Speciaal voor jouquote:
Meestal blijven ze niet overnachtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:17 schreef ook_gek het volgende:
*spullen voor ontbijtje klaar hebben staan of niet
Ik ook niet en met ons nog best een hoop anderen. Ik weet ook niet wie em gemaakt heeftquote:
ze zeggen dat zwangere vrouwen onverzadigbaar zijn en echt elke seconde van de dag sex willen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zucht...laat ik dan maar uit de kast komen![]()
Ik ben hartstikke getrouwd. Seks met een andere man? Zeg nooit "Nooit" (maar in cyber "Altijd"). Maaaaar....momenteel bijna 6 maanden zwanger dus dikke kans dat ik alleen voor mijn eigen man aantrekkelijk genoeg ben om seks mee te hebben![]()
als je ze goed neukt blijven ze echt wel voor de ochtend sexquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Zwangere vrouwen hebben trouwens best iets moois over zich
[..]
Meestal blijven ze niet overnachten
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:29 schreef roque79 het volgende:
voor de allereerste keer heb ik echt helemaal zelf het den haag topic gevonden , applausje voor mezelf (en twee schouderklopjes want van 1 ga ik scheef lopen)
Serieus, relaxt!!! Ik wil een zwangere vrouwquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zeggen dat zwangere vrouwen onverzadigbaar zijn en echt elke seconde van de dag sex willen.
Klopt dit. Zo ja wens ik ratmen succes![]()
Mwoah...het is wel een beetje per vrouw verschillend hoor. En in welke periode van de zwangerschap. Het middelste trimester (dus zo ong. maand 4,5 en 6) voelen de meeste vrouwen zich erg goed. Misselijkheid is voorbij, buik is nog niet te groot. Dus ik zit in een goeie periodequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zeggen dat zwangere vrouwen onverzadigbaar zijn en echt elke seconde van de dag sex willen.
Klopt dit. Zo ja wens ik ratmen succes![]()
Zeker weten dat mannen ook hormonen hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:36 schreef roque79 het volgende:
niet! mannen hebben ze ook echt waar! wat denk je dat er in de anticonceptiepil voor de vrouw zit? mannelijke hormonen(antwoord slaat nergens op, ik weet het maar moest wat te zeggen hebben
)
Nee nee, dat is instinct. Vrouwen hebben hormonen en wij onze instinct.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zeker weten dat mannen ook hormonen hebben.
Je kan niet vroeg genoeg met voorlichting beginnen hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:09 schreef Lovechild het volgende:
Maar ja, dán is er nog het verschil tussen elke seconde van de dag wíllen en elke seconde van de dag kúnnen. Ik ben niet van m'n eerste kind in verwachting, dus dan wordt het wat lastig om seks te hebben zodra je maar zin hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |