quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
Elegy 31 december
Ik was niet de enigequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Jill-RMC het volgende:
En dat op een woensdag....
Een goedemorgen-warm-wordt-knuffel dan maar?quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:39 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik ben lang weggeweest hier.. tot mijn schrik ben je blauw
Komt omdat het eea nu loskomt in je longen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:35 schreef Sp00k13 het volgende:
dag 3 van mijn stoppen met roken queste ook kijken hoe het vandaag weer gaat lolz hoest meer dan toen ik rookte lijkt het wel
Verbaast me niet... ik heb ook een tijdje deel uitgemaakt van de crewquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]sorry, khad hem al ingepakt voor me weekendje weg
[..]zo zie je maar wat ze allemaal toelaten in de crew
Heb je al tegen je moeder gezegd dat ik mee eet volgende week?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
In tha house.
wat is daar aan de hand dan? spanning en sensatie ??quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Pff sensatie in de straat en ik zit op mn werk
Ik heb het aangegeven dat je wou mee-eten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Heb je al tegen je moeder gezegd dat ik mee eet volgende week?
Uitleg heb je gehad, de macaroni was oooh zo lekker [homermodus]hhhmmmmmmmmmmmm macaroni[/homermodus]quote:
Ik zeg, als je de deksel op je neus krijgt, kijk je niet uit je doppen, .....zit ik dan in de buurt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:31 schreef CaLeX het volgende:
net een discussie gehad over het verschil tussen deksels en doppen :p
Was politie en twee busjes "milieuincident" die bij de buren naast ons naar binnen gingen. Broertje (was wel thuis) belde me op. Zei al, als de brandweer ook komt...pakt de hond en ga maar even op bezoek bij een vriendjequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
wat is daar aan de hand dan? spanning en sensatie ??
De buurman zal wel last hebben gehad van obstipatiequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Was politie en twee busjes "milieuincident" die bij de buren naast ons naar binnen gingen. Broertje (was wel thuis) belde me op. Zei al, als de brandweer ook komt...pakt de hond en ga maar even op bezoek bij een vriendje
Nu gezellig netwerkenIk zou veel liever mn bed induiken
Ik heb geprobeerd mijn verjaardag in de lijst te zettenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben ook zo 'vrij' geweest om mij in de OP te plaatsen op wiki.
oh oeps. Ik zie nu dat ik A_A had moeten PM-enquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb geprobeerd mijn verjaardag in de lijst te zettenWe zien later wel een keer of dat ook gelukt is
Je kan in verschillende kroegen voetbal kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:46 schreef zeemonster het volgende:
is er dit weekend nog iets leuks te doen in Den Haag? Ben echt toe aan een avondje weg
ah gats nee! Wie speelt wat/waar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je kan in verschillende kroegen voetbal kijken
Ah bah nee je weet hoe erg ik voetbal haat inmiddels... Aardig ben jij, mag al niet eten bij je moeder van je en nu wil je mij voetbal laten kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je kan in verschillende kroegen voetbal kijken
je mag wel bij mij eten hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:10 schreef zeemonster het volgende:
Ah bah nee je weet hoe erg ik voetbal haat inmiddels... Aardig ben jij, mag al niet eten bij je moeder van je en nu raadt je mij voetbal kijken aan.
Gezelligquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben een dankbare eteraangezien ik zelf absoluut niet kan koken !
Altijd gezellig om meer Haagse mensen te leren kennenquote:
Ik rook ook niet.. alleen als ik heel heel heel dronken ben. Dus de afgelopen 27 jaar heb ik zo'n 5 sigaretten gerookt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef zeemonster het volgende:
Nu we het over roken hebben , hoeveel fokkers roken er hier niet?
Spook13 is gestopt , ik rook ook niet en volgens mij rookt Charisma ook niet .
Dan gaan we als je weer wakker bent wel wat plannen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:58 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb echter wel een vriend die rookt , dus ik bent niet zo een anti rook activiste. Nu ga ik slapen , dat moet ook maar echt gebeuren nu ..
Oh en Nectarientje , ik vind het ook altijd heel leuk om mensen te leren kennen.
De F1quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:49 schreef Atreidez het volgende:
ik ook
Over een paar uur begint de F1Ik ga toch de vrije training maar kijken, dan maar een keertje zombieen op t werk morgen
Ik rook niet. Afgezien van een paar sigaretten in mijn puberteit. Ik had andere verslavingen die ik belangrijker vond om te financieren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef zeemonster het volgende:
Lekker man! Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgenvanmiddag ff een weekendje weg, huisje gehuurd en beetje relaxen
Als je vriend toch moet werken in het weekend, kunnen wij wel een weekendje weg samen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:23 schreef becky27 het volgende:
veel plezier A_A! Lekker hoor een weekendje weg (baalt van vriend die in het weekend werkt)
Ik rook ook niet (tenminste,....geen sigarettenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef zeemonster het volgende:
uhuh, dat zou ik ook zeggen.. 'precies wat ik wou' Je kan nu ook niets anders meer zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wel goed dat ik meteen even wat heb losgemaakt bij de dames mbt de voetbal, precies wat ik wou.
Als je me kent weet je dat het zo isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
uhuh, dat zou ik ook zeggen.. 'precies wat ik wou' Je kan nu ook niets anders meer zeggen natuurlijk
vooruitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als je me kent weet je dat het zo is. Ik weet dat zeemonster een ty***hekel aan voetbal heeft
En? Hoe wakker ben je nog?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:49 schreef Atreidez het volgende:
Over een paar uur begint de F1Ik ga toch de vrije training maar kijken, dan maar een keertje zombieen op t werk morgen
Het NL11tal speelt tegen het machtige Schotland, altijd leuk om te zienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
vooruitVoordeel van de twijfel dan
Maar nu weet ik nog niet wie er dan moet spelen!
gheghe 'luister eens mama wat ik allemaal van ome RB geleerd heb gisteravondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het NL11tal speelt tegen het machtige Schotland, altijd leuk om te zien.
Mijn neefje wou bij mij kijken maar dat is niet zo'n succes daar ik vrij fanatiek ben en mijn neefje nog net te jong (8) voor al die nieuwe woordjes en uitdrukkingen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je vriend toch moet werken in het weekend, kunnen wij wel een weekendje weg samen...![]()
gaat zeker goed....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Het gaat lekker vandaag, hier in Scheveningen fietser onder vrachtwagen. In Rijswijk eentje onder de trein.
Mamma weet idd heel goed dat de kleine veel overneemt van ome RB. De helft van zijn vocabulair komt van mij en dat is niet heel positief te noemen (tenminste,....dat vinden moeders, ome RB vind iets heel anders hahha).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe 'luister eens mama wat ik allemaal van ome RB geleerd heb gisteravond'
Ja ze zijn ook altijd té gevaarlijk bezig die fietsers. Schieten overal maar tussen de auto's door. Ik heb er s'morgens ook vaak bijna 1 onder mijn auto als ik van de guntersteinweg linksaf sla richting erasmusrotonde. Fietsers die rechtdoor gaan MOETEN DAN STOPPEN maar rijden altijd door rood.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Het gaat lekker vandaag, hier in Scheveningen fietser onder vrachtwagen. In Rijswijk eentje onder de trein.
Straks zitten je ogen boven op je hoofd...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:09 schreef zeemonster het volgende:
de slechte fietsers verpesten het voor de goede! Oeh de zon schijnt weer vandaag en ik heb een lifting oogcreme van L'oreal gekocht ... Nu wordt ik uitgelachen door mijn broer en zus..
En RB , alleen je ziet het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:09 schreef zeemonster het volgende:
Nu wordt ik uitgelachen door mijn broer en zus..
Wachten maar tot haar oogleden niet langer hangen door die zalf. Dan ziet ze het wel!quote:
Gelukkig hebben ze daar dezequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En RB , alleen je ziet het niet:)
Wacht het effect nou maar even af. Maak vandaag een foto en op je verjaardag weer. Tijd voor een kijk-en-vergelijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef zeemonster het volgende:
nou jullie zijn ook niet lief! Ok eerlijk is eerlijk , de creme doet niet veel maar ruikt wel erg lekker!
Moet je eens wat aftershave onder je ogen wrijven, dat ruikt heerlijk en het doet ook nog eens wat met je ogenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef zeemonster het volgende:
nou jullie zijn ook niet lief! Ok eerlijk is eerlijk , de creme doet niet veel maar ruikt wel erg lekker!
Jij hebt geen last van hangende oogleden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Moet je eens wat aftershave onder je ogen wrijven, dat ruikt heerlijk en het doet ook nog eens wat met je ogen:)
Nou 's avonds meestal welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij hebt geen last van hangende oogleden?![]()
Ik las net ergens een goede tip over iets met aftershavequote:
Volgende keer dan een iets goedkoper potje dat lekker ruikt? Of valt het mee qua prijs?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:02 schreef zeemonster het volgende:
nee ook niet helaas , maar het blijft lekker ruiken , dus dan is het maar een cremetje dat lekker ruikt.
Ik ben ook gek van lekkere luchtjes. Ben zelf groot van van Hugo Boss en Armani mmmmmmmm heerlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:12 schreef zeemonster het volgende:
ik moet bekennen dat ik helemaal gek ben van luchtjes lotions en haarspullen en al dat soort dingen . Terwijl ik helemaal niet zo een make up pop ben (mascara en oogschaduw is het enige).
Zo duur was hij niet , vijftien euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |