abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67486803
TVPtje beetje laat!
pi_67487436
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 07:59 schreef denB het volgende:
TVPtje beetje laat!
Voor een zaterdag vind ik het best vroeg
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_67488430
weekend !

gisteren de stad in geweest en vandaag sporten en huisje schoonmaken
verder geen plannen

en Becky hoe beviloe het huis in delftgauw ?
pi_67490315
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:23 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Welk jaar zit je? Ik heb er een stage gelopen en colleges gevolgd
ik doe nu mijn premaster jaar. heb eerst mn hbo afgemaakt en daarna gaan doorstuderen op de vu.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_67490359
kga even lekker de stad in. de zon schijnt lekker, terwijl 3kwart nog lekker in de regen zit (zie buienradar) .
pi_67490425
Goedenmorgen deze morgen, mijn tuin is nat dus het heeft geregent, ik zie mensen in korte mouwen dus de zon schijnt, ik zie de bomen heen en weer gaan dus het waait,....wat moet ik aan gvd!
pi_67490540
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goedenmorgen deze morgen, mijn tuin is nat dus het heeft geregent, ik zie mensen in korte mouwen dus de zon schijnt, ik zie de bomen heen en weer gaan dus het waait,....wat moet ik aan gvd!
Ik vind die korte mouwen wel heel enthousiast hoor. Vooruit, een dikke trui hoeft ook niet maar korte mouwen gaat zelfs mij te ver!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_67490552
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:28 schreef kipptje het volgende:
ik doe nu mijn premaster jaar. heb eerst mn hbo afgemaakt en daarna gaan doorstuderen op de vu.
BT gedaan?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_67491232
He wat leuk, de 'netwerksite' linkedin.com werkt ! Ik zag zojuist, dat een voormalige klant van mij (uit mijn oude branche) een bericht had gestuurd. Nu blijkt dat hij een nieuwe onderneming wil opzetten hier in de regio en zou graag zien dat ik bij hem als bedrijfsleider zou beginnen.
Nu zou ik dat normaliter best willen, echter is het niet de meest gunstige tijd om een goede, stabiele baan op te zeggen. Zeker niet om dan nu juist met een nieuwe onderneming te beginnen, dus ik denk dat ik er maar niet op in ga.

Ik kan zeemonster natuurlijk ook niet zomaar verlaten natuurlijk, dat zou ook niet lief zijn
pi_67491379
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
He wat leuk, de 'netwerksite' linkedin.com werkt ! Ik zag zojuist, dat een voormalige klant van mij (uit mijn oude branche) een bericht had gestuurd. Nu blijkt dat hij een nieuwe onderneming wil opzetten hier in de regio en zou graag zien dat ik bij hem als bedrijfsleider zou beginnen.
Nu zou ik dat normaliter best willen, echter is het niet de meest gunstige tijd om een goede, stabiele baan op te zeggen. Zeker niet om dan nu juist met een nieuwe onderneming te beginnen, dus ik denk dat ik er maar niet op in ga.

Ik kan zeemonster natuurlijk ook niet zomaar verlaten natuurlijk, dat zou ook niet lief zijn
Hou 't contact wel warm, wie weet waar het goed voor is! Wel heel goed voor je ego dat ze je vragen natuurlijk
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_67491613
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Hou 't contact wel warm, wie weet waar het goed voor is! Wel heel goed voor je ego dat ze je vragen natuurlijk
Ja precies, dit streelt wel inderdaad en daar er de laatste tijd juist zo weinig gestreeld wordt komt dit goed uit :)
pi_67492733
dan neem je mij toch gewoon mee
pi_67493436
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:04 schreef zeemonster het volgende:
dan neem je mij toch gewoon mee
Om me te strelen?
pi_67493871
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Om me te strelen?
Je ego zal vast gestreeld zijn als je met mij mag werken of gezien wordt
pi_67494034
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Je ego zal vast gestreeld zijn als je met mij mag werken of gezien wordt
Ik zal maandag eens opletten .

Net nog ff boodschapjes gedaan, ging als een speer en dat terwijl ik toch had verwacht dat het druk zou zijn.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:32:56 #196
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_67494803
Uit de categorie 'kansloze mongolen'. Ik zat eerder vandaag in de bus. Had één of andere tokkie z'n Honda Civic bij de bushalte geparkeerd waardoor de bus niet meer weg kon. Die chauffeur netjes vragen of hij die auto weg kon halen, tokkie schelden en dreigen. Haalt uiteindelijk toch z'n auto weg en gaat vervolgens voor de bus staan zodat die alsnog niet weg kon. Uiteindelijk toch weg kunnen rijden. Tokkie springt in de auto en gaat continu de bus lopen afsnijden en bij alle volgende haltes weer expres parkeren.

Buschauffeur had inmiddels wel de politie opgeroepen en ik heb m'n mobiele nummer achtergelaten voor het geval ze nog getuigen nodig hebben. Ongelofelijk hoe triest sommige lui kunnen zijn.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:37:32 #197
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67494927
Wie oh wie kan mij helpen? Vandaag heerlijk gewandeld in en rond Meijendel en toen kwamen we deze enorme golfbal tegen. Grote vraag: wat is het?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_67495088
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef AirwiN het volgende:
Uit de categorie 'kansloze mongolen'. Ik zat eerder vandaag in de bus. Had één of andere tokkie z'n Honda Civic bij de bushalte geparkeerd waardoor de bus niet meer weg kon. Die chauffeur netjes vragen of hij die auto weg kon halen, tokkie schelden en dreigen. Haalt uiteindelijk toch z'n auto weg en gaat vervolgens voor de bus staan zodat die alsnog niet weg kon. Uiteindelijk toch weg kunnen rijden. Tokkie springt in de auto en gaat continu de bus lopen afsnijden en bij alle volgende haltes weer expres parkeren.

Buschauffeur had inmiddels wel de politie opgeroepen en ik heb m'n mobiele nummer achtergelaten voor het geval ze nog getuigen nodig hebben. Ongelofelijk hoe triest sommige lui kunnen zijn.
Ow my god, hoe zinloos! Ik heb twee weken geleden op de A4 sochtends vroeg een rijtje auto's op de A4 vlak voor Schiphol rechts ingehaald, omdat al die mongolen daar op de linkerbaan willen blijven rijden. Voeg ik terwijl ik een deel van het rijtje voorbij ben, weer links in, omdat ik niet meer verder kon inhalen, zit er achter me een gast in een zo verschrikkelijk fout gepimpte Peugeot en die begint met zn lichten te knipperen en te doen. Vervolgens heeft die me 15 km lang achtervolgt, ingehaald, voor me gaan rijden, remmen, uitstappen bij beginnende files ... om 07:30 sochtends.

Wat zijn er toch idioten op deze wereld! .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_67495316
was het toevallig een rode honda civic met adostickers , die woont hier in de wijk en die acht ik er ook wel toe in staat .
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:56:13 #200
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_67495356
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:54 schreef zeemonster het volgende:
was het toevallig een rode honda civic met adostickers , die woont hier in de wijk en die acht ik er ook wel toe in staat .
Nope, zwart of donkerblauw...
pi_67495639
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Wie oh wie kan mij helpen? Vandaag heerlijk gewandeld in en rond Meijendel en toen kwamen we deze enorme golfbal tegen. Grote vraag: wat is het?
Google vertelt iets over waarnemingen ... maar wat het psies is, geen idee.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_67496228
Mmm was dat niet van TNO ofzo.

Ben vandaag lekker naar het tuincentrum geweest, iets te fanatiek geweest met het kopen van viooltjes, hele balkon staat vol en we hebben nog 1,5 bak over
pi_67496300
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 00:41 schreef 2Mini het volgende:
Weet er iemand wat er aan de hand is op de regentesselaan/ paul krugerlaan/ loosduinseweg?
Daar bij de kruising van tram 12 en tram 2?

Tiental hulpverleners..
Mocht nog net me straat in rijden..
http://district8.net/inze(...)-regentesselaan.html
pi_67496655
Die bol is een radar Ik ben vroeger nog weleens tot aan de omheining gekomen, al is t defensie oefen terrein. We klommen vaak over t hek bij de Alkemadelaan om daar in de bunkers te spelen.
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:10:58 #205
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67497361
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Die bol is een radar Ik ben vroeger nog weleens tot aan de omheining gekomen, al is t defensie oefen terrein. We klommen vaak over t hek bij de Alkemadelaan om daar in de bunkers te spelen.
War radart-ie dan?
En Air zei al dat jij meer wist over die bunkers
50.000 O+
pi_67499296
oh over een paar dagen komt fast and the furious in de bioscoop met Paul Walker .
pi_67503367
Ik ben nog steeds een beetje brakjes .
pi_67503613
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:37 schreef nectarientje het volgende:

[..]

BT gedaan?
jazeker! ook gedaan?
pi_67503834
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef MissMSX het volgende:
War radart-ie dan?
En Air zei al dat jij meer wist over die bunkers
Ik gok een groot deel van de nederlandse kust, maar het zou me niets verbazen als t gewoon t weer is

Op monumentendag zijn er altijd rondleidingen door de bunkers bij Meiendel. Dus als jij de datum onthoudt, dan ga ik mee voor de achtergrondinfo
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:58:56 #210
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67505470
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:08 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik gok een groot deel van de nederlandse kust, maar het zou me niets verbazen als t gewoon t weer is

Op monumentendag zijn er altijd rondleidingen door de bunkers bij Meiendel. Dus als jij de datum onthoudt, dan ga ik mee voor de achtergrondinfo
Owh cool, maar dat wordt dan 2010, want die jaar zijn we dan ws met vakantie
50.000 O+
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:18:28 #211
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_67506155
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef MissMSX het volgende:
Owh cool, maar dat wordt dan 2010, want die jaar zijn we dan ws met vakantie
Dan gaat hij dit jaar mee voor de achtergrondinformatie en geeft hij ons daarna een privé rondleiding...
pi_67512432
Mogge De eerste race van t seizoen over een half uurtje
pi_67514026
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:01 schreef kipptje het volgende:
jazeker! ook gedaan?
nee, ik heb in Nijmegen gestudeerd met bewegingswetenschappen als hoofdvak, vandaar af en toe was dingen in Amsterdam. Daar was het net even iets georganiseerder en specifieker.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_67517011
goeiiiiiiiemorgen allemaal. de zon schijnt weer eens heerlijk! maar onze onderbuurman had meer de volgende slogan verzonnen: schijnt de zon en word ik niet wakker: zet ik gewoon keiharde hardcore op zodat de rest van het blok het ook kan horen oftewel: om 8 uur trilde je je bed uit...
maar goed. uiteindelijk na even aanbellen toch zn geluid zachter gezet zodat ik tot half 1 kon doorslapen
pi_67517113
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:23 schreef Atreidez het volgende:
Mogge De eerste race van t seizoen over een half uurtje
Sssttt niets zeggen. Heb daarnet de grootste moeite gedaan om op telegraaf.nl het nieuws te lezen zonder per ongeluk iets over F1 mee te krijgen. Ga zo ff relaxed kijken.
pi_67519793
Wat een lutsers die Vettel en Kubica. Zei nog net..wat leuk dat Vettel weer op het podium staat. Boem. Maar wel aaw van de boardradio dat ie zn excuses ging aanbieden.
Wel leuk voor Button, verdient ie ook wel eindelijk eens. Ow en muhahaha voor Ferarri, leedvermaak
pi_67522842
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow en muhahaha voor Ferarri, leedvermaak
. .
pi_67524354
Vind t wel mooi van Hamilton en Trulli, wat een beunhaas ook

Vanmiddag nog in de nieuwbouwbeurs van de grote kerk geweest.. Zit er verdomme helemaal niks tussen voor starters Lopen ze te etteren dat het dé ideale tijd is ivm lagere prijzen en hypotheekvoordelen, maar er wat voor bouwen ho maar
Just being curious.. ofzo
pi_67525250
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:24 schreef Qrious het volgende:

Vanmiddag nog in de nieuwbouwbeurs van de grote kerk geweest.. Zit er verdomme helemaal niks tussen voor starters Lopen ze te etteren dat het dé ideale tijd is ivm lagere prijzen en hypotheekvoordelen, maar er wat voor bouwen ho maar
Website? Ik ben op zoek naar een nieuw huis .
pi_67525289
Wij zijn ook rustig aan op zoek naar een groter huis .

Ik heb er wel wat over gelezen over de open huizen dag van NVM , klopt dat? of brabbel ik nu maar iets .
pi_67525539
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:08 schreef zeemonster het volgende:
Wij zijn ook rustig aan op zoek naar een groter huis .

Ik heb er wel wat over gelezen over de open huizen dag van NVM , klopt dat? of brabbel ik nu maar iets .
De openhuizen dag was gisteren volgens mij .
  zondag 29 maart 2009 @ 19:20:25 #222
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67525585
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:24 schreef Qrious het volgende:

starters en nieuwbouw? Gaat dat samen dan?
Ik ben van pindavlees
pi_67525808
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Was idd gisteren. Was ook nog even wezen kijken naar een appartement. Zag er leuk uit, leuke prijs ook nog. Tot we daar kwamen en de kozijnen nogal flexibel waren (enige wat het raam nog erin hield was de verf), badkamer waren tegels kapot, douche was ieuw. Dus dat was iig alle ramen laten vervangen, de deuren naar de balkon vervangen en de badkamer nieuw, en dan zag het dak er ook nogal dodgy uit. Vroeger daar om de hoek gewoond en ik weet dat de daken meestal een probleem zijn. Dus dat leek me geen goede investering.

En dan ben ik ook nog eens single en starter....volgens mij krijg ik sneller een huis als ik een illegale vluchteling ben.
pi_67525875
quote:

[..]

volgens mij was dat idd zaterdag. wij zitten voorlopig nog wel even hier. vanaf januari een mooi huurhuisje kunnen krijgen (particulier, via woonnet is het echt onmogelijk). dan blijven we gewoon hier zitten totdat we beiden een vaste baan hebben (eerst maar eens afstuderen)
pi_67525957
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:20 schreef Flappekz het volgende:

[..]

starters en nieuwbouw? Gaat dat samen dan?
Zijn normaal gesproken speciale projecten voor, maar die staan nu allemaal in de wacht.. Stelletje malloten
  zondag 29 maart 2009 @ 19:35:04 #226
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67525983
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:34 schreef Qrious het volgende:

[..]

Zijn normaal gesproken speciale projecten voor, maar die staan nu allemaal in de wacht.. Stelletje malloten
Dat zijn dan zeker weer projecten met huizen vanaf 2 ton ofzo? Krijg ik echt niet van de bank hoor...
Ik ben van pindavlees
pi_67526101
quote:

[..]

Dat wist ik , ik had er iets over gehoord, klok en klepel , dat idee .

We hebben geen haast , daarbij ben ik nogal een zeur qua omgeving . Alhoewel dat laatste minder wordt nu mijn dochter ouder wordt ... tenzij ik voor een tweede ga , dan gaan sloten in de omgeving en drukke wegen wel weer meespelen .

Maar eigenlijk is er overal wel een sloot en is het overal druk . Kortom ik ben een zeur .
pi_67526160
Normaal gesproken appartementen vanaf 140-150k ofzo, en als t je eerste woning wordt , je onder de 37.000 bruto per jaar zit en een woning onder de 163.000 wilt kopen kom je in aanmerking voor starterssubsidie .. Ik weet dat Dura Vermeer zelfs een bouwmethodiek heeft ontwikkeld om compacte eengezinswoningen voor een ton te kunnen maken
pi_67526263
Ik heb net een 2e hands Wii gekocht. Wat ben ik toch een zwakke consumeerder!

(Wel bijzonder goedkoop, lekker profiteren van de britse pond!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Koploperkopper op 29-03-2009 19:55:11 ]
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 29 maart 2009 @ 19:46:10 #230
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67526291
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:41 schreef Qrious het volgende:
Normaal gesproken appartementen vanaf 140-150k ofzo, en als t je eerste woning wordt , je onder de 37.000 bruto per jaar zit en een woning onder de 163.000 wilt kopen kom je in aanmerking voor starterssubsidie .. Ik weet dat Dura Vermeer zelfs een bouwmethodiek heeft ontwikkeld om compacte eengezinswoningen voor een ton te kunnen maken
Mja....ik woon nu in mn eerste koophuis, en voor die subsidie kom ik ook niet in aanmerking...
Ik ben van pindavlees
  zondag 29 maart 2009 @ 19:52:47 #231
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67526443
Vooralsnog blijf ik lekker huren. Het enige nadeel van huren is dat er geen aanbod is in Nederland. Ik overweeg nu Den Haag te verlaten (deze zomer) en naar Duitsland te verhuizen. Prima aanbod van huurwoningen daar, betaalbaar en in leuke steden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_67526457
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik heb net een 2e hands Wii gekocht. Wat ben ik toch een zwakker consumeerder!

(Wel bijzonder goedkoop, lekker profiteren van de britse pond!)

Feli , geen wii arm krijgen he !
pi_67526519
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:52 schreef XL het volgende:
Vooralsnog blijf ik lekker huren. Het enige nadeel van huren is dat er geen aanbod is in Nederland. Ik overweeg nu Den Haag te verlaten (deze zomer) en naar Duitsland te verhuizen. Prima aanbod van huurwoningen daar, betaalbaar en in leuke steden.
Grotere huizen ook toch? In vergelijking met de kippenhokjes hier.
pi_67526575
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:53 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Feli , geen wii arm krijgen he !
Dank. Bestaat dat nu ook al? Oh oh!

Even kijken of ik ook nog goedkoop een Wii Zapper op de kop kan tikken, zit namelijk 2 delen van House of the Dead bij, lekker arcade gamen thuis.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 29 maart 2009 @ 19:59:44 #235
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67526657
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:55 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Grotere huizen ook toch? In vergelijking met de kippenhokjes hier.
Valt wel mee. Over het algemeen wat ruimer opgezette badkamers, toiletten etc. Die willen ze in Nederland echt zo klein mogelijk, zodat alle ruimte naar de leefruimtes kan. Verder niet zo zeer groter. Als je buiten de steden gaat kun je wel spotgoedkoop zelf bouwen op heel veel grond. Bouwgrond kun je daar gewoon als consument voor een grijpstuiver kopen. Dat is hier wel anders, maar ook als ik naar Duitsland ga wordt het huren hoor. In het centrum van Dusseldorf vindt je toch geen bouwgrond
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_67527058
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:59 schreef XL het volgende:

[..]

Valt wel mee. Over het algemeen wat ruimer opgezette badkamers, toiletten etc. Die willen ze in Nederland echt zo klein mogelijk, zodat alle ruimte naar de leefruimtes kan. Verder niet zo zeer groter. Als je buiten de steden gaat kun je wel spotgoedkoop zelf bouwen op heel veel grond. Bouwgrond kun je daar gewoon als consument voor een grijpstuiver kopen. Dat is hier wel anders, maar ook als ik naar Duitsland ga wordt het huren hoor. In het centrum van Dusseldorf vindt je toch geen bouwgrond
Ik zou best in het buitenland willen wonen , alleen het helemaal opnieuw beginnen staat mij zo tegen .

Wat een heerlijke rust heb ik hier trouwens , kind slaapt onverwachts bij opa en oma , vriend is aan de derde helft op (jawel) voetbal begonnen , dus ik heb het rijk alleen ! nestelt zich met laptop op de bank
  zondag 29 maart 2009 @ 20:15:03 #237
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67527177
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik zou best in het buitenland willen wonen , alleen het helemaal opnieuw beginnen staat mij zo tegen .

Wat een heerlijke rust heb ik hier trouwens , kind slaapt onverwachts bij opa en oma , vriend is aan de derde helft op (jawel) voetbal begonnen , dus ik heb het rijk alleen ! nestelt zich met laptop op de bank
Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.
pi_67527252
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef XL het volgende:

[..]

Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.
Dan is de keuze inderdaad snel gemaakt denk ik .
pi_67527418
En vrienden, familie, enz dan?
  zondag 29 maart 2009 @ 20:32:27 #240
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67527766
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef knnth het volgende:
En vrienden, familie, enz dan?
In Den Haag heb ik weinig contacten opgedaan. Ik heb een aantal leuke en interessante mensen ontmoet, maar al met al valt het me tegen. Als werkende man kom je minder makkelijk nieuwe vrienden tegen dan wanneer je als feestende student in een nieuwe stad gaat wonen. Als student heb ik een paar keer gewisseld, altijd prima bevallen. Den Haag vind ik de leukste stad waar ik gewoond heb, maar het sociaal leven is er voor mij het kleinste.

Mijn vriendin ziet Duitsland ook wel zitten (is ook Duits, ze wil best terug). Voor mijn ouders woon ik nu ook ver weg (Duitsland is niet per definitie verder). Vrienden die mijn vorige verhuizingen overleefd hebben overleven deze ook wel. De meeste vinden het allemaal hartstikke prima, omdat ze dan ook daar makkelijk kunnen komen feesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')