Nu nog een foto en dan kom ik volgende keer naast je zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:18 schreef Christine het volgende:
Bij mooi weer ben ik wel eens bij Mecca, ja. Relaxte tent..
Volgende keer uitkijken naar een vrouw van 120 kilo met en te kleine bloemetjesstring. Topless, uiteraard. Ik ben te herkennen aan mijn pannenkoek-formaat tepels en roze strikjes in mijn rughaar. Lijkt me gezellig als je er bij komt zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu nog een foto en dan kom ik volgende keer naast je zittenniet dat je het wil maar oke
![]()
Uiterlijk zegt niks, als het maar gezellig isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgende keer uitkijken naar een vrouw van 120 kilo met en te kleine bloemetjesstring. Topless, uiteraard. Ik ben te herkennen aan mijn pannenkoek-formaat tepels en roze strikjes in mijn rughaar. Lijkt me gezellig als je er bij komt zitten.
Simpel is ook niet leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gewoon Den Haag #7. Simpelheid is tof!En ik komt te weinig in deze topics om er zelf eentje te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |