van mij mag jij je gang gaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef jna het volgende:
Misschien een leuk idee om met google earth een vernieuwe versie te maken van die plattegrond? Ik wil hem wel maken.
kom op! er moet wel wat leukers te verzinnen zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef ook_gek het volgende:
ik skiën want dat kan ik dan weer goed
al blijft strand en zuipen en relexen op d1 staan
eng. Maar welke versie dan. 3 oder 4?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:47 schreef jna het volgende:
Heb ik wel de coordinaten nodig van jullie huis (of buurt)
http://earth.google.com/download-earth.html hier kan je google earth downloaden als je de coordinaten nog niet weet van jezelf
3quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:48 schreef PsyCha het volgende:
[..]
eng. Maar welke versie dan. 3 oder 4?
jij bent een vrouw dus jij kan goed dingen regelen ga je gang whehequote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
kom op! er moet wel wat leukers te verzinnen zijn.
doe mij maar de tram remize scheveningen is goed genoegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:47 schreef jna het volgende:
Heb ik wel de coordinaten nodig van jullie huis (of buurt)
http://earth.google.com/download-earth.html hier kan je google earth downloaden als je de coordinaten nog niet weet van jezelf
Niet echt, bij 4 kunnen misschien nog kleine foutjes zitten maar niks ernstig denk ikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef PsyCha het volgende:
[..]
kut ik was met 4 bezig. Maakt dat wat uit dan?
pardon? snowboarden en strandchillen niet leuk?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
kom op! er moet wel wat leukers te verzinnen zijn.
ik kan niet snowboardenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
pardon? snowboarden en strandchillen niet leuk?
Je kan geen diepte zien met google earth dus kan niet zien welk gebouw hoog is en nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:49 schreef Rnej het volgende:
umm ik kan hier nix installen, maar ik woon in de laakhaventoren.... dat is naast de haagse hogeschool.. kan niet missen
ooit bij de ski hut gewerkt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |