De mensen daaro blijven toch geen echte Hagenezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen wijk maar leidschenveen is wel een haagse stadsdeel
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:24 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
De mensen daaro blijven toch geen echte Hagenezen.
Hmm, in welke wijk ben je dan opgegroeid?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:ik heb mijn haagse bloed meegenomen uit Den Haag
Houtwijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:28 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Hmm, in welke wijk ben je dan opgegroeid?
Is het stiekem welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:56 schreef jna het volgende:
sinds wanneer is mariahoeve geen Haagse wijk![]()
Het is nooit een echte Haagse wijk.Eerder een simpele Vinex-betonput.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:56 schreef jna het volgende:
sinds wanneer is mariahoeve geen Haagse wijk![]()
Gelukkig woon ik nog net in Bezuidenhoutquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Het is nooit een echte Haagse wijk.Eerder een simpele Vinex-betonput.
Welke wijk woon jij dan? En wanneer ben je volgens jou een hagenees dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:55 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Face it: je bent geen Hagenees, je bent alleen een Voorburger. Beetje zitten meelopen, hé.
Laten we maar een ruime definitie hanteren: iemand die geboren en getogen is in de gemeente Den Haagquote:Op zondag 4 maart 2007 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Welke wijk woon jij dan? En wanneer ben je volgens jou een hagenees dan?
Idd ben ik ook voor, iemand die geboren of getogen is is gewoon een hageneesquote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Laten we maar een ruime definitie hanteren: iemand die geboren en getogen is in de gemeente Den Haag
Ik dus![]()
En de import wordt Hagenaar genoemd.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Idd ben ik ook voor, iemand die geboren of getogen is is gewoon een hagenees
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de import wordt Hagenaar genoemd.
Hagenaar meldt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |