Ja ik heb geen zin om alle tags weer goed te gaan zettenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:05 schreef chromosoompje het volgende:kut TT en verkeerde OP (vond vorige toch wel leuker
)
ik ookquote:
wie gaat er dan ook op de koopavond.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef Lauzie het volgende:
Pff net even snel de stad in voor een boodschap...echt geen aanrader mensen.
Stad vol met Bokito's en ander gespuis![]()
quote:
Koopavond en weekenden zijn de enige kans om geld op te maken als je 40+ uur werktquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook op de koopavond.![]()
vol met 15-jarige breezer chickies en aanhang.
Welkom in Den Haag op donderdag avondquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef Lauzie het volgende:
Pff net even snel de stad in voor een boodschap...echt geen aanrader mensen.
Stad vol met Bokito's en ander gespuis![]()
Geld mag ook naar mij overgemaakt worden, bespaart sommige mensen weer veel frustratie in de stadquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef XL het volgende:
[..]
Koopavond en weekenden zijn de enige kans om geld op te maken als je 40+ uur werkt![]()
Goddelijkquote:
tja in het weekend is het ook niet te doen. Ik wil wel voor je winkelen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef XL het volgende:
[..]
Koopavond en weekenden zijn de enige kans om geld op te maken als je 40+ uur werkt![]()
Gaan ze niet eerst gewoon de Erasmusweg opengooien?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef woutabest het volgende:
Ohw, als de Loevesteijnlaan open is gaan ze verder met het kruispunt bij de Cannenburghlaan(dat is iets voor de Shell)
dacht ik gehoord te hebben
Ik had gewoon echt even iets nofdig en ik woon in de stad...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook op de koopavond.![]()
vol met 15-jarige breezer chickies en aanhang.
Snel hopelijk, erg frustrerend om iedere keer vast te staan op de Soestdijksekade...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:27 schreef 4-elements het volgende:
Enig idee wanneer de Loevesteinlaan weer open gaat eigenlijk, scheelt weer omrijden...
Als ik het wel doe mag ik volgende week een splinternieuwe auto bestellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |