Nu nog een foto en dan kom ik volgende keer naast je zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:18 schreef Christine het volgende:
Bij mooi weer ben ik wel eens bij Mecca, ja. Relaxte tent..
Volgende keer uitkijken naar een vrouw van 120 kilo met en te kleine bloemetjesstring. Topless, uiteraard. Ik ben te herkennen aan mijn pannenkoek-formaat tepels en roze strikjes in mijn rughaar. Lijkt me gezellig als je er bij komt zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu nog een foto en dan kom ik volgende keer naast je zittenniet dat je het wil maar oke
![]()
Uiterlijk zegt niks, als het maar gezellig isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgende keer uitkijken naar een vrouw van 120 kilo met en te kleine bloemetjesstring. Topless, uiteraard. Ik ben te herkennen aan mijn pannenkoek-formaat tepels en roze strikjes in mijn rughaar. Lijkt me gezellig als je er bij komt zitten.
Simpel is ook niet leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gewoon Den Haag #7. Simpelheid is tof!En ik komt te weinig in deze topics om er zelf eentje te openen.
je vind het leuk hier hequote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zet nou snel een t erbij voordat hij denkt dat je een turk bent...![]()
jij hebt mij gemist gemak hequote:
quote:Geachte heer J,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren.
Wij stellen uw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze C1000 producten en diensten verder te optimaliseren.
Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met de verantwoordelijke persoon in de winkel. Deze wil hier graag met u over spreken en wij hebben derhalve uw mail doorgestuurd. De bedrijfsleider heeft ons beloofd dat hij hierover contact met u opneemt om de problemen te bespreken.
Wij hebben uw reactie tevens in ons registratie systeem vastgelegd.
Met vriendelijke groet,
Hessel Miedema
Hoofd C1000 Consumentenservice
http://historie.denhaag.org/uitgaan.htmquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:23 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga binnenkort met mn vriendin een lang weekend naar Den Haag . Ze heeft daar sinds kort een kamertje, dus slaapplaats is geen probleem. Maar wat kunnen we verder doen behalve Scheveningen strand, The Lion King, Umniversum evt?
Heb geen zin om bij slecht weer de hele dag binnen te zitten , nou ja is wel gezellig natuurlijk maar dat kunnen we hier ook .
Vind je het erg als ik zo gewoon in de auto stap?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:59 schreef 4-elements het volgende:
Je kunt ook lekker gaan fietsen in de regen in Den Haag. Heb ik net speciaal voor jullie uitgetest. Goed te doen hoor, alleen een beetje nat soms...
Ik moet wel binnenkort voor mezelf naar de Ikea, dus als je een lift wiltquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:58 schreef bosnymfje het volgende:
Nog mensen die huisraad voor mij hebben? Of iemand weten? Heb echt veel dingen nodig om mn huis mee in te richten dus als jullie wat weten....mn email staat in mn profiel...
Volgens dat kaartje woon jij x aantal meters lopen van het strand in Scheveningen? Hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:33 schreef ook_gek het volgende:
Zo ik was gisteren effe totaal einde verhaal.
Ik kwam thuis hapje gegeten en toen in bed gaan liggen![]()
En dan nog verslapen vanmorgen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |