quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:16 schreef m@x het volgende:
Lieve stadsgenootjes,
Na jaaaaaaaaaaren eruit te zijn geweest moet ik me maar weer eens in het Haagse feestgedruis (als dat inmiddels bestaat) gaan begeven. Probleem is alleen dat er niemand is die mee wil/kan. Welke tenten in het centrum zijn een beetje leuk om in je eentje naartoe te gaan?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat hangt er dan wel weer vanaf wat je leuk vind, qua stijl.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:20 schreef m@x het volgende:
Gewoon een kroeg. Kwam vroeger veel in omgeving van de Papestraat maar dat is inmiddels alweer zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat daar allemaal nog zit.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:26 schreef m@x het volgende:
Ook om in je eentje te gaan? Dat is hartstikke eng man
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En das dan het leuke van de Markt, daar maakt dat dan weer niets uit.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:48 schreef m@x het volgende:
Heb me trouwens nog helemaal niet netjes voorgesteld hier. Ben een geboren Hagenees die sinds een maand met pijn in haar hart naar Rijswijk is verhuisd.
quote:
Ik weet het maar dat nieuwe topic kwam maar nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm tvp en eigenlijk de bedoeling voortaan he Atreidaz om als topicsluiter zelf een topic aan te maken
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik weet het maar dat nieuwe topic kwam maar niet [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm tvp en eigenlijk de bedoeling voortaan he Atreidaz om als topicsluiter zelf een topic aan te maken
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb topicopenvrees [afbeelding]
Geregistreerd in 2000, maakt je zelfs een oldbiequote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef m@x het volgende:
Ja hallo, ik ben geen complete newbie, slechts een topicnewbie hoor![]()
Ik krijg zo mijn kluskoning langs, die eindelijk mijn mooie nieuwe lamp gaat fixenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Moet zo naar een verjaardag en heb geen zin - tvp :p
Dan houden we je online wel gezelschap. Mijn klusjesman is toch hard bezig momenteelquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:06 schreef m@x het volgende:
Ik ga toch maar niet op stap. Durf niet alleen![]()
waar wil je heen. Zeg het maar. En alleen op stap is best goed te doenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:06 schreef m@x het volgende:
Ik ga toch maar niet op stap. Durf niet alleen![]()
Ja, maar jij bent dan ook gekquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders volgende keer eerder zeggen. Ik ga net zo makkelijk alleen de stad in![]()
Ik zal het onthouden. Denk dat het nu niet meer gaat lukken (gingen die kroegen vroegah niet al heel vroeg dicht?).quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar wil je heen. Zeg het maar. En alleen op stap is best goed te doen![]()
Ben nu alleen aan het werk maar laat maar weten waar je heen wilt en wie weet als ik vroeg klaar ben kunnen we stappen.
Anders volgende keer eerder zeggen. Ik ga net zo makkelijk alleen de stad in![]()
Wat goed!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:07 schreef roque79 het volgende:
nu moest ik toch weer helemaal zelf op zoek naar het Den Haag topic! Maar gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |