je mag wel bij mij eten hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:10 schreef zeemonster het volgende:
Ah bah nee je weet hoe erg ik voetbal haat inmiddels... Aardig ben jij, mag al niet eten bij je moeder van je en nu raadt je mij voetbal kijken aan.
Gezelligquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben een dankbare eteraangezien ik zelf absoluut niet kan koken !
Altijd gezellig om meer Haagse mensen te leren kennenquote:
Ik rook ook niet.. alleen als ik heel heel heel dronken ben. Dus de afgelopen 27 jaar heb ik zo'n 5 sigaretten gerookt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef zeemonster het volgende:
Nu we het over roken hebben , hoeveel fokkers roken er hier niet?
Spook13 is gestopt , ik rook ook niet en volgens mij rookt Charisma ook niet .
Dan gaan we als je weer wakker bent wel wat plannen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:58 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb echter wel een vriend die rookt , dus ik bent niet zo een anti rook activiste. Nu ga ik slapen , dat moet ook maar echt gebeuren nu ..
Oh en Nectarientje , ik vind het ook altijd heel leuk om mensen te leren kennen.
De F1quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:49 schreef Atreidez het volgende:
ik ook
Over een paar uur begint de F1Ik ga toch de vrije training maar kijken, dan maar een keertje zombieen op t werk morgen
Ik rook niet. Afgezien van een paar sigaretten in mijn puberteit. Ik had andere verslavingen die ik belangrijker vond om te financieren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef zeemonster het volgende:
Lekker man! Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgenvanmiddag ff een weekendje weg, huisje gehuurd en beetje relaxen
Als je vriend toch moet werken in het weekend, kunnen wij wel een weekendje weg samen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:23 schreef becky27 het volgende:
veel plezier A_A! Lekker hoor een weekendje weg (baalt van vriend die in het weekend werkt)
Ik rook ook niet (tenminste,....geen sigarettenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef zeemonster het volgende:
uhuh, dat zou ik ook zeggen.. 'precies wat ik wou' Je kan nu ook niets anders meer zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wel goed dat ik meteen even wat heb losgemaakt bij de dames mbt de voetbal, precies wat ik wou.
Als je me kent weet je dat het zo isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
uhuh, dat zou ik ook zeggen.. 'precies wat ik wou' Je kan nu ook niets anders meer zeggen natuurlijk
vooruitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als je me kent weet je dat het zo is. Ik weet dat zeemonster een ty***hekel aan voetbal heeft
En? Hoe wakker ben je nog?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:49 schreef Atreidez het volgende:
Over een paar uur begint de F1Ik ga toch de vrije training maar kijken, dan maar een keertje zombieen op t werk morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |