Google vertelt iets over waarnemingen ... maar wat het psies is, geen idee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Wie oh wie kan mij helpen? Vandaag heerlijk gewandeld in en rond Meijendel en toen kwamen we deze enorme golfbal tegen. Grote vraag: wat is het?
http://district8.net/inze(...)-regentesselaan.htmlquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:41 schreef 2Mini het volgende:
Weet er iemand wat er aan de hand is op de regentesselaan/ paul krugerlaan/ loosduinseweg?
Daar bij de kruising van tram 12 en tram 2?
Tiental hulpverleners..
Mocht nog net me straat in rijden..
War radart-ie dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Die bol is een radarIk ben vroeger nog weleens tot aan de omheining gekomen, al is t defensie oefen terrein. We klommen vaak over t hek bij de Alkemadelaan om daar in de bunkers te spelen.
Ik gok een groot deel van de nederlandse kust, maar het zou me niets verbazen als t gewoon t weer isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef MissMSX het volgende:
War radart-ie dan?
En Air zei al dat jij meer wist over die bunkers
Owh cool, maar dat wordt dan 2010, want die jaar zijn we dan ws met vakantiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik gok een groot deel van de nederlandse kust, maar het zou me niets verbazen als t gewoon t weer is![]()
Op monumentendag zijn er altijd rondleidingen door de bunkers bij Meiendel. Dus als jij de datum onthoudt, dan ga ik mee voor de achtergrondinfo
Dan gaat hij dit jaar mee voor de achtergrondinformatie en geeft hij ons daarna een privé rondleiding...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef MissMSX het volgende:
Owh cool, maar dat wordt dan 2010, want die jaar zijn we dan ws met vakantie
nee, ik heb in Nijmegen gestudeerd met bewegingswetenschappen als hoofdvak, vandaar af en toe was dingen in Amsterdam. Daar was het net even iets georganiseerder en specifieker.quote:
Sssttt niets zeggen. Heb daarnet de grootste moeite gedaan om op telegraaf.nl het nieuws te lezen zonder per ongeluk iets over F1 mee te krijgen. Ga zo ff relaxed kijken.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:23 schreef Atreidez het volgende:
MoggeDe eerste race van t seizoen over een half uurtje
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow en muhahaha voor Ferarri, leedvermaak
Website? Ik ben op zoek naar een nieuw huisquote:Op zondag 29 maart 2009 18:24 schreef Qrious het volgende:
Vind t wel mooi van Hamilton en Trulli, wat een beunhaas ook![]()
Vanmiddag nog in de nieuwbouwbeurs van de grote kerk geweest.. Zit er verdomme helemaal niks tussen voor startersLopen ze te etteren dat het dé ideale tijd is ivm lagere prijzen en hypotheekvoordelen, maar er wat voor bouwen ho maar
De openhuizen dag was gisteren volgens mijquote:Op zondag 29 maart 2009 19:08 schreef zeemonster het volgende:
Wij zijn ook rustig aan op zoek naar een groter huis.
Ik heb er wel wat over gelezen over de open huizen dag van NVM , klopt dat? of brabbel ik nu maar iets.
starters en nieuwbouw? Gaat dat samen dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:24 schreef Qrious het volgende:
Vind t wel mooi van Hamilton en Trulli, wat een beunhaas ook![]()
Vanmiddag nog in de nieuwbouwbeurs van de grote kerk geweest.. Zit er verdomme helemaal niks tussen voor startersLopen ze te etteren dat het dé ideale tijd is ivm lagere prijzen en hypotheekvoordelen, maar er wat voor bouwen ho maar
Was idd gisteren. Was ook nog even wezen kijken naar een appartement. Zag er leuk uit, leuke prijs ook nog. Tot we daar kwamen en de kozijnen nogal flexibel waren (enige wat het raam nog erin hield was de verf), badkamer waren tegels kapot, douche was ieuw. Dus dat was iig alle ramen laten vervangen, de deuren naar de balkon vervangen en de badkamer nieuw, en dan zag het dak er ook nogal dodgy uit. Vroeger daar om de hoek gewoond en ik weet dat de daken meestal een probleem zijn. Dus dat leek me geen goede investering.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
De openhuizen dag was gisteren volgens mij.
volgens mij was dat idd zaterdag. wij zitten voorlopig nog wel even hier. vanaf januari een mooi huurhuisje kunnen krijgen (particulier, via woonnet is het echt onmogelijk). dan blijven we gewoon hier zitten totdat we beiden een vaste baan hebben (eerst maar eens afstuderen)quote:Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
starters en nieuwbouw? Gaat dat samen dan?
Dat zijn dan zeker weer projecten met huizen vanaf 2 ton ofzo? Krijg ik echt niet van de bank hoor...quote:Op zondag 29 maart 2009 19:34 schreef Qrious het volgende:
[..]
Zijn normaal gesproken speciale projecten voor, maar die staan nu allemaal in de wacht.. Stelletje malloten
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mja....ik woon nu in mn eerste koophuis, en voor die subsidie kom ik ook niet in aanmerking...quote:Op zondag 29 maart 2009 19:41 schreef Qrious het volgende:
Normaal gesproken appartementen vanaf 140-150k ofzo, en als t je eerste woning wordt , je onder de 37.000 bruto per jaar zit en een woning onder de 163.000 wilt kopen kom je in aanmerking voor starterssubsidie.. Ik weet dat Dura Vermeer zelfs een bouwmethodiek heeft ontwikkeld om compacte eengezinswoningen voor een ton te kunnen maken
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik heb net een 2e hands Wii gekocht.Wat ben ik toch een zwakker consumeerder!
(Wel bijzonder goedkoop, lekker profiteren van de britse pond!)
Grotere huizen ook toch? In vergelijking met de kippenhokjes hier.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:52 schreef XL het volgende:
Vooralsnog blijf ik lekker huren. Het enige nadeel van huren is dat er geen aanbod is in Nederland. Ik overweeg nu Den Haag te verlaten (deze zomer) en naar Duitsland te verhuizen. Prima aanbod van huurwoningen daar, betaalbaar en in leuke steden.
quote:
Valt wel mee. Over het algemeen wat ruimer opgezette badkamers, toiletten etc. Die willen ze in Nederland echt zo klein mogelijk, zodat alle ruimte naar de leefruimtes kan. Verder niet zo zeer groter. Als je buiten de steden gaat kun je wel spotgoedkoop zelf bouwen op heel veel grond. Bouwgrond kun je daar gewoon als consument voor een grijpstuiver kopen. Dat is hier wel anders, maar ook als ik naar Duitsland ga wordt het huren hoor. In het centrum van Dusseldorf vindt je toch geen bouwgrondquote:Op zondag 29 maart 2009 19:55 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Grotere huizen ook toch? In vergelijking met de kippenhokjes hier.
Ik zou best in het buitenland willen wonen , alleen het helemaal opnieuw beginnen staat mij zo tegen .quote:Op zondag 29 maart 2009 19:59 schreef XL het volgende:
[..]
Valt wel mee. Over het algemeen wat ruimer opgezette badkamers, toiletten etc. Die willen ze in Nederland echt zo klein mogelijk, zodat alle ruimte naar de leefruimtes kan. Verder niet zo zeer groter. Als je buiten de steden gaat kun je wel spotgoedkoop zelf bouwen op heel veel grond. Bouwgrond kun je daar gewoon als consument voor een grijpstuiver kopen. Dat is hier wel anders, maar ook als ik naar Duitsland ga wordt het huren hoor. In het centrum van Dusseldorf vindt je toch geen bouwgrond
Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik zou best in het buitenland willen wonen , alleen het helemaal opnieuw beginnen staat mij zo tegen .
Wat een heerlijke rust heb ik hier trouwens, kind slaapt onverwachts bij opa en oma , vriend is aan de derde helft op (jawel) voetbal begonnen , dus ik heb het rijk alleen ! nestelt zich met laptop op de bank
Dan is de keuze inderdaad snel gemaakt denk ikquote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.
In Den Haag heb ik weinig contacten opgedaan. Ik heb een aantal leuke en interessante mensen ontmoet, maar al met al valt het me tegen. Als werkende man kom je minder makkelijk nieuwe vrienden tegen dan wanneer je als feestende student in een nieuwe stad gaat wonen. Als student heb ik een paar keer gewisseld, altijd prima bevallen. Den Haag vind ik de leukste stad waar ik gewoond heb, maar het sociaal leven is er voor mij het kleinste.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef knnth het volgende:
En vrienden, familie, enz dan?
Wat doe je voor werk dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.
Een beetje met marketing en statistiek.quote:
Ah, maar je moet veel reizen voor je werk dan.quote:
Als je marketing en statistiek kan combineren, dan zit je in een aardige niche-markt. Er zijn overal bedrijven met marketing afdelingen hebben en veel bedrijven met statistici, maar bedrijven die dat goed willen gaan combineren die hebben vaak hulp nodig. Dan kom ik om de hoek kijken. Het bedrijf waarvoor ik werk is erg goed op dit gebied. We werken in Europa met 21 man en bedienen daarmee de regio EMEA (Europa, Middle East, Africa). Voor Amerikanen is dat 1 regioquote:Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, maar je moet veel reizen voor je werk dan.
M'n hersens staan ook op standje 'zondag'
Klanten voorspellen op basis van gedrag. Veel bedrijven weet best veel over je. Zoveel dat je er eigenlijk niet bij na wil denken, dus dat doe ik dan maar.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:59 schreef MissMSX het volgende:
En hoe moet ik me dat voorstellen, statistiek bij marketing?
Twee afdelingen van het bedrijf waar ik werk houden zich daar ook mee bezig !quote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef XL het volgende:
[..]
Klanten voorspellen op basis van gedrag. Veel bedrijven weet best veel over je. Zoveel dat je er eigenlijk niet bij na wil denken, dus dat doe ik dan maar.
Dus dan roep je zoiets als 'statistisch gezien is de kans zoveel % dat klant X binnen y maanden product z aanschaft'?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef XL het volgende:
[..]
Klanten voorspellen op basis van gedrag. Veel bedrijven weet best veel over je. Zoveel dat je er eigenlijk niet bij na wil denken, dus dat doe ik dan maar.
Je kunt het op verschillende niveaus doen. Wij doen het over het algemeen bij hele grote bedrijven. In Den Haag hebben we 2 klanten.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Twee afdelingen van het bedrijf waar ik werk houden zich daar ook mee bezig !
Ik heb er de ballen verstand van maar het ziet er leuk uit wat ze doen.
Ik ben gewoon een cijfertjes monster en doe ik debiteuren/crediteurenadministratie.
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus dan roep je zoiets als 'statistisch gezien is de kans zoveel % dat klant X binnen y maanden product z aanschaft'?
Ah ja, dat soort sneaky dingenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:15 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, dat is heel traditioneel voorspellen. Je hebt een campagne en je denkt dat de kans zo groot is. Wij zijn uitvoerend. Dus je kijkt naar gedrag en stemt daar je campagne op af. Deze klant klikt nadat hij klaar is met internetbankieren regelmatig langs de hypotheekproducten, dus als hij belt moeten we hem eens vertellen dat we best nog wat in prijs kunnen zaken met de dingen die hij gezien heeft.
Dit is nog wel een doorzichtig voorbeeldquote:
Lekker weekend gehad??quote:
Ja relaxed weekendquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 08:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Zondag op maandag-stress
Gewoon iedere week tot 3 uur/ 4 uur wakker liggen terwijl je mega moe bent. Altijd een leuk begin van de week.
Zoemgeluiden vind ik zooooo naar als ik wil slapenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:14 schreef Qrious het volgende:
Slaap ook bagger laatste dagen, moet wennen aan t gezoem van de waterpomp etc van mn nieuwe aquarium![]()
Zit nu 3 van de 5 werkdagen per week thuis omdat mn werk geen vervolgprojecten heeftKrijg wel doorbetaald trouwens
Hier pas mn 2e, maar das helemaal klote danquote:Op maandag 30 maart 2009 09:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoemgeluiden vind ik zooooo naar als ik wil slapen
En ik zit 4 v/d 4 werkdagan thuisDit wordt m'n 5e week
Tsja, slechte markt, geen opdrachten. Alle opdrachtgevers houden de hand op de knip en als er dan eens een opdracht voorbij komt dan heb je zo 5 a 10 collega's als concurrentie, laat staan de echte concurrentiequote:Op maandag 30 maart 2009 09:33 schreef Qrious het volgende:
[..]
Hier pas mn 2e, maar das helemaal klote danHow come?
Die ene die je net helemaal hebt lopen opknappenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:39 schreef becky27 het volgende:
ik las hier dat mensen een huis zoeken, mijn huis komt binnenkort in de verkoop. Kopen???
jep die, erg? Woon er al weer 2.5 jaar en nu samen en merk gewoon dat het te klein is voor ons tweeen.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die ene die je net helemaal hebt lopen opknappen
Om de verkoopprijs op te krikkenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die ene die je net helemaal hebt lopen opknappen
Ik ben niet op zoek, maar ben wel benieuwd wat het voor huisje isquote:Op maandag 30 maart 2009 10:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
jep die, erg? Woon er al weer 2.5 jaar en nu samen en merk gewoon dat het te klein is voor ons tweeen.
De link staat in d'r signaturequote:Op maandag 30 maart 2009 10:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben niet op zoek, maar ben wel benieuwd wat het voor huisje is
check mijn onderschrift!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om de verkoopprijs op te krikken
[..]
Ik ben niet op zoek, maar ben wel benieuwd wat het voor huisje is
da's inderdaad een recente verbouwingquote:
ben nog niet eens klaarquote:Op maandag 30 maart 2009 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
da's inderdaad een recente verbouwing
Nah ja, opgeknapt huisje verkoopt wel beterquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:24 schreef knnth het volgende:
Ja
Wil namelijk op tijd naar huis om nog te genieten van het weer. Hardlopend het liefst. Kijken of ik in de buurt van de warzone kan komen ... Dus als er straks ergens een bericht staat over een verdacht wegrennende man met buitenlands uiterlijk, dan weten jullie het
Denk omdat ergens diep in mn hoofd ik zoiets heb van Oeh drukke week, drukke dag veel te doen, lekker vroeg slapen dan ben ik morgen tenminste weer helemaal fris en fruitig...maar helaasquote:
Ah, dan hebben wij niet ver van elkaar gelopen. Ik ben net terug van mijn rondje in de Bosjes van Pex. Heerlijk weer en nog voldoende licht om nog te lopen. Lente!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:09 schreef Qrious het volgende:
Net nog wezen hardlopen, nergens last van in Kijkduin
Ik moet ook echt wat aan sport gaan doen , ik wordt een uitzakte taart...quote:Op maandag 30 maart 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan hebben wij niet ver van elkaar gelopen. Ik ben net terug van mijn rondje in de Bosjes van Pex. Heerlijk weer en nog voldoende licht om nog te lopen. Lente!
Het klinkt nu al alsof je er zin in hebt. Mocht je zin hebben om te gaan hardlopen, kun je leuk combineren met het wandelen met de hond, dan heb ik nog wel mooie lessen voor op de MP3 speler voor je. Die heb ik de afgelopen weken ook gevolgd en het heeft mij geholpen als een trein!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:12 schreef zeemonster het volgende:
Ik moet ook echt wat aan sport gaan doen , ik wordt een uitzakte taart...
Maar nog geen idee wat, ik denk maar saai fittnessen via mijn werk ofzo..
Zoals vandaag is al heerlijk weer om te lopen hoor. Die smoes om het uit te stellen gaat er hier dus niet in.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:17 schreef zeemonster het volgende:
hahaha ja erg he ... vroeger heb ik echt veel gesport en nu moet ik mij er echt toe zetten . Met de hond wandelen/hardlopen is wel een goed idee , maar dan wel als het iets mooier (lees warmer) weer is. Dan kom ik wel bij je aankloppen voor de lessen als dat mag
.
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals vandaag is al heerlijk weer om te lopen hoor. Die smoes om het uit te stellen gaat er hier dus niet in.En aankloppen mag!
Afgezien van een kat die een stoel omgooide heb ik nog geen geluid gehoord dat lijkt op aankloppen...quote:Op maandag 30 maart 2009 21:33 schreef zeemonster het volgende:
Merk je het dat smoesjes zoeken er ingebakken zit. Goed ik ga het proberen , ik roep ook al jaren dat ik volgend jaar (elk jaar opnieuw) meedoe met de CPC loop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |