Het NL11tal speelt tegen het machtige Schotland, altijd leuk om te zienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
vooruitVoordeel van de twijfel dan
Maar nu weet ik nog niet wie er dan moet spelen!
gheghe 'luister eens mama wat ik allemaal van ome RB geleerd heb gisteravondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het NL11tal speelt tegen het machtige Schotland, altijd leuk om te zien.
Mijn neefje wou bij mij kijken maar dat is niet zo'n succes daar ik vrij fanatiek ben en mijn neefje nog net te jong (8) voor al die nieuwe woordjes en uitdrukkingen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je vriend toch moet werken in het weekend, kunnen wij wel een weekendje weg samen...![]()
gaat zeker goed....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Het gaat lekker vandaag, hier in Scheveningen fietser onder vrachtwagen. In Rijswijk eentje onder de trein.
Mamma weet idd heel goed dat de kleine veel overneemt van ome RB. De helft van zijn vocabulair komt van mij en dat is niet heel positief te noemen (tenminste,....dat vinden moeders, ome RB vind iets heel anders hahha).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe 'luister eens mama wat ik allemaal van ome RB geleerd heb gisteravond'
Ja ze zijn ook altijd té gevaarlijk bezig die fietsers. Schieten overal maar tussen de auto's door. Ik heb er s'morgens ook vaak bijna 1 onder mijn auto als ik van de guntersteinweg linksaf sla richting erasmusrotonde. Fietsers die rechtdoor gaan MOETEN DAN STOPPEN maar rijden altijd door rood.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Het gaat lekker vandaag, hier in Scheveningen fietser onder vrachtwagen. In Rijswijk eentje onder de trein.
Straks zitten je ogen boven op je hoofd...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:09 schreef zeemonster het volgende:
de slechte fietsers verpesten het voor de goede! Oeh de zon schijnt weer vandaag en ik heb een lifting oogcreme van L'oreal gekocht ... Nu wordt ik uitgelachen door mijn broer en zus..
En RB , alleen je ziet het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:09 schreef zeemonster het volgende:
Nu wordt ik uitgelachen door mijn broer en zus..
Wachten maar tot haar oogleden niet langer hangen door die zalf. Dan ziet ze het wel!quote:
Gelukkig hebben ze daar dezequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En RB , alleen je ziet het niet:)
Wacht het effect nou maar even af. Maak vandaag een foto en op je verjaardag weer. Tijd voor een kijk-en-vergelijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef zeemonster het volgende:
nou jullie zijn ook niet lief! Ok eerlijk is eerlijk , de creme doet niet veel maar ruikt wel erg lekker!
Moet je eens wat aftershave onder je ogen wrijven, dat ruikt heerlijk en het doet ook nog eens wat met je ogenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef zeemonster het volgende:
nou jullie zijn ook niet lief! Ok eerlijk is eerlijk , de creme doet niet veel maar ruikt wel erg lekker!
Jij hebt geen last van hangende oogleden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Moet je eens wat aftershave onder je ogen wrijven, dat ruikt heerlijk en het doet ook nog eens wat met je ogen:)
Nou 's avonds meestal welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij hebt geen last van hangende oogleden?![]()
Ik las net ergens een goede tip over iets met aftershavequote:
Volgende keer dan een iets goedkoper potje dat lekker ruikt? Of valt het mee qua prijs?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:02 schreef zeemonster het volgende:
nee ook niet helaas , maar het blijft lekker ruiken , dus dan is het maar een cremetje dat lekker ruikt.
Ik ben ook gek van lekkere luchtjes. Ben zelf groot van van Hugo Boss en Armani mmmmmmmm heerlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:12 schreef zeemonster het volgende:
ik moet bekennen dat ik helemaal gek ben van luchtjes lotions en haarspullen en al dat soort dingen . Terwijl ik helemaal niet zo een make up pop ben (mascara en oogschaduw is het enige).
Zo duur was hij niet , vijftien euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |