Dat zijn dan zeker weer projecten met huizen vanaf 2 ton ofzo? Krijg ik echt niet van de bank hoor...quote:Op zondag 29 maart 2009 19:34 schreef Qrious het volgende:
[..]
Zijn normaal gesproken speciale projecten voor, maar die staan nu allemaal in de wacht.. Stelletje malloten
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
De openhuizen dag was gisteren volgens mij.
Mja....ik woon nu in mn eerste koophuis, en voor die subsidie kom ik ook niet in aanmerking...quote:Op zondag 29 maart 2009 19:41 schreef Qrious het volgende:
Normaal gesproken appartementen vanaf 140-150k ofzo, en als t je eerste woning wordt , je onder de 37.000 bruto per jaar zit en een woning onder de 163.000 wilt kopen kom je in aanmerking voor starterssubsidie.. Ik weet dat Dura Vermeer zelfs een bouwmethodiek heeft ontwikkeld om compacte eengezinswoningen voor een ton te kunnen maken
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik heb net een 2e hands Wii gekocht.Wat ben ik toch een zwakker consumeerder!
(Wel bijzonder goedkoop, lekker profiteren van de britse pond!)
Grotere huizen ook toch? In vergelijking met de kippenhokjes hier.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:52 schreef XL het volgende:
Vooralsnog blijf ik lekker huren. Het enige nadeel van huren is dat er geen aanbod is in Nederland. Ik overweeg nu Den Haag te verlaten (deze zomer) en naar Duitsland te verhuizen. Prima aanbod van huurwoningen daar, betaalbaar en in leuke steden.
quote:
Valt wel mee. Over het algemeen wat ruimer opgezette badkamers, toiletten etc. Die willen ze in Nederland echt zo klein mogelijk, zodat alle ruimte naar de leefruimtes kan. Verder niet zo zeer groter. Als je buiten de steden gaat kun je wel spotgoedkoop zelf bouwen op heel veel grond. Bouwgrond kun je daar gewoon als consument voor een grijpstuiver kopen. Dat is hier wel anders, maar ook als ik naar Duitsland ga wordt het huren hoor. In het centrum van Dusseldorf vindt je toch geen bouwgrondquote:Op zondag 29 maart 2009 19:55 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Grotere huizen ook toch? In vergelijking met de kippenhokjes hier.
Ik zou best in het buitenland willen wonen , alleen het helemaal opnieuw beginnen staat mij zo tegen .quote:Op zondag 29 maart 2009 19:59 schreef XL het volgende:
[..]
Valt wel mee. Over het algemeen wat ruimer opgezette badkamers, toiletten etc. Die willen ze in Nederland echt zo klein mogelijk, zodat alle ruimte naar de leefruimtes kan. Verder niet zo zeer groter. Als je buiten de steden gaat kun je wel spotgoedkoop zelf bouwen op heel veel grond. Bouwgrond kun je daar gewoon als consument voor een grijpstuiver kopen. Dat is hier wel anders, maar ook als ik naar Duitsland ga wordt het huren hoor. In het centrum van Dusseldorf vindt je toch geen bouwgrond
Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik zou best in het buitenland willen wonen , alleen het helemaal opnieuw beginnen staat mij zo tegen .
Wat een heerlijke rust heb ik hier trouwens, kind slaapt onverwachts bij opa en oma , vriend is aan de derde helft op (jawel) voetbal begonnen , dus ik heb het rijk alleen ! nestelt zich met laptop op de bank
Dan is de keuze inderdaad snel gemaakt denk ikquote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.
In Den Haag heb ik weinig contacten opgedaan. Ik heb een aantal leuke en interessante mensen ontmoet, maar al met al valt het me tegen. Als werkende man kom je minder makkelijk nieuwe vrienden tegen dan wanneer je als feestende student in een nieuwe stad gaat wonen. Als student heb ik een paar keer gewisseld, altijd prima bevallen. Den Haag vind ik de leukste stad waar ik gewoond heb, maar het sociaal leven is er voor mij het kleinste.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef knnth het volgende:
En vrienden, familie, enz dan?
Wat doe je voor werk dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoef niet opnieuw te beginnen. Ik neem mijn baan mee. Als ik een beetje in de buurt van vliegvelden blijf wonen is het voor mijn baas al snel ok.
Een beetje met marketing en statistiek.quote:
Ah, maar je moet veel reizen voor je werk dan.quote:
Als je marketing en statistiek kan combineren, dan zit je in een aardige niche-markt. Er zijn overal bedrijven met marketing afdelingen hebben en veel bedrijven met statistici, maar bedrijven die dat goed willen gaan combineren die hebben vaak hulp nodig. Dan kom ik om de hoek kijken. Het bedrijf waarvoor ik werk is erg goed op dit gebied. We werken in Europa met 21 man en bedienen daarmee de regio EMEA (Europa, Middle East, Africa). Voor Amerikanen is dat 1 regioquote:Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, maar je moet veel reizen voor je werk dan.
M'n hersens staan ook op standje 'zondag'
Klanten voorspellen op basis van gedrag. Veel bedrijven weet best veel over je. Zoveel dat je er eigenlijk niet bij na wil denken, dus dat doe ik dan maar.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:59 schreef MissMSX het volgende:
En hoe moet ik me dat voorstellen, statistiek bij marketing?
Twee afdelingen van het bedrijf waar ik werk houden zich daar ook mee bezig !quote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef XL het volgende:
[..]
Klanten voorspellen op basis van gedrag. Veel bedrijven weet best veel over je. Zoveel dat je er eigenlijk niet bij na wil denken, dus dat doe ik dan maar.
Dus dan roep je zoiets als 'statistisch gezien is de kans zoveel % dat klant X binnen y maanden product z aanschaft'?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef XL het volgende:
[..]
Klanten voorspellen op basis van gedrag. Veel bedrijven weet best veel over je. Zoveel dat je er eigenlijk niet bij na wil denken, dus dat doe ik dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |