quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:16 schreef m@x het volgende:
Lieve stadsgenootjes,
Na jaaaaaaaaaaren eruit te zijn geweest moet ik me maar weer eens in het Haagse feestgedruis (als dat inmiddels bestaat) gaan begeven. Probleem is alleen dat er niemand is die mee wil/kan. Welke tenten in het centrum zijn een beetje leuk om in je eentje naartoe te gaan?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat hangt er dan wel weer vanaf wat je leuk vind, qua stijl.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:20 schreef m@x het volgende:
Gewoon een kroeg. Kwam vroeger veel in omgeving van de Papestraat maar dat is inmiddels alweer zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat daar allemaal nog zit.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:26 schreef m@x het volgende:
Ook om in je eentje te gaan? Dat is hartstikke eng man
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En das dan het leuke van de Markt, daar maakt dat dan weer niets uit.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:48 schreef m@x het volgende:
Heb me trouwens nog helemaal niet netjes voorgesteld hier. Ben een geboren Hagenees die sinds een maand met pijn in haar hart naar Rijswijk is verhuisd.
quote:
Ik weet het maar dat nieuwe topic kwam maar nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm tvp en eigenlijk de bedoeling voortaan he Atreidaz om als topicsluiter zelf een topic aan te maken
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik weet het maar dat nieuwe topic kwam maar niet [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmm tvp en eigenlijk de bedoeling voortaan he Atreidaz om als topicsluiter zelf een topic aan te maken
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb topicopenvrees [afbeelding]
Geregistreerd in 2000, maakt je zelfs een oldbiequote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef m@x het volgende:
Ja hallo, ik ben geen complete newbie, slechts een topicnewbie hoor![]()
Ik krijg zo mijn kluskoning langs, die eindelijk mijn mooie nieuwe lamp gaat fixenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Moet zo naar een verjaardag en heb geen zin - tvp :p
Dan houden we je online wel gezelschap. Mijn klusjesman is toch hard bezig momenteelquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:06 schreef m@x het volgende:
Ik ga toch maar niet op stap. Durf niet alleen![]()
waar wil je heen. Zeg het maar. En alleen op stap is best goed te doenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:06 schreef m@x het volgende:
Ik ga toch maar niet op stap. Durf niet alleen![]()
Ja, maar jij bent dan ook gekquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders volgende keer eerder zeggen. Ik ga net zo makkelijk alleen de stad in![]()
Ik zal het onthouden. Denk dat het nu niet meer gaat lukken (gingen die kroegen vroegah niet al heel vroeg dicht?).quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar wil je heen. Zeg het maar. En alleen op stap is best goed te doen![]()
Ben nu alleen aan het werk maar laat maar weten waar je heen wilt en wie weet als ik vroeg klaar ben kunnen we stappen.
Anders volgende keer eerder zeggen. Ik ga net zo makkelijk alleen de stad in![]()
Wat goed!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:07 schreef roque79 het volgende:
nu moest ik toch weer helemaal zelf op zoek naar het Den Haag topic! Maar gevonden!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:52 schreef Tennessee het volgende:
inderdaad mooie OP! complimenten! alleen het ADO-Den Haag stadion ziet er tegenwoordig anders uit hoor...
Kap nah! Den Haag grenst tegenwoordig bijna aan Utrecht!quote:Op zondag 11 november 2007 00:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat is geen stadion. Het ding ligt amper in Den Haag.
quote:Op zondag 11 november 2007 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Waneer wordt de Wie-woont-waar kaart nou eindelijk aangepast?
De anale admiraal!quote:
Afgelopen vrijdag liep ik er nog langs, want de tram reed niet, maar toen had de politie alles afgezet met permanent bemande bewaking...quote:Op zondag 11 november 2007 11:55 schreef jna het volgende:
Wie gaat er mee platen koppen in de rijnstraat?
Daar.quote:19.45: Auto vliegt in brand op de Oude Haagweg ter hoogte van de Binnentuinen, te Den Haag
Dat ze dat nu maar met mijn auto doen. Ik heb gister de Mini Stationwagon gezien en nu wil ik diequote:
dat was dus om stipt 7:30 Als ik dat geweten had. Was ik gaan kijkenquote:11-11-07 10:54 Tell a friend
DEN HAAG- De stranden van Scheveningen en 's-Gravenzande zijn weer vrijgegeven. Dat heeft een woordvoerder van de politie bevestigd. Zaterdag werden de stranden gedeeltelijk afgesloten in verband met de vondst van fosforgranaten.
Bij Arendsduin in 's-Gravenzande en op het strand van Scheveningen werden de gevonden fosforgranaten tot ontploffing gebracht door de Explosieven Opruimingsdienst. De granaten zijn buisjes van ongeveer 70 centimeter lang, ze zijn licht ontvlambaar. Vermoedelijk zijn ze door de storm aangespoeld.
Zondag worden de stranden nogmaals afgezocht naar aangespoelde fosforgranaten. De politie waarschuwt dat de granaten gevaarlijk zijn. Mensen die de buisjes zien liggen wordt geadviseerd ze niet aan te raken.
dat is bij mij om de hoek , ik moest even wat halen bij het avondwinkeltje maar toen was de auto al weg, alleen de benzinelucht rook ik nog...quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 14:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Gelukkig heb ik een aoude Peugeot weinig electronica wat daar in de fik kan gaan
En die Fosfordingen hadden ze gisteren al boem laten doen geloof ik, strand was gisteren rond 4 uur alweer vrijgegeven namelijk.
Alles trile als een gekquote:Op zondag 11 november 2007 15:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Schijnt wel een gevechtsvliegtuig supersonisch te zijn gegaan boven Utrecht, misschien heb je goeie oren ook_gek?
quote:Op zondag 11 november 2007 18:37 schreef Yoni het volgende:
@ m@x: we gaan binnenkort wel een keertje samen de kroeg in
Ik heb ooit es een documentaire gemaakt over de allochtoon in Scheveningen. Het blijkt dat 60% van de economie in Scheveningen draait op allochtone werknemers. Zo heeft een oerhollands bedrijf als Simonis alleen maar Turkse jongens en Marrokaanse meisjes (of andersom, dat vergeet ik altijd) in de keuken werken.quote:Op zondag 11 november 2007 20:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Kennen wij eigenlijk een Turks theehuis in Scheveningen/Den Haag?
Dank, dan zal ik even goed opzoek gaan. Zo even uit m'n hoofd, Stevinstraat en Genstestraat niet, Keizerstraat niet, Fred niet, hmm.quote:Op zondag 11 november 2007 20:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb ooit es een documentaire gemaakt over de allochtoon in Scheveningen. Het blijkt dat 60% van de economie in Scheveningen draait op allochtone werknemers. Zo heeft een oerhollands bedrijf als Simonis alleen maar Turkse jongens en Marrokaanse meisjes (of andersom, dat vergeet ik altijd) in de keuken werken.
Dus ik ga er zo vanuit dat ook Scheveningen wel een Turks koffie/thee huis heeft. Den Haag heeft er iig voldoende.
Oudste Zoon en Dochterlief zitten in Moerwijk op school. Helpt dat een beetje?quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef 4-elements het volgende:
Laat ik ook in dit topic maar weer eenzaam en alleen Moerwijk vertegenwoordigen
Schatje! Daar ben jequote:Op zondag 11 november 2007 23:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oudste Zoon en Dochterlief zitten in Moerwijk op school. Helpt dat een beetje?![]()
Als je me mist, gewoon even roepenquote:
hoezo, gebeurt daar iets dan?quote:Op maandag 12 november 2007 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat is er loos in het ADO Stadion?
Voetbal?quote:Op maandag 12 november 2007 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat is er loos in het ADO Stadion?
* ook_gek roque97 kopje thee en beschuitje geeftquote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef roque79 het volgende:
ik fiets ook lovechild, vaak ben je zelfs dan nog sneller mits tegenwind dan
.
Maar goed de meesten zijn hier ook nog niet met kinderen bezig dus ik vind vaak dat ik niet zoveel toe te voegen heb aangezien ik tot de parttime werkende moeders behoor :$. Maar ik vind het wel heel leuk alles te lezen
Als ze daar een zooi brandweerwagens voor laten uitrukken lijkt het me "Fireball" of mss "Ultimate Fireball"quote:
Probeer je nou te zeggen dat het nieuwe ADO stadion in de hens staat?quote:Op maandag 12 november 2007 16:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als ze daar een zooi brandweerwagens voor laten uitrukken lijkt het me "Fireball" of mss "Ultimate Fireball"
wat lief! beschuitje laat ik staan maar het kopje thee wil ik welquote:Op maandag 12 november 2007 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek roque97 kopje thee en beschuitje geeft
Dat van die melding, dat sigaretje en die rookmelder begrijp ik, de rest zal je even in het Nederlands moeten vertalen ben ik bang...quote:Op maandag 12 november 2007 16:42 schreef Jill-RMC het volgende:
In ieder geval wel een melding gehad:
1500504 15:18:07 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
LICHTKRANT KAZERNE DEN HAAG - LEIDSCHENVEEN
1500104 15:18:07 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
BEVELVOERDER DEN HAAG - LEIDSCHEVEEN
1500010 15:18:07 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
MONITOR BRANDWEER HAAGLANDEN
1500504 14:47:45 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
LICHTKRANT KAZERNE DEN HAAG - LEIDSCHENVEEN
1500104 14:47:45 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
BEVELVOERDER DEN HAAG - LEIDSCHEVEEN
1500010 14:47:45 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
MONITOR BRANDWEER HAAGLANDEN
Maar het is een OMS, dus iemand kan ook een sigaretje onder de melder hebben staan roken
Same here!quote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef roque79 het volgende:
ik fiets ook lovechild, vaak ben je zelfs dan nog sneller mits tegenwind dan
.
Maar goed de meesten zijn hier ook nog niet met kinderen bezig dus ik vind vaak dat ik niet zoveel toe te voegen heb aangezien ik tot de parttime werkende moeders behoor :$. Maar ik vind het wel heel leuk alles te lezen
Psies!quote:Op maandag 12 november 2007 17:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Was niet zo'n goeie ervaring helaas, dus nu zit ik weer fulltime te moederen (behalve als ik "kreeft ga eten" met Ratmen natuurlijk![]()
)
maar ik ben dan ook erg liefquote:Op maandag 12 november 2007 16:43 schreef roque79 het volgende:
[..]
wat lief! beschuitje laat ik staan maar het kopje thee wil ik wel
Ik wil de zomer terug trouwens! vind het niks om in dit weer naar buiten te moeten :$
Bier maakt alles beter.quote:
Daar ben je! Kan jij het plaatje in de OP nog es aanpassenquote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan is me mama jarigen ik ben toch te chicken om te meeten en zingen
Welke?quote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daar ben je! Kan jij het plaatje in de OP nog es aanpassen [afbeelding].
Wat het aapje zegt.quote:
Ik kan me geen beter vermaak voorstellenquote:Op maandag 12 november 2007 23:29 schreef Atreidez het volgende:
D'r is maar 1 soort meet waar ik niet naartoe ga en dat zijn meets waar karaoke is
Dan moet je eens een cd luisteren of naar de radioquote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef moemoe het volgende:
Ik kan me geen beter vermaak voorstellen.
Donequote:Op maandag 12 november 2007 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als het om google earth gaat moet je me je coordinaten of straatnaam mailen of PM'en dan staan ze er uiterlijk morgen op
Helaas, dat zit ik in de Bijlmer Bierschuur. Optreden van Machine Head.quote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef moemoe het volgende:
Helleuh lieve mensen uit Den Haag!
Binnenkort vindt er een karaoke meet plaats in jullie woonplaats, vrijdag 30 november om precies te zijn.
Meer weten?
De beruchte KARAOKE meet is er weer! PART II Take a look.
van watquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:24 schreef RATMEN het volgende:
Nog twee weken voor de voorstelling ... en de repetities waren echt bagger slecht vanavond ... ik ben benieuwd.
Hij doet iets met toneel jaquote:Op woensdag 14 november 2007 11:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Deed ie niet iets met toneel?
Ja eh, wat dan?quote:
Spelenquote:
Dat kan, ik kan je echter niet helpen. Ik train in Bezuidenhout en das wat ver weg lijkt mequote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef Birra het volgende:
Ik ben op zoek naar een sportschool waar je 's avonds mag sporten, ookal ben je onder de 18.
Omgeving Wateringse veld/Leyweg.
Kan ik dat hier vragen?
Meerdere, ik speel voornamelijk voor een aantal regisseurs. Speel nu in Den Haag voor ToneelwerkT (Spaanse Ruiters), ben net begonnen met Odia aan Wilhelmina (maart volgend jaar op de planken) en ga binnenkort auditie doen voor een grote voorstelling in Delft, in de reguliere programmering van Theater de Veste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |