Dit weekend helemaal niks bijzonders , misschien dat ik in de stad ergens wat ga drinken met een vriendin.quote:
Left 4 Dead, voor de PC.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:35 schreef becky27 het volgende:
voor??
Ik heb er niet op gewacht en geen spijt vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Zit nog te wachten tot de Wii eindelijk in prijs zakt.
Nope, dan had ik wel wat gezegd. Wel achteraf hier natuurlijk, want in het echt durf ik het niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:23 schreef zeemonster het volgende:
Maar ik haat boodschappen doen. Heb je mij nou overigens al een keer gespot bij de Appie , nee he?
Hoor ik daar een Den Haag meet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:25 schreef becky27 het volgende:
weeeeheeeeekend!! morgen suf de hele dag inzijn huis zetten ivm open huizenroute, blegh.
Ah, dat zijn niet mijn boodschappentijdstippen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:06 schreef zeemonster het volgende:
Meestal donderdagochtend, of vrijdagavond ,maar ik heb mijn vriend zover gekregen dat hij gaat .
Ik ben lui vandaag
Compromis sluiten , wanneer zijn jouw tijden ? dan kijken we, wie wie het eerste spotquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat zijn niet mijn boodschappentijdstippen...
Na werktijd meestal. Tussen half 5 en half 6. Vandaag was het dan weer om half 12. eigenlijk is er gewoon geen peil op te trekken...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef zeemonster het volgende:
Compromis sluiten , wanneer zijn jouw tijden ? dan kijken we, wie wie het eerste spot.
Je bent helemaal mijn boodschappentype...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef zeemonster het volgende:
Ik probeer het liefst altijd zonder vriend en kind boodschappen te doen . Dan ben ik namelijk zo snel mogelijk weer de supermarkt uit .
Alhoewel met kind maakt ook nog niet uit want dat is alsnog sneller als met mijn vriend. Mijn vriend wil elk pad door, alle aanbiedingen af enzovoort enzovoort.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef becky27 het volgende:
oh zegt me natuurlijk niets, dat spel, zal wel met schieten en zo zijn.
hier wel een wii, heeeel blij mee, ook met de fit.
Welke spellen heb je erbij? Gaat mij eigenlijk hoofdzakelijk om Zelda en Mario Galaxy.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gewacht en geen spijt van![]()
hmmmm nou veel plezier, ik zou niet meer kunnen slapen denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Zombies, schieten, bloed enzo.
Ben benieuwd of ik er zelf tegen kan, bijna klaar met installeren.
Galaxy heb ik vanaf morgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef Koploperkopper het volgende:
Welke spellen heb je erbij? Gaat mij eigenlijk hoofdzakelijk om Zelda en Mario Galaxy.
Dat gaat ook nog even afwachten worden bij mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
hmmmm nou veel plezier, ik zou niet meer kunnen slapen denk ik.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Galaxy heb ik vanaf morgenZelda heb ik nooit gespeeld maar nichtjelief is er groot fan van. Ik heb nu alleen Mario Kart erbij, ook ernstig leuk!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:35 schreef Koploperkopper het volgende:Ik ga even op Marktplaats kijken, of ze daar al wat goedkoper zijn.
Niks wat je met een flinke tik met die WiiMote niet af kan leren...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef zeemonster het volgende:
Het is wel erg leuk maar met een maffe hond voor ons niks om in huis te hebben .
Hij springt en blaft namelijk vrolijk mee en denkt meteen dat je wil stoeien/spelen.
Het is een rottweiler van ca 50 kg, doe jij het ? meneer is eens samen met zijn broertje meegegaan met een pakwerker die laat die wii echt niet los hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een flinke tik met die WiiMote niet af kan leren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |