Alweer enige tijd geleden vond de eerste karaoke meet plaats in Den Haag. Er werd gezongen, vrouwen gingen uit de kleren, er was Tequila, bier, er werd wat gebroken, veel gereld achteraf...
MAAR HET WAS BOVENAL GEZELLIG!![]()
Zelfs MissHobje lachte nog na haar gejump

.
Heb je werkelijk geen idee waar ik het over heb? In
dit topic kun je het filmpje van FOK! TV bekijken, al was niet iedereen even blij met hun komst.
![]()
Dan kijk je toch niet

.
Zoals ik sommigen heb mede gedeeld via een PM heb ik zin in een nieuwe meet!
Karaoke Meet
Wanneer?Vrijdag 30 november.
Waar?De meet vindt plaats in Den Haag
http://www.thaiprincess.nl/Een kleine, maar gezellige karaokebar. Het personeel is vriendelijk, de mensen die er komen zingen met je mee en er kan ook worden gedanst. Ze hebben zelfs een paal waar je kunt paaldansen. Soms worden mensen aangekondigd, tussendoor is er dansmuziek en er zijn ook veel Nederlandstalige nummers voor de liefhebbers.
OMFG denk je echt dat ik ga zingen?Dat hoeft helemaal niet! Er hangt een ongedwongen sfeer, niks hoeft. En als er iemand zingt is het geluid niet ontzettend hard, gesprekken blijven voeren met elkaar is dus mogelijk. Je kunt ook een avondje toekijken en babbelen, maar na een paar biertjes gaan de meeste mensen los. Als je zou willen zingen kan dat natuurlijk altijd. Ook is er niet echt een podium, hierdoor is het het minder eng als je wil zingen. Lekker laagdrempelig dus.
Wat eten we?We zouden weer naar Le Connaiseur kunnen gaan, maar we kunnen natuurlijk ook iets anders doen!
Stappen na de karaoke bar?No problemo! Er zijn genoeg leuke tentjes vlakbij

.
Komers:- Litso
- remlof
-

clumsy_clown
- Armageddon
- Q.
- Motorbloempje +

- moemoe
- Tennessee
- SquirrelingMicrowave
Misschieners:- Petre?
- BrokenToe
- DaMart
- NordicBlue
- The_Terminator
- Nolius
- RealZeus
- Deoxyribonucleic
- Daffodil31LE
- Koploperkopper
Zorg dat je erbij bent en net zo veel lol hebt als yvonne!
![]()
Vorige deel:
De beruchte KARAOKE meet is er weer![ Bericht 45% gewijzigd door remlof op 23-11-2007 01:25:56 ]
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.