abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54442626
Alweer enige tijd geleden vond de eerste karaoke meet plaats in Den Haag. Er werd gezongen, vrouwen gingen uit de kleren, er was Tequila, bier, er werd wat gebroken, veel gereld achteraf... MAAR HET WAS BOVENAL GEZELLIG!

Zelfs MissHobje lachte nog na haar gejump .

Heb je werkelijk geen idee waar ik het over heb? In dit topic kun je het filmpje van FOK! TV bekijken, al was niet iedereen even blij met hun komst.

Dan kijk je toch niet .

Zoals ik sommigen heb mede gedeeld via een PM heb ik zin in een nieuwe meet!

Karaoke Meet

Wanneer?
Vrijdag 30 november.

Waar?
De meet vindt plaats in Den Haag http://www.thaiprincess.nl/

Een kleine, maar gezellige karaokebar. Het personeel is vriendelijk, de mensen die er komen zingen met je mee en er kan ook worden gedanst. Ze hebben zelfs een paal waar je kunt paaldansen. Soms worden mensen aangekondigd, tussendoor is er dansmuziek en er zijn ook veel Nederlandstalige nummers voor de liefhebbers.

OMFG denk je echt dat ik ga zingen?

Dat hoeft helemaal niet! Er hangt een ongedwongen sfeer, niks hoeft. En als er iemand zingt is het geluid niet ontzettend hard, gesprekken blijven voeren met elkaar is dus mogelijk. Je kunt ook een avondje toekijken en babbelen, maar na een paar biertjes gaan de meeste mensen los. Als je zou willen zingen kan dat natuurlijk altijd. Ook is er niet echt een podium, hierdoor is het het minder eng als je wil zingen. Lekker laagdrempelig dus.

Wat eten we?

We zouden weer naar Le Connaiseur kunnen gaan, maar we kunnen natuurlijk ook iets anders doen!

Stappen na de karaoke bar?
No problemo! Er zijn genoeg leuke tentjes vlakbij .

Komers:
- Litso
- remlof
- clumsy_clown
- Armageddon
- Q.
- Motorbloempje +
- moemoe
- Tennessee
- SquirrelingMicrowave

Misschieners:
- Petre?
- BrokenToe
- DaMart
- NordicBlue
- The_Terminator
- Nolius
- RealZeus
- Deoxyribonucleic
- Daffodil31LE
- Koploperkopper

Zorg dat je erbij bent en net zo veel lol hebt als yvonne!

Vorige deel: De beruchte KARAOKE meet is er weer!

[ Bericht 45% gewijzigd door remlof op 23-11-2007 01:25:56 ]
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  woensdag 7 november 2007 @ 23:57:29 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_54445573
OP gefatsoeneerd

Game on!
pi_54445598
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:57 schreef remlof het volgende:
OP gefatsoeneerd

Game on!
Dank je schat .
pi_54445672
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
zaterdag heb ik toneeloptreden, dus pas daarna ergens kan ik. Is wel in het centrum en ben nog geschminkt
Oh cool je doet aan toneel! Vertel vertel!
pi_54445714
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:35 schreef BrokenToe het volgende:
Hoax! Een vrouw met richtinggevoel!
Nou ja erhm... De Griek heb ik na heel wat moeite gevonden, maar toen had ik het zo gehad dat ik geen zin meer had om naar de Italiaan of de Balkan te gaan .

Ik vond Athene Palace btw een erg mooi restaurant, goede locatie, leuke bediening, mooie opmaak van de borden, schone toiletten, stokbroodje met kruidenboter van het huis etc. Alleen vond ik het eten niet bepaald een 10. Ik miste het ''grill'' smaakje bij het vlees als jullie begrijpen wat ik bedoel.

[ Bericht 22% gewijzigd door moemoe op 08-11-2007 00:07:27 ]
pi_54447176
TuVuPuh!
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_54447745

The King Lives People!
pi_54447754
quote:
Op donderdag 8 november 2007 00:02 schreef moemoe het volgende:

[..]

Nou ja erhm... De Griek heb ik na heel wat moeite gevonden, maar toen had ik het zo gehad dat ik geen zin meer had om naar de Italiaan of de Balkan te gaan .

Ik vond Athene Palace btw een erg mooi restaurant, goede locatie, leuke bediening, mooie opmaak van de borden, schone toiletten, stokbroodje met kruidenboter van het huis etc. Alleen vond ik het eten niet bepaald een 10. Ik miste het ''grill'' smaakje bij het vlees als jullie begrijpen wat ik bedoel.
dat bedoel ik, als ik ¤22,50 voor een maaltijd excl. drank neer moet leggen wil ik ook wel wat lekkers te eten krijgen eigenlijk... Voor ¤16,- doe ik daar een stuk minder moeilijk over... Moet nog steeds wel goed te eten zijn natuurlijk...
pi_54450076
quote:
Op donderdag 8 november 2007 00:02 schreef moemoe het volgende:

[..]

Hhaha nou ik leid je wel een keer rond in 't centrum

Sja, hij werd ff helemaal niet blij van Athena Palace Moet eeerlijk zeggen, heb er een keer gegeten (maar toen was ik al half lam) en het was ok. Voor een griek
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_54459726
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:13 schreef BrokenToe het volgende:

[..]

Hhaha nou ik leid je wel een keer rond in 't centrum

Sja, hij [ afbeelding ] werd ff helemaal niet blij van Athena Palace Moet eeerlijk zeggen, heb er een keer gegeten (maar toen was ik al half lam) en het was ok. Voor een griek
Wat was er dan met het restaurant?

[ Bericht 4% gewijzigd door moemoe op 08-11-2007 17:35:43 ]
pi_54463087
Bijna weekend.
  donderdag 8 november 2007 @ 20:30:15 #12
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54464759
ja ik kan niet helaas.. werk zit in de weg
jammerrrrrrrrrrr
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_54467254
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:30 schreef MissHobje het volgende:
ja ik kan niet helaas.. werk zit in de weg
jammerrrrrrrrrrr
Idd jammer, had je graag weer gezien.
pi_54467361
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:24 schreef moemoe het volgende:

[..]

Wat was er dan met het restaurant?
Een heule vieze keuken.... en jij maar denken dat die krokante stukjes in de gyros... nou... gyros was
pi_54467419
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:

[..]

Idd jammer, had je graag weer gezien.
Ik heb haar zelfs nog nooit gezien!
pi_54474499
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:09 schreef BrokenToe het volgende:

[..]

Een heule vieze keuken.... en jij maar denken dat die krokante stukjes in de gyros... nou... gyros was
KON JE ME DAT NIET VERTELLEN VOOR IK ERHEEN GING?!
pi_54474648
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:00 schreef moemoe het volgende:

[..]

KON JE ME DAT NIET VERTELLEN VOOR IK ERHEEN GING?!
Was een hele oude aflevering hoor. Ze konden gelijk de tent verbouwen daarna want er kwam geen kip meer. Nu hebben ze een open keuken, kan je meekijken waar ez de pulken laten
pi_54475010
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:10 schreef BrokenToe het volgende:

[..]

Was een hele oude aflevering hoor. Ze konden gelijk de tent verbouwen daarna want er kwam geen kip meer. Nu hebben ze een open keuken, kan je meekijken waar ez de pulken laten
HMPFRH .

Ik stem voor Le Connaisseur, dichtbij, goedkoop en de vorige keer is het ook bevallen.
pi_54475104
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:31 schreef moemoe het volgende:

[..]

HMPFRH .

Ik stem voor Le Connaisseur, dichtbij, goedkoop en de vorige keer is het ook bevallen.
Ben je al bij Vapiano geweest? Ook niet duur maar veel lekkerderder
pi_54477017
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:37 schreef BrokenToe het volgende:

[..]

Ben je al bij Vapiano geweest? Ook niet duur maar veel lekkerderder
Daar moet je zelf je eten halen, lekker zooitje met een groep .
pi_54477610
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef moemoe het volgende:

[..]

Daar moet je zelf je eten halen, lekker zooitje met een groep .
LOL als dat al niet wordt Maar misschien niet zo handig ja. Ik laat de keus maar over aan de directie
pi_54478543
Normaal heb ik echt zin om te werken, maar nu kan ik niet wachten tot het weekend is.
pi_54479808
Ken het Maarrrrrrrrrr heb allemaal kinky vraagstukken hier en vanavond mag ik weer log in de kroeg dusch.... time flies
  Moderator vrijdag 9 november 2007 @ 19:17:01 #24
42184 crew  DaMart
pi_54488815
Ah, deel 2 is er ook al!

Ik ben nog steeds een misschientje .
pi_54497683
Lieverds ik zie dat ik nog in de OP sta maar tis een hele dikke vette nee hoor, al een tijdje

(werk enzo)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')