De mensen daaro blijven toch geen echte Hagenezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen wijk maar leidschenveen is wel een haagse stadsdeel
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:24 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
De mensen daaro blijven toch geen echte Hagenezen.
Hmm, in welke wijk ben je dan opgegroeid?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:ik heb mijn haagse bloed meegenomen uit Den Haag
Houtwijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:28 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Hmm, in welke wijk ben je dan opgegroeid?
Is het stiekem welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:56 schreef jna het volgende:
sinds wanneer is mariahoeve geen Haagse wijk![]()
Het is nooit een echte Haagse wijk.Eerder een simpele Vinex-betonput.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:56 schreef jna het volgende:
sinds wanneer is mariahoeve geen Haagse wijk![]()
Gelukkig woon ik nog net in Bezuidenhoutquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Het is nooit een echte Haagse wijk.Eerder een simpele Vinex-betonput.
Welke wijk woon jij dan? En wanneer ben je volgens jou een hagenees dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:55 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Face it: je bent geen Hagenees, je bent alleen een Voorburger. Beetje zitten meelopen, hé.
Laten we maar een ruime definitie hanteren: iemand die geboren en getogen is in de gemeente Den Haagquote:Op zondag 4 maart 2007 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Welke wijk woon jij dan? En wanneer ben je volgens jou een hagenees dan?
Idd ben ik ook voor, iemand die geboren of getogen is is gewoon een hageneesquote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Laten we maar een ruime definitie hanteren: iemand die geboren en getogen is in de gemeente Den Haag
Ik dus![]()
En de import wordt Hagenaar genoemd.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Idd ben ik ook voor, iemand die geboren of getogen is is gewoon een hagenees
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de import wordt Hagenaar genoemd.
Hagenaar meldt...
Zo is het maar net. Niet iedereen heeft het geluk om in Den Haag geboren te worden. Gelukkig zijn er genoeg verstandige mensen die alsnog besluiten om daar te gaan wonen!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]welkom
We zijn gewoon 1 grote familie
Als ik het zo op het kaartje in de OP goed kan inschatten ga ik vlak boven de 'ta' van de Stationsbuurt wonen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:32 schreef roque79 het volgende:
XL welkom in Den Haagen waar heb je een appartement ? ik bedoel welk gedeelte van Den Haag?
Geven kan altijd natuurlijk. Of er ook wat mee wordt gedaan is een tweede natuurlijk!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als we toch 1 grote familie zijnik ben binnenkort jarig, wie kan ik mijn rekeningnummer geven
![]()
Oooh pfff moet ik weer met TNT gaan bellen, wat verliezen ze toch vaak de post die van mij afkomstig isquote:Op zondag 4 maart 2007 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geven kan altijd natuurlijk. Of er ook wat mee wordt gedaan is een tweede natuurlijk!
Overigens heb ik de uitnodiging van je verjaardagsfeestje nog niet ontvangen...![]()
Daar moet ik bijstaan natuurlijk:quote:Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben trouwens van plan om een nieuwe Google plattegrond te maken dus als mensen mij hun coordinaten kunnen opsturen of straatnaam per PMdan volgt zo snel mogelijk een nieuwe update
check your pmquote:Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben trouwens van plan om een nieuwe Google plattegrond te maken dus als mensen mij hun coordinaten kunnen opsturen of straatnaam per PMdan volgt zo snel mogelijk een nieuwe update
Oke, zal je er ook bij zetten, gelukkig maar dat ik weet waar je woontquote:Op zondag 4 maart 2007 13:55 schreef bosnymfje het volgende:
Van mij weet je waar ik woon......kan zelf ff geen coordinaten opzoeken...mn compu is mega traag![]()
Veel plezier, toevallig ga ik ook uit etenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:13 schreef bosnymfje het volgende:
Maar goed iedereen veel plezier vandaag...ik ga er weer vandoor.... straks lekker uit eten![]()
Hagenees dus!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Laten we maar een ruime definitie hanteren: iemand die geboren en getogen is in de gemeente Den Haag
Ik dus![]()
Wat een gel*l zeg!!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 15:28 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Hagenees: een iemand uit de échte volkswijken in Den Haag. Kortom, blank, pauper, ADO-fan, je kent het wel...
Hagenaar: iemand uit het rijkere Westen van Den Haag (Dus alles wat boven het Centrum zit, excl. Duindorp), en in de vinexwijken Ypenburg, Leidschenveen- dam, Mariahoeve en Voorburg.
En waar heb jij dat vandaanquote:Op zondag 4 maart 2007 15:28 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Hagenees: een iemand uit de échte volkswijken in Den Haag. Kortom, blank, pauper, ADO-fan, je kent het wel...
Hagenaar: iemand uit het rijkere Westen van Den Haag (Dus alles wat boven het Centrum zit, excl. Duindorp), en in de vinexwijken Ypenburg, Leidschenveen- dam, Mariahoeve en Voorburg.
Dat dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Naast Hagenaar kan een inwoner van Den Haag ook Hagenees worden genoemd. Met deze informele term worden personen aangeduid die geboren en getogen zijn in Den Haag en daar bij voorkeur ook nog wonen. Een Hagenaar is iemand die niet geboren en getogen is in Den Haag, maar daar wel woont. Hoewel het woord Hagenees niet per se een negatieve connotatie heeft, zal lang niet elke inwoner van de stad er prijs op stellen als Hagenees te worden aangeduid. Een andere definitie is dat Hagenezen de mensen zijn die plat Haags praten, terwijl Hagenaars de mensen zijn die voornaam Haags spreken
Alleen maar omdat het je niet uitkomt, héquote:Op zondag 4 maart 2007 15:42 schreef soapie het volgende:
Wat een gel*l zeg!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |