quote:Op zondag 11 november 2007 18:37 schreef Yoni het volgende:
@ m@x: we gaan binnenkort wel een keertje samen de kroeg in
Ik heb ooit es een documentaire gemaakt over de allochtoon in Scheveningen. Het blijkt dat 60% van de economie in Scheveningen draait op allochtone werknemers. Zo heeft een oerhollands bedrijf als Simonis alleen maar Turkse jongens en Marrokaanse meisjes (of andersom, dat vergeet ik altijd) in de keuken werken.quote:Op zondag 11 november 2007 20:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Kennen wij eigenlijk een Turks theehuis in Scheveningen/Den Haag?
Dank, dan zal ik even goed opzoek gaan. Zo even uit m'n hoofd, Stevinstraat en Genstestraat niet, Keizerstraat niet, Fred niet, hmm.quote:Op zondag 11 november 2007 20:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb ooit es een documentaire gemaakt over de allochtoon in Scheveningen. Het blijkt dat 60% van de economie in Scheveningen draait op allochtone werknemers. Zo heeft een oerhollands bedrijf als Simonis alleen maar Turkse jongens en Marrokaanse meisjes (of andersom, dat vergeet ik altijd) in de keuken werken.
Dus ik ga er zo vanuit dat ook Scheveningen wel een Turks koffie/thee huis heeft. Den Haag heeft er iig voldoende.
Oudste Zoon en Dochterlief zitten in Moerwijk op school. Helpt dat een beetje?quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef 4-elements het volgende:
Laat ik ook in dit topic maar weer eenzaam en alleen Moerwijk vertegenwoordigen
Schatje! Daar ben jequote:Op zondag 11 november 2007 23:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oudste Zoon en Dochterlief zitten in Moerwijk op school. Helpt dat een beetje?![]()
Als je me mist, gewoon even roepenquote:
hoezo, gebeurt daar iets dan?quote:Op maandag 12 november 2007 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat is er loos in het ADO Stadion?
Voetbal?quote:Op maandag 12 november 2007 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat is er loos in het ADO Stadion?
* ook_gek roque97 kopje thee en beschuitje geeftquote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef roque79 het volgende:
ik fiets ook lovechild, vaak ben je zelfs dan nog sneller mits tegenwind dan
.
Maar goed de meesten zijn hier ook nog niet met kinderen bezig dus ik vind vaak dat ik niet zoveel toe te voegen heb aangezien ik tot de parttime werkende moeders behoor :$. Maar ik vind het wel heel leuk alles te lezen
Als ze daar een zooi brandweerwagens voor laten uitrukken lijkt het me "Fireball" of mss "Ultimate Fireball"quote:
Probeer je nou te zeggen dat het nieuwe ADO stadion in de hens staat?quote:Op maandag 12 november 2007 16:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als ze daar een zooi brandweerwagens voor laten uitrukken lijkt het me "Fireball" of mss "Ultimate Fireball"
wat lief! beschuitje laat ik staan maar het kopje thee wil ik welquote:Op maandag 12 november 2007 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek roque97 kopje thee en beschuitje geeft
Dat van die melding, dat sigaretje en die rookmelder begrijp ik, de rest zal je even in het Nederlands moeten vertalen ben ik bang...quote:Op maandag 12 november 2007 16:42 schreef Jill-RMC het volgende:
In ieder geval wel een melding gehad:
1500504 15:18:07 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
LICHTKRANT KAZERNE DEN HAAG - LEIDSCHENVEEN
1500104 15:18:07 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
BEVELVOERDER DEN HAAG - LEIDSCHEVEEN
1500010 15:18:07 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
MONITOR BRANDWEER HAAGLANDEN
1500504 14:47:45 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
LICHTKRANT KAZERNE DEN HAAG - LEIDSCHENVEEN
1500104 14:47:45 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
BEVELVOERDER DEN HAAG - LEIDSCHEVEEN
1500010 14:47:45 12-11-07 Prio 1 GV Stadion HFC ADO Den Haag Haags Kwartier 55 OMS melding 0034 Voetbalvereniging
MONITOR BRANDWEER HAAGLANDEN
Maar het is een OMS, dus iemand kan ook een sigaretje onder de melder hebben staan roken
Same here!quote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef roque79 het volgende:
ik fiets ook lovechild, vaak ben je zelfs dan nog sneller mits tegenwind dan
.
Maar goed de meesten zijn hier ook nog niet met kinderen bezig dus ik vind vaak dat ik niet zoveel toe te voegen heb aangezien ik tot de parttime werkende moeders behoor :$. Maar ik vind het wel heel leuk alles te lezen
Psies!quote:Op maandag 12 november 2007 17:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Was niet zo'n goeie ervaring helaas, dus nu zit ik weer fulltime te moederen (behalve als ik "kreeft ga eten" met Ratmen natuurlijk![]()
)
maar ik ben dan ook erg liefquote:Op maandag 12 november 2007 16:43 schreef roque79 het volgende:
[..]
wat lief! beschuitje laat ik staan maar het kopje thee wil ik wel
Ik wil de zomer terug trouwens! vind het niks om in dit weer naar buiten te moeten :$
Bier maakt alles beter.quote:
Daar ben je! Kan jij het plaatje in de OP nog es aanpassenquote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan is me mama jarigen ik ben toch te chicken om te meeten en zingen
Welke?quote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daar ben je! Kan jij het plaatje in de OP nog es aanpassen [afbeelding].
Wat het aapje zegt.quote:
Ik kan me geen beter vermaak voorstellenquote:Op maandag 12 november 2007 23:29 schreef Atreidez het volgende:
D'r is maar 1 soort meet waar ik niet naartoe ga en dat zijn meets waar karaoke is
Dan moet je eens een cd luisteren of naar de radioquote:Op maandag 12 november 2007 23:39 schreef moemoe het volgende:
Ik kan me geen beter vermaak voorstellen.
Donequote:Op maandag 12 november 2007 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als het om google earth gaat moet je me je coordinaten of straatnaam mailen of PM'en dan staan ze er uiterlijk morgen op
Helaas, dat zit ik in de Bijlmer Bierschuur. Optreden van Machine Head.quote:Op maandag 12 november 2007 22:49 schreef moemoe het volgende:
Helleuh lieve mensen uit Den Haag!
Binnenkort vindt er een karaoke meet plaats in jullie woonplaats, vrijdag 30 november om precies te zijn.
Meer weten?
De beruchte KARAOKE meet is er weer! PART II Take a look.
van watquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:24 schreef RATMEN het volgende:
Nog twee weken voor de voorstelling ... en de repetities waren echt bagger slecht vanavond ... ik ben benieuwd.
Hij doet iets met toneel jaquote:Op woensdag 14 november 2007 11:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Deed ie niet iets met toneel?
Ja eh, wat dan?quote:
Spelenquote:
Dat kan, ik kan je echter niet helpen. Ik train in Bezuidenhout en das wat ver weg lijkt mequote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef Birra het volgende:
Ik ben op zoek naar een sportschool waar je 's avonds mag sporten, ookal ben je onder de 18.
Omgeving Wateringse veld/Leyweg.
Kan ik dat hier vragen?
Meerdere, ik speel voornamelijk voor een aantal regisseurs. Speel nu in Den Haag voor ToneelwerkT (Spaanse Ruiters), ben net begonnen met Odia aan Wilhelmina (maart volgend jaar op de planken) en ga binnenkort auditie doen voor een grote voorstelling in Delft, in de reguliere programmering van Theater de Veste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |