen. Lijkt wel of ze iedereen die inzetbaar is hebben opgeroepen.
whaha.. en toen?quote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
de reden dat er veel politie op scheveningen is. Is omdat er van uit het hele land nieuwe politie agentjes les krijgen. Omdat het zo lekker druk is op scheveningen kunnen ze goed oefenen.
Daar had mijn vader afgelopen donderdag avond ook een bekeuring toen hij zijn auto voor onze eigen oprit hadden staan van de zaak.......
toen niks 50 euro armer op de verjaardag van mijn moederquote:
Hoezo dan?quote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef denB het volgende:
dat sucked hem :S
Hoe kan ik het beste al die adressen invoeren @ google urth?
Kan je toch tegen in beroep gaan??quote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
de reden dat er veel politie op scheveningen is. Is omdat er van uit het hele land nieuwe politie agentjes les krijgen. Omdat het zo lekker druk is op scheveningen kunnen ze goed oefenen.
Daar had mijn vader afgelopen donderdag avond ook een bekeuring toen hij zijn auto voor onze eigen oprit hadden staan van de zaak.......
politie al gebeld maar ze zeggen dat ook op een eigen oprit je niet mag parkeren. Ok als je kan aantonen dat het om een eigen oprit gaat.quote:
Lijkt me stug, het is nu eenmaal zo dat je niet voor een oprit mag parkeren...quote:Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef 2Mini het volgende:
Ik zou hard in beroep gaanvolgens mij win je ook nog
verschillende agenten hebben al gezegt dat we op geen enkele manier kans maken....quote:Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef 2Mini het volgende:
Ik zou hard in beroep gaanvolgens mij win je ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |