He, wat volg jij een leuke opleidingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:20 schreef kipptje het volgende:
zoooo! ben weer terug van een heftige tentamenweek! nu hopen dat ik (ondanks de onmenselijke vroege uren) goed heb gepresteerd!
strakjes weer lekker werkencentjes verdienen!!!!
Ben blij dat ik zo naar huis kan (om vijf uur) om vervolgens mijzelf te verwennen vanavond met totale rust , leuke tv en een 'rokertje'quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
He, wat volg jij een leuke opleidingWaar?
Enjoy work!
Thuiswerken is ook prima te doen op vrijdag andersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ben blij dat ik zo naar huis kan (om vijf uur) om vervolgens mijzelf te verwennen vanavond met totale rust , leuke tv en een 'rokertje' [ afbeelding ]
Ik heb de officiele gang van zaken nog niet gehoord. Maar zoals ik denk dat het gegaan is hoe alles erbij lag, denk ik dat stomme fietser lekker tegen het verkeer in op het fietspad van de Scheveningseweg reedt en daar bij de kruising nog even snel het zebrapad wilde overcrossen en even niet had opgemerkt dat er een vrachtwagen de hoek om wilde.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja ze zijn ook altijd té gevaarlijk bezig die fietsers. Schieten overal maar tussen de auto's door. Ik heb er s'morgens ook vaak bijna 1 onder mijn auto als ik van de guntersteinweg linksaf sla richting erasmusrotonde. Fietsers die rechtdoor gaan MOETEN DAN STOPPEN maar rijden altijd door rood.
Ik heb geen medelijden met die fietsers overigens, wel met hun ouders.
Addict van Dior of Allure van Chanellquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben ook gek van lekkere luchtjes. Ben zelf groot van van Hugo Boss en Armani mmmmmmmm heerlijk.
Zijn dat herenluchtjes?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Addict van Dior of Allure van Chanell![]()
![]()
Nee vrouwen alhoewel Allure ook in een herenversie bestaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zijn dat herenluchtjes?
@Jill: Ik denk overigens ook dat je gelijk hebt qua fietser en het ongeluk.
Die heeft niet naast de vrachtwagen gestaan anders had zij er idd meer onder gelegen ipv schuin over het zebrapad (daar mag je niet fietsen foei!!).
Nee echt, je ziet die fietsers zo gevaarlijk rijden en daarom vind ik het dan ook zeer vervelend dat in den beginne de automobilist fout is. Het is namelijk moeilijk aantonen (zeker zonder getuigen) dat jij als automobilist niets fout deed itt de fietser.
Deep Red van meneer Hugo of Ange ou Demon van Givenchyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef zeemonster het volgende:
Addict van Dior of Allure van Chanell![]()
![]()
Oh luchtjes voor op het werk zijn bij mij Pleasures en Anais Anais oh en in de zomer heel saai Sunquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Deep Red van meneer Hugo of Ange ou Demon van Givenchy![]()
Die laatste is vrij zwaar dus niet geschikt voor werk maar zo lekker!
Sun is ook heel lekker jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:33 schreef zeemonster het volgende:
Oh luchtjes voor op het werk zijn bij mij Pleasures en Anais Anais oh en in de zomer heel saai Sun
Maar Addict is toch wel een verslavende geur voor mijn neus.
Ange ou Demon ken ik niet , die ga ik eens ruiken! Deep red ken ik wel.
Leest iedereen hier nu overheen?? Of ben ik de enige die het niet geheel snaptquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:17 schreef MissMSX het volgende:
En straks met m'n nieuwe speeltje de natuur in
Ik was al op zoek naar een bijpassende foto van een aantrekkelijke dame die met een hulpstuk in het gras aan het ronddollen was. Ik vond alleen maar foto's die mij bij plaatsing ongetwijfeld een waarschuwing hadden opgeleverd. Vandaar dat ik maar niks heb gezegd...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef RATMEN het volgende:
Leest iedereen hier nu overheen?? Of ben ik de enige die het niet geheel snapt.
Ik heb er over heen gelezen , maar ik verwacht dat het om een fiets gaat!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar ik wou niet als eerste de opmerkingen over sexatributen makenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Maar dat tikte ik nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar ik wou niet als eerste de opmerkingen over sexatributen maken:)
Laat dit ongeluk een les zijn voor de gemeente, die met de duinstraat weer half werk levert door een fietsstrook te trekken en m bij het stoplicht nergens heenleidt maar gewoon laat ophouden... Tis echt verschrikkelijk irritant daar nu sochtend, omdat je nooit weet waar die fietsers heengaan. Al lijkt t erop bij die foto alsof t slachtoffer van verkeerde kant Scheveningseweg kwam.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb de officiele gang van zaken nog niet gehoord. Maar zoals ik denk dat het gegaan is hoe alles erbij lag, denk ik dat stomme fietser lekker tegen het verkeer in op het fietspad van de Scheveningseweg reedt en daar bij de kruising nog even snel het zebrapad wilde overcrossen en even niet had opgemerkt dat er een vrachtwagen de hoek om wilde.
Ik ben nog wat dingen vergeten bij de Appie. Als ik jou nou mijn boodschappenlijstje door geef. Mag je het speeltje zelfs aanraken als je de boodschappen langs komt brengen.quote:
Maar ik haat boodschappen doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog wat dingen vergeten bij de Appie. Als ik jou nou mijn boodschappenlijstje door geef. Mag je het speeltje zelfs aanraken als je de boodschappen langs komt brengen.
Dit weekend helemaal niks bijzonders , misschien dat ik in de stad ergens wat ga drinken met een vriendin.quote:
Left 4 Dead, voor de PC.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:35 schreef becky27 het volgende:
voor??
Ik heb er niet op gewacht en geen spijt vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Zit nog te wachten tot de Wii eindelijk in prijs zakt.
Nope, dan had ik wel wat gezegd. Wel achteraf hier natuurlijk, want in het echt durf ik het niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:23 schreef zeemonster het volgende:
Maar ik haat boodschappen doen. Heb je mij nou overigens al een keer gespot bij de Appie , nee he?
Hoor ik daar een Den Haag meet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:25 schreef becky27 het volgende:
weeeeheeeeekend!! morgen suf de hele dag inzijn huis zetten ivm open huizenroute, blegh.
Ah, dat zijn niet mijn boodschappentijdstippen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:06 schreef zeemonster het volgende:
Meestal donderdagochtend, of vrijdagavond ,maar ik heb mijn vriend zover gekregen dat hij gaat .
Ik ben lui vandaag
Compromis sluiten , wanneer zijn jouw tijden ? dan kijken we, wie wie het eerste spotquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat zijn niet mijn boodschappentijdstippen...
Na werktijd meestal. Tussen half 5 en half 6. Vandaag was het dan weer om half 12. eigenlijk is er gewoon geen peil op te trekken...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef zeemonster het volgende:
Compromis sluiten , wanneer zijn jouw tijden ? dan kijken we, wie wie het eerste spot.
Je bent helemaal mijn boodschappentype...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef zeemonster het volgende:
Ik probeer het liefst altijd zonder vriend en kind boodschappen te doen . Dan ben ik namelijk zo snel mogelijk weer de supermarkt uit .
Alhoewel met kind maakt ook nog niet uit want dat is alsnog sneller als met mijn vriend. Mijn vriend wil elk pad door, alle aanbiedingen af enzovoort enzovoort.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef becky27 het volgende:
oh zegt me natuurlijk niets, dat spel, zal wel met schieten en zo zijn.
hier wel een wii, heeeel blij mee, ook met de fit.
Welke spellen heb je erbij? Gaat mij eigenlijk hoofdzakelijk om Zelda en Mario Galaxy.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gewacht en geen spijt van![]()
hmmmm nou veel plezier, ik zou niet meer kunnen slapen denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Zombies, schieten, bloed enzo.
Ben benieuwd of ik er zelf tegen kan, bijna klaar met installeren.
Galaxy heb ik vanaf morgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef Koploperkopper het volgende:
Welke spellen heb je erbij? Gaat mij eigenlijk hoofdzakelijk om Zelda en Mario Galaxy.
Dat gaat ook nog even afwachten worden bij mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
hmmmm nou veel plezier, ik zou niet meer kunnen slapen denk ik.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Galaxy heb ik vanaf morgenZelda heb ik nooit gespeeld maar nichtjelief is er groot fan van. Ik heb nu alleen Mario Kart erbij, ook ernstig leuk!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:35 schreef Koploperkopper het volgende:Ik ga even op Marktplaats kijken, of ze daar al wat goedkoper zijn.
Niks wat je met een flinke tik met die WiiMote niet af kan leren...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef zeemonster het volgende:
Het is wel erg leuk maar met een maffe hond voor ons niks om in huis te hebben .
Hij springt en blaft namelijk vrolijk mee en denkt meteen dat je wil stoeien/spelen.
Het is een rottweiler van ca 50 kg, doe jij het ? meneer is eens samen met zijn broertje meegegaan met een pakwerker die laat die wii echt niet los hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een flinke tik met die WiiMote niet af kan leren...
Dat Wii'en komt helemaal goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik mag nog steeds een keer Wii'en tegen/met een zekere collega. Heel soms speel ik met mijn schoonbroer en mijn zusje weleens op hun wii .
Het is wel erg leuk maar met een maffe hond voor ons niks om in huis te hebben .
Hij springt en blaft namelijk vrolijk mee en denkt meteen dat je wil stoeien/spelen.
Nee, maar ik heb dan ook niks met honden. Ik heb wel een kat rondlopen die vroeger de draden van de Playstation controllers als knaagvoer zag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:06 schreef zeemonster het volgende:
Het is een rottweiler van ca 50 kg, doe jij het ?
Katten zijn ook lief, ik moet wel zeggen dat na deze hond , ik wel mijn portie aan honden heb gehad . Je bent toch ontzettend aan huis gebonden , ook in de zomer kan je nooit eens van 's-ochtends vroeg tot 's-avonds laat op het strand blijven hangen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook niks met honden. Ik heb wel een kat rondlopen die vroeger de draden van de Playstation controllers als knaagvoer zag.
Ik ben zo blij dat die van mij zich op de plant storten en niet op elk snoer dat ze zien!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
Nee, maar ik heb dan ook niks met honden. Ik heb wel een kat rondlopen die vroeger de draden van de Playstation controllers als knaagvoer zag.
En Air dan alsnog vragen of hij even de hond uitlaat. Ik zie 'm al lopenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil een chihuahuaDie kan gewoon op de kattenbak
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil een chihuahuaDie kan gewoon op de kattenbak
Linea recta naar het asiel waar ik hem vervolgens inlever...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:14 schreef nectarientje het volgende:
En Air dan alsnog vragen of hij even de hond uitlaat. Ik zie 'm al lopen
ik doe bewegingswetenschappen in amsterdam. is niet leuk om dan een tentamen te hebben om kwart voor 9quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
He, wat volg jij een leuke opleidingWaar?
Enjoy work!
* MissMSX ziet Walter Sobchak voor zich met Cynthia's hondje op de bowlingbaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En Air dan alsnog vragen of hij even de hond uitlaat. Ik zie 'm al lopen
Jasje wel, tegen de kou. De rest van die heisa natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Inclusief jasjes en tasjes, hondensokjes enzovoort?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Linea recta naar het asiel waar ik hem vervolgens inlever...
Welk jaar zit je? Ik heb er een stage gelopen en colleges gevolgdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef kipptje het volgende:
ik doe bewegingswetenschappen in amsterdam. is niet leuk om dan een tentamen te hebben om kwart voor 9. hopen dat ik in mijn slaperige bui iets zinnigs heb kunnen opschrijven
Die eerste!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:24 schreef MissMSX het volgende:
Zoiets is dan wel weer handig als we naar het strand gaan
[ afbeelding ]
Maar serieus: zoeen wil ik er
[ afbeelding ]
welke wijk?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef zeemonster het volgende:
het is helemaal donker in de wijk hier! De stroom is hier geheel uitgevallen.
nog steeds donker? En enig idee hoe 't komt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:47 schreef zeemonster het volgende:
daar bij tram twee achter de oude haagweg loosduinen .
Hier niet , aan mijn lijf geen polonaisequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Gezellig, dus over 9 maanden een babyboom in dat deel van DH
Ik was pas begonnen toenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het is waar, nog aangeschoten ook![]()
Ik ging naar huis, mijn collega moest de trein halenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 06:43 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik was pas begonnen toen
Nu maar 'ns het bedje in
Check, wij zaten er middenin. Nou ja, goede gelegenheid om es vroeg naar bed te gaan...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef zeemonster het volgende:
het is helemaal donker in de wijk hier! De stroom is hier geheel uitgevallen.
Voor een zaterdag vind ik het best vroegquote:
ik doe nu mijn premaster jaar. heb eerst mn hbo afgemaakt en daarna gaan doorstuderen op de vu.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Welk jaar zit je? Ik heb er een stage gelopen en colleges gevolgd
Ik vind die korte mouwen wel heel enthousiast hoor. Vooruit, een dikke trui hoeft ook niet maar korte mouwen gaat zelfs mij te ver!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goedenmorgen deze morgen, mijn tuin is nat dus het heeft geregent, ik zie mensen in korte mouwen dus de zon schijnt, ik zie de bomen heen en weer gaan dus het waait,....wat moet ik aan gvd!
BT gedaan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:28 schreef kipptje het volgende:
ik doe nu mijn premaster jaar. heb eerst mn hbo afgemaakt en daarna gaan doorstuderen op de vu.
Hou 't contact wel warm, wie weet waar het goed voor is! Wel heel goed voor je ego dat ze je vragen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
He wat leuk, de 'netwerksite' linkedin.com werkt ! Ik zag zojuist, dat een voormalige klant van mij (uit mijn oude branche) een bericht had gestuurd. Nu blijkt dat hij een nieuwe onderneming wil opzetten hier in de regio en zou graag zien dat ik bij hem als bedrijfsleider zou beginnen.
Nu zou ik dat normaliter best willen, echter is het niet de meest gunstige tijd om een goede, stabiele baan op te zeggen. Zeker niet om dan nu juist met een nieuwe onderneming te beginnen, dus ik denk dat ik er maar niet op in ga.
Ik kan zeemonster natuurlijk ook niet zomaar verlaten natuurlijk, dat zou ook niet lief zijn
Ja precies, dit streelt wel inderdaad en daar er de laatste tijd juist zo weinig gestreeld wordt komt dit goed uitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hou 't contact wel warm, wie weet waar het goed voor is! Wel heel goed voor je ego dat ze je vragen natuurlijk
Ik zal maandag eens oplettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je ego zal vast gestreeld zijn als je met mij mag werken of gezien wordt
Ow my god, hoe zinloos! Ik heb twee weken geleden op de A4 sochtends vroeg een rijtje auto's op de A4 vlak voor Schiphol rechts ingehaald, omdat al die mongolen daar op de linkerbaan willen blijven rijden. Voeg ik terwijl ik een deel van het rijtje voorbij ben, weer links in, omdat ik niet meer verder kon inhalen, zit er achter me een gast in een zo verschrikkelijk fout gepimpte Peugeot en die begint met zn lichten te knipperen en te doen. Vervolgens heeft die me 15 km lang achtervolgt, ingehaald, voor me gaan rijden, remmen, uitstappen bij beginnende files ... om 07:30 sochtends.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef AirwiN het volgende:
Uit de categorie 'kansloze mongolen'. Ik zat eerder vandaag in de bus. Had één of andere tokkie z'n Honda Civic bij de bushalte geparkeerd waardoor de bus niet meer weg kon. Die chauffeur netjes vragen of hij die auto weg kon halen, tokkie schelden en dreigen. Haalt uiteindelijk toch z'n auto weg en gaat vervolgens voor de bus staan zodat die alsnog niet weg kon. Uiteindelijk toch weg kunnen rijden. Tokkie springt in de auto en gaat continu de bus lopen afsnijden en bij alle volgende haltes weer expres parkeren.
Buschauffeur had inmiddels wel de politie opgeroepen en ik heb m'n mobiele nummer achtergelaten voor het geval ze nog getuigen nodig hebben. Ongelofelijk hoe triest sommige lui kunnen zijn.
Nope, zwart of donkerblauw...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:54 schreef zeemonster het volgende:
was het toevallig een rode honda civic met adostickers , die woont hier in de wijk en die acht ik er ook wel toe in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |