Oh cool je doet aan toneel! Vertel vertel!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
zaterdag heb ik toneeloptreden, dus pas daarna ergens kan ik. Is wel in het centrumen ben nog geschminkt
Nou ja erhm... De Griek heb ik na heel wat moeite gevonden, maar toen had ik het zo gehad dat ik geen zin meer had om naar de Italiaan of de Balkan te gaanquote:Op woensdag 7 november 2007 22:35 schreef BrokenToe het volgende:
Hoax! Een vrouw met richtinggevoel!![]()
dat bedoel ik, als ik ¤22,50 voor een maaltijd excl. drank neer moet leggen wil ik ook wel wat lekkers te eten krijgen eigenlijk... Voor ¤16,- doe ik daar een stuk minder moeilijk over... Moet nog steeds wel goed te eten zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 8 november 2007 00:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou ja erhm... De Griek heb ik na heel wat moeite gevonden, maar toen had ik het zo gehad dat ik geen zin meer had om naar de Italiaan of de Balkan te gaan.
Ik vond Athene Palace btw een erg mooi restaurant, goede locatie, leuke bediening, mooie opmaak van de borden, schone toiletten, stokbroodje met kruidenboter van het huis etc. Alleen vond ik het eten niet bepaald een 10. Ik miste het ''grill'' smaakje bij het vlees als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Hhaha nou ik leid je wel een keer rond in 't centrumquote:Op donderdag 8 november 2007 00:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou ja erhm... De Griek heb ik na heel wat moeite gevonden, maar toen had ik het zo gehad dat ik geen zin meer had om naar de Italiaan of de Balkan te gaan.
Ik vond Athene Palace btw een erg mooi restaurant, goede locatie, leuke bediening, mooie opmaak van de borden, schone toiletten, stokbroodje met kruidenboter van het huis etc. Alleen vond ik het eten niet bepaald een 10. Ik miste het ''grill'' smaakje bij het vlees als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Wat was er dan met het restaurant?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:13 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Hhaha nou ik leid je wel een keer rond in 't centrum
Sja, hij [ afbeelding ] werd ff helemaal niet blij van Athena PalaceMoet eeerlijk zeggen, heb er een keer gegeten (maar toen was ik al half lam) en het was ok. Voor een griek
Idd jammer, had je graag weer gezien.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:30 schreef MissHobje het volgende:
ja ik kan niet helaas.. werk zit in de weg
jammerrrrrrrrrrr
Een heule vieze keuken.... en jij maar denken dat die krokante stukjes in de gyros... nou... gyros wasquote:Op donderdag 8 november 2007 17:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat was er dan met het restaurant?
Ik heb haar zelfs nog nooit gezien!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Idd jammer, had je graag weer gezien.
KON JE ME DAT NIET VERTELLEN VOOR IK ERHEEN GING?!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:09 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Een heule vieze keuken.... en jij maar denken dat die krokante stukjes in de gyros... nou... gyros was
Was een hele oude aflevering hoor. Ze konden gelijk de tent verbouwen daarna want er kwam geen kip meer. Nu hebben ze een open keuken, kan je meekijken waar ez de pulken latenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
KON JE ME DAT NIET VERTELLEN VOOR IK ERHEEN GING?!
HMPFRHquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:10 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Was een hele oude aflevering hoor. Ze konden gelijk de tent verbouwen daarna want er kwam geen kip meer. Nu hebben ze een open keuken, kan je meekijken waar ez de pulken laten
Ben je al bij Vapiano geweest? Ook niet duur maar veel lekkerderderquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
HMPFRH.
Ik stem voor Le Connaisseur, dichtbij, goedkoop en de vorige keer is het ook bevallen.
Daar moet je zelf je eten halen, lekker zooitje met een groepquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:37 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Ben je al bij Vapiano geweest? Ook niet duur maar veel lekkerderder
LOL als dat al niet wordtquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar moet je zelf je eten halen, lekker zooitje met een groep.
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Ik heb haar zelfs nog nooit gezien!![]()
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Lieverds ik zie dat ik nog in de OP sta maar tis een hele dikke vette nee hoor, al een tijdje
(werk enzo)
Doe ik!quote:Op zondag 11 november 2007 00:13 schreef m@x het volgende:
Ik moest me hier komen melden. Ze me maar bij de misschieners![]()
Tjah erhm heb je er weleens gegeten? Ik wil niet nog meer restaurantjes gaan testen. Naja wil wel, maar geldquote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
En La Lanterna?
Ik ga een poging wagen om Leonilein mee te krijgen. Kan er tenminste iemand zingen...
Natuurlijk is iedereen welkom! Eet je ook mee?quote:Op maandag 12 november 2007 14:53 schreef samjustme het volgende:
Lijkt me wel wat is iedereen welkom bij de meeting? En is weer FOK tv van partij dan hoeft het namelijk niet meer voor me?
We kunnen verzamelen in de karaoke bar die al vanaf 18.00 uur geopend is en vanuit daar naar het restaurant lopen dat om de hoek is.quote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef DaMart het volgende:
Hoe laat begint zoiets eigenlijk?
Lijkt me erg leuk als je erbij bent, ik hoop dat je het kunt combineren.quote:Op maandag 12 november 2007 22:21 schreef DaMart het volgende:
Ik weet nog steeds niet zeker of ik uberhaupt kom, overigens. Als ik het kan matchen met werk, dan denk ik wel dat ik kom, maar dat is nog even afwachten.
Overigens ga ik dan, als het écht moet, alleen zingen als iedereen al zo lam is dat mijn valse noten ze zuiver in de oren klinken.
quote:Ik blijf nog even op de misschienlijst staan. Lijkt me erg leuk maar weet nog niet precies hoe het verder loopt qua werk enzo. Als ik mee ga dan eet ik wel mee.
Ik rij meequote:Op woensdag 14 november 2007 13:30 schreef remlof het volgende:
Mijn laatste trein gaat al om 23:36 en die wou ik nu (in tegenstelling tot de laatste keer) wel pakken
mooie foto he, goed gemaakt enzo, echt een talentje die fotograafquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:27 schreef RealZeus het volgende:
De naam van TS in combinatie met die foto van Hobjes been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |