abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67464448
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:20 schreef kipptje het volgende:
zoooo! ben weer terug van een heftige tentamenweek! nu hopen dat ik (ondanks de onmenselijke vroege uren) goed heb gepresteerd!
strakjes weer lekker werken centjes verdienen!!!!
He, wat volg jij een leuke opleiding Waar?
Enjoy work!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_67465095
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef nectarientje het volgende:

[..]

He, wat volg jij een leuke opleiding Waar?
Enjoy work!
Ben blij dat ik zo naar huis kan (om vijf uur) om vervolgens mijzelf te verwennen vanavond met totale rust , leuke tv en een 'rokertje'
pi_67465232
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ben blij dat ik zo naar huis kan (om vijf uur) om vervolgens mijzelf te verwennen vanavond met totale rust , leuke tv en een 'rokertje' [ afbeelding ]
Thuiswerken is ook prima te doen op vrijdag anders Studeren was ook leuk.. ooit.. toen ik nog een jonger stuk fruit was.. [/dramamodus]
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_67465505
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Ja ze zijn ook altijd té gevaarlijk bezig die fietsers. Schieten overal maar tussen de auto's door. Ik heb er s'morgens ook vaak bijna 1 onder mijn auto als ik van de guntersteinweg linksaf sla richting erasmusrotonde. Fietsers die rechtdoor gaan MOETEN DAN STOPPEN maar rijden altijd door rood.
Ik heb geen medelijden met die fietsers overigens, wel met hun ouders.
Ik heb de officiele gang van zaken nog niet gehoord. Maar zoals ik denk dat het gegaan is hoe alles erbij lag, denk ik dat stomme fietser lekker tegen het verkeer in op het fietspad van de Scheveningseweg reedt en daar bij de kruising nog even snel het zebrapad wilde overcrossen en even niet had opgemerkt dat er een vrachtwagen de hoek om wilde.

Het zou ook kunnen dat zielige fietser naast vrachtwagen stond (dooie hoek) en die rechtdoor wilde en de vrachtwagen afsloeg.....maar volgens mij lag ie daarvoor al te ver om de hoek en hij was er niet onder gekomen...wat meestal het geval is in dat soort ongelukken.

Blijf dat een kutkruispunt vinden. Vooral als je vanaf de Duinstraat komt....dr is geen goede belijning of duidelijke route voor de fietsers dus die komen overal maar tussendoor en langs gesuist op de meest irritante momenten. Vrijstaand fietspad desnoods met aparte geregelde oversteeklichten zou een uitkomst zijn daar.

http://district8.net/fiet(...)agen-duinstraat.html
Zie je...fietser ligt erg ver van de hoek vandaan. Maar goed iig blij dat ze niet onder de vrachtwagen is gekomen.
pi_67466145
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik ben ook gek van lekkere luchtjes. Ben zelf groot van van Hugo Boss en Armani mmmmmmmm heerlijk.
Addict van Dior of Allure van Chanell
pi_67466405
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Zijn dat herenluchtjes?

@Jill: Ik denk overigens ook dat je gelijk hebt qua fietser en het ongeluk.
Die heeft niet naast de vrachtwagen gestaan anders had zij er idd meer onder gelegen ipv schuin over het zebrapad (daar mag je niet fietsen foei!!).
Nee echt, je ziet die fietsers zo gevaarlijk rijden en daarom vind ik het dan ook zeer vervelend dat in den beginne de automobilist fout is. Het is namelijk moeilijk aantonen (zeker zonder getuigen) dat jij als automobilist niets fout deed itt de fietser.
pi_67466626
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zijn dat herenluchtjes?

@Jill: Ik denk overigens ook dat je gelijk hebt qua fietser en het ongeluk.
Die heeft niet naast de vrachtwagen gestaan anders had zij er idd meer onder gelegen ipv schuin over het zebrapad (daar mag je niet fietsen foei!!).
Nee echt, je ziet die fietsers zo gevaarlijk rijden en daarom vind ik het dan ook zeer vervelend dat in den beginne de automobilist fout is. Het is namelijk moeilijk aantonen (zeker zonder getuigen) dat jij als automobilist niets fout deed itt de fietser.
Nee vrouwen alhoewel Allure ook in een herenversie bestaat.
pi_67466696
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef zeemonster het volgende:
Deep Red van meneer Hugo of Ange ou Demon van Givenchy
Die laatste is vrij zwaar dus niet geschikt voor werk maar zo lekker!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_67466847
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:30 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Deep Red van meneer Hugo of Ange ou Demon van Givenchy
Die laatste is vrij zwaar dus niet geschikt voor werk maar zo lekker!
Oh luchtjes voor op het werk zijn bij mij Pleasures en Anais Anais oh en in de zomer heel saai Sun

Maar Addict is toch wel een verslavende geur voor mijn neus .

Ange ou Demon ken ik niet , die ga ik eens ruiken! Deep red ken ik wel .
pi_67467034
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:33 schreef zeemonster het volgende:
Oh luchtjes voor op het werk zijn bij mij Pleasures en Anais Anais oh en in de zomer heel saai Sun

Maar Addict is toch wel een verslavende geur voor mijn neus .

Ange ou Demon ken ik niet , die ga ik eens ruiken! Deep red ken ik wel .
Sun is ook heel lekker ja . Ik ga eens snuffelen aan Addict, die ken ik weer niet.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_67468255
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:17 schreef MissMSX het volgende:
En straks met m'n nieuwe speeltje de natuur in
Leest iedereen hier nu overheen?? Of ben ik de enige die het niet geheel snapt .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:17:24 #112
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_67468327
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef RATMEN het volgende:
Leest iedereen hier nu overheen?? Of ben ik de enige die het niet geheel snapt .
Ik was al op zoek naar een bijpassende foto van een aantrekkelijke dame die met een hulpstuk in het gras aan het ronddollen was. Ik vond alleen maar foto's die mij bij plaatsing ongetwijfeld een waarschuwing hadden opgeleverd. Vandaar dat ik maar niks heb gezegd...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_67468331
quote:

[..]

Ik heb er over heen gelezen , maar ik verwacht dat het om een fiets gaat!
pi_67468674
quote:

[..]

Neuh dat niet maar ik wou niet als eerste de opmerkingen over sexatributen maken :)
pi_67468736
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Neuh dat niet maar ik wou niet als eerste de opmerkingen over sexatributen maken :)
Maar dat tikte ik niet .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_67469256
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:30 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Maar dat tikte ik niet .
Maar je dacht het wel hahahahaa
pi_67469611
Ik weet om wat voor speeltje het gaat Vandaar dat ik niet reageerde
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_67469723
Nu wil ik het ook weten!
pi_67469732
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb de officiele gang van zaken nog niet gehoord. Maar zoals ik denk dat het gegaan is hoe alles erbij lag, denk ik dat stomme fietser lekker tegen het verkeer in op het fietspad van de Scheveningseweg reedt en daar bij de kruising nog even snel het zebrapad wilde overcrossen en even niet had opgemerkt dat er een vrachtwagen de hoek om wilde.
Laat dit ongeluk een les zijn voor de gemeente, die met de duinstraat weer half werk levert door een fietsstrook te trekken en m bij het stoplicht nergens heenleidt maar gewoon laat ophouden... Tis echt verschrikkelijk irritant daar nu sochtend, omdat je nooit weet waar die fietsers heengaan. Al lijkt t erop bij die foto alsof t slachtoffer van verkeerde kant Scheveningseweg kwam.
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:10:38 #120
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_67469785
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:07 schreef zeemonster het volgende:
Nu wil ik het ook weten!
Ik ben nog wat dingen vergeten bij de Appie. Als ik jou nou mijn boodschappenlijstje door geef. Mag je het speeltje zelfs aanraken als je de boodschappen langs komt brengen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_67470096
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik ben nog wat dingen vergeten bij de Appie. Als ik jou nou mijn boodschappenlijstje door geef. Mag je het speeltje zelfs aanraken als je de boodschappen langs komt brengen.
Maar ik haat boodschappen doen . Heb je mij nou overigens al een keer gespot bij de Appie , nee he?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:25:32 #122
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_67470142
weeeeheeeeekend!! morgen suf de hele dag in zijn huis zetten ivm open huizenroute, blegh. We gaan we zelf nog naar een huis kijken in Delfgauw, das dan wel weer erg leuk, verder tennistournooitje en verjaardag in het Heden.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:26:03 #123
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_67470155
jullie nog leuke plannen?
pi_67470324
Nieuw spel spelen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:35:23 #125
159867 becky27
Ik gooi een balletje op