abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 19:35:04 #226
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67525983
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:34 schreef Qrious het volgende:

[..]

Zijn normaal gesproken speciale projecten voor, maar die staan nu allemaal in de wacht.. Stelletje malloten
Dat zijn dan zeker weer projecten met huizen vanaf 2 ton ofzo? Krijg ik echt niet van de bank hoor...
Ik ben van pindavlees
pi_67526101
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef RATMEN het volgende:

[..]

De openhuizen dag was gisteren volgens mij .

Dat wist ik , ik had er iets over gehoord, klok en klepel , dat idee .

We hebben geen haast , daarbij ben ik nogal een zeur qua omgeving . Alhoewel dat laatste minder wordt nu mijn dochter ouder wordt ... tenzij ik voor een tweede ga , dan gaan sloten in de omgeving en drukke wegen wel weer meespelen .

Maar eigenlijk is er overal wel een sloot en is het overal druk . Kortom ik ben een zeur .
pi_67526160
Normaal gesproken appartementen vanaf 140-150k ofzo, en als t je eerste woning wordt , je onder de 37.000 bruto per jaar zit en een woning onder de 163.000 wilt kopen kom je in aanmerking voor starterssubsidie .. Ik weet dat Dura Vermeer zelfs een bouwmethodiek heeft ontwikkeld om compacte eengezinswoningen voor een ton te kunnen maken
Just being curious.. ofzo
pi_67526263
Ik heb net een 2e hands Wii gekocht. Wat ben ik toch een zwakke consumeerder!

(Wel bijzonder goedkoop, lekker profiteren van de britse pond!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Koploperkopper op 29-03-2009 19:55:11 ]
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 29 maart 2009 @ 19:46:10 #230
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67526291
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:41 schreef Qrious het volgende:
Normaal gesproken appartementen vanaf 140-150k ofzo, en als t je eerste woning wordt , je onder de 37.000 bruto per jaar zit en een woning onder de 163.000 wilt kopen kom je in aanmerking voor starterssubsidie .. Ik weet dat Dura Vermeer zelfs een bouwmethodiek heeft ontwikkeld om compacte eengezinswoningen voor een ton te kunnen maken
Mja....ik woon nu in mn eerste koophuis, en voor die subsidie kom ik ook niet in aanmerking...
Ik ben van pindavlees
  zondag 29 maart 2009 @ 19:52:47 #231
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67526443
Vooralsnog blijf ik lekker huren. Het enige nadeel van huren is dat er geen aanbod is in Nederland. Ik overweeg nu Den Haag te verlaten (deze zomer) en naar Duitsland te verhuizen. Prima aanbod van huurwoningen daar, betaalbaar en in leuke steden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_67526457
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik heb net een 2e hands Wii gekocht. Wat ben ik toch een zwakker consumeerder!

(Wel bijzonder goedkoop, lekker profiteren van de britse pond!)

Feli , geen wii arm krijgen he !
pi_67526519
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:52 schreef XL het volgende:
Vooralsnog blijf ik lekker huren. Het enige nadeel van huren is dat er geen aanbod is in Nederland. Ik overweeg nu Den Haag te verlaten (deze zomer) en naar Duitsland te verhuizen. Prima aanbod van huurwoningen daar, betaalbaar en in leuke steden.
Grotere huizen ook toch? In vergelijking met de kippenhokjes hier.
pi_67526575
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:53 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Feli , geen wii arm krijgen he !
Dank. Bestaat dat nu ook al? Oh oh!

Even kijken of ik ook nog goedkoop een Wii Zapper op de kop kan tikken, zit namelijk 2 delen van House of the Dead bij, lekker arcade gamen thuis.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 29 maart 2009 @ 19:59:44 #235
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67526657
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:55 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Grotere huizen ook toch? In vergelijking met de kippenhokjes hier.
Valt wel mee. Over het algemeen wat ruimer opgezette badkamers, toiletten etc. Die willen ze in Nederland echt zo klein mogelijk, zodat alle ruimte naar de leefruimtes kan. Verder niet zo zeer groter. Als je buiten de steden gaat kun je wel spotgoedkoop zelf bouwen op heel veel grond. Bouwgrond kun je daar gewoon als consument voor een grijpstuiver kopen. Dat is hier wel anders, maar ook als ik naar Duitsland ga wordt het huren hoor. In het centrum van Dusseldorf vindt je toch geen bouwgrond
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_67527058
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:59 schreef XL het volgende:

[..]

Valt wel mee. Over het algemeen wat ruimer opgezette badkamers, toiletten etc. Die willen ze in Nederland echt zo klein mogelijk, zodat alle ruimte naar de leefruimtes kan. Verder niet zo zeer groter. Als je buiten de steden gaat kun je wel spotgoedkoop zelf bouwen op heel veel grond. Bouwgrond kun je daar gewoon als consument voor een grijpstuiver kopen. Dat is hier wel anders, maar ook als ik naar Duitsland ga wordt het huren hoor. In het centrum van Dusseldorf vindt je toch geen bouwgrond
Ik zou best in het buitenland willen wonen , alleen het helemaal opnieuw beginnen staat mij zo tegen .

Wat een heerlijke rust heb ik hier trouwens , kind slaapt onverwachts bij opa en oma , vriend is aan de derde helft op (jawel) voetbal begonnen , dus ik heb het rijk alleen ! nestelt zich met laptop op de bank
  zondag 29 maart 2009 @ 20:15:03 #237
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67527177
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik zou best in het buitenland willen wonen , alleen het helemaal opnieuw beginnen staat mij zo tegen .

Wat een heerlijke rust heb ik hier trouwens , kind slaapt onverwachts bij opa en oma , vriend is aan de derde helft op (jawel) voetbal begonnen , dus ik heb het rijk alleen ! nestelt zich met laptop op de bank
Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.
pi_67527252
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef XL het volgende:

[..]

Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.
Dan is de keuze inderdaad snel gemaakt denk ik .
pi_67527418
En vrienden, familie, enz dan?
  zondag 29 maart 2009 @ 20:32:27 #240
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67527766
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef knnth het volgende:
En vrienden, familie, enz dan?
In Den Haag heb ik weinig contacten opgedaan. Ik heb een aantal leuke en interessante mensen ontmoet, maar al met al valt het me tegen. Als werkende man kom je minder makkelijk nieuwe vrienden tegen dan wanneer je als feestende student in een nieuwe stad gaat wonen. Als student heb ik een paar keer gewisseld, altijd prima bevallen. Den Haag vind ik de leukste stad waar ik gewoond heb, maar het sociaal leven is er voor mij het kleinste.

Mijn vriendin ziet Duitsland ook wel zitten (is ook Duits, ze wil best terug). Voor mijn ouders woon ik nu ook ver weg (Duitsland is niet per definitie verder). Vrienden die mijn vorige verhuizingen overleefd hebben overleven deze ook wel. De meeste vinden het allemaal hartstikke prima, omdat ze dan ook daar makkelijk kunnen komen feesten.
  zondag 29 maart 2009 @ 20:33:56 #241
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67527834
Alleen zat ik vorige week zo leuk in Dublin! Dat is echt een bedrijf geweest waar ik nog wel eens langer zou willen werken. Ik denk dat die gedachte nog wel even in mijn hoofd blijft spoken en Dublin is natuurlijk een lastiger verhaal dan bij Venlo 40 km de grens over
  zondag 29 maart 2009 @ 20:38:36 #242
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67528008
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef XL het volgende:

[..]

Wat doe je voor werk dan?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 29 maart 2009 @ 20:40:32 #243
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67528084
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Wat doe je voor werk dan?
Een beetje met marketing en statistiek.
pi_67528093
Ik zou mijn vrienden inderdaad wel gaan missen , al kun je met het openbaar vervoer/trein/vliegtuig/auto een end komen .

Tot nu toe vermaak ik mij wel in Den Haag , maar ik wil wel een groter huis!
  zondag 29 maart 2009 @ 20:41:53 #245
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67528151
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:40 schreef XL het volgende:

[..]

Een beetje met marketing en statistiek.
Ah, maar je moet veel reizen voor je werk dan.
M'n hersens staan ook op standje 'zondag'
50.000 O+
  zondag 29 maart 2009 @ 20:46:00 #246
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67528289
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ah, maar je moet veel reizen voor je werk dan.
M'n hersens staan ook op standje 'zondag'
Als je marketing en statistiek kan combineren, dan zit je in een aardige niche-markt. Er zijn overal bedrijven met marketing afdelingen hebben en veel bedrijven met statistici, maar bedrijven die dat goed willen gaan combineren die hebben vaak hulp nodig. Dan kom ik om de hoek kijken. Het bedrijf waarvoor ik werk is erg goed op dit gebied. We werken in Europa met 21 man en bedienen daarmee de regio EMEA (Europa, Middle East, Africa). Voor Amerikanen is dat 1 regio

Ik heb soms klanten waarvoor ik vanuit huis kan werken, maar mijn enige Nederlandse collega komt uit Delft. Dus vaak komt het niet voor.
  zondag 29 maart 2009 @ 20:59:01 #247
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67528774
En hoe moet ik me dat voorstellen, statistiek bij marketing?
50.000 O+
  zondag 29 maart 2009 @ 21:03:44 #248
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67528902
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:59 schreef MissMSX het volgende:
En hoe moet ik me dat voorstellen, statistiek bij marketing?
Klanten voorspellen op basis van gedrag. Veel bedrijven weet best veel over je. Zoveel dat je er eigenlijk niet bij na wil denken, dus dat doe ik dan maar.
pi_67529045
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef XL het volgende:

[..]

Klanten voorspellen op basis van gedrag. Veel bedrijven weet best veel over je. Zoveel dat je er eigenlijk niet bij na wil denken, dus dat doe ik dan maar.
Twee afdelingen van het bedrijf waar ik werk houden zich daar ook mee bezig !
Ik heb er de ballen verstand van maar het ziet er leuk uit wat ze doen.

Ik ben gewoon een cijfertjes monster en doe ik debiteuren/crediteurenadministratie.
  zondag 29 maart 2009 @ 21:08:24 #250
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67529063
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef XL het volgende:

[..]

Dus dan roep je zoiets als 'statistisch gezien is de kans zoveel % dat klant X binnen y maanden product z aanschaft'?
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')