Ja ik heb geen zin om alle tags weer goed te gaan zettenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:05 schreef chromosoompje het volgende:kut TT en verkeerde OP (vond vorige toch wel leuker
)
ik ookquote:
wie gaat er dan ook op de koopavond.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef Lauzie het volgende:
Pff net even snel de stad in voor een boodschap...echt geen aanrader mensen.
Stad vol met Bokito's en ander gespuis![]()
quote:
Koopavond en weekenden zijn de enige kans om geld op te maken als je 40+ uur werktquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook op de koopavond.![]()
vol met 15-jarige breezer chickies en aanhang.
Welkom in Den Haag op donderdag avondquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef Lauzie het volgende:
Pff net even snel de stad in voor een boodschap...echt geen aanrader mensen.
Stad vol met Bokito's en ander gespuis![]()
Geld mag ook naar mij overgemaakt worden, bespaart sommige mensen weer veel frustratie in de stadquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef XL het volgende:
[..]
Koopavond en weekenden zijn de enige kans om geld op te maken als je 40+ uur werkt![]()
Goddelijkquote:
tja in het weekend is het ook niet te doen. Ik wil wel voor je winkelen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef XL het volgende:
[..]
Koopavond en weekenden zijn de enige kans om geld op te maken als je 40+ uur werkt![]()
Gaan ze niet eerst gewoon de Erasmusweg opengooien?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef woutabest het volgende:
Ohw, als de Loevesteijnlaan open is gaan ze verder met het kruispunt bij de Cannenburghlaan(dat is iets voor de Shell)
dacht ik gehoord te hebben
Ik had gewoon echt even iets nofdig en ik woon in de stad...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook op de koopavond.![]()
vol met 15-jarige breezer chickies en aanhang.
Snel hopelijk, erg frustrerend om iedere keer vast te staan op de Soestdijksekade...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:27 schreef 4-elements het volgende:
Enig idee wanneer de Loevesteinlaan weer open gaat eigenlijk, scheelt weer omrijden...
Als ik het wel doe mag ik volgende week een splinternieuwe auto bestellenquote:
en nu ben ik weer verdwenen van het plaatjequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef woutabest het volgende:
Wie woont waar?
[afbeelding]
Leuk zo'n wiki, maar als de nieuwe OP er niet op wordt gezet...![]()
Hoe dan ook, game on
Omdat droppie de TS de oude kaart gebruiktquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:56 schreef winterapfel het volgende:
[..]
en nu ben ik weer verdwenen van het plaatje![]()
en niet eens een foto in je fotoboekquote:
kut dingen. Ik laat de kans niet gaan als ik er 1 kapot kan rijdenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:42 schreef Kontiki het volgende:
Leuk man die Tuk Tuks. Is dat een Nederlandse primeur? En blijven ze ook?
Heb direct maar weer gepaste dan, en heb de niewste kaart ertussen gedaan. Als ik tijd had zou ik de nieuwe kaart ook in de wiki zetten maar die heb ik dus niet.;..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:14 schreef Bubblicious het volgende:
My bad... my bad...
ben t compleet vergeten in de wiki te gooien...
Hij staat er nu wel dus de OP kan gewijzigd worden
Het is niet mijn werk he, ik heb alleen een boom in de tuin geslooptquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef bosnymfje het volgende:
@ 4-elements was jij een boom aan het snoeien?...hier in de straat waren ze namelijk volop bezig met een grote boom omzagen en weghalen....
Haha ok...lekker met dat warme weerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het is niet mijn werk he, ik heb alleen een boom in de tuin gesloopt![]()
jij werkt toch ook niet?quote:
Het is nu droog maar het was net een gaos. Met bakken uit de hemel kwam het. Niet meer normaal gewoon.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef Lauzie het volgende:
Trouwens, onweert/regent het in Den Haag? Ik kan hier niet naar buiten kijken en mensen lopen me te fokken op MSN geloof ik..
wat voor project danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit wel op school aan project te werken elke dag![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is nu droog maar het was net een gaos. Met bakken uit de hemel kwam het. Niet meer normaal gewoon.
Hele straten zijn ondergelopen hier
hele saaie shizzle..quote:
Die zonnestralen van tegenwoordig zorgen echt iedere keer voor overlast...de hufters.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is nu droog maar het was net een gaos. Met bakken uit de hemel kwam het. Niet meer normaal gewoon.
Hele straten zijn ondergelopen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |