Dat Wii'en komt helemaal goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik mag nog steeds een keer Wii'en tegen/met een zekere collega. Heel soms speel ik met mijn schoonbroer en mijn zusje weleens op hun wii .
Het is wel erg leuk maar met een maffe hond voor ons niks om in huis te hebben .
Hij springt en blaft namelijk vrolijk mee en denkt meteen dat je wil stoeien/spelen.
Nee, maar ik heb dan ook niks met honden. Ik heb wel een kat rondlopen die vroeger de draden van de Playstation controllers als knaagvoer zag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:06 schreef zeemonster het volgende:
Het is een rottweiler van ca 50 kg, doe jij het ?
Katten zijn ook lief, ik moet wel zeggen dat na deze hond , ik wel mijn portie aan honden heb gehad . Je bent toch ontzettend aan huis gebonden , ook in de zomer kan je nooit eens van 's-ochtends vroeg tot 's-avonds laat op het strand blijven hangen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook niks met honden. Ik heb wel een kat rondlopen die vroeger de draden van de Playstation controllers als knaagvoer zag.
Ik ben zo blij dat die van mij zich op de plant storten en niet op elk snoer dat ze zien!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
Nee, maar ik heb dan ook niks met honden. Ik heb wel een kat rondlopen die vroeger de draden van de Playstation controllers als knaagvoer zag.
En Air dan alsnog vragen of hij even de hond uitlaat. Ik zie 'm al lopenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil een chihuahuaDie kan gewoon op de kattenbak
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil een chihuahuaDie kan gewoon op de kattenbak
Linea recta naar het asiel waar ik hem vervolgens inlever...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:14 schreef nectarientje het volgende:
En Air dan alsnog vragen of hij even de hond uitlaat. Ik zie 'm al lopen
ik doe bewegingswetenschappen in amsterdam. is niet leuk om dan een tentamen te hebben om kwart voor 9quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
He, wat volg jij een leuke opleidingWaar?
Enjoy work!
* MissMSX ziet Walter Sobchak voor zich met Cynthia's hondje op de bowlingbaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En Air dan alsnog vragen of hij even de hond uitlaat. Ik zie 'm al lopen
Jasje wel, tegen de kou. De rest van die heisa natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Inclusief jasjes en tasjes, hondensokjes enzovoort?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Linea recta naar het asiel waar ik hem vervolgens inlever...
Welk jaar zit je? Ik heb er een stage gelopen en colleges gevolgdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef kipptje het volgende:
ik doe bewegingswetenschappen in amsterdam. is niet leuk om dan een tentamen te hebben om kwart voor 9. hopen dat ik in mijn slaperige bui iets zinnigs heb kunnen opschrijven
Die eerste!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:24 schreef MissMSX het volgende:
Zoiets is dan wel weer handig als we naar het strand gaan
[ afbeelding ]
Maar serieus: zoeen wil ik er
[ afbeelding ]
welke wijk?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef zeemonster het volgende:
het is helemaal donker in de wijk hier! De stroom is hier geheel uitgevallen.
nog steeds donker? En enig idee hoe 't komt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:47 schreef zeemonster het volgende:
daar bij tram twee achter de oude haagweg loosduinen .
Hier niet , aan mijn lijf geen polonaisequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Gezellig, dus over 9 maanden een babyboom in dat deel van DH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |